Wacht... wat? Is ie echt of denkbeeldig? Dit stukje tekst leid me af van de rest van het verhaalquote:Op donderdag 27 maart 2014 14:37 schreef summer2bird het volgende:
[..]
[..]
Oh, d'r is gewoon een man in mijn badkamer, in een rolstoel. Hij is heel aardig verder, ik praat vaak tegen 'm.
Haha mij ook al, ik zie nu een vieze oude man voor me die toekijkt hoe TS aan het douchen isquote:Op donderdag 27 maart 2014 14:53 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Wacht... wat? Is ie echt of denkbeeldig? Dit stukje tekst leid me af van de rest van het verhaal
Daarmee moet je dan ook leren mee om te gaan, is uiteraard niet makkelijk en dat moet je ook geleidelijk aan doen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:40 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik kruip ook niet in een hoekje, doe erg mijn best om vooruit te gaan.
Maar het voelt alsof ik steeds tegen een plafon aanloop.
Ik dacht dat TS misschien een man in de badkamer ziet die er niet echt is, waar ze in zichzelf mee praat.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:01 schreef iScream. het volgende:
[..]
Haha mij ook al, ik zie nu een vieze oude man voor me die toekijkt hoe TS aan het douchen is
Ik heb er altijd last van gehad, maar toen ik eenmaal geknakt was kon ik ook niks meer aan.quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:46 schreef jogy het volgende:
Ik begrijp er eigenlijk geen hol van. Je hebt al die tijd wel tegen drukte gekund en nu na een meltdown niet meer? Want autisme komt toch niet opeens opduiken zeg maar? Of heb je altijd last gehad van drukte/stress en ben je op een gegeven moment geknakt waardoor je nu helemaal niets meer aan kan oid?
Anyway, koop wat schilder-producten en ga schilderijtjes maken of zo, wie weet is het ook nog therapeutisch. Ben je in ieder geval bezig, misschien ben je er nog goed in ook en het lijkt me stug dat je er gestrest door raakt. Het is maar een pleistertje op de gapende wond maar je moet ergens beginnen.
Weet ik het. Volgens mij is hij echt. Hij is daar gewoon altijd. Soms gaat hij ook mee naar buiten als ik ga wandelen oid.quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:53 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Wacht... wat? Is ie echt of denkbeeldig? Dit stukje tekst leid me af van de rest van het verhaal
quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:00 schreef 2NutZ het volgende:
Ben je psychisch al niet goed en mentaal zwak, ga je je tijd ook nog verdoen op FOK!nee, dat gaat je helpen.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:06 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Weet ik het. Volgens mij is hij echt. Hij is daar gewoon altijd. Soms gaat hij ook mee naar buiten als ik ga wandelen oid.
Stond nergens dat het om een mens gaat overigens. Wellicht een mannelijk insectquote:Op donderdag 27 maart 2014 15:07 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]Dat lijkt me niet echt dan. Waarom zou iemand 24/7 in je badkamer zitten?
Ze zegt dat het een man is die in een rolstoel zit....quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:09 schreef iScream. het volgende:
[..]
Stond nergens dat het om een mens gaat overigens. Wellicht een mannelijk insect
Aiii ja, je hebt gelijk, verwarrend topicquote:Op donderdag 27 maart 2014 15:10 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ze zegt dat het een man is die in een rolstoel zit....
Whut???quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:06 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Weet ik het. Volgens mij is hij echt. Hij is daar gewoon altijd. Soms gaat hij ook mee naar buiten als ik ga wandelen oid.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:06 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Door hetgene wat ik heb, kan ik gewoon een heleboel niet.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:03 schreef El_Matador het volgende:
• Maak een lijst met dingen die je wil bereiken in je leven en werk aan die dingen
• Stap uit die negatieve spiraal en maak een reis (geen excuses "dat je het niet kan")
• Praat met vrienden en vriendinnen die je kunnen helpen
• Het zit allemaal in je hoofd, vergeet dat niet
;
Succes.
Zit je hier nou mensen een beetje voor de gek te houden?quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:06 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Eehm, nee?quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zit je hier nou mensen een beetje voor de gek te houden?
Weet je begeleiding dat je last hebt van wanen?quote:
In het geval van een waan en de diagnose 'psychotisch' vermoed ik wel dat het bekend zou moeten zijn. Op zich.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:32 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Weet je begeleiding dat je last hebt van wanen?
'Zou bekend moeten zijn' is wat anders dan 'is bekend'.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:35 schreef jogy het volgende:
[..]
In het geval van een waan en de diagnose 'psychotisch' vermoed ik wel dat het bekend zou moeten zijn. Op zich.
Hoe weet je dat je nog leeft? Misschien kun je wel met geesten praten omdat je zelf ook een geest bent.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:06 schreef summer2bird het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |