abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138225692

Developer(s):
From Software

Publisher(s):
JP From Software
Namco Bandai Games

Director(s):
Tomohiro Shibuya
Yui Tanimura

Release date(s):
TBA 2014

Platform(s):
PlayStation 3
Xbox 360
Microsoft Windows

http://www.darksoulsii.com/eu/

Gameplay:
Dark Souls II will feature gameplay mechanics similar to its predecesor; co-director Tomohiro Shibuya has stated that he has no intentions of changing the controls.[5] Covenants, a feature in Dark Souls that allowed the player to align with different factions, are making a reappearance, though they will be easier to understand and more accessible to the player.[5] The game world is going to be roughly twice the size of Dark Souls[6] with the beginning of the game made more accessible to newcomers of the series.[7] The director Yui Tanimura also confirmed that the game will retain the challenging gameplay known to the series, "We do not plan on having an Easy Mode since we are creating this game with a thought that challenge and difficulty are core elements of the game.”

Plot:
While Dark Souls II is a direct sequel to Dark Souls, the plot and setting will not take place in, nor directly interact with, the kingdom of Lordran. The story will revolve around a cursed character trying to find a cure for his affliction.

Officiële trailers:

Bekijk deze YouTube-video

Gameplay discussie op youtube:

12 minuten in-game footage en uitleg van de developer:
http://www.ign.com/videos(...)eveal-12-minute-demo

Q&A @ IGN:
http://www.ign.com/videos(...)w-about-dark-souls-2

Preview Tweakers:
http://tweakers.net/revie(...)g-dark-souls-ii.html

FOK!Games:
Eerste Dark Souls II-gameplaytrailer
Veel omgevingen in Dark Souls II
Dark Souls II niet naar next-gen consoles

_O_
pi_138225893
Gekoppeld.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  donderdag 27 maart 2014 @ 15:16:53 #3
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_138227342
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 14:15 schreef KrentebolHooft het volgende:

[..]

Ik had dit gewoon door, er staan toch overal van die oranje berichten om dit aan te geven :{
2dope speelt niet online, mijn beste heer.
pi_138228048
quote:
7s.gif Op woensdag 26 maart 2014 23:58 schreef Quir het volgende:
Welk level waren jullie in the Gutter? Heb het idee dat ik te hard doorgeleveled heb.

Ik ben ook precies SL100 nu.
Oh shit 8)7 Ik ben nu level 123, 50 uur gespeeld en ik loop nog rond in Iron Keep :P .
Toen ik level ±30 was had ik een tijdje moeite in The Lost Bastille, pas achteraf kwam ik er achter dat er nog een paar gebieden waren die wel een stuk makkelijker waren. Daar voelde ik me toen al een beetje overleveled en dat is eigenlijk toen de hele tijd zo gebleven. Ik ben nogal noob en ga vaak op de stomste manieren dood, dus best veel monsters spawnen al niet meer.. En omdat ik er slecht tegen kan als ik m'n souls kwijtraak ga ik telkens als ik genoeg souls heb om een level omhoog te gaan snel naar Majula om ze te incasseren. Om vervolgens weer hetzelfde gebied te moeten clearen 8)7 . Volgens mij heb ik zo, onbewust, aardig wat lopen grinden. En nu is het spel misschien wat makkelijker voor me dan de makers het volgens mij bedoeld hadden.

Ik heb dit ervan gebrouwen, heb eigenlijk maar wat gedaan maar ik vind het wel prima. Iemand tips? Hoe hebben jullie je attributes verdeeld?
SPOILER: Player Status
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik rouleer vooralsnog met een Fire Sword, een Heide Knight Sword (beiden +8) en een Drangleic Sword (+3), crossbow ernaast voor de handig. Greatshield erbij en een zware armor dus ik zit net onder 70% equip load. Ik wou vanaf het begin een sterke gast die wel een klap kon opvangen maken, en dat is op zich wel gelukt. Tegen de monsters en bosses is het op deze manier relatief makkelijk, ik kan alles simpelweg blokken, maar in PvP word ik altijd ongenadig hard afgemaakt, aangezien mijn skills niet veel verder rijken dan schild omhoog houden en af en toe eens uit de weg springen.
Ik wil het spel op deze manier nog wel uitspelen maar als ik NG+ ga spelen zou ik toch een wat behendiger mannetje maken, omdat de gevechten dan wat minder statisch en meer actievol zijn en je ook in PvP wat meer kanten op kan.
Maar wat ik me daarom afvroeg, mag je als je een New Game+ begint je poppetje ook opnieuw van een uiterlijk voorzien? Ik heb nu namelijk nogal een dikke gast gemaakt. Echt met een pens enzo. Dat vind ik nu wel lachen maar als ik een wat minder log type maak wil ik ook dat ie er wat minder log uit ziet. Het klopt toch wel dat de omtrek van z'n buik geen effect heeft op de eigenschappen van je personage, dat wordt toch puur bepaald door de attributes? :?

Naja maar weer effe een baas verslaan, laters
  Eindredactie Games donderdag 27 maart 2014 @ 20:24:32 #5
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_138238292
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 13:00 schreef Necrodeath het volgende:

[..]

Speel je offline? Of lees je bewust geen messages?
Tal van messages op de grond daar bij mij namelijk.
Precies, speel offlne mode atm.
Ik probeer dat soort shit dus zelf uit te zoeken met groot succes zoals blijkt :')

In my defense, daar kom je toch niet op.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 14:15 schreef KrentebolHooft het volgende:

[..]

Ik had dit gewoon door, er staan toch overal van die oranje berichten om dit aan te geven :{
Nee dus.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_138245777
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_138247137
quote:
2s.gif Op donderdag 27 maart 2014 20:24 schreef 2dope het volgende:

[..]

Precies, speel offlne mode atm.
Ik probeer dat soort shit dus zelf uit te zoeken met groot succes zoals blijkt :')

In my defense, daar kom je toch niet op.
SPOILER
[..]

Nee dus.
Dan snap ik het inderdaad :)
Ik wist het ook door die messages. Volgens mij is er ook nergens enige indicatie dat je zoiets kan doen, in ieder geval geen NPC dialogue ofzo.
Het zou kunnen dat je met die miracle dat je meer developer messages kan zien dat er dan iets staat?
Doe eens niet.
  Eindredactie Games donderdag 27 maart 2014 @ 23:06:50 #8
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_138247454
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 23:01 schreef Necrodeath het volgende:

[..]

Dan snap ik het inderdaad :)
Ik wist het ook door die messages. Volgens mij is er ook nergens enige indicatie dat je zoiets kan doen, in ieder geval geen NPC dialogue ofzo.
Het zou kunnen dat je met die miracle dat je meer developer messages kan zien dat er dan iets staat?
Seek guidance was dat toch? Nog niet gezien, maarja fuck messages, iets met vallen en opstaan :p Ga NG+ wel online doen.

Jij ging wel lekker toch? Inmiddels al in NG+? Heb van een paar lui gehoord dat NG+ echt een andere ervaring is (naast veel moeilijker), andere events, bosses op andere locaties etc.
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_138251392
quote:
2s.gif Op donderdag 27 maart 2014 23:06 schreef 2dope het volgende:

[..]

Seek guidance was dat toch? Nog niet gezien, maarja fuck messages, iets met vallen en opstaan :p Ga NG+ wel online doen.

Jij ging wel lekker toch? Inmiddels al in NG+? Heb van een paar lui gehoord dat NG+ echt een andere ervaring is (naast veel moeilijker), andere events, bosses op andere locaties etc.
Reaper of Souls kwam uit, dus Dark Souls 2 even niet meer aangeraakt :P
Doe eens niet.
  Eindredactie Games vrijdag 28 maart 2014 @ 08:22:36 #10
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_138253319
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 00:57 schreef Necrodeath het volgende:

[..]

Reaper of Souls kwam uit, dus Dark Souls 2 even niet meer aangeraakt :P
Ah. En, hoe is de Crusader?
pi_138256827
Ik heb de game ook pas aangeschaft, ben nog niet zo ver. Ik heb nu The Last Giant verslagen in de Forest of Fallen Giants.

Ben nu SL 13.

Mijn starting class is een deprived. Ik wil een intelligence build maken, maar ook met ongeveer 20-25 strength zodat ik ook grotere wapens kan wielden. Het voordeel van een intelligence build vind ik dat je met een enchanted weapon iedere punt die je in intelligence steekt je slagkracht verbeterd. Daarbij ben je ook op afstand gevaarlijk met krachtige magic. Dit vul ik aan met een zware armor, zoiets als Havel's Set of Smough's Armor uit deel 1.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  vrijdag 28 maart 2014 @ 11:15:12 #12
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_138257175
Ik gister tegen eind(ja egt)baas, ik harde pwntjen en wat denk je.
Loop ik van de klif af :') x dakuru sorusu.

Achja, poep gebeurt.

Ik ga er na iig niet naar ng+, eerst alles doen wat ik nog kan doen in NG.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_138282543
Ok nu heb ik dus geen idee meer waar ik naar toe moet (~33 uur speel tijd).

SPOILER
pi_138288470
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 22:55 schreef KrentebolHooft het volgende:
Ok nu heb ik dus geen idee meer waar ik naar toe moet (~33 uur speel tijd).

SPOILER
SPOILER: Locatie
  zaterdag 29 maart 2014 @ 10:49:26 #15
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_138292197
Lol kom ik er nu pas achter hoe je power stance activeert _O-
hele facking spel uitgespeeld en nu in NG+ pas kom ik erachter :')

(driehoekju in houden ipv drukken om te weapon switchen, moet wel de som van de wapen requirements hebben overigens om te power stancen, dus als je ene zwaardje of wat dan ook 12str en 20 dex nodig heeft en je andere zwaardje of wat dan ook 11 str en 15 dex moet je 23 str en 35 dex hebben om te power stancen.)

ulululu

[ Bericht 12% gewijzigd door BaajGuardian op 29-03-2014 11:23:56 ]
pi_138293080
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 10:49 schreef BaajGuardian het volgende:
[afbeelding ]
ulululu
Nou hè hè dus dan horen we je vanaf nu niet meer klagen dat dex-builds zo underpowered zijn :P
  zaterdag 29 maart 2014 @ 11:31:55 #17
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_138293097
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 11:31 schreef n0ir het volgende:

[..]

Nou hè hè dus dan horen we je vanaf nu niet meer klagen dat dex-builds zo underpowered zijn :P
Ik heb die chart zelf gemaakt :P
pi_138293138
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 11:31 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ik heb die chart zelf gemaakt :P
Ahahahaha _O- Nou dan help ik je best hopen dat het werkelijk zo gaat uitpakken voor je ^O^
  zaterdag 29 maart 2014 @ 11:36:34 #19
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_138293192
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 11:33 schreef n0ir het volgende:

[..]

Ahahahaha _O- Nou dan help ik je best hopen dat het werkelijk zo gaat uitpakken voor je ^O^
Nou gezien ik de pursuer hard tegen de grond heb geklapt in NG+ :p Hij heeft me nieteens ook maar één keer geraakt ;)
pi_138306357
Bijna klaar met NG. Alleen wil ik Vendrick en de Ancient Dragon nog verslaan voordat ik naar NG + ga. Wat een klote gevechten zijn dat zeg. Een klein foutje wordt meteen afgestraft met de dood. Wie dit bedacht heeft, mag wel rake klappen krijgen.
  Eindredactie Games zaterdag 29 maart 2014 @ 21:36:52 #21
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_138309765
Smelter Demon in één keer gehaald :7
SPOILER
pi_138310605
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 21:36 schreef 2dope het volgende:
Smelter Demon in één keer gehaald :7
SPOILER
Ja die vond ik ook een eitje. 8)7 Ben je nadat je hem verslagen had
SPOILER
:P

In Brightstone Cove Tseldora had ik nadat ik de boss daar had verslagen geen Great Soul gekregen, of ik had em niet opgepakt :') . Volgens mij was het een soort van foutje van het spel want
SPOILER
en ik laat over het algemeen niet zomaar dingen liggen.
Maargoed volgens mij heb ik die Great Soul toch echt nodig om verder te komen dus ik heb een Bonfire Aesthetic gebruikt, op NG+ moeilijkheid is die baas geen pretje :P ;( .

Hmmm nu lees ik dat het normaal is dat die Great Soul niet in je inventory verschijnt, kan iemand dat bevestigen? En waarom wil die deur dan niet open, pfff o|O

[ Bericht 5% gewijzigd door n0ir op 29-03-2014 22:02:27 ]
  Eindredactie Games zaterdag 29 maart 2014 @ 22:12:50 #23
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_138311453
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 21:56 schreef n0ir het volgende:

[..]

Ja die vond ik ook een eitje. 8)7 Ben je nadat je hem verslagen had
SPOILER
:P
Net ff gedaan :D Leuk wederzien, ofschoon van korte duur.

quote:
In Brightstone Cove Tseldora had ik nadat ik de boss daar had verslagen geen Great Soul gekregen, of ik had em niet opgepakt :') . Volgens mij was het een soort van foutje van het spel want
SPOILER
en ik laat over het algemeen niet zomaar dingen liggen.
Maargoed volgens mij heb ik die Great Soul toch echt nodig om verder te komen dus ik heb een Bonfire Aesthetic gebruikt, op NG+ moeilijkheid is die baas geen pretje :P ;( .
Weird? Ik heb de soul van lieve Freja gewoon in m'n kontzak zitten.

quote:
Hmmm nu lees ik dat het normaal is dat die Great Soul niet in je inventory verschijnt, kan iemand dat bevestigen? En waarom wil die deur dan niet open, pfff o|O
Voor zover ik weet is het geen 'great soul' ondanks dat er wel zoiets staat als je haar verslaat, meen ik me te herinneren.
pi_138312481
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 22:12 schreef 2dope het volgende:

[..]

Net ff gedaan :D Leuk wederzien, ofschoon van korte duur.

[..]

Weird? Ik heb de soul van lieve Freja gewoon in m'n kontzak zitten.

[..]

Voor zover ik weet is het geen 'great soul' ondanks dat er wel zoiets staat als je haar verslaat, meen ik me te herinneren.
Ik denk dat ik er inmiddels achter ben wat ik fout doe 8)7 .
Als je Freja verslaat staat en de drop oppakt staat er inderdaad "Great Soul Embraced"
Samen met wat andere Great Souls van
SPOILER: Waar je die Great Souls voor nodig hebt
Ik stond voor een deur die niet open wou en dacht dat het kwam omdat ik geen Great Soul van Freja had (had wel de normale boss-soul). Maar het blijkt dus normaal te zijn dat die niet in je inventory komt, en de reden dat de deur niet open ging was omdat ik voor de verkeerde deur stond :D Namelijk die naar
SPOILER
.

Zo even kijken of dat inderdaad klopt..
Edit: ik stond inderdaad voor de verkeerde deur
En dan waarschijnlijk balen dat ik Brightstone Cove onnodig veel moeilijker heb gemaakt _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door n0ir op 29-03-2014 23:44:08 ]
  Eindredactie Games zaterdag 29 maart 2014 @ 22:44:45 #25
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_138313346
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 22:30 schreef n0ir het volgende:

[..]

Ik denk dat ik er inmiddels achter ben wat ik fout doe 8)7 .
Als je Freja verslaat staat en de drop oppakt staat er inderdaad "Great Soul Embraced"
Samen met wat andere Great Souls van
SPOILER: Waar je die Great Souls voor nodig hebt
Ik stond voor een deur die niet open wou en dacht dat het kwam omdat ik geen Great Soul van Freja had (had wel de normale boss-soul). Maar het blijkt dus normaal te zijn dat die niet in je inventory komt, en de reden dat de deur niet open ging was omdat ik voor de verkeerde deur stond :D Namelijk die naar
SPOILER
.

Zo even kijken of dat inderdaad klopt..
En dan waarschijnlijk balen dat ik Brightstone Cove onnodig veel moeilijker heb gemaakt _O-
Had je Freja nog wel opnieuw verslagen dan, NG+ style?
pi_138313571
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 22:44 schreef 2dope het volgende:

[..]

Had je Freja nog wel opnieuw verslagen dan, NG+ style?
Nee nog niet. Ik was een paar keer redelijk dichtbij (op 2/3e of 3/4) maar ik had er effe genoeg van. Komt nog wel :s)
pi_138313646
Ok het einde is best vaag?

SPOILER
pi_138317750
Hebben jullie ook dat soms als je locked on bent met een Greatsword en je doet een R1 attack dat je gewoon 180 graden draait en achter je slaat? Heb al geen zin in Pharros' Doors en dan ook nog deze onzin constant.
pi_138317772
quote:
15s.gif Op zondag 30 maart 2014 00:44 schreef Quir het volgende:
Hebben jullie ook dat soms als je locked on bent met een Greatsword en je doet een R1 attack dat je gewoon 180 graden draait en achter je slaat? Heb al geen zin in Pharros' Doors en dan ook nog deze onzin constant.
:? Nee dat heb ik eigenlijk nooit, balen zeg
pi_138318489
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 00:46 schreef n0ir het volgende:

[..]

:? Nee dat heb ik eigenlijk nooit, balen zeg
Het kan ook zijn dat het alleen zo is met de Greatsword specifiek en niet met andere (ultra) greatswords.

SPOILER: Doors of Pharros
pi_138318544
quote:
ja is normaal. Komt door de richting waarin je de linker stick drukt.

Ga er mee pvpen, dan leer je het van zelf af.

SPOILER: doors of pharros
  Eindredactie Games zondag 30 maart 2014 @ 01:30:36 #32
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_138318546
quote:
Dat is de standaard combo move van R2 van een aantal (ultra) greatswords (in ieder geval de black knight ultra greatsword en de zweihander). Vind 'm ook niet heel handig want zoals je zegt, ook al heb je iemand locked on, je draait standaard 180 graden om.
pi_138318635
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 01:30 schreef KrentebolHooft het volgende:

[..]

SPOILER: doors of pharros
Ah, dat zou het kunnen zijn. Zal daar eens op letten.
pi_138319629
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 01:30 schreef KrentebolHooft het volgende:

[..]

Het is echt heel handig als je eraan gewend bent.
Zeker tegen circle-strafende vijanden in pvp wanneer je zoals ik een thrusting weapon gebruikt.
Gewoon alvast de richting op prikken waar hij naartoe gaat.
Doe eens niet.
pi_138321958
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 07:22 schreef Necrodeath het volgende:

[..]

Het is echt heel handig als je eraan gewend bent.
Zeker tegen circle-strafende vijanden in pvp wanneer je zoals ik een thrusting weapon gebruikt.
Gewoon alvast de richting op prikken waar hij naartoe gaat.
Ik pvp met de Pursuer's Greatsword ^O^ Weet niet of ie sterker is dan de reguliere greatsword (iig korter) maar hij ziet er veel vetter uit.
Heb er ook al 1700 mee gecrit op een arme stakker :s)
  zondag 30 maart 2014 @ 11:51:50 #36
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_138322495
Tot nu toe nog bij geen enkele baas doodgegaan in NG+ en ik speel dexer dus moet alles dodge rollen he.

echt gg easy dit zit nu alweer in de skelette grotten

ben wel doodgegaan elders volgens mij tho weet niet meer zo exact.

Maar je krijgt ook een ring als je hele game uitspeelt zonder dood te gaan, en ook een ring als je hele game uitspeelt zonder ook maar één bonfire te zitten.
pi_138326040
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 11:23 schreef KrentebolHooft het volgende:

[..]

Ik pvp met de Pursuer's Greatsword ^O^ Weet niet of ie sterker is dan de reguliere greatsword (iig korter) maar hij ziet er veel vetter uit.
Heb er ook al 1700 mee gecrit op een arme stakker :s)
De Greatsword +10 doet 400 damage, los van de bonus. Ik heb de PG +2 en trok de conclusie dat de GS beter is. De moveset van de Zweihander is wel beter, maar ik weet nog niet hoe sterk de +10 is .Momenteel pvp ik met een Lightning Mace +10. Voornamelijk om chunks te farmen voor mijn armor en de Zweihander. Is er ook nog een relatief makkelijke manier om aan slabs te komen eigenlijk?
Extremistisch gematigd.
  Eindredactie Games zondag 30 maart 2014 @ 14:37:24 #38
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_138326566
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 14:16 schreef P8 het volgende:

[..]

De Greatsword +10 doet 400 damage, los van de bonus. Ik heb de PG +2 en trok de conclusie dat de GS beter is. De moveset van de Zweihander is wel beter, maar ik weet nog niet hoe sterk de +10 is .Momenteel pvp ik met een Lightning Mace +10. Voornamelijk om chunks te farmen voor mijn armor en de Zweihander. Is er ook nog een relatief makkelijke manier om aan slabs te komen eigenlijk?
Ik heb Zweihander + 10, base damage is 350. Met B scaling op strength kom ik op 457 totaal.

Ik vind de Smelter sword ook wel erg fapbaar O+ Heb 'm nu +3, doet 250+69 physical en 130+22 fire. En awesome RT attack natuurlijk.
  Eindredactie Games zondag 30 maart 2014 @ 14:43:41 #39
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_138326711
Ik heb één keer een rare slab drop gehad, weet niet meer of het zo'n stenen mofo in Drangleic castle was of zo'n Gyrm dinges in doors of pharros.

Nog ff over de damage van die smelter sword RT attack, net ff gecheckt - two handed RT attack op 2 van die paard-achtige mofos, 1200 damage per stuk in één klap (area effect) _O_
  zondag 30 maart 2014 @ 20:12:35 #40
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_138337036
quote:
2s.gif Op zondag 30 maart 2014 14:43 schreef 2dope het volgende:
Ik heb één keer een rare slab drop gehad,

die krijg ik wel vaak van crystal lizards.
  Eindredactie Games zondag 30 maart 2014 @ 20:34:11 #41
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_138337927
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 20:12 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

die krijg ik wel vaak van crystal lizards.
Ja klopt, ik bedoelde van een respawning enemy.
pi_138383659
Wahaha
ik deed net een red phantom duel tegen zo'n caster. Tja ik kon niet echt veel, in andere woorden: ik faalde hard en werd zo'n beetje ge-one shot.

Wat doet hij? Rolt hij vooruit naar mijn lijk, waarna mijn Old Sun ring 4-5 keer tegelijk ontplfot voor 1800+ damage. Ging hij alsnog dood :D
pi_138390827
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 22:51 schreef KrentebolHooft het volgende:
Wahaha
ik deed net een red phantom duel tegen zo'n caster. Tja ik kon niet echt veel, in andere woorden: ik faalde hard en werd zo'n beetje ge-one shot.

Wat doet hij? Rolt hij vooruit naar mijn lijk, waarna mijn Old Sun ring 4-5 keer tegelijk ontplfot voor 1800+ damage. Ging hij alsnog dood :D
lol
PVP ga ik pas aan beginnen als ik klaar ben met de single player. Heb de
SPOILER
ik klaar om te pvpen.
Weet alleen niet welke covenant ik wil. Nog ff kijken wat wat is zeg maar.
"Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens
pi_138391025
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 09:50 schreef SlevinX het volgende:

[..]

lol
PVP ga ik pas aan beginnen als ik klaar ben met de single player. Heb de
SPOILER
ik klaar om te pvpen.
Weet alleen niet welke covenant ik wil. Nog ff kijken wat wat is zeg maar.
Jammer hoor. Ik heb geregeld ge-pvp'd tijdens mijn eerste run. Vooral via bell keepers. En pas op hoog level duelen voor iron keep of blood covenant duels. Super vet _O_
pi_138391058
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 09:59 schreef KrentebolHooft het volgende:

[..]

Jammer hoor. Ik heb geregeld ge-pvp'd tijdens mijn eerste run. Vooral via bell keepers. En pas op hoog level duelen voor iron keep of blood covenant duels. Super vet _O_
Ik ben zo gefocust op verder komen dat ik t nu alleen maar storend vind:P Ben alleen nog maar geinvade door NPCs:P (denk ik haha)
"Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens
pi_138393576
ik ga denk voor de blue sentinels covenent. Welke zitten jullie bij?
pi_138395183
Bell Keepers. Ideaal om Chunks te farmen.
Extremistisch gematigd.
pi_138395550
I am a warrior of the sun.
  dinsdag 1 april 2014 @ 15:17:14 #49
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_138399646
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 april 2014 12:50 schreef Quir het volgende:
I am a warrior of the sun.
^O^

Ik ook atm, krijg sunlight medals bij de vleet, maar uiteinedlijk ga ik wel weer bij de blue sentinels.
Die zijn mannelijker imo.

Al speel ik op het moment niet ds2 omdat ik ff verslingerd ben aan minecraft ps3 edition xD(eerste keer dat ik die speel trouwens)maar ga vanzelf wel weer pwnten.
  Eindredactie Games dinsdag 1 april 2014 @ 15:43:32 #50
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_138400289
Wat ik wel erg lame en dumb-down happy vind, is het feit dat je de

SPOILER
(Niet lezen als je de singleplayer veel eenvoudiger wil maken, ondanks dat 't nogal obvious is).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')