Sentimenten. Verandering. Verdreven worden naar een ander topic. Weinig democratie. Ik kan mijn veters niet strikken. Dictatorschap.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:50 schreef Jorwol het volgende:
Hey maar aangezien dit de GAM SC is, mag je het wel over games hebben. En dus over FUT. Dus wat is nu eigenlijk het probleem?
Ik verwoord het verkeerd: we kunnen hier gewoon verder gaan op de oude toer.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Sentimenten. Verandering. Verdreven worden naar een ander topic. Weinig democratie. Ik kan mijn veters niet strikken. Dictatorschap.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mogen we het hier wel weer over vrouwen hebben?
Ja, maar gaan anderen straks tussen posten met andere paupergames. Daar zit toch niemand op te wachtenquote:Op donderdag 27 maart 2014 18:53 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ik verwoord het verkeerd: we kunnen hier gewoon verder gaan op de oude toer.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mogen we het hier wel weer over vrouwen hebben?
quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, maar gaan anderen straks tussen posten met andere paupergames. Daar zit toch niemand op te wachten
Ik klaag niet hoorquote:
Oh snapquote:Op donderdag 27 maart 2014 18:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij kan waarschijnlijk toch niet met die spelers omgaan.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij kan waarschijnlijk toch niet met die spelers omgaan.
Volgende week? Moet eerst even papertje in elkaar beuken nogquote:Op donderdag 27 maart 2014 18:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wanneer wil je een potje doen dan?
Nee erger nog. Lindgren. mocht niet eens vragen wat hij op brood wildequote:Op donderdag 27 maart 2014 18:57 schreef Poit het volgende:
Maar jullie zijn uit jullie eigen reeks geschopt omdat jullie niet over tieten mochten praten of wat?
yup, na 2000 delen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:57 schreef Poit het volgende:
Maar jullie zijn uit jullie eigen reeks geschopt omdat jullie niet over tieten mochten praten of wat?
quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:57 schreef Poit het volgende:
Mochten alleen puur on-topic posten terwijl we al 3-4 jaar een SC zijn (en die titel ook lang hadden)quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:57 schreef Poit het volgende:
quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:57 schreef wieisboos het volgende:
potsie mag niet meer naar NAC
[ afbeelding ]
Dan heb ik dus een week lang om me voor te bereiden.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:57 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Volgende week? Moet eerst even papertje in elkaar beuken nog
Oh, ik heb mijn klacht nu gewoon gepost in FB, maar ik had dat klachtbriefje beter zo naar binnen kunnen schuiven jaquote:
Nee maar even serieus, waarschijnlijk win je ook wel hoor, maar ik ben het gewoon zat om tegen al die kneuzen te spelen die alleen maar lb+y doen en dat achterlijke geshhhhhh enzo, dus dan speel ik liever af en toe een leuk (enigzins sportief) potje.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan heb ik dus een week lang om me voor te bereiden.
Ja, wij vragen ons ook waar het vandaan komt.quote:
Dat is allemaal wel leuk, maar waarom ga je dan zo'n team gebruiken?quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:59 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Nee maar even serieus, waarschijnlijk win je ook wel hoor, maar ik ben het gewoon zat om tegen al die kneuzen te spelen die alleen maar lb+y doen en dat achterlijke geshhhhhh enzo, dus dan speel ik liever af en toe een leuk (enigzins sportief) potje.
Ja, hij mag hier wel blijven.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:01 schreef Reemi het volgende:
Poit lijkt me eigenlijk wel een toffe gast.
Ja. Lang leve Poitquote:Op donderdag 27 maart 2014 19:01 schreef Reemi het volgende:
Poit lijkt me eigenlijk wel een toffe gast.
Dan moet ik zelf voetballen, dus weet nog nietquote:Op donderdag 27 maart 2014 18:59 schreef Patje1987 het volgende:
Potsie ik ga denk ik wel naar NAC - RKC. Ben jij er dan ook? Dan kunnen we een gele vrind nuttigen.
Ik ga niet écht dat team gebruikenquote:Op donderdag 27 maart 2014 19:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is allemaal wel leuk, maar waarom ga je dan zo'n team gebruiken?
Waarom zou ik naar NAC gaanquote:Op donderdag 27 maart 2014 19:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dan moet ik zelf voetballen, dus weet nog niet
Je kan beter vrijdag tegen Utrecht komen, Trapz is er dan ook zei die
Als je in het uitvak zit, kunnen we ook geen bier samen drinken. Ik kan dan wel mijn broek naar je laten zakkenquote:Op donderdag 27 maart 2014 19:03 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Waarom zou ik naar NAC gaan
Ik ga alleen met RKC. Deze zondag wordt trouwens wel mooi. Heel uitvak vol bij Roda
Denk 't nietquote:Op donderdag 27 maart 2014 19:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit is net zo erg als dat EA na een aantal jaar ineens 150 BIN ging blokkeren.
O wacht, nu krijg je daar weer discussies over.
Euh, nergens? Het is een SC, dus, bier tieten, linkdump, hier en daar een discussie.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:01 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja, wij vragen ons ook waar het vandaan komt.
Waar hebben jullie het hier normaal gesproken over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |