Aan de ene kant vind ik het altijd jammer dat het ietwat "karig" is, maar aan de andere kant is dat ook weer mooi, zo klinkt het tenminste niet zo "vol". Het raakt de juiste snaar op het juiste moment.quote:Op maandag 7 april 2014 18:21 schreef luftersel het volgende:
[..]
Hollyoaks heeft zó veel goede muziek, dat is ook een reden waarom ik blijf kijken. Dat was ook het eerste wat me opviel aan de eerste aflevering: de werkelijk prachtige achtergrondmuziek. Jammer dat veel instrumentals niet te vinden zijn omdat de muziek amper bekend is onder het publiek. Dit is dus echt een uitkomst.
Dat zal dus door James gemaakt zijn denk ikquote:Maar ik had al wel gemerkt dat veel muziek zelf gecomponeerd was. Bijvoorbeeld de muziek onder de scènes van Theresa op het vliegveld/Finn en Robbie die geld uit de Hutch stelen, daar ben ik nog steeds naar op zoek; dat was zó'n aanstekelijk, hoogstaand stukje muziek! Tot op heden nog niet gevonden, dus ik denk dat dat nummer gemaakt was door een componist van Hollyoaks.
Ik weet nooit welke ik nou op 1 moet zetten: de originele uit '95 of die ze nu hebbenquote:Op maandag 7 april 2014 18:23 schreef luftersel het volgende:
En die Hollyoaks theme tune is denk ik toch wel het meest aanstekelijke deuntje voor een soap die ik ooit gehoord heb.Zo goed dat ze hem nooit hebben veranderd en alleen maar hebben gemoderniseerd! En ook zo mooi dat er verschillende varianten zijn.
Oja, die uit 2007 was die ultrasnelle toch?quote:Op maandag 7 april 2014 18:31 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik weet nooit welke ik nou op 1 moet zetten: de originele uit '95 of die ze nu hebbenBeiden zijn namelijk even mooi/sterk/goed
Nu zou ik zeggen: de huidige op 1, en die uit '95 op 2. Maar dat kan straks alweer anders zijn
Op de derde plaats komt dan die uit 2002-2007, die was ook wel mooi. Die van 2007-2010 komt dan op plek vier. Wat een troep was dat zeg, niet normaal
Overigens vind ik het ook mooi dat de huidige versie gewoon dezelfde als 2010 is, maar dan met een paar kleine aanpassingen, waardoor er wat meer lagen zijn. En de recap-muziek is ook fantastisch
Yep. Mensen die last hebben van epilepsie zullen het toen wel zwaar hebben gehad denk ik. En anders werd je wel stokdoof van die muziekquote:Op maandag 7 april 2014 18:39 schreef luftersel het volgende:
[..]
Oja, die uit 2007 was die ultrasnelle toch?
Die openingsshots die daar ook bij zaten.Alsof het allemaal niet rap genoeg kon...
Laat ik het zo zeggen: ik kan uren naar de huidige theme luisteren, hij verveelt me nooitquote:En inderdaad, die kleine dingetjes doen het echt heel goed. Toen de tune bijvoorbeeld verlengd werd, was dat hoge pianoriedeltje aan het einde echt leuk om te horen (en dat is het nog steeds). Ook het feit dat ze dat hoge toontje tussen de muziek aan het begin iets harder hebben gemaakt, bevalt me nog steeds.
Dat is wel een beetje een kromme zin ja.quote:Op maandag 7 april 2014 16:23 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Volledig met de laatste zin eens
[..]
Ik ben het volledig met je eens dat Peri een heel lief zusje isHet is dan wel niet mijn zusje, maar goed
[..]
Ai, ja, dan is het natuurlijk wel pijnlijk dit soort scènes te zienSterkte!
Zo krom was-ie niet toch?quote:Op maandag 7 april 2014 18:58 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje een kromme zin ja.Kwam misschien door een lange verjaardag die ik gisteren had.
O jee, straks blijkt Daniël Daniël familie te zijn van de Lomaxes... Dus dáár heb je de juiste sigaren gevonden!quote:Haha ja. Ze heeft zo'n onschuldig gezichtje nog. Dat ik het ook wel met haar te doen heb.
En nee, mijn zusje is het ook niet. Tenminste dat denk ik.![]()
Misschien niet nee, maar ik begrijp het wel als het dan toch wat gevoelig ligt.quote:Had ik hier ook niet moeten posten misschien. Maar mede daarom ben ik ook wel benieuwd hoe dit zal gaan lopen.En bedankt daar nog voor trouwens.
Het kon ook eigenlijk wel ja.quote:Op maandag 7 april 2014 19:04 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zo krom was-ie niet toch?
[..]
O jee, straks blijkt Daniël Daniël familie te zijn van de Lomaxes... Dus dáár heb je de juiste sigaren gevonden!
[..]
Misschien niet nee, maar ik begrijp het wel als het dan toch wat gevoelig ligt.
Met de leaderbeelden erbij was het al helemaal een verschrikkingquote:Op maandag 7 april 2014 19:19 schreef Koosnaam het volgende:
Overigens die tune uit 2007 ja.![]()
![]()
Als je dat toch moet horen, zou je haast al geen zin meer hebben om te kijken lijkt me.
Die eerste was lekker countryachtig, zeker relaxed. De huidige is gewoon een geweldige bewerking daaropquote:De eerste was ook zeker relaxed ja.Maar de huidige is ook goed ja.
Absoluut.quote:Op maandag 7 april 2014 19:33 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Met de leaderbeelden erbij was het al helemaal een verschrikking
[..]
Die eerste was lekker countryachtig, zeker relaxed. De huidige is gewoon een geweldige bewerking daarop
De akoestische versie van James Warburton doet me trouwens veel aan de eerste tune denken, maar dat komt vooral door de eerste akkoorden op de gitaar
Kijk. Dat is nu eens gaaf.quote:Op maandag 7 april 2014 20:20 schreef luftersel het volgende:
Vanavond in de aflevering: Joe ziet Lindsey en Freddie samen.
........![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoor en zie Crapwood nu op een gitaartje tokkelen...quote:Op maandag 7 april 2014 21:16 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Absoluut.![]()
Hopelijk, wordt het in de toekomst niet verprutst.
quote:[..]
Kijk. Dat is nu eens gaaf.
Dit kon wel eens een vete worden tussen de gebroeders Roscoe! Nu gaan we de echte Joe zien denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Als ik nou eens wat handiger was met de computer.quote:Op maandag 7 april 2014 21:25 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik hoor en zie Crapwood nu op een gitaartje tokkelen...![]()
![]()
[..]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is toch ongelofelijk. Alleen maar om de 'shocking shock' dat Joe terug is te vergroten. Echt té amateuristisch.
quote:Op maandag 7 april 2014 21:45 schreef luftersel het volgende:
Wat een vreselijke, vreselijke, vreselijke aflevering vanavond. Echt, misselijkmakend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is toch ongelofelijk. Alleen maar om de 'shocking shock' dat Joe terug is te vergroten. Echt té amateuristisch.![]()
Slechter dan dit hadden ze het ook bijna niet kunnen bedenken nee.![]()
Nog wel iets van een +puntje in deze aflevering?![]()
Sienna en Dennis waren heel lief, Mercedes was nog best grappig en ik had wel met Joe te doen. Dat was alles.quote:Op maandag 7 april 2014 21:52 schreef Koosnaam het volgende:
[..]![]()
Slechter dan dit hadden ze het ook bijna niet kunnen bedenken nee.![]()
Nog wel iets van een +puntje in deze aflevering?
U vraagt, wij draaien:quote:Op maandag 7 april 2014 21:34 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Als ik nou eens wat handiger was met de computer.
Had er nu misschien al een foto van Crapwood onder begeleiding van Servies op deze pagina gestaan.
Maar dat komt misschien later nog.
Oké! Sienna en Dennis zijn meestal wel leuk he. En ja, het is natuurlijk wel lullig voor Joe.quote:Op maandag 7 april 2014 21:54 schreef luftersel het volgende:
[..]
Sienna en Dennis waren heel lief, Mercedes was nog best grappig en ik had wel met Joe te doen. Dat was alles.![]()
quote:Op maandag 7 april 2014 21:56 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien:
[ afbeelding ]
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahaquote:Op maandag 7 april 2014 21:56 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 april 2014 21:45 schreef luftersel het volgende:
Wat een vreselijke, vreselijke, vreselijke aflevering vanavond. Echt, misselijkmakend.Wat mogelijk nóg amateuristischer is: de bedprestaties van Freddie. Je zou toch verwachten dat Lindsey na de grote beurt (da's een aanname) toch weleens wat minder moeilijk zou kijken. Ik bedoel, hier zat ze lijkt mij toch al enige tijd met smart op te wachten (da's een feit), dus wat blijdschap erna zou niet zo gek zijn. Maar nee hoor:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is toch ongelofelijk. Alleen maar om de 'shocking shock' dat Joe terug is te vergroten. Echt té amateuristisch.
Ze kijkt mogelijk nóg moelijker![]()
Nou ja, dat kwam meer omdat in deze scène Joe binnen kwam rijden op de brancard.quote:Op maandag 7 april 2014 22:03 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wat mogelijk nóg amateuristischer is: de bedprestaties van Freddie. Je zou toch verwachten dat Lindsey na de grote beurt (da's een aanname) toch weleens wat minder moeilijk zou kijken. Ik bedoel, hier zat ze lijkt mij toch al enige tijd met smart op te wachten (da's een feit), dus wat blijdschap erna zou niet zo gek zijn. Maar nee hoor:
[ afbeelding ]
Ze kijkt mogelijk nóg moelijker
Naja, een pluspunt... De Kleenex staat al klaarquote:Op maandag 7 april 2014 22:05 schreef luftersel het volgende:
[..]
Nou ja, dat kwam meer omdat in deze scène Joe binnen kwam rijden op de brancard.![]()
Ik zo dan nóg moeilijker kijken in haar situatie.
Maar inderdaad, ik denk niet dat dat mager scharminkel van een Freddie beter is tussen de lakens dan Big Joe.quote:Op maandag 7 april 2014 22:06 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Naja, een pluspunt... De Kleenex staat al klaar
Big Joe... Ho, wacht effe: heeft u soms inside* information?quote:Op maandag 7 april 2014 22:07 schreef luftersel het volgende:
[..]
Maar inderdaad, ik denk niet dat dat mager scharminkel van een Freddie beter is tussen de lakens dan Big Joe.
Correctie: 't moet in enkelvoud, want hij heeft maar één blikquote:Al dat gezucht en die moeilijke blikken de hele tijd.
Begin alsjeblieft niet: ik hoor Kirkwood al orakelen over "emotional and heartbreaking scenes"...quote:Als ze klaar zijn is het denk ik zelfs huilen geblazen (voor zowel Freddie als Lindsey).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |