Mja. Het is alleen ietwat offtopic lijkt me. Die dan wel niet denkbeeldige oude knar in de badkamer heeft niet veel te maken met het gestelde probleem in de openingspost.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
'Zou bekend moeten zijn' is wat anders dan 'is bekend'.
Ik signaleer iets.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:39 schreef jogy het volgende:
[..]
Mja. Het is alleen ietwat offtopic lijkt me. Die dan wel niet denkbeeldige oude knar in de badkamer heeft niet veel te maken met het gestelde probleem in de openingspost.
Eehm, 5 verschillende soorten dagelijks, 2 zo nodig.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:49 schreef kingtoppie het volgende:
Weuhhh....
Hoeveel pillen worden er in jou gestopt eigenlijk?
Kan je er daar niet van afkicken?quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:00 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Eehm, 5 verschillende soorten dagelijks, 2 zo nodig.
Ook iets om je waanbeelden tegen te gaan of weet niemand dat je die hebt?quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:00 schreef summer2bird het volgende:
[..]
na de 20 takel je gewoon keihard af, dat is een feitquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:31 schreef nutoj het volgende:
de bloei van je leven hoeft niet op 20 te liggen hoor
ben nu 31 en de afgelopen paar jaar en het nu zou ik liever zo omschrijven
Ik denk dat haar arts(en) daar beter inzicht in hebben dan jij.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:02 schreef kingtoppie het volgende:
Sorry hoor zo een cocktail met antidepressiva gaat nooit goed zijn voor je, ik geloof er niet in dat je daar beter van kan worden uberhaupt.
Zeker, en welk inzicht is dat?quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:03 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ik denk dat haar arts(en) daar beter inzicht in hebben dan jij.
True, maar hoe het ook zij zit ze wat eventuele fictieve oude rolstoelgangers in de badkamer betreft al op de goede plek denk ik zo.quote:
Gebruik je ook anti-psychotica?quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:00 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Misschien moet je eens zeggen dat hij je huis uit gaat...quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:06 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Weet ik het. Volgens mij is hij echt. Hij is daar gewoon altijd. Soms gaat hij ook mee naar buiten als ik ga wandelen oid.
Nee, ik slik ze voor een reden, en ben er aan het stoppen met 1.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kan je er daar niet van afkicken?
Ik weet het niet.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:02 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ook iets om je waanbeelden tegen te gaan of weet niemand dat je die hebt?
Nee, hij is er altijd al geweest. Toen ik jonger was praatte ik tegen 'm als ik de hond uitliet, of als ik mij alleen voelde oid.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:23 schreef Voszje het volgende:
Ik vroeg me al af naar welke reclame (oid) TS refereerde met die man en die spiegel... Zit 'ie er dus 'echt'. Dat is toch gewoon eng? Heb je nooit tegen de leiding gezegd dat er een man in je badkamer zit, TS?
Ik denk echt niet dat het een goed idee zou zijn om uit de psychiatrie te gaan voor mijquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:28 schreef GlenSpey het volgende:
Herkenbaar TS. Ik heb zelf ook jarenlang met dergelijke problemen rondgelopen. Wist niet wat ik moest doen met mijn leven, wilde niks, kon ook niks (want gestopt met school en dergelijken) en had ook niemand die me hielp of steunde (qua vriendschappen dan). Ben uiteindelijk ook in het circuitje van begeleidingen, psychologen en medicaties beland maar had al heel snel voor mezelf uitgemaakt dat dat voor mij niet de weg vooruit was.
Een paar jaar geleden heb ik besloten om mijn droom achterna te gaan en hoewel dit heel erg moeilijk is geweest en ik (ook nu nog) voortdurend met tegenslagen te maken krijg ben ik wel al veel verder dan ik ooit had durven hopen. Ik heb voor dit doel alles wat mijn autisme onderstreept eigenlijk laten varen, dus geen begeleidingen, psychologen, medicatie en andere shit meer. Op eigen benen staan en accepteren dat je nou eenmaal meer moeite hebt met bepaalde zaken dan andere mensen.
Vandaag de dag sta ik dan ook veel positiever in het leven dan een paar jaar terug. Ik doe een opleiding die ik leuk vindt en heb nu zelfs redelijk uitzicht op werk en een goed inkomen. Ik heb een vriendin met wie ik binnenkort hoop te gaan samenwonen en ik sta een stuk socialer in het leven. Het grootste compliment wat ik de afgelopen jaren gekregen heb is dat mensen verbaasd waren te horen dat ik autisme heb, ze herkennen dat echt niet meer in me![]()
Dus TS, wil je wat bereiken, ga er gewoon voor. Zit niet bij de pakken neer en geef vooral niet op als het even niet lukt en tegenzit. Je kan er echt uitkomen alleen je zal het echt moeten willen. Het zal nog steeds moeilijk zijn, ook in de toekomst, maar dat is iets wat je zal moeten accepteren.
Stuur me trouwens gerust een PM als je meer wil weten over hoe ik het zoal heb aangepakt enzo
Uhuh, Risperdalquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:53 schreef Gewas het volgende:
[..]
Gebruik je ook anti-psychotica?
Voor mij werken die dingen goed (zit aan de hoogste dosering)
?quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:18 schreef Re het volgende:
Niet lullig, maar misschien de badkamer eens renoveren?
Dankje, is liefquote:Op donderdag 27 maart 2014 18:29 schreef Mistertje_E het volgende:
Keep up! Ik heb ook aspy, compleet aan de latten gezeten, vriend van me ook, is eruit gestapt, ik heb ook wel s zelfmoord overwogen, maar had te
lieve mensen in omgeving. Waar woon je? Ik zit omgeving Meppel. Heeft tijd nodig om alle stofjes te herstellen. Herkenbaar, overprikkeld, flauwvallen etc. Maar het kan beter worden, alleen duurt lang. Zie je burnout als dieptepunt, je gaat omhoog, alleen langzaam. Ik doe een gebedje voor je :-)
Waarom?quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:33 schreef jajablahblah het volgende:
[..]
Misschien moet je eens zeggen dat hij je huis uit gaat...
Ik ben al aan het wandelen, elke dag een uurtje idd!quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:34 schreef Mistertje_E het volgende:
Klinkt saai, maar om evenwicht te herstellen kun je denk ik beter gaan voor langzaam afbouwen pillen, als t lukt, en sowieso beginnen met bv wandelen. Klinkt duf, maar 1 uur per dag, stevig tempo, doet al na maandje wonderen qua stofjes. Let verder beetje op je body, input is output. Probeer fabrieksbende te mijden en ga voor vers. Qua medicatie hielp mij blowen, maar dat kan ook verkeerd uitpakken. Ik zette het bewust in op te drukke momemten, soms ook alcohol, dat dempt ook. Maar probeer te mijden ipv te dempen, want dat is gevolg aanpakken ipv oorzaak.
Een keertje is gezellig, constant aanwezig is een energie zuigende auraquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |