J bleef hier aardig paars tot vanavondquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:23 schreef Kimpossible het volgende:
[..]goddank wel. Wel een gevalletje 'it gets worse before it gets better' though. Paarse vlek van 1 bij 1. Dacht dat t nooit meer goed zou komen
![]()
Maar hee, mini heeft een paarse bakkes (en alleen een paars randje op d'r onderlip) en ik heb clownstetten. Jippie! Na weer pijn bij het aanleggen een aanhoudend wit in d'r mond toch maar de proef op de som genomen. Hoop dat we snel weer kunnen stoppen. Hoe lang blijven we paars?
ooh! krijg je dat er nog af?quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:02 schreef Kimpossible het volgende:
Kennen jullie dat verhaal van die geiten die het halve flesje gentiaan violet over de white wash laminaatvloer lieten kukelen?
Ja! Bizar! Voor t eerst sinds daaaagen heeft ze gewoon gehapt en gedronken tot ze klaar wasquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:31 schreef klaprooss het volgende:
[..]
J bleef hier aardig paars tot vanavond. Bij mijn tepels was het na 2 keer voeden weg ongeveer..
Idd gebruiken tot het weg is met een max aantal dagen van 7. Dan een week rust en dan mag je opnieuw aan de slag! Ik heb bewust er voor gekozen het laat in de avond te behandelen, J komt dan toch wat later dan werkt t extra goed in voor m'n gevoel.
Heb je al gevoed na een behandeling ? Merkte je al verschil?
Mabawabikkelt!
Oh dat komt vast goed! Goed je handen wassen haalt het paarse ook weg dus dan eventueel zondag dr gezichtje een paar keer zachtjes wassen mocht er nog wat zitten. J had ook maar weinig op z'n lipjes en vanavond was dat al bijna niet meer zichtbaar dus dat loopt vast los!quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:49 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Ja! Bizar! Voor t eerst sinds daaaagen heeft ze gewoon gehapt en gedronken tot ze klaar was. Ik ben nu al blij met de keuze om aan de schilder te gaan! Ik bedenk me alleen net dat we maandag de newbornshoot gepland hebben
ik wil liever geen paars ei op de foto haha. Ik hoop dat 3 dagen volstaat. Als ik zaterdagavond voor het laatst behandel, zou ze dan maandagmiddag gewoon weer d'r rozige zelf zijn? Zó volle bak spruw hebben we gezien mijn eerdere twijfel vast niet en anders pak ik t gewoon na 7 dagen weer op
Niet handig bedacht van mij om af te wachten en nu dan te starten. Ik had beter dinsdag gelijk kunnen beginnen. /voortschrijdend inzicht
En eenvoor jou Mabawa, jij doorzetter!
Ja! Leve fok weerquote:Op donderdag 27 maart 2014 23:08 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Oh dat komt vast goed! Goed je handen wassen haalt het paarse ook weg dus dan eventueel zondag dr gezichtje een paar keer zachtjes wassen mocht er nog wat zitten. J had ook maar weinig op z'n lipjes en vanavond was dat al bijna niet meer zichtbaar dus dat loopt vast los!
Fijn dat je direct verschil opmerkt, gek he zo vlug! Ik stond er echt van te kijken!
En joh, ik twijfelde al een week of 2/3 maar het bleef bij de wittige aanslag die ik niet geheel weg kreeg maar wel voor een groot deel. Pas toen ik klachten kreeg ben ik actie gaan ondernemen en dat was precies de dag dat jij met je spruw post kwam. Hebben we elkaar toch op een positieve manier aangespoord om toch maar actie te ondernemen
Ja eerst ging het kolven wel. Ook niet denderend maar net te doen zeg maar, nu zie ik het zowat met de dag afnemen. Dat icm jongetje die wel groeit maar een kleine knik maakt op de curve was voor de lk ook een teken om op te gaan krikken zeg maar. Er is nooit meegekeken met het kolven maar ik twijfel niet aan de maat ofzo. Heb zowel groter als kleiner geprobeerd maar geen succes.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:18 schreef Morretje het volgende:
Mabawa, ik neem aan dat er goed gekeken is naar je maat kolfschild? En is je kolftechniek al eens onder de loep genomen? Heb je het idee dat je kolf de melk er niet uitkrijgt, of dat je productie afneemt? Ruk hoor zo.
Voor 1x per dag denk ik toch dat je avent handkolf de beste oplossing is. Heb je de swing nieuw gekocht? Ik had bij Nathan onderproductie, en nadat ik in 2 dagen weer flink bijgekolft had met de avent handkolf een swing van een vriendin geleend. De motor was aan het einde van zijn levensduur (bleek later, er staat een aantal uren voor, vergelijkbaar met 1 half jaar op je werk kolven) waardoor ik binnen de kortste keren opnieuw kon beginnen (en dus maar een symphony gehuurd heb).quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:19 schreef Burdie het volgende:
Welke kolf gebruiken jullie? Ik heb een Avent handkolf en een Medela swing. Over die laatste ben ik niet onverdeeld enthousiast, ik vind de opbrengst daarmee wat tegenvallen. Om te vergelijken heb ik 10 minuten met elke kolf gekolfd en met de Avent handkolf leverde dat 70cc op (en een pijnlijke tepel - ik vemoed dat het borstschild net te klein is) en met de Medela was de oogst 40cc.
Wat is jullie ervaring en heeft iemand wellicht advies?
(Ik zoek dus een automatische kolf om ca 1 maaltijd per dag mee te kolven).
Met jouw doorzettingsvermogen gaat dat vast wel goedkomen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:27 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Ja pfff verre van dat.
Thumbs up voor de 2 jaar, ik zou daar zo graag in de buurt komen!
Drinken met hindernissenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:30 schreef Kyara het volgende:
Wat fijn Soempie! Hopelijk kun je het zo nog een tijdje volhouden
Oh LB, ook herkenbaar. Hier ook allemaal krasje op mijn borsten van het geknijp. En loslaten en dan de tepel pakken. Of inderdaad de andere tepel als die niet bezet is. Of gewoon in de ogen of neus ivan je zusje prikken of je vingertje tussen mond en tepel van je zusje stoppen om zo het vaccuum te verbreken. En dan gaat zus huilen en moet mama toch even helpen en dan verschuift ook de eigen tepel en laat dat ook weer los en dan daar weer boos over worden![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:30 schreef Kyara het volgende:
Wat fijn Soempie! Hopelijk kun je het zo nog een tijdje volhouden
Oh LB, ook herkenbaar. Hier ook allemaal krasje op mijn borsten van het geknijp. En loslaten en dan de tepel pakken. Of inderdaad de andere tepel als die niet bezet is. Of gewoon in de ogen of neus van je zusje prikken of je vingertje tussen mond en tepel van je zusje stoppen om zo het vaccuum te verbreken. En dan gaat zus huilen en moet mama toch even helpen en dan verschuift ook de eigen tepel en laat dat ook weer los en dan daar weer boos over worden![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ J & S
Ik heb AD, en de 1 zegt het mag wel, en de ander zegt: nee absoluut niet met de medicatie die je nu gebruikt.. Zelf veel gelezen over het middel en bv, en er is gewoon geen eenduidig antwoordt wb bv! Wel dat het veilig kan worden gebruikt tijdens de zwangerschap (gelukkig) maar veel onduidelijkheid over bv... (Gyn zegt Ja, psych op de POP-poli zegt nee)quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:44 schreef L-E het volgende:
gm, waarom niet als ik vragen mag? En hoe is dat voor jou?
Die verhalen zijn zo herkenbaar! Ook hier lijken mijn borsten een slagveld van het geknijp en gekras van kleine vingertjes en priegelnageltjes, en aanhappen, op de tsr wachten en dan loslaten om te kijken hoe het sproeit is ook lachuh jonguh!
quote:Op zondag 30 maart 2014 00:55 schreef klaprooss het volgende:
Aah ik vroeg me van de week dat dus af, wat als hij straks tandjes heeft. Maar dat dus
.
Grapje onder de spoilerMooi kat <3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
quote:Op zondag 30 maart 2014 08:54 schreef Morretje het volgende:
Fijn soempie!
klapp, je kat
GM, beide weten niet per Se wat van bv en medicijnen. Ik zou zelf een medicijnconsult bij eurolac.net doen, dan weet je het echt zeker. (en als ik je dat advies al eens gegeven heb, lees er dan maar overheen)
Dat doet Ellie ook, ja!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:54 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
![]()
Loslaten en de tepel bestuderen is hier ook hip ja, en dan met je vinger erin duwen tot ie helemaal naar binnen is geklapt![]()
Dat mag hier allemaal, maar bijten is ho inderdaad. Dan gaat mn hand eroverheen of gaat de bh dicht
Mn psych heeft een heel boekwerk over welke pillen wel en niet geschikt zijn.. Maar ik heb nu gewoon rust in mn lijf door dit besluit dus ik laat t zoquote:Op zondag 30 maart 2014 08:54 schreef Morretje het volgende:
Fijn soempie!
klapp, je kat
GM, beide weten niet per Se wat van bv en medicijnen. Ik zou zelf een medicijnconsult bij eurolac.net doen, dan weet je het echt zeker. (en als ik je dat advies al eens gegeven heb, lees er dan maar overheen)
Dat is ook absoluut zo.quote:Op zondag 30 maart 2014 01:12 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
En hoe ik dat vind... Ik vind het jammer dat ik haar dus niet de beste start mee kan geven die er bestaat, maar verder ben ik ervan overtuigd dat fv kindjes net zo'n hechte band met moeder kunnen opbouwen als bv kinderen.
quote:Op zondag 30 maart 2014 08:55 schreef Burdie het volgende:
Ik zit te FOK!ken met een baby die met z'n melktoet half slapend m'n borst als kussentje gebruikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |