Misschien even de stofzuiger aan zetten? Werkt hier als een trein...quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:37 schreef Kimpossible het volgende:
Ze was t alweer beudan maar lui op de bank hangen en knuffelen! Wie weet volgt r dan nog een echt slaapje
Mijn baby is dat al vanuit de zwangerschap niet gewendquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:09 schreef Burdie het volgende:
[..]
Misschien even de stofzuiger aan zetten? Werkt hier als een trein...
Dat is toch fijn! Ik heb geen idee waar ik me soms nog zorgen om maak, want ik heb na 2 dagen een aantal 2 borsten per voeding aanbieding, weer flink stuwingquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:00 schreef Franny_G het volgende:
Vervelend trouwens Kim en Cwen, die angst tekort te hebben. Ik heb dat eigenlijk niet. Weet ook niet waarom. Ik heb er gewoon wel vertrouwen in dat het vraag-aanbod verhaal z'n werk doet. Tijdens de zwangerschap en bevalling wist mijn lichaam ook precies wat het moest doen, en nu dus kennelijk ook.
Ik was de afgelopen dagen wel behoorlijk verkouden, niet lekker, futloos. Maar de melk blijft gewoon komen. It's amazing!.
.
I. is vandaag wat behoeftiger dan anders. Die gaat tegenwoordig driftig op al haar vingers tegelijk zuigen, als teken dat ze honger heeft.
Lol, het geluid van een stofzuiger schijnt te lijken op het geluid wat de navelstreng maakt.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:12 schreef WupWup het volgende:
[..]
Mijn baby is dat al vanuit de zwangerschap niet gewend
Dan ben ik supergestoordquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:13 schreef Cwen het volgende:
[..]
Dat is toch fijn! Ik heb geen idee waar ik me soms nog zorgen om maak, want ik heb na 2 dagen een aantal 2 borsten per voeding aanbieding, weer flink stuwing. Er is dus echt NIKS om me zorgen om te maken, en toch knijp ik 'm weer bij elke cb afspraak.
Nu roept vrijwel mijn hele omgeving wel dat ze vinden dat ik al erg lang voed, dat ik daarom zo moe ben en mijn moeder zei vorige week doodleuk: "Borstvoeding nadat je een kindje een jaar is vind ik gewoon gestoord, sorry." Nu ken ik 'r langer dan vandaag en schuif ik 't opzij, maar het geeft wel aan hoe de omgeving hier in elkaar steekt.
Zou dat met bleek weg gaan?quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:02 schreef Kimpossible het volgende:
Kennen jullie dat verhaal van die geiten die het halve flesje gentiaan violet over de white wash laminaatvloer lieten kukelen?
Een paar dagen, zeg max een week dat je echt je productie wel moet zien toenemen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:10 schreef Mabawa. het volgende:
Weer even ego (goh, whats new?) maar hoe lang duurt het voor ik resultaat ga zien met kolven door wisselvoeden, syntospray en fenegriek? At the moment wordt het kolven alleen maar minder en ik overweeg nu echt serieus domperidon.4x kolven vandaag leverde wel 130 cc op. Jippie wel één voeding
quote:
Ja pfff verre van dat.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:12 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Een paar dagen, zeg max een week dat je echt je productie wel moet zien toenemen.
Tot alle klachten weg zijn. Zat er geen bijsluiter bij? Volgens mij gebruik je het een week, dan moet je stoppen en als de klachten terugkomen weer een week.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:23 schreef Kimpossible het volgende:
[..]goddank wel. Wel een gevalletje 'it gets worse before it gets better' though. Paarse vlek van 1 bij 1. Dacht dat t nooit meer goed zou komen
![]()
Maar hee, mini heeft een paarse bakkes (en alleen een paars randje op d'r onderlip) en ik heb clownstetten. Jippie! Na weer pijn bij het aanleggen een aanhoudend wit in d'r mond toch maar de proef op de som genomen. Hoop dat we snel weer kunnen stoppen. Hoe lang blijven we paars?
Hoezo frustrerend?quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:05 schreef L0t.. het volgende:
Heeeel herkenbaar Cwen, inclusief opmerking van m'n moeder.
Laat mij maar lekker gestoord zijn dan.
Kyara, wat een geweldige curves zeg!!
Asyniur, bijna who-norm, top! Hoe vaak voed je nog?
Meer hier die na een jaar nog niet ongesteld waren? Ik weet wel dat het nog best even kan duren maar het frustreert een beetje hier.
Ah, duurde bij jou ook wel even dus. Kinderwens is hier al een aantal maanden weer aanwezig maar dat schiet natuurlijk niet op zoquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:36 schreef bitterend het volgende:
[..]
Hoezo frustrerend?![]()
![]()
Hier met 15 maanden ongesteld.
Ja ik werk 4 dagen van 9 uur. Op een werkdag krijgt M. zo'n 3 tot 4 keer fles en drinkt daarnaast nog 8 tot 10 keer live. Op vrije dagen drinkt hij zo'n 10 tot 16 keer, ook een beetje afhankelijk van de dagindeling.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:36 schreef bitterend het volgende:
[..]
Hoezo frustrerend?![]()
![]()
Hier met 15 maanden ongesteld.
Mabawa zo vervelend zeg! je zei dat je voltijd werkte, hoe vaak drinkt M live bij jou in de week?
Domp is net een probleem toch?
LB en Phaidra hebben het geslikten misschien Kyara ook?
Asy
Zonder recept??quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:59 schreef bitterend het volgende:
Hoe doen zo veel mensen dat, een kinderwens zo snel na de eersteik kan me niks bij voorstellen!
L0t![]()
Mabawa jeetje dat is wel veel! en hij drinkt ook veel op je werkdagen dus misschien ligt het niet daar aan..domp kan je gewoon bij de apotheek halen!hoop dat het helpt!!
Nou dit idd! Klinkt echt heel intensief Mabawa. Hopelijk biedt de domperidon nog net wat extra ondersteuning, lees hier iig alleen maar goede verhalenquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:30 schreef LadyBlack het volgende:
Mabawa, jij bikkel
Echt heel erg knap hoe je ervoor gaat hoor!
quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:40 schreef L0t.. het volgende:
[..]
J. is zo'n boobaholic hèAls we samen in bad gaan moet ik m'n borsten verstoppen onder het schuim anders duikt ze gewoon bijna onder water om aan te happen
![]()
Soms mag ze wel drinken in bad hoor, ik vind dat zo mooi en knus
maar niet altijd even handig als ze dan in slaap valt.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:12 schreef WupWup het volgende:
[..]
Mijn baby is dat al vanuit de zwangerschap niet gewend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |