SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk dat vermeer dol op jou isquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:25 schreef bjanaan het volgende:
Ik heb toch liever de Cilgod op goal ipv VermeergodCharlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Deze TTIk hoop op een
BOEM! KOEKOEK! SOOOOOOWWWWW.
GOOOOOOOOOOALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL A-ZETTI
[ Bericht 38% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2014 16:30:55 ]![]()
Oké man.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:30 schreef Helpmefok het volgende:
Deze TTIk hoop op een
GOOOOOOOOOOALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL A-ZETTICharlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Neem toch alles niet zo serieus HMFje.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:30 schreef Helpmefok het volgende:
Deze TTIk hoop op een
GOOOOOOOOOOALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL A-ZETTI![]()
Hoe spreek je dat eigenlijk uit, al die L'en?'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Kots.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Neem toch alles niet zo serieus HMFje.![]()
Ajax en PSV zijn de enige teams die AZ-uit eventueel zouden kunnen hebben. En daar is hij zich terdege bewust van uiteraard.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Neem toch alles niet zo serieus HMFje.Charlie: How's it going in there?
RATATATATATAAAZZZZZZCharlie: How's it going in there?
Het is wel een sympathiek clubje. Geef toe.quote:Charlie: How's it going in there?
Dat zeker wel. Alleen die eenzijdige haat vind ik nogal treurig.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:36 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het is wel een sympathiek clubje. Geef toe.![]()
*ging stuk op a-zettiquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:30 schreef Helpmefok het volgende:
Deze TTIk hoop op een
GOOOOOOOOOOALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL A-ZETTIWhen I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Totaal misplaatst inderdaad. Maar dat geldt ook voor Utrecht enzo, afgunst.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zeker wel. Alleen die eenzijdige haat vind ik nogal treurig.Charlie: How's it going in there?
Die frustratie.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:30 schreef Helpmefok het volgende:
Deze TTIk hoop op een
GOOOOOOOOOOALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL A-ZETTI![]()
Het schijnt dat ze Ajax haten wegens de ''hoog van de torenblazer'' en de spelers die Ajax bij hen heeft weggehaald.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:37 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Totaal misplaatst inderdaad. Maar dat geldt ook voor Utrecht enzo, afgunst.![]()
Ajax zal op 80% proberen te winnen vrees ik, ze willen toch alles weer op de titel gooien. Wel logisch, maar ik heb een AZ-fan als manager.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ja, 60 miljoen aan spelersquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom? Dat Marc Netto weer eens wat geld gaat trekken of wat?
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Je moet sowieso wel een flink minderwaardigheidscomplex hebben om een AZ-fan te zijn. Dus dan maar botvieren om de grootste club van Nederland hèquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze Ajax haten wegens de ''hoog van de torenblazer'' en de spelers die Ajax bij hen heeft weggehaald.Charlie: How's it going in there?
Een idioot , mooie retorische vraagquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Welke idioot die kan ballen wil nu in de eredivisie spelen ?
Charlie: How's it going in there?
GOOOOOALLLLLLLLLLL SIGTHORSSONquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:30 schreef Helpmefok het volgende:
Deze TTIk hoop op een
GOOOOOOOOOOALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL A-ZETTI
RATATTATATATATATA![]()
Gewoon wat arabieren aantrekken voor de top5.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Welke idioot die kan ballen wil nu in de eredivisie spelen ?AFCA
Dan kan heel dat technische hart inpakkenquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gewoon wat arabieren aantrekken voor de top5.RED ONS HENNIEGOD![]()
Neejoh, kishna contract aanbieden van 5 jaar 4 miljoen per jaar toch.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dan kan heel dat technische hart inpakkenAFCA
Lijkt me niet verstandig om iemand zoveel geld te geven na een paar goede wedstrijdjesquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Neejoh, kishna contract aanbieden van 5 jaar 4 miljoen per jaar toch.RED ONS HENNIEGOD![]()
De dag dat Johan Messi overtuigt om bij Ajax te komen afbouwen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Charlie: How's it going in there?
Hoezo dat man, toch wereldtalent, zie je meteen. En zijn knieen, tsjah, dat komt wel goedquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lijkt me niet verstandig om iemand zoveel geld te geven na een paar goede wedstrijdjes
AFCA
Boilesen ook . Helemaal niet blessuregevoelig joh , allemaal incidentenquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoezo dat man, toch wereldtalent, zie je meteen. En zijn knieen, tsjah, dat komt wel goedRED ONS HENNIEGOD![]()
Meer inzicht dat Serranoquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Gewoon Arne Slot terughalen van z'n pensioen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Met geld kan je veel bereiken, overigens hoop ik niet dat we zo een 'geldclub' gaan worden.. wat gezien het huidige beleid ook niet snel zal gebeuren.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Welke idioot die kan ballen wil nu in de eredivisie spelen ?![]()
Maar dan komen vaak alleen wat versleten subtoppers die het elders niet gered hebben .quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:19 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Met geld kan je veel bereiken, overigens hoop ik niet dat we zo een 'geldclub' gaan worden.. wat gezien het huidige beleid ook niet snel zal gebeuren.
Ik verlang terug naar de tijden dat er bijv z,on Trabelsi of Maxwell gehaald werdRED ONS HENNIEGOD![]()
Die zijn toch gewoon op jonge leeftijd goedkoop gescout? Ik weet ook niet of de scouting van toen zoveel beter was als die van nu.. het kunnen natuurlijk toevalstreffers geweest zijn.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar dan komen vaak alleen wat versleten subtoppers die het elders niet gered hebben .
Ik verlang terug naar de tijden dat er bijv z,on Trabelsi of Maxwell gehaald werden![]()
Destijds was het beter denk ik . Kan geen toeval zijn dat Chivu , Maxwell , Mido en Trabelsi eruit gepikt werden . Al had Beenhakker er waarschijnlijk ook een rol inquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:28 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Die zijn toch gewoon op jonge leeftijd goedkoop gescout? Ik weet ook niet of de scouting van toen zoveel beter was als die van nu.. het kunnen natuurlijk toevalstreffers geweest zijn.RED ONS HENNIEGOD![]()
Als een van de weinige Ajax supporters die in Alkmaar woont, krijg ik een hoop gezeik, en negativiteit over me heen. AZ fans zijn dat betreft best eenkennig. Vrienden van mij zijn anti-Ajax, echt erg. Als Ajax in Europa speelt, zijn ze automatisch voor de tegenpartij, in plaats voor de Nederlandse club.
Maar voor de rest is het goed wonen, in Alkmaar
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Ach ik vond het zelf ook niet heel erg toen Ludogorets te sterk bleek voor PSV. Het is heel nobel om altijd voor de Nederlandse club te zijn maar dat valt lang niet altijd mee. AZ vind ik altijd wel sympathiek (behalve tijdens die countervoetbal periode onder van Gaal geloof ik) dus Europees zal ik ze wel toejuichen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:42 schreef ErwinDikkie het volgende:
Als een van de weinige Ajax supporters die in Alkmaar woont, krijg ik een hoop gezeik, en negativiteit over me heen. AZ fans zijn dat betreft best eenkennig. Vrienden van mij zijn anti-Ajax, echt erg. Als Ajax in Europa speelt, zijn ze automatisch voor de tegenpartij, in plaats voor de Nederlandse club.
Maar voor de rest is het goed wonen, in Alkmaar![]()
En dan ook nog De Sa, het belooft weer een fantastische avond te worden. Zijn wereldvoorzetten op Sigthórsson![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je bent dus zo dom dat je geen ene reet begrijpt van sarcasmequote:Op donderdag 27 maart 2014 18:54 schreef Vasion het volgende:
Heerlijke TT.
Kan nog mooi worden straks.![]()
De opstelling! Vermeer; Van Rhijn, Veltman, Moisander, Boilesen; Klaassen, Blind, Serero; De Sa, Sigthórsson, Schöne. #azajaquote:'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Feyenoorders hé. Stuk voor stuk niveauloze neusvreters/neuspeuteraars die over elk zinnetje van een ajacied struikelen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:38 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Je bent dus zo dom dat je geen ene reet begrijpt van sarcasme![]()
Te dom om te poepen, dat volk.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoorders hé. Stuk voor stuk niveauloze neusvreters/neuspeuteraars die over elk zinnetje van een ajacied struikelen.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
Forum Opties Forumhop: Hop naar: