SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk dat vermeer dol op jou isquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:25 schreef bjanaan het volgende:
Ik heb toch liever de Cilgod op goal ipv VermeergodCharlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Deze TTIk hoop op een
BOEM! KOEKOEK! SOOOOOOWWWWW.
GOOOOOOOOOOALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL A-ZETTI
[ Bericht 38% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2014 16:30:55 ]![]()
Oké man.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:30 schreef Helpmefok het volgende:
Deze TTIk hoop op een
GOOOOOOOOOOALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL A-ZETTICharlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Neem toch alles niet zo serieus HMFje.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:30 schreef Helpmefok het volgende:
Deze TTIk hoop op een
GOOOOOOOOOOALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL A-ZETTI![]()
Hoe spreek je dat eigenlijk uit, al die L'en?'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Kots.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Neem toch alles niet zo serieus HMFje.![]()
Ajax en PSV zijn de enige teams die AZ-uit eventueel zouden kunnen hebben. En daar is hij zich terdege bewust van uiteraard.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Neem toch alles niet zo serieus HMFje.Charlie: How's it going in there?
RATATATATATAAAZZZZZZCharlie: How's it going in there?
Het is wel een sympathiek clubje. Geef toe.quote:Charlie: How's it going in there?
Dat zeker wel. Alleen die eenzijdige haat vind ik nogal treurig.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:36 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het is wel een sympathiek clubje. Geef toe.![]()
*ging stuk op a-zettiquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:30 schreef Helpmefok het volgende:
Deze TTIk hoop op een
GOOOOOOOOOOALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL A-ZETTIWhen I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Totaal misplaatst inderdaad. Maar dat geldt ook voor Utrecht enzo, afgunst.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zeker wel. Alleen die eenzijdige haat vind ik nogal treurig.Charlie: How's it going in there?
Die frustratie.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:30 schreef Helpmefok het volgende:
Deze TTIk hoop op een
GOOOOOOOOOOALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL A-ZETTI![]()
Het schijnt dat ze Ajax haten wegens de ''hoog van de torenblazer'' en de spelers die Ajax bij hen heeft weggehaald.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:37 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Totaal misplaatst inderdaad. Maar dat geldt ook voor Utrecht enzo, afgunst.![]()
Ajax zal op 80% proberen te winnen vrees ik, ze willen toch alles weer op de titel gooien. Wel logisch, maar ik heb een AZ-fan als manager.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ja, 60 miljoen aan spelersquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom? Dat Marc Netto weer eens wat geld gaat trekken of wat?
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Je moet sowieso wel een flink minderwaardigheidscomplex hebben om een AZ-fan te zijn. Dus dan maar botvieren om de grootste club van Nederland hèquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze Ajax haten wegens de ''hoog van de torenblazer'' en de spelers die Ajax bij hen heeft weggehaald.Charlie: How's it going in there?
Een idioot , mooie retorische vraagquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Welke idioot die kan ballen wil nu in de eredivisie spelen ?
Charlie: How's it going in there?
GOOOOOALLLLLLLLLLL SIGTHORSSONquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:30 schreef Helpmefok het volgende:
Deze TTIk hoop op een
GOOOOOOOOOOALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL A-ZETTI
RATATTATATATATATA![]()
Gewoon wat arabieren aantrekken voor de top5.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Welke idioot die kan ballen wil nu in de eredivisie spelen ?AFCA
Dan kan heel dat technische hart inpakkenquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gewoon wat arabieren aantrekken voor de top5.RED ONS HENNIEGOD![]()
Neejoh, kishna contract aanbieden van 5 jaar 4 miljoen per jaar toch.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dan kan heel dat technische hart inpakkenAFCA
Lijkt me niet verstandig om iemand zoveel geld te geven na een paar goede wedstrijdjesquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Neejoh, kishna contract aanbieden van 5 jaar 4 miljoen per jaar toch.RED ONS HENNIEGOD![]()
De dag dat Johan Messi overtuigt om bij Ajax te komen afbouwen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Charlie: How's it going in there?
Hoezo dat man, toch wereldtalent, zie je meteen. En zijn knieen, tsjah, dat komt wel goedquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lijkt me niet verstandig om iemand zoveel geld te geven na een paar goede wedstrijdjes
AFCA
Boilesen ook . Helemaal niet blessuregevoelig joh , allemaal incidentenquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoezo dat man, toch wereldtalent, zie je meteen. En zijn knieen, tsjah, dat komt wel goedRED ONS HENNIEGOD![]()
Meer inzicht dat Serranoquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Gewoon Arne Slot terughalen van z'n pensioen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Met geld kan je veel bereiken, overigens hoop ik niet dat we zo een 'geldclub' gaan worden.. wat gezien het huidige beleid ook niet snel zal gebeuren.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Welke idioot die kan ballen wil nu in de eredivisie spelen ?![]()
Maar dan komen vaak alleen wat versleten subtoppers die het elders niet gered hebben .quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:19 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Met geld kan je veel bereiken, overigens hoop ik niet dat we zo een 'geldclub' gaan worden.. wat gezien het huidige beleid ook niet snel zal gebeuren.
Ik verlang terug naar de tijden dat er bijv z,on Trabelsi of Maxwell gehaald werdRED ONS HENNIEGOD![]()
Die zijn toch gewoon op jonge leeftijd goedkoop gescout? Ik weet ook niet of de scouting van toen zoveel beter was als die van nu.. het kunnen natuurlijk toevalstreffers geweest zijn.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar dan komen vaak alleen wat versleten subtoppers die het elders niet gered hebben .
Ik verlang terug naar de tijden dat er bijv z,on Trabelsi of Maxwell gehaald werden![]()
Destijds was het beter denk ik . Kan geen toeval zijn dat Chivu , Maxwell , Mido en Trabelsi eruit gepikt werden . Al had Beenhakker er waarschijnlijk ook een rol inquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:28 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Die zijn toch gewoon op jonge leeftijd goedkoop gescout? Ik weet ook niet of de scouting van toen zoveel beter was als die van nu.. het kunnen natuurlijk toevalstreffers geweest zijn.RED ONS HENNIEGOD![]()
Als een van de weinige Ajax supporters die in Alkmaar woont, krijg ik een hoop gezeik, en negativiteit over me heen. AZ fans zijn dat betreft best eenkennig. Vrienden van mij zijn anti-Ajax, echt erg. Als Ajax in Europa speelt, zijn ze automatisch voor de tegenpartij, in plaats voor de Nederlandse club.
Maar voor de rest is het goed wonen, in Alkmaar
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Ach ik vond het zelf ook niet heel erg toen Ludogorets te sterk bleek voor PSV. Het is heel nobel om altijd voor de Nederlandse club te zijn maar dat valt lang niet altijd mee. AZ vind ik altijd wel sympathiek (behalve tijdens die countervoetbal periode onder van Gaal geloof ik) dus Europees zal ik ze wel toejuichen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:42 schreef ErwinDikkie het volgende:
Als een van de weinige Ajax supporters die in Alkmaar woont, krijg ik een hoop gezeik, en negativiteit over me heen. AZ fans zijn dat betreft best eenkennig. Vrienden van mij zijn anti-Ajax, echt erg. Als Ajax in Europa speelt, zijn ze automatisch voor de tegenpartij, in plaats voor de Nederlandse club.
Maar voor de rest is het goed wonen, in Alkmaar![]()
En dan ook nog De Sa, het belooft weer een fantastische avond te worden. Zijn wereldvoorzetten op Sigthórsson![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je bent dus zo dom dat je geen ene reet begrijpt van sarcasmequote:Op donderdag 27 maart 2014 18:54 schreef Vasion het volgende:
Heerlijke TT.
Kan nog mooi worden straks.![]()
De opstelling! Vermeer; Van Rhijn, Veltman, Moisander, Boilesen; Klaassen, Blind, Serero; De Sa, Sigthórsson, Schöne. #azajaquote:'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Feyenoorders hé. Stuk voor stuk niveauloze neusvreters/neuspeuteraars die over elk zinnetje van een ajacied struikelen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:38 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Je bent dus zo dom dat je geen ene reet begrijpt van sarcasme![]()
Te dom om te poepen, dat volk.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoorders hé. Stuk voor stuk niveauloze neusvreters/neuspeuteraars die over elk zinnetje van een ajacied struikelen.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
twitter:VI_nl twitterde op donderdag 27-03-2014 om 19:58:08AZ in sterkste formatie, De Sa begint bij Ajax http://t.co/PR7GLOfePz reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
Als je wint is het geen sarcasme meer zeker.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:38 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Je bent dus zo dom dat je geen ene reet begrijpt van sarcasme![]()
![]()
Koop toch een toegangskaartje voor een beter leven. Neem het leven wat minder serieus, leer de maatschappij beter kennen en keer dan in een betere staat terug, idioot.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:30 schreef Vasion het volgende:
[..]
Als je wint is het geen sarcasme meer zeker.![]()
quote:Lesly de Sa zal donderdagavond vanaf de linkerkant starten, zo heeft Frank de Boer voorafgaand aan de wedstrijd laten weten. 'Dit hangt ook van AZ af', aldus De Boer. De Boer meldde ook dat Nicolaï Boilesen hoogstens 45 minuten zal spelen. Ricardo Kishna start niet met het oog op de wedstrijd tegen Twente. 'Ik wil niet in de rust twee keer wisselen', legde De Boer uit.![]()
Zogenaamd dit doet mij wat.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Koop toch een toegangskaartje voor een beter leven. Neem het leven wat minder serieus, leer de maatschappij beter kennen en keer dan in een betere staat terug, idioot.![]()
Ja. 0-6 voor Ajax.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:35 schreef glasshole het volgende:
Kloppen de geruchten dat de uitslag al bekokstooft is, soort van matchfixing?![]()
Als die hoolies bij jullie zo door blijven gaan gaan ze jullie ook nog eens Europa uit donderen, treurig.![]()
We hebben al 500 euro ontvangen van PEC om met doping naar de 0-6 overwinning te gaan, gr gr.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:35 schreef glasshole het volgende:
Kloppen de geruchten dat de uitslag al bekokstooft is, soort van matchfixing?![]()
Wat een lachertje, wat is nou ¤500,-quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We hebben al 500 euro ontvangen van PEC om met doping naar de 0-6 overwinning te gaan, gr gr.![]()
![]()
Met zo'n reactie bevestig je eens te meer dat je het verstand van een druif hebtquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:30 schreef Vasion het volgende:
[..]
Als je wint is het geen sarcasme meer zeker.![]()
![]()
Een druif is tenminste minder arrogant als deze TT, tjonge jongequote:Op donderdag 27 maart 2014 20:38 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Met zo'n reactie bevestig je eens te meer dat je het verstand van een druif hebt![]()
![]()
Mijn God zegquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:39 schreef Vasion het volgende:
[..]
Een druif is tenminste minder arrogant als deze TT, tjonge jonge![]()
![]()
Hoezo dat uitschelden de hele tijd? waar is dat dan voor nodig?quote:![]()
En dan kom jij mij vertellen hoe de maatschappij werkt.![]()
Blindgod in het midden, alles komt goed.Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.![]()
En bovendien is de TT geen sarcasme, dat maak jij ervan. De OP kraamt altijd dit soort onzin uit hoorquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:42 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Negeren is het beste geloof ik. Hij snapt niks.![]()
Lees je eigen Feyenoordtopic eens door als Ajacieden daar komen posten. Hypoooocrieeeeet.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:51 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ja joh, één opmerking en je wordt meteen uitgescholden.![]()
Is me niet opgevallen, maar dan nog.. wil jij je op het niveau uitschelden verlagen?quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lees je eigen Feyenoordtopic eens door als Ajacieden daar komen posten. Hypoooocrieeeeet.
Hunnie doen het, dus doen we het terug? Denk je dat het zo beter wordt?![]()
Ajax krijgt een straf van de UEFA
Gras is groenIk had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
Overtreding Elm, rode kaart en pingel AZ. Logisch dus.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Maar goed, laat maar zien dat ze kunnen knokken.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik ben aan het werk , maar ik mis als gewoonlijk dus weer niks als ik dit allemaal zo lees
Ik ben inmiddels overleden![]()
Het is vermoeiender dan mijn hardlopen van netquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:31 schreef Enchanter het volgende:
Ik ben aan het werk , maar ik mis als gewoonlijk dus weer niks als ik dit allemaal zo lees![]()
Dat was toch gewoon geen penalty? Die speler gaat zelf met zn arm naar Joel en valt vervolgens meteen... Nja met 11 man was het al drama dus ben benieuwd wat deze 10 ervan gaan maken.. Oja en Kenneth
![]()
![]()
![]()
Wie zal er uitgaan voor Denswill ? Boilessen of gaat het een dubbele wissel worden ?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Blind gaat deze wedstrijd op 3 posities spelen multifunctioneel als hij is.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:33 schreef Pedroso het volgende:
Wie zal er uitgaan voor Denswill ? Boilessen of gaat het een dubbele wissel worden ?Extreem maar dan ook echt extreem dom van Veltman. Van Boekel fluit voor alles vandaag dus ook hiervoor. Waarom zou je daar uberhaupt iemand willen vasthouden hoe ligt dan ook.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:33 schreef Gruisman het volgende:
Dat was toch gewoon geen penalty? Die speler gaat zelf met zn arm naar Joel en valt vervolgens meteen... Nja met 11 man was het al drama dus ben benieuwd wat deze 10 ervan gaan maken.. Oja en Kenneth
![]()
![]()
Was ook gewoon een overtreding van Elm en weer een scheidsrechter die er intrapt.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:33 schreef Gruisman het volgende:
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Nja de vorm is de afgelopen weken compleet zoek en die dagen rust heeft ze iig niet goed gedaan.. Dat word nog behoorlijk pittig tegen Twente, als je die wint ben je kampioen.. maar ik zie het niet zo snel gebeuren eerlijk gezegd.![]()
Inderdaad erg makkelijk gegeven, zowieso gaf v. Boekel in 5 minuten 2 makkelijke kaarten van de 4.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:33 schreef Gruisman het volgende:
Narf!![]()
Overigens is AZ buiten de pingel om totaal niet gevaarlijk geweest.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Denswil maar weer een kans geven? Veltman zakt inmiddels door de ondergrens.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Mag wel eens wakker worden die jongen, dit kan zo toch ook echt niet meer.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:41 schreef FireFox1 het volgende:
Denswil maar weer een kans geven? Veltman zakt inmiddels door de ondergrens.
Er mag wel een godswonder gebeuren willen we nog de finale halen, tjongejonge![]()
![]()
Prijs = prijsquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:41 schreef Scorpie het volgende:
Komt goed. En zo niet, tis maar de beker, boeiend.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Nee stel je voor zegquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:42 schreef BobW het volgende:
Als ze maar niet te moe worden van nog 45 minuten met 10 man en misschien nog een verlenging erbij.![]()
De beker is echt totaal niet interessant. Technisch gezien is het een prijs, maar de lelijke kut van de dikste eindbaas bij een avondje stappen is technisch gezien ook een kut. Wil niet zeggen dat je erin moet willen.quote:![]()
Nogal een aparte vergelijking...quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De beker is echt totaal niet interessant. Technisch gezien is het een prijs, maar de lelijke kut van de dikste eindbaas bij een avondje stappen is technisch gezien ook een kut. Wil niet zeggen dat je erin moet willen.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De beker is echt totaal niet interessant. Technisch gezien is het een prijs, maar de lelijke kut van de dikste eindbaas bij een avondje stappen is technisch gezien ook een kut. Wil niet zeggen dat je erin moet willen.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
10 tegen 10
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
Voor een transfervrije speler geweldigquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Lasse Schöne, met recht een topaankoop van Frank.RED ONS HENNIEGOD![]()
Was die niet gratis?quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Lasse Schöne, met recht een topaankoop van Frank.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:51 schreef inslagenreuring het volgende:
De dag dat Johan Messi overtuigt om bij Ajax te komen afbouwen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
Alweer zo'n redding.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:55 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ook net zo'n fantastische redding. Ongelooflijk.Fuck today, it's tomorrow.![]()
Niet alleen Meleg danquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:13 schreef wieisboos het volgende:
Ik snap echt niet wat Meleg heeft geflikt bij Frank. Dit kan toch niet als je De Sa en Sigtuurson zo ziet aankloten![]()
![]()
Goede redding net van vermeer, maar zo bagger ingeschoten en meest domme hoek genomen.
Daarvan onder de indruk zijn.![]()
![]()
Haha jaquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:18 schreef Vasion het volgende:
Goede redding net van vermeer, maar zo bagger ingeschoten en meest domme hoek genomen.
Daarvan onder de indruk zijn.![]()
haha jaquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:19 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik dacht dat GGMM meer van het 'uh, ok' wasGroot fan van User Wotte![]()
Voorbeschouwingen gemist enzo maar waar is Kishna eigenlijk ?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Zonder twijfelquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ere wie ere toekomt. Kenneth Vermeer
Ook erg knap hoor dat hij in zo'n wedstrijd zo belangrijk kan zijn als tweede keeper![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:41 schreef Scorpie het volgende:
Komt goed. En zo niet, tis maar de beker, boeiend.![]()
Vermeer heeft een goede wedstrijd gespeeld ja.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Zo is het! Hij heeft vandaag heel wat mondjes gesnoerd.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ere wie ere toekomt. Kenneth Vermeer
Life is what you make it.![]()
Hij is erg sterk als tweede keeper. Toen van Basten destijds Stekelenburg voor Vermeer passeerde was Vermeer ook gewoon echt heel goed.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:35 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zonder twijfel
Ook erg knap hoor dat hij in zo'n wedstrijd zo belangrijk kan zijn als tweede keeper![]()
Hoi. Net terug van een avondje weg, Hoe speelde Ajax?
"What's immoral for an Individual to do, is immoral for a Government to do" ~ Frédéric Bastiat.![]()
Slecht , Vermeer was goedquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:39 schreef Myph. het volgende:
Hoi. Net terug van een avondje weg, Hoe speelde Ajax?RED ONS HENNIEGOD![]()
Mooi gedaan, wist het ook zelfs met 10 man.
Jammer dat het team nog steeds niet functioneert maar wat een wedstrijd van Vermeer
graag op anoniem![]()
quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:40 schreef Intellectueel het volgende:
Ik vind dat uit respect Vermeer ook gewoon de finale moet keepen.graag op anoniem![]()
De tweede keeper speelt het bekertoernooi dus daar speelt hij ook gewoon.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:40 schreef Intellectueel het volgende:
Ik vind dat uit respect Vermeer ook gewoon de finale moet keepen.![]()
Natuurlijk speelt hij de finale gewoonquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:40 schreef Intellectueel het volgende:
Ik vind dat uit respect Vermeer ook gewoon de finale moet keepen.![]()
Ik vraag me af in hoeverre dit opdracht van FdB was. Heb de indruk dat ze bezig zijn met het inslijpen van een 'plan B'.quote:Life is what you make it.![]()
Hoezo uit respect? Als hij nu een kut wedstrijd gespeeld had, zou hij als nog de finale spelen omdat de tweede keeper gewoon de beker keept.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:40 schreef Intellectueel het volgende:
Ik vind dat uit respect Vermeer ook gewoon de finale moet keepen.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Slecht spelen is een opdracht ?quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:42 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik vraag me af in hoeverre dit opdracht van FdB was. Heb de indruk dat ze bezig zijn met het inslijpen van een 'plan B'.RED ONS HENNIEGOD![]()
Wat?quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:42 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik vraag me af in hoeverre dit opdracht van FdB was. Heb de indruk dat ze bezig zijn met het inslijpen van een 'plan B'.![]()
![]()
Slechte wedstrijd van beide kanten.
Zondag winnen van Twente en je bent kampioen.
Zou wat zijn, matig seizoen draaien en toch gewoon de double winnen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Wat een dramatisch niveau weer, gelukkig schiet Lasse er een vrije trap in en keept Vermeer fantastisch anders verlies je hier gewoon.. het moet tegen Twente echt stukken beter
Vermeer![]()
![]()
Gewoon een goede ploeg.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:47 schreef j0rdiiii het volgende:
Het is de laatste jaren altijd kut uit bij AZ. Blijkbaar moeilijk voetballen daar.Oh.![]()
Ben toch bang dat De Boer de wedstrijd ingaat met de mentaliteit om maar niet te verliezen. Ik verwacht dan ook een gelijkspel.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:45 schreef Pedroso het volgende:
Slechte wedstrijd van beide kanten.
Zondag winnen van Twente en je bent kampioen.
Zou wat zijn, matig seizoen draaien en toch gewoon de double winnen.![]()
Gewoon domineren, aan iets anders denkt de Boer niet.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben toch bang dat De Boer de wedstrijd ingaat met de mentaliteit om maar niet te verliezen. Ik verwacht dan ook een gelijkspel.![]()
Het balbezit domineren zodat de tegenstander niet kan scoren.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:49 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Gewoon domineren, aan iets anders denkt de Boer niet.![]()
Inzakken en beheerst spelen wel. Dat wordt al snel als slecht spel gezien.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Slecht spelen is een opdracht ?Life is what you make it.![]()
Dat is niet des Ajax .quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:53 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Inzakken en beheerst spelen wel. Dat wordt al snel als slecht spel gezien.RED ONS HENNIEGOD![]()
Blij dat Vermeer mijn gelijk bewezen heeft
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dat soort types zie je ook in de hoofdklasse en Jupiler.quote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Het debiele is dat die wss mag blijvenquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat soort types zie je ook in de hoofdklasse en Jupiler.RED ONS HENNIEGOD![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben ik met je eens. Toch lijkt het wel vaker voor te komen de laatste tijd.quote:Life is what you make it.![]()
Omdat ze zwakke spelers hebben voorin ?(op Kishna na)quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:59 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Toch lijkt het wel vaker voor te komen de laatste tijd.RED ONS HENNIEGOD![]()
Tello speelt ook gewoon bij Barcelona.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat soort types zie je ook in de hoofdklasse en Jupiler.![]()
De manier waarop Siggie zo'n bal naar voren schiet terwijl hij weet dat daar niemand staat verraadt iets anders.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Omdat ze zwakke spelers hebben voorin ?(op Kishna na)Life is what you make it.![]()
Afbraakvoetbal...quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:04 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
De manier waarop Siggie zo'n bal naar voren schiet terwijl hij weet dat daar niemand staat verraadt iets anders.RED ONS HENNIEGOD![]()
Is idd duidelijk zat. Eerst roepen dat ie nooit weggaat. Daarna dat er wel een hele mooie club moet komen. Vorige week ff tripje vliegen en nu zeggen dat als barca komt dat je wel gaat nadenken.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:58 schreef Drxx het volgende:
Oké, duidelijk verhaal: Frank verlaat z'n gezin en gaat naar Barcelona.
1+1= 3hardcoholic![]()
Eigenlijk geen moment het gevoel gehad dat er een slecht resultaat aan zat te komen. Nu op naar Twente, ben benieuwdwin je die, is het kampioenschap wel binnen.
![]()
barca heeft hij altijd al genoemdquote:Op donderdag 27 maart 2014 23:05 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Is idd duidelijk zat. Eerst roepen dat ie nooit weggaat. Daarna dat er wel een hele mooie club moet komen. Vorige week ff tripje vliegen en nu zeggen dat als barca komt dat je wel gaat nadenken.
1+1= 3![]()
Wel de slechtste 2 halve finales ooit in de beker denk ik zo
Frankie is denk ik niet meer te houden na dit seizoen. Begin toch mn twijfels te krijgen als er een goede club komt....
4 x op rij en de knvb beker nu"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
JC schaal, KNVB beker, Landskampioen, winnen van Barca. Toch een goed seizoen ondanks het dramatische voetbal.AFCA!![]()
Gaat toch alleen maar weg voor Barcelona.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:06 schreef Stiggie het volgende:
Frankie is denk ik niet meer te houden na dit seizoen. Begin toch mn twijfels te krijgen als er een goede club komt....
4 x op rij en de knvb beker nu![]()
En ik denk dat hij nog steeds een keer in de CL met Ajax wil overwinteren.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Gaat toch alleen maar weg voor Barcelona.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Even Ronald vragen om een rechtzaakje aan te spannenquote:Op donderdag 27 maart 2014 23:05 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Is idd duidelijk zat. Eerst roepen dat ie nooit weggaat. Daarna dat er wel een hele mooie club moet komen. Vorige week ff tripje vliegen en nu zeggen dat als barca komt dat je wel gaat nadenken.
1+1= 3RED ONS HENNIEGOD![]()
Europese prijs pakken en dan pas weg. Hoe naïef het ook is.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:09 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
En ik denk dat hij nog steeds een keer in de CL met Ajax wil overwinteren.![]()
Arsenal mss ook? Samen met Bergkampquote:Op donderdag 27 maart 2014 23:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Gaat toch alleen maar weg voor Barcelona."Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
En zijn manier van werken is hier toch nooit uitgewerkt omdat elke zomer zowat de helft van de selectie pleitte is.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:09 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
En ik denk dat hij nog steeds een keer in de CL met Ajax wil overwinteren.
+ Hij is gewoon onderdeel van het plan met van der Sar, Overmars, Jonk, Bergkamp enzovoort. De macht die hij hier heeft krijgt hij nergens anders.![]()
Enige wat hem hier kan houden is zijn gezin gok ik. En zelfs dat os een twijfelquote:Op donderdag 27 maart 2014 23:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Gaat toch alleen maar weg voor Barcelona.hardcoholic![]()
Als Bergkamp dat kan doen met z'n vliegangst.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:10 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Arsenal mss ook? Samen met Bergkamp![]()
En ook dat zal geen once in a lifetime kans zijnquote:Op donderdag 27 maart 2014 23:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Gaat toch alleen maar weg voor Barcelona.![]()
En toch wil hij ooit de CL winnen. En nee, dat gaan wij voorlopig niet meer doen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En zijn manier van werken is hier toch nooit uitgewerkt omdat elke zomer zowat de helft van de selectie pleitte is.
+ Hij is gewoon onderdeel van het plan met van der Sar, Overmars, Jonk, Bergkamp enzovoort. De macht die hij hier heeft krijgt hij nergens anders.![]()
Nog niet zo concreet. Voorheen bleef het altijd wat vager, zo van barca is een hele mooie club maar niet dat ie daar wel eens heen zou kunnen gaanquote:hardcoholic![]()
Knappe overwinning. Met dank aan de scheids.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Ben blij dat Ajax in de finale staat maar beide roden kaarten waren echt prut.....
Weet iemand wanneer de kaarten voor de finale in de verkoop gaan en waar ik die kan scoren?Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?![]()
Die maakte er echt een potje van. De rode kaart van AZ sloeg nergens op maar die van Veltman vond ik ook redelijk dubieus. Ik vond hem niet echt vasthouden.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Knappe overwinning. Met dank aan de scheids.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Ik zie PEC de beker nog wel winnen. Pure onderschatting weer straks.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Die was ook twijfelachtig ja. Al was die rode kaart voor AZ echt treurig. Wel fantastisch ingeschoten die trap.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:24 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Die maakte er echt een potje van. De rode kaart van AZ sloeg nergens op maar die van Veltman vond ik ook redelijk dubieus. Ik vond hem niet echt vasthouden.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Vermeer wel weer geweldig. Mooi om zo'n goede tweede keeper te hebben. Jammer (maar vanzelfsprekend) dat hij tweede keeper blijven niet ziet zitten. Als Ajax moet je eigenlijk twee top keepers hebben, een goede keeper is enorm belangrijk. Meer dan een goede spits.
Keepers winnen teams vaak de titel.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Vertel eens waarom hij wél de voorkeur verdient dan?quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:13 schreef wieisboos het volgende:
Ik snap echt niet wat Meleg heeft geflikt bij Frank. Dit kan toch niet als je De Sa en Sigtuurson zo ziet aankloten
Altijd maar die loze aannames dat een jeugdspeler met 0 ervaring in het 1e het wel even beter zal doen.![]()
het kan niet slechterquote:Op donderdag 27 maart 2014 23:35 schreef 16meter het volgende:
[..]
Vertel eens waarom hij wél de voorkeur verdient dan?
Altijd maar die loze aannames dat een jeugdspeler het wel even beter zal doen.
hij doet het goed in jong ajax![]()
Meleg was ook gewoon geblesseerd aan zijn rug als ik mij niet vergis.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Weer eens potje geknokt.. Mag onderhand wel eens ophoudenquote:Gevechten tussen supporters AZ en Ajax
Supporters van AZ en Ajax zijn donderdagavond met elkaar op de vuist gegaan. Voorafgaand aan de wedstrijd tussen de twee clubs, vochten zo'n zeventig relschoppers met elkaar op de Koelmalaan in Alkmaar.
Foto: ANP
Dat meldt de politie.
Niemand is aangehouden, omdat de supporters op de vlucht sloegen toen de Mobiele Eenheid (ME) een charge uitvoerde. Er zijn geen meldingen van gewonden, aldus de politie.![]()
Laatste tijd bij Ajax op supportersgebied wel heel veel negatieve incidenten.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Weer eens potje geknokt.. Mag onderhand wel eens ophouden![]()
Vast een nieuwe generatie die zich weer wil bewijzen. Gewoon geen aandacht geven.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:41 schreef Pistone het volgende:
[..]
Laatste tijd bij Ajax op supportersgebied wel heel veel negatieve incidenten.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Kan idd, maar zou een oude garde toch even orde op zaken moeten stellen. Kan je Europees flink pijn doen, zeker nu je bij de uefa alweer wat streepjes hebt staan.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:43 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Vast een nieuwe generatie die zich weer wil bewijzen. Gewoon geen aandacht geven.![]()
Ik vind die kinderachtige acties als het bekladden van amateurverenigingen nog treuriger ondanks dat het je minder schade oplevert als club.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:41 schreef Pistone het volgende:
[..]
Laatste tijd bij Ajax op supportersgebied wel heel veel negatieve incidenten.
Maar het zal inderdaad wel aanliggenquote:Op donderdag 27 maart 2014 23:43 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Vast een nieuwe generatie die zich weer wil bewijzen. Gewoon geen aandacht geven.![]()
Ook pas sinds kort goed bezigquote:Op donderdag 27 maart 2014 23:36 schreef wieisboos het volgende:
[..]
het kan niet slechter
hij doet het goed in jong ajax
in de jupiler league![]()
Een uitvak afbreken bij Celtic, knokken in A'dam met celtic-fans, blijkbaar kwetsende spreekkoren bij Celtic en Salzburg, meerdere keren boetes voor vuurwerk. Dan moet je toch gaan uitkijken voor wedstrijd zonder publiek o.i.d.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind die kinderachtige acties als het bekladden van amateurverenigingen nog treuriger ondanks dat het je minder schade oplevert als club.![]()
Vandaag ook al 45.000 euro boete vanwege incidenten toen Salzburg hier op bezoek was en wij in Salzburg waren...![]()
Ach, zolang er maar geen Austria Wien incidenten voorvallen vind ik het nog allemaal wel meevallen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:51 schreef Pistone het volgende:
[..]
Een uitvak afbreken bij Celtic, knokken in A'dam met celtic-fans, blijkbaar kwetsende spreekkoren bij Celtic en Salzburg, meerdere keren boetes voor vuurwerk. Dan moet je toch gaan uitkijken voor wedstrijd zonder publiek o.i.d.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Jahaa en dat is allemaal de schuld van de politiequote:Op donderdag 27 maart 2014 23:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vandaag ook al 45.000 euro boete vanwege incidenten toen Salzburg hier op bezoek was en wij in Salzburg waren...RED ONS HENNIEGOD![]()
Niets mis mee, zeker met dit elftal.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Toch mooi even alle prijzen van Nederland dit seizoen winnen.
![]()
Heel matige selectie. Zeker nadat Eriksen vertrok zijn er nauwelijks spelers waarvan je echt denkt : "Wauw!".quote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:13 schreef JanCees het volgende:
[..]
Niets mis mee, zeker met dit elftal.
De Boer![]()
![]()
Oh.![]()
quote:De KNVB Beker is de enige nationale prijs die nog op de conduitestaat van Frank de Boer als trainer ontbreekt. Ajax plaatste zich donderdagavond voor de finale van het bekertoernooi en op 20 april wordt duidelijk wie de trofee de lucht mag insteken: de club uit Amsterdam of het verrassende PEC Zwolle. “Natuurlijk wil ik deze heel graag winnen”, reageerde De Boer.
“Twee prijzen zou mooi zijn, maar we moeten er hard voor vechten”, stelde De Boer, die eerder dit seizoen ook al de Johan Cruijff Schaal aan zijn palmares mocht toevoegen. De oefenmeester van Ajax genoot eerder al interesse van buitenlandse clubs en een succesvolle slotfase van de voetbaljaargang kan de belangstelling voor zijn persoon alleen maar vergroten. “Mijn familie gunt het me wel, maar ze gaan zeker niet allemaal mee”, knipoogde de oud-verdediger.
Ronald de Boer herhaalde in de studio van Veronica zijn eerdere woorden. “Als Barcelona komt, of een andere heel mooie club, dan zal hij daar over nadenken”, stelde de oud-aanvaller, die zelf eerder ook niet uitsloot dat hij met zijn broer zou meegaan. “Dat heb ik al eerder uitgelegd. Het ligt heel erg aan de club die komt. Maar hij is verschrikkelijk blij bij Ajax.”![]()
Dat zou ik ook wel eens willen zien. Duarte is veel doelgerichter dan Serero. En dat kan Ajax op dit moment goed gebruiken.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 01:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wanneer gaan we nou eens meer Duarte zien op de plek van Serero![]()
jij hebt geen idee waar je het over hebtquote:Op donderdag 27 maart 2014 23:51 schreef Pistone het volgende:
[..]
Een uitvak afbreken bij Celtic, knokken in A'dam met celtic-fans, blijkbaar kwetsende spreekkoren bij Celtic en Salzburg, meerdere keren boetes voor vuurwerk. Dan moet je toch gaan uitkijken voor wedstrijd zonder publiek o.i.d.![]()
Inderdaad, Serero kan misschien beter meetikken, maar Duarte heeft veel meer de drive naar het doel (iets wat dit Ajax misschien nu wel even mist) en heeft een aardig schot. Wel heel voorspelbaar omdat hij telkens naar zijn linker gaat.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 01:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wanneer gaan we nou eens meer Duarte zien op de plek van Serero![]()
Nouja, de interviewer noemde gister Barca, hij niet. En geloof me, hij heeft altijd gezegd dat Barca een optie is.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:14 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Nog niet zo concreet. Voorheen bleef het altijd wat vager, zo van barca is een hele mooie club maar niet dat ie daar wel eens heen zou kunnen gaan![]()
Is Veltman nu geschorst voor de finale?Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Kan Denswil mooi schine gettenHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
quote:
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Hij viel wel weer wat ongelukkig in gister. Ben nog steeds niet heel enthousiast over 'm.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 01:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wanneer gaan we nou eens meer Duarte zien op de plek van Serero'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Klopt, maar goed ik vind Denswil niet veel slechter eigenlijk.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:30 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Maar niet voor de wedstrijd tegen Twente gelukkig. Als hij direct rood had gekregen wel.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik weet niet of dit wel zo gelukkig is, gezien de vele fouten die Veltman maakt de laatste tijdquote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:30 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Maar niet voor de wedstrijd tegen Twente gelukkig. Als hij direct rood had gekregen wel.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Je kan beter met Thuli spelen hoor, echt waar. Duarte is ook gewoon te dik voor een professionele voetballer van Ajax. Moet eerst ff wat strakker worden.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hij viel wel weer wat ongelukkig in gister. Ben nog steeds niet heel enthousiast over 'm.![]()
GwaiLow met kritiekquote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:38 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Je kan beter met Thuli spelen hoor, echt waar. Duarte is ook gewoon te dik voor een professionele voetballer van Ajax. Moet eerst ff wat strakker worden.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Duarte wordt hier onterecht de hemel in geprezen, het is geen slechte voetballer voor een subtopper hoor daar niet van, maar voor Ajax komt hij tekort. Hij voegt niets toe, heeft geen exceptionele kwaliteiten en is ook geen typische Ajaxspeler.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:38 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Je kan beter met Thuli spelen hoor, echt waar. Duarte is ook gewoon te dik voor een professionele voetballer van Ajax. Moet eerst ff wat strakker worden.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Precies, in de kleine ruimte is hij ook te matig. Hij heeft alleen een goed schot in zn linker. (als hij de tijd krijgt om uit te halen)quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:43 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Duarte wordt hier onterecht de hemel in geprezen, het is geen slechte voetballer voor een subtopper hoor daar niet van, maar voor Ajax komt hij tekort. Hij voegt niets toe, heeft geen exceptionele kwaliteiten en is ook geen typische Ajaxspeler.![]()
Na de vernedering tegen Salzburg zei jij dat Ajax geweldig had gevoetbald dus ben een beetje verbaast.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:43 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Wat is daar raar aan? Op bepaalde dingen binnen Ajax heb ik zeker kritiek.![]()
![]()
Aan de andere kant vind ik Serero ook niet veel toevoegen, en Duarte heeft tenminste nog een schot.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:43 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Duarte wordt hier onterecht de hemel in geprezen, het is geen slechte voetballer voor een subtopper hoor daar niet van, maar voor Ajax komt hij tekort. Hij voegt niets toe, heeft geen exceptionele kwaliteiten en is ook geen typische Ajaxspeler.![]()
Duarte kan je er prima bij hebben om de laatste 20 min vol te maken bij een 3-0 voorsprong.
Get woke, go broke!![]()
Ik kan me niet voorstellen dat ik dat heb gezegd. Ik heb alleen gezegd dat Salzburg een top ploeg heeft. En daar sta ik ook nog achter ondanks het onnodige verlies tegen Basel.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:44 schreef Tyron het volgende:
[..]
Na de vernedering tegen Salzburg zei jij dat Ajax geweldig had gevoetbald dus ben een beetje verbaast.![]()
Serero heeft totaal geen schot idd. Maar is wel veel beter in de kleine ruimte.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
Aan de andere kant vind ik Serero ook niet veel toevoegen, en Duarte heeft tenminste nog een schot.![]()
Serero is een hele belangrijke speler op het middenveld dat zorgt voor de balans, hij heeft een enorm loopvermogen en kan zich snel verplaatsen over het middenveld zodat hij vaak vrijkomt te staan. Ook in ballen veroveren is hij beter dan Duarte. Dat schot van Duarte is trouwens ook niet echt zo fantastisch trouwens.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
Aan de andere kant vind ik Serero ook niet veel toevoegen, en Duarte heeft tenminste nog een schot.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Serero kan leuk dribbelen maar hij kan het spel niet maken en niet scoren. Dan blijft er weinig over, ik zie liever Duarte.![]()
Waarom niet gewoon eens een middenveld met Duarte en Serero proberen? Klaassen vind ik nou ook niet echt uitblinken.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Die valt idd ook zwaar tegen, die begon zo geweldig maar is snel afgezakt naar middelmaat.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:03 schreef Chase_Utley het volgende:
Waarom niet gewoon eens een middenveld met Duarte en Serero proberen? Klaassen vind ik nou ook niet echt uitblinken.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Klaassen betrap ik soms (ook al loopt het slecht) tenminste nog op goede passes en combinaties.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:03 schreef Chase_Utley het volgende:
Waarom niet gewoon eens een middenveld met Duarte en Serero proberen? Klaassen vind ik nou ook niet echt uitblinken.![]()
Dit ja. En hij verricht ook veel verdedigend werkquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
Klaassen betrap ik soms (ook al loopt het slecht) tenminste nog op goede passes en combinaties.![]()
Klaassen is wel duidelijk een Ajaxleerling ja, hij probeert het wel goed te doen, maar op dit moment lukt er maar weinig.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Begon waardeloos. Had tussendoor wel een aardige periodequote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die valt idd ook zwaar tegen, die begon zo geweldig maar is snel afgezakt naar middelmaat."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Sja hij valt ongelukkig in heel Serero zijn voetbalcarriere is ongelukkig te noemen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hij viel wel weer wat ongelukkig in gister. Ben nog steeds niet heel enthousiast over 'm.![]()
Scoren tegen Barcelona, ik ken hordes spelers die dat niet is geluktquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sja hij valt ongelukkig in heel Serero zijn voetbalcarriere is ongelukkig te noemen..
Get woke, go broke!![]()
Klopt meeste speler die zo matig zijn krijgen die kans gelukkig nooit om tegen Barca te spelen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Scoren tegen Barcelona, ik ken hordes spelers die dat niet is gelukt.
Laat Duarte nou maar eens een reeks wedstrijden staan dan zien we dan wel of hij het niveau aan kan of niet. Want hier heb je helemaal niks aan.![]()
het is niet aan mij he? Blijkbaar denkt Frank er anders over.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Klopt meeste speler die zo matig zijn krijgen die kans gelukkig nooit om tegen Barca te spelen.
Laat Duarte nou maar eens een reeks wedstrijden staan dan zien we dan wel of hij het niveau aan kan of niet. Want hier heb je helemaal niks aan.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Zelfs hij maakt wel eens foutenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is niet aan mij he? Blijkbaar denkt Frank er anders over.![]()
Oh dat zekerquote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zelfs hij maakt wel eens fouten.
Get woke, go broke!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: