Stond nergens dat het om een mens gaat overigens. Wellicht een mannelijk insectquote:Op donderdag 27 maart 2014 15:07 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]Dat lijkt me niet echt dan. Waarom zou iemand 24/7 in je badkamer zitten?
Ze zegt dat het een man is die in een rolstoel zit....quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:09 schreef iScream. het volgende:
[..]
Stond nergens dat het om een mens gaat overigens. Wellicht een mannelijk insect
Aiii ja, je hebt gelijk, verwarrend topicquote:Op donderdag 27 maart 2014 15:10 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ze zegt dat het een man is die in een rolstoel zit....
Whut???quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:06 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Weet ik het. Volgens mij is hij echt. Hij is daar gewoon altijd. Soms gaat hij ook mee naar buiten als ik ga wandelen oid.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:06 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Weet ik het. Volgens mij is hij echt. Hij is daar gewoon altijd. Soms gaat hij ook mee naar buiten als ik ga wandelen oid.
Door hetgene wat ik heb, kan ik gewoon een heleboel niet.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:03 schreef El_Matador het volgende:
• Maak een lijst met dingen die je wil bereiken in je leven en werk aan die dingen
• Stap uit die negatieve spiraal en maak een reis (geen excuses "dat je het niet kan")
• Praat met vrienden en vriendinnen die je kunnen helpen
• Het zit allemaal in je hoofd, vergeet dat niet
;
Succes.
Zit je hier nou mensen een beetje voor de gek te houden?quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:06 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Eehm, nee?quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zit je hier nou mensen een beetje voor de gek te houden?
Weet je begeleiding dat je last hebt van wanen?quote:
In het geval van een waan en de diagnose 'psychotisch' vermoed ik wel dat het bekend zou moeten zijn. Op zich.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:32 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Weet je begeleiding dat je last hebt van wanen?
'Zou bekend moeten zijn' is wat anders dan 'is bekend'.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:35 schreef jogy het volgende:
[..]
In het geval van een waan en de diagnose 'psychotisch' vermoed ik wel dat het bekend zou moeten zijn. Op zich.
Hoe weet je dat je nog leeft? Misschien kun je wel met geesten praten omdat je zelf ook een geest bent.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:06 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Mja. Het is alleen ietwat offtopic lijkt me. Die dan wel niet denkbeeldige oude knar in de badkamer heeft niet veel te maken met het gestelde probleem in de openingspost.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
'Zou bekend moeten zijn' is wat anders dan 'is bekend'.
Ik signaleer iets.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:39 schreef jogy het volgende:
[..]
Mja. Het is alleen ietwat offtopic lijkt me. Die dan wel niet denkbeeldige oude knar in de badkamer heeft niet veel te maken met het gestelde probleem in de openingspost.
Eehm, 5 verschillende soorten dagelijks, 2 zo nodig.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:49 schreef kingtoppie het volgende:
Weuhhh....
Hoeveel pillen worden er in jou gestopt eigenlijk?
Kan je er daar niet van afkicken?quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:00 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Eehm, 5 verschillende soorten dagelijks, 2 zo nodig.
Ook iets om je waanbeelden tegen te gaan of weet niemand dat je die hebt?quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:00 schreef summer2bird het volgende:
[..]
na de 20 takel je gewoon keihard af, dat is een feitquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:31 schreef nutoj het volgende:
de bloei van je leven hoeft niet op 20 te liggen hoor
ben nu 31 en de afgelopen paar jaar en het nu zou ik liever zo omschrijven
Ik denk dat haar arts(en) daar beter inzicht in hebben dan jij.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:02 schreef kingtoppie het volgende:
Sorry hoor zo een cocktail met antidepressiva gaat nooit goed zijn voor je, ik geloof er niet in dat je daar beter van kan worden uberhaupt.
Zeker, en welk inzicht is dat?quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:03 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ik denk dat haar arts(en) daar beter inzicht in hebben dan jij.
True, maar hoe het ook zij zit ze wat eventuele fictieve oude rolstoelgangers in de badkamer betreft al op de goede plek denk ik zo.quote:
Gebruik je ook anti-psychotica?quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:00 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Misschien moet je eens zeggen dat hij je huis uit gaat...quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:06 schreef summer2bird het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |