2dope speelt niet online, mijn beste heer.quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:15 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
Ik had dit gewoon door, er staan toch overal van die oranje berichten om dit aan te geven
Oh shitquote:Op woensdag 26 maart 2014 23:58 schreef Quir het volgende:
Welk level waren jullie in the Gutter? Heb het idee dat ik te hard doorgeleveled heb.
Ik ben ook precies SL100 nu.
SPOILER: Player StatusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik rouleer vooralsnog met een Fire Sword, een Heide Knight Sword (beiden +8) en een Drangleic Sword (+3), crossbow ernaast voor de handig. Greatshield erbij en een zware armor dus ik zit net onder 70% equip load. Ik wou vanaf het begin een sterke gast die wel een klap kon opvangen maken, en dat is op zich wel gelukt. Tegen de monsters en bosses is het op deze manier relatief makkelijk, ik kan alles simpelweg blokken, maar in PvP word ik altijd ongenadig hard afgemaakt, aangezien mijn skills niet veel verder rijken dan schild omhoog houden en af en toe eens uit de weg springen.
Ik wil het spel op deze manier nog wel uitspelen maar als ik NG+ ga spelen zou ik toch een wat behendiger mannetje maken, omdat de gevechten dan wat minder statisch en meer actievol zijn en je ook in PvP wat meer kanten op kan.
Maar wat ik me daarom afvroeg, mag je als je een New Game+ begint je poppetje ook opnieuw van een uiterlijk voorzien? Ik heb nu namelijk nogal een dikke gast gemaakt. Echt met een pens enzo. Dat vind ik nu wel lachen maar als ik een wat minder log type maak wil ik ook dat ie er wat minder log uit ziet. Het klopt toch wel dat de omtrek van z'n buik geen effect heeft op de eigenschappen van je personage, dat wordt toch puur bepaald door de attributes?![]()
Naja maar weer effe een baas verslaan, laters
Precies, speel offlne mode atm.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:00 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Speel je offline? Of lees je bewust geen messages?
Tal van messages op de grond daar bij mij namelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee dus.quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:15 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
Ik had dit gewoon door, er staan toch overal van die oranje berichten om dit aan te gevenOp donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:24 schreef 2dope het volgende:
[..]
Precies, speel offlne mode atm.
Ik probeer dat soort shit dus zelf uit te zoeken met groot succes zoals blijkt![]()
In my defense, daar kom je toch niet op.Dan snap ik het inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Nee dus.
Ik wist het ook door die messages. Volgens mij is er ook nergens enige indicatie dat je zoiets kan doen, in ieder geval geen NPC dialogue ofzo.
Het zou kunnen dat je met die miracle dat je meer developer messages kan zien dat er dan iets staat?Doe eens niet.
Seek guidance was dat toch? Nog niet gezien, maarja fuck messages, iets met vallen en opstaan :p Ga NG+ wel online doen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:01 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Dan snap ik het inderdaad
Ik wist het ook door die messages. Volgens mij is er ook nergens enige indicatie dat je zoiets kan doen, in ieder geval geen NPC dialogue ofzo.
Het zou kunnen dat je met die miracle dat je meer developer messages kan zien dat er dan iets staat?
Reaper of Souls kwam uit, dus Dark Souls 2 even niet meer aangeraaktquote:Op donderdag 27 maart 2014 23:06 schreef 2dope het volgende:
[..]
Seek guidance was dat toch? Nog niet gezien, maarja fuck messages, iets met vallen en opstaan :p Ga NG+ wel online doen.
Jij ging wel lekker toch? Inmiddels al in NG+? Heb van een paar lui gehoord dat NG+ echt een andere ervaring is (naast veel moeilijker), andere events, bosses op andere locaties etc.
Ah. En, hoe is de Crusader?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:57 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Reaper of Souls kwam uit, dus Dark Souls 2 even niet meer aangeraakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:55 schreef KrentebolHooft het volgende:
Ok nu heb ik dus geen idee meer waar ik naar toe moet (~33 uur speel tijd).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: LocatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
Ik heb die chart zelf gemaaktquote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:31 schreef n0ir het volgende:
[..]
Nou hè hè dus dan horen we je vanaf nu niet meer klagen dat dex-builds zo underpowered zijn
Nou gezien ik de pursuer hard tegen de grond heb geklapt in NG+ :p Hij heeft me nieteens ook maar één keer geraaktquote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:33 schreef n0ir het volgende:
[..]
AhahahahaNou dan help ik je best hopen dat het werkelijk zo gaat uitpakken voor je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:36 schreef 2dope het volgende:
Smelter Demon in één keer gehaald
Ja die vond ik ook een eitje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben je nadat je hem verslagen had
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In Brightstone Cove Tseldora had ik nadat ik de boss daar had verslagen geen Great Soul gekregen, of ik had em niet opgepakt. Volgens mij was het een soort van foutje van het spel want
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en ik laat over het algemeen niet zomaar dingen liggen.
Maargoed volgens mij heb ik die Great Soul toch echt nodig om verder te komen dus ik heb een Bonfire Aesthetic gebruikt, op NG+ moeilijkheid is die baas geen pretje![]()
.
Hmmm nu lees ik dat het normaal is dat die Great Soul niet in je inventory verschijnt, kan iemand dat bevestigen? En waarom wil die deur dan niet open, pfff
[ Bericht 5% gewijzigd door n0ir op 29-03-2014 22:02:27 ]![]()
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:56 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ja die vond ik ook een eitje.Ben je nadat je hem verslagen had
Net ff gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuk wederzien, ofschoon van korte duur.
quote:In Brightstone Cove Tseldora had ik nadat ik de boss daar had verslagen geen Great Soul gekregen, of ik had em niet opgepakt. Volgens mij was het een soort van foutje van het spel want
Weird? Ik heb de soul van lieve Freja gewoon in m'n kontzak zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en ik laat over het algemeen niet zomaar dingen liggen.
Maargoed volgens mij heb ik die Great Soul toch echt nodig om verder te komen dus ik heb een Bonfire Aesthetic gebruikt, op NG+ moeilijkheid is die baas geen pretje![]()
.
Voor zover ik weet is het geen 'great soul' ondanks dat er wel zoiets staat als je haar verslaat, meen ik me te herinneren.quote:Hmmm nu lees ik dat het normaal is dat die Great Soul niet in je inventory verschijnt, kan iemand dat bevestigen? En waarom wil die deur dan niet open, pfff
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.![]()
Ik denk dat ik er inmiddels achter ben wat ik fout doequote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:12 schreef 2dope het volgende:
[..]
Net ff gedaanLeuk wederzien, ofschoon van korte duur.
[..]
Weird? Ik heb de soul van lieve Freja gewoon in m'n kontzak zitten.
[..]
Voor zover ik weet is het geen 'great soul' ondanks dat er wel zoiets staat als je haar verslaat, meen ik me te herinneren..
Als je Freja verslaat staat en de drop oppakt staat er inderdaad "Great Soul Embraced"
Samen met wat andere Great Souls vanSPOILER: Waar je die Great Souls voor nodig hebtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik stond voor een deur die niet open wou en dacht dat het kwam omdat ik geen Great Soul van Freja had (had wel de normale boss-soul). Maar het blijkt dus normaal te zijn dat die niet in je inventory komt, en de reden dat de deur niet open ging was omdat ik voor de verkeerde deur stondNamelijk die naar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Zo even kijken of dat inderdaad klopt..
Edit: ik stond inderdaad voor de verkeerde deur
En dan waarschijnlijk balen dat ik Brightstone Cove onnodig veel moeilijker heb gemaakt
[ Bericht 0% gewijzigd door n0ir op 29-03-2014 23:44:08 ]![]()
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:30 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er inmiddels achter ben wat ik fout doe.
Als je Freja verslaat staat en de drop oppakt staat er inderdaad "Great Soul Embraced"
Samen met wat andere Great Souls vanSPOILER: Waar je die Great Souls voor nodig hebtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik stond voor een deur die niet open wou en dacht dat het kwam omdat ik geen Great Soul van Freja had (had wel de normale boss-soul). Maar het blijkt dus normaal te zijn dat die niet in je inventory komt, en de reden dat de deur niet open ging was omdat ik voor de verkeerde deur stondNamelijk die naar
Had je Freja nog wel opnieuw verslagen dan, NG+ style?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Zo even kijken of dat inderdaad klopt..
En dan waarschijnlijk balen dat ik Brightstone Cove onnodig veel moeilijker heb gemaaktOp donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.![]()
Nee nog niet. Ik was een paar keer redelijk dichtbij (op 2/3e of 3/4) maar ik had er effe genoeg van. Komt nog welquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:44 schreef 2dope het volgende:
[..]
Had je Freja nog wel opnieuw verslagen dan, NG+ style?![]()
![]()
Ok het einde is best vaag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hebben jullie ook dat soms als je locked on bent met een Greatsword en je doet een R1 attack dat je gewoon 180 graden draait en achter je slaat? Heb al geen zin in Pharros' Doors en dan ook nog deze onzin constant."Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."![]()
quote:Op zondag 30 maart 2014 00:44 schreef Quir het volgende:
Hebben jullie ook dat soms als je locked on bent met een Greatsword en je doet een R1 attack dat je gewoon 180 graden draait en achter je slaat? Heb al geen zin in Pharros' Doors en dan ook nog deze onzin constant.Nee dat heb ik eigenlijk nooit, balen zeg
![]()
Het kan ook zijn dat het alleen zo is met de Greatsword specifiek en niet met andere (ultra) greatswords.quote:Op zondag 30 maart 2014 00:46 schreef n0ir het volgende:
[..]Nee dat heb ik eigenlijk nooit, balen zeg
SPOILER: Doors of PharrosOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."![]()
ja is normaal. Komt door de richting waarin je de linker stick drukt.quote:Op zondag 30 maart 2014 00:44 schreef Quir het volgende:
Hebben jullie ook dat soms als je locked on bent met een Greatsword en je doet een R1 attack dat je gewoon 180 graden draait en achter je slaat? Heb al geen zin in Pharros' Doors en dan ook nog deze onzin constant.
Ga er mee pvpen, dan leer je het van zelf af.SPOILER: doors of pharrosOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is de standaard combo move van R2 van een aantal (ultra) greatswords (in ieder geval de black knight ultra greatsword en de zweihander). Vind 'm ook niet heel handig want zoals je zegt, ook al heb je iemand locked on, je draait standaard 180 graden om.quote:Op zondag 30 maart 2014 00:44 schreef Quir het volgende:
Hebben jullie ook dat soms als je locked on bent met een Greatsword en je doet een R1 attack dat je gewoon 180 graden draait en achter je slaat? Heb al geen zin in Pharros' Doors en dan ook nog deze onzin constant.Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
quote:Op zondag 30 maart 2014 01:30 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
ja is normaal. Komt door de richting waarin je de linker stick drukt.
Ga er mee pvpen, dan leer je het van zelf af.Ah, dat zou het kunnen zijn. Zal daar eens op letten.SPOILER: doors of pharrosOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."![]()
Het is echt heel handig als je eraan gewend bent.quote:Op zondag 30 maart 2014 01:30 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
ja is normaal. Komt door de richting waarin je de linker stick drukt.
Ga er mee pvpen, dan leer je het van zelf af.
Zeker tegen circle-strafende vijanden in pvp wanneer je zoals ik een thrusting weapon gebruikt.
Gewoon alvast de richting op prikken waar hij naartoe gaat.Doe eens niet.![]()
Ik pvp met de Pursuer's Greatswordquote:Op zondag 30 maart 2014 07:22 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Het is echt heel handig als je eraan gewend bent.
Zeker tegen circle-strafende vijanden in pvp wanneer je zoals ik een thrusting weapon gebruikt.
Gewoon alvast de richting op prikken waar hij naartoe gaat.Weet niet of ie sterker is dan de reguliere greatsword (iig korter) maar hij ziet er veel vetter uit.
Heb er ook al 1700 mee gecrit op een arme stakker![]()
![]()
Tot nu toe nog bij geen enkele baas doodgegaan in NG+ en ik speel dexer dus moet alles dodge rollen he.
echt gg easy dit zit nu alweer in de skelette grotten
ben wel doodgegaan elders volgens mij tho weet niet meer zo exact.
Maar je krijgt ook een ring als je hele game uitspeelt zonder dood te gaan, en ook een ring als je hele game uitspeelt zonder ook maar één bonfire te zitten.Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
De Greatsword +10 doet 400 damage, los van de bonus. Ik heb de PG +2 en trok de conclusie dat de GS beter is. De moveset van de Zweihander is wel beter, maar ik weet nog niet hoe sterk de +10 is .Momenteel pvp ik met een Lightning Mace +10. Voornamelijk om chunks te farmen voor mijn armor en de Zweihander. Is er ook nog een relatief makkelijke manier om aan slabs te komen eigenlijk?quote:Op zondag 30 maart 2014 11:23 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
Ik pvp met de Pursuer's GreatswordWeet niet of ie sterker is dan de reguliere greatsword (iig korter) maar hij ziet er veel vetter uit.
Heb er ook al 1700 mee gecrit op een arme stakkerExtremistisch gematigd.![]()
Ik heb Zweihander + 10, base damage is 350. Met B scaling op strength kom ik op 457 totaal.quote:Op zondag 30 maart 2014 14:16 schreef P8 het volgende:
[..]
De Greatsword +10 doet 400 damage, los van de bonus. Ik heb de PG +2 en trok de conclusie dat de GS beter is. De moveset van de Zweihander is wel beter, maar ik weet nog niet hoe sterk de +10 is .Momenteel pvp ik met een Lightning Mace +10. Voornamelijk om chunks te farmen voor mijn armor en de Zweihander. Is er ook nog een relatief makkelijke manier om aan slabs te komen eigenlijk?
Ik vind de Smelter sword ook wel erg fapbaarHeb 'm nu +3, doet 250+69 physical en 130+22 fire. En awesome RT attack natuurlijk.
Ik heb één keer een rare slab drop gehad, weet niet meer of het zo'n stenen mofo in Drangleic castle was of zo'n Gyrm dinges in doors of pharros.
Nog ff over de damage van die smelter sword RT attack, net ff gecheckt - two handed RT attack op 2 van die paard-achtige mofos, 1200 damage per stuk in één klap (area effect)
die krijg ik wel vaak van crystal lizards.quote:Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Ja klopt, ik bedoelde van een respawning enemy.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:12 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
die krijg ik wel vaak van crystal lizards.Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Wahaha
ik deed net een red phantom duel tegen zo'n caster. Tja ik kon niet echt veel, in andere woorden: ik faalde hard en werd zo'n beetje ge-one shot.
Wat doet hij? Rolt hij vooruit naar mijn lijk, waarna mijn Old Sun ring 4-5 keer tegelijk ontplfot voor 1800+ damage. Ging hij alsnog dood![]()
![]()
lolquote:Op maandag 31 maart 2014 22:51 schreef KrentebolHooft het volgende:
Wahaha
ik deed net een red phantom duel tegen zo'n caster. Tja ik kon niet echt veel, in andere woorden: ik faalde hard en werd zo'n beetje ge-one shot.
Wat doet hij? Rolt hij vooruit naar mijn lijk, waarna mijn Old Sun ring 4-5 keer tegelijk ontplfot voor 1800+ damage. Ging hij alsnog dood
PVP ga ik pas aan beginnen als ik klaar ben met de single player. Heb deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ik klaar om te pvpen.
Weet alleen niet welke covenant ik wil. Nog ff kijken wat wat is zeg maar."Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens![]()
quote:Op dinsdag 1 april 2014 09:50 schreef SlevinX het volgende:
[..]
lol
PVP ga ik pas aan beginnen als ik klaar ben met de single player. Heb deJammer hoor. Ik heb geregeld ge-pvp'd tijdens mijn eerste run. Vooral via bell keepers. En pas op hoog level duelen voor iron keep of blood covenant duels. Super vetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ik klaar om te pvpen.
Weet alleen niet welke covenant ik wil. Nog ff kijken wat wat is zeg maar.![]()
![]()
Ik ben zo gefocust op verder komen dat ik t nu alleen maar storend vind:P Ben alleen nog maar geinvade door NPCs:P (denk ik haha)quote:Op dinsdag 1 april 2014 09:59 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
Jammer hoor. Ik heb geregeld ge-pvp'd tijdens mijn eerste run. Vooral via bell keepers. En pas op hoog level duelen voor iron keep of blood covenant duels. Super vet"Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens![]()
ik ga denk voor de blue sentinels covenent. Welke zitten jullie bij?"Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens![]()
quote:
Ik ook atm, krijg sunlight medals bij de vleet, maar uiteinedlijk ga ik wel weer bij de blue sentinels.
Die zijn mannelijker imo.
Al speel ik op het moment niet ds2 omdat ik ff verslingerd ben aan minecraft ps3 edition xD(eerste keer dat ik die speel trouwens)maar ga vanzelf wel weer pwnten.Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Wat ik wel erg lame en dumb-down happy vind, is het feit dat je deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Niet lezen als je de singleplayer veel eenvoudiger wil maken, ondanks dat 't nogal obvious is).Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: