Nee nog niet. Ik was een paar keer redelijk dichtbij (op 2/3e of 3/4) maar ik had er effe genoeg van. Komt nog welquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:44 schreef 2dope het volgende:
[..]
Had je Freja nog wel opnieuw verslagen dan, NG+ style?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 maart 2014 00:44 schreef Quir het volgende:
Hebben jullie ook dat soms als je locked on bent met een Greatsword en je doet een R1 attack dat je gewoon 180 graden draait en achter je slaat? Heb al geen zin in Pharros' Doors en dan ook nog deze onzin constant.
Het kan ook zijn dat het alleen zo is met de Greatsword specifiek en niet met andere (ultra) greatswords.quote:Op zondag 30 maart 2014 00:46 schreef n0ir het volgende:
[..]Nee dat heb ik eigenlijk nooit, balen zeg
SPOILER: Doors of PharrosOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
ja is normaal. Komt door de richting waarin je de linker stick drukt.quote:Op zondag 30 maart 2014 00:44 schreef Quir het volgende:
Hebben jullie ook dat soms als je locked on bent met een Greatsword en je doet een R1 attack dat je gewoon 180 graden draait en achter je slaat? Heb al geen zin in Pharros' Doors en dan ook nog deze onzin constant.
SPOILER: doors of pharrosOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is de standaard combo move van R2 van een aantal (ultra) greatswords (in ieder geval de black knight ultra greatsword en de zweihander). Vind 'm ook niet heel handig want zoals je zegt, ook al heb je iemand locked on, je draait standaard 180 graden om.quote:Op zondag 30 maart 2014 00:44 schreef Quir het volgende:
quote:Op zondag 30 maart 2014 01:30 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
ja is normaal. Komt door de richting waarin je de linker stick drukt.
Ga er mee pvpen, dan leer je het van zelf af.Ah, dat zou het kunnen zijn. Zal daar eens op letten.SPOILER: doors of pharrosOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
Het is echt heel handig als je eraan gewend bent.quote:Op zondag 30 maart 2014 01:30 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
ja is normaal. Komt door de richting waarin je de linker stick drukt.
Ga er mee pvpen, dan leer je het van zelf af.
Ik pvp met de Pursuer's Greatswordquote:Op zondag 30 maart 2014 07:22 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Het is echt heel handig als je eraan gewend bent.
Zeker tegen circle-strafende vijanden in pvp wanneer je zoals ik een thrusting weapon gebruikt.
Gewoon alvast de richting op prikken waar hij naartoe gaat.
De Greatsword +10 doet 400 damage, los van de bonus. Ik heb de PG +2 en trok de conclusie dat de GS beter is. De moveset van de Zweihander is wel beter, maar ik weet nog niet hoe sterk de +10 is .Momenteel pvp ik met een Lightning Mace +10. Voornamelijk om chunks te farmen voor mijn armor en de Zweihander. Is er ook nog een relatief makkelijke manier om aan slabs te komen eigenlijk?quote:Op zondag 30 maart 2014 11:23 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
Ik pvp met de Pursuer's GreatswordWeet niet of ie sterker is dan de reguliere greatsword (iig korter) maar hij ziet er veel vetter uit.
Heb er ook al 1700 mee gecrit op een arme stakker
Ik heb Zweihander + 10, base damage is 350. Met B scaling op strength kom ik op 457 totaal.quote:Op zondag 30 maart 2014 14:16 schreef P8 het volgende:
[..]
De Greatsword +10 doet 400 damage, los van de bonus. Ik heb de PG +2 en trok de conclusie dat de GS beter is. De moveset van de Zweihander is wel beter, maar ik weet nog niet hoe sterk de +10 is .Momenteel pvp ik met een Lightning Mace +10. Voornamelijk om chunks te farmen voor mijn armor en de Zweihander. Is er ook nog een relatief makkelijke manier om aan slabs te komen eigenlijk?
die krijg ik wel vaak van crystal lizards.quote:
Ja klopt, ik bedoelde van een respawning enemy.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:12 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
die krijg ik wel vaak van crystal lizards.
lolquote:Op maandag 31 maart 2014 22:51 schreef KrentebolHooft het volgende:
Wahaha
ik deed net een red phantom duel tegen zo'n caster. Tja ik kon niet echt veel, in andere woorden: ik faalde hard en werd zo'n beetje ge-one shot.
Wat doet hij? Rolt hij vooruit naar mijn lijk, waarna mijn Old Sun ring 4-5 keer tegelijk ontplfot voor 1800+ damage. Ging hij alsnog dood
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ik klaar om te pvpen.
Weet alleen niet welke covenant ik wil. Nog ff kijken wat wat is zeg maar."Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens
quote:Op dinsdag 1 april 2014 09:50 schreef SlevinX het volgende:
[..]
lol
PVP ga ik pas aan beginnen als ik klaar ben met de single player. Heb deJammer hoor. Ik heb geregeld ge-pvp'd tijdens mijn eerste run. Vooral via bell keepers. En pas op hoog level duelen voor iron keep of blood covenant duels. Super vetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ik klaar om te pvpen.
Weet alleen niet welke covenant ik wil. Nog ff kijken wat wat is zeg maar.![]()
Ik ben zo gefocust op verder komen dat ik t nu alleen maar storend vind:P Ben alleen nog maar geinvade door NPCs:P (denk ik haha)quote:Op dinsdag 1 april 2014 09:59 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
Jammer hoor. Ik heb geregeld ge-pvp'd tijdens mijn eerste run. Vooral via bell keepers. En pas op hoog level duelen voor iron keep of blood covenant duels. Super vet
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Niet lezen als je de singleplayer veel eenvoudiger wil maken, ondanks dat 't nogal obvious is).Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |