abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 april 2014 @ 12:54:01 #176
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_138565565
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 12:47 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Dat is eigenlijk wel heel veel ja.
Ik zou daar ook niet graag willen wonen nee. :)

Is de cast eigenlijk altijd zo groot geweest? Ja in het begin vast en zeker niet.
Maar boven 30/40 mensen ongeveer?
Hij was, toen ik begon met kijken, nog groter dan nu. En tot ongeveer de Blast in november 2013 bestond de cast uit ongeveer 48-50 mensen. Nu bestaat de cast nog maar uit 42 mensen, wat weinig is voor Hollyoaks. En dan te bedenken dat een kwart niet eens gebruikt wordt momenteel. :')

Maar de cast is inderdaad, voor zover ik me kan herinneren, altijd al groot geweest. In 2011 waren er op een gegeven moment zelfs meer dan 50 castleden.
  zondag 6 april 2014 @ 13:01:35 #177
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_138565818
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 12:54 schreef luftersel het volgende:

[..]

Hij was, toen ik begon met kijken, nog groter dan nu. En tot ongeveer de Blast in november 2013 bestond de cast uit ongeveer 48-50 mensen. Nu bestaat de cast nog maar uit 42 mensen, wat weinig is voor Hollyoaks. En dan te bedenken dat een kwart niet eens gebruikt wordt momenteel. :')

Maar de cast is inderdaad, voor zover ik me kan herinneren, altijd al groot geweest. In 2011 waren er op een gegeven moment zelfs meer dan 50 castleden.
Het is inderdaad wel erg groot.
En het is al meer dan 50 geweest ja! :D
Geen wonder dat dan een kwart van de cast ook niet gebruikt kan worden. :P

Maar in die maanden dat ik het nu kijk valt het uiteraard ook wel op, welke castleden er veel gebruikt worden en welke bijna niet.
pi_138569347
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 12:47 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Dat is eigenlijk wel heel veel ja.
Ik zou daar ook niet graag willen wonen nee. :)

Is de cast eigenlijk altijd zo groot geweest? Ja in het begin vast en zeker niet.
Maar boven 30/40 mensen ongeveer?
Het begon met deze 7:

Daarnaast waren er ook een aantal bijpersonages, zoals de familie Benson, Julie etc. Toen het middelste meisje (Natasha) en haar familie uit de serie werden geschreven kwamen Jack, zijn eerste vrouw Celia en Darren in de serie. Ook kregen de bijpersonages steeds meer screentime doordat er twee afleveringen kwamen en kwamen er langzamerhand steeds meer castleden. Vanaf de millenniumwisseling zijn er constant rond de 40 personages, waarvan de jongeren altijd centraal staan en de ouderen een achtergrondrol vervullen; zo is het voorgekomen dat na het vertrek van Lee en Lisa Hunter in 2005 hun ouders ook uit de serie werden geschreven.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_138570898
De Sunday Soap Scoop op DS stelt me weer eens flink teleur: wéér Sinead, wéér Ste... Het wordt echt steeds vervelender.
  zondag 6 april 2014 @ 16:43:42 #180
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_138575370
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 15:06 schreef PeterKelder het volgende:
De Sunday Soap Scoop op DS stelt me weer eens flink teleur: wéér Sinead, wéér Ste... Het wordt echt steeds vervelender.
Ik wou het nét zeggen. Verschrikkelijk.

Er is blijkbaar niet genoeg tijd voor Sinead om te rouwen. Nee hoor, een dag na de dood van Katy was het al: "That driver was responsible for missing my last moment with Katy, I'm gonna make sure he pays for it". Alles draait om Fraser. Het begint echt lachwekkend te worden.

[ Bericht 20% gewijzigd door luftersel op 06-04-2014 16:52:40 ]
  zondag 6 april 2014 @ 16:54:32 #181
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_138575846
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 14:34 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Het begon met deze 7:

[ afbeelding ]

Daarnaast waren er ook een aantal bijpersonages, zoals de familie Benson, Julie etc. Toen het middelste meisje (Natasha) en haar familie uit de serie werden geschreven kwamen Jack, zijn eerste vrouw Celia en Darren in de serie. Ook kregen de bijpersonages steeds meer screentime doordat er twee afleveringen kwamen en kwamen er langzamerhand steeds meer castleden. Vanaf de millenniumwisseling zijn er constant rond de 40 personages, waarvan de jongeren altijd centraal staan en de ouderen een achtergrondrol vervullen; zo is het voorgekomen dat na het vertrek van Lee en Lisa Hunter in 2005 hun ouders ook uit de serie werden geschreven.
Kurt O+
pi_138576681
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 16:43 schreef luftersel het volgende:

[..]

Er is blijkbaar niet genoeg tijd voor Sinead om te rouwen. Nee hoor, een dag na de dood van Katy was het al: "That driver was responsible for missing my last moment with Katy, I'm gonna make sure he pays for it". Alles draait om Fraser. Het begint echt lachwekkend te worden.
Dat inderdaad, het begint ook echt vervelend te worden. Ik ben benieuwd wanneer Katy voor het laatst genoemd zal worden. Als ze over 4 weken nog niet vergeten is is dat voor Hollyoaks-begrippen nogal lang :')
pi_138576732
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 16:54 schreef luftersel het volgende:

[..]

Kurt O+
Zijn vete met Rob Hawthorne, die eindigde in de special Off On One schijnt ook een geweldige verhaallijn te zijn geweest, die lang duurde :9
Zou zo graag willen dat dáár meer beeldmateriaal van op YT stond :)
  zondag 6 april 2014 @ 21:25:44 #184
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_138588203
Tijd voor alweer de laatste aflevering van Hollyoaks Later 2012. :) (nou ja, alweer is misschien wat overdreven, want ik heb er echt weken over gedaan _O- ). Benieuwd of het nog spannend gaat worden... Ik weet namelijk al wel de afloop, dus het is afwachten.

[ Bericht 13% gewijzigd door luftersel op 06-04-2014 21:37:22 ]
pi_138591281
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 21:25 schreef luftersel het volgende:
Tijd voor alweer de laatste aflevering van Hollyoaks Later 2012. :) (nou ja, alweer is misschien wat overdreven, want ik heb er echt weken over gedaan _O- ). Benieuwd of het nog spannend gaat worden... Ik weet namelijk al wel de afloop, dus het is afwachten.
Veel kijkplezier, alhoewel ik gok dat je zo wel klaar zal zijn :P

Intussen heb ik de eerste week van Hollyoaks 2011 achter de rug. Was weer een goeie week, de verhaallijn met Jas blijft boeiend. Dat is dan ook wel weer het hoogtepunt van de week, voor de rest was het niet superieur maar wel leuk en interessant.

Oh ja, en Ruby is gearriveerd :D En Ricky die meteen dat liedje zingt _O-
  zondag 6 april 2014 @ 22:37:25 #186
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_138592925
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 22:12 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Veel kijkplezier, alhoewel ik gok dat je zo wel klaar zal zijn :P
Haha nee hoor, ben net pas klaar. :P

quote:
Intussen heb ik de eerste week van Hollyoaks 2011 achter de rug. Was weer een goeie week, de verhaallijn met Jas blijft boeiend. Dat is dan ook wel weer het hoogtepunt van de week, voor de rest was het niet superieur maar wel leuk en interessant.

Oh ja, en Ruby is gearriveerd :D En Ricky die meteen dat liedje zingt _O-
Ruby. :r :r :r Wat en vervelend kreng was dat zeg.

Ik zie dat jij er onderhand net zo snel doorheen gaat als ik. :D Die 23 minuten per aflevering gaan toch sneller dan je denkt als het leuk is, hè?
  zondag 6 april 2014 @ 22:37:31 #187
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_138592935
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 14:34 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Het begon met deze 7:

[ afbeelding ]

^O^

quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 16:43 schreef luftersel het volgende:

[..]

Is inderdaad heel storend.

Heb ik ook een beetje bij de laatste aflevering die ik gezien heb. Die van 26 maart.
Ste die heel boos is op Danny, omdat Danny nog niet verteld heeft wat hij met John Paul heeft/had.
Nou is het natuurlijk niet onbegrijpelijk dat Ste er zo over denkt en boos is op Danny.
Maar hij had op dat moment zijn hele lieve zusje Peri nog niet eens gesproken nadat hij hoorde dat ze een hersentumor heeft.
Het is maar een detail natuurlijk. Maar ik ken iemand die ook een hersentumor heeft. Niet lang meer te leven heeft. dus had ik zoiets van Ste (ik vind jou wel een prima personage in de serie) rot toch op met je gezeur. :)
  zondag 6 april 2014 @ 22:46:34 #188
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_138593385
Wat een werkelijk PRACHTIG einde van Hollyoaks Later 2012! Echt, geen andere woorden voor! De horror, de psychologie die eraan te pas kwam, de geweldige timing... Niet spannender dan de Later van vorig jaar, maar zeker wel 10 keer zo mooi! En de twist(s) aan het einde was/waren ook zeer goed (alhoewel wel héél, héél erg gruwelijk :o ).

Ik ga hier zeker uitgebreid verslag van doen bij de volgende catch-up uit 2012! Althans, als jullie dat willen dan, want ik kan het best begrijpen als sowieso Kelder nog niet alles wil weten. :9

Hier alvast een van de prachtige shots uit de laatste aflevering:

zondag 6 april 2014 @ 22:50:42 #189
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_138593587
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 22:46 schreef luftersel het volgende:
Wat een werkelijk PRACHTIG einde van Hollyoaks Later 2012! Echt, geen andere woorden voor! De horror, de psychologie die eraan te pas kwam, de geweldige timing... Niet spannender dan de Later van vorig jaar, maar zeker wel 10 keer zo mooi! En de twist(s) aan het einde was/waren ook zeer goed (alhoewel wel héél, héél erg gruwelijk :o ).

Ik ga hier zeker uitgebreid verslag van doen bij de volgende catch-up uit 2012! Althans, als jullie dat willen dan, want ik kan het best begrijpen als sowieso Kelder nog niet alles wil weten. :9

[ afbeelding ]
Plaats het dan maar in een spoiler! ^O^
Ik wil het wel weten hoor. :)
  zondag 6 april 2014 @ 22:56:13 #190
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_138593855
Ik bedenk me net dat het alweer even geleden is dat ik een catch-up heb geplaatst. :D Heb het veel te druk om te kijken denk ik, want ik heb echt al meer dan een maand niet meer naar de reguliere serie uit 2012 gekeken. _O- Nou ja, hopelijk kan ik binnenkort een inhaalslag maken, want ik kan me herinneren dat het waar ik gebleven was nog steeds leuker was dan nu. :P
  zondag 6 april 2014 @ 23:02:01 #191
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_138594139
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 22:37 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Heb ik ook een beetje bij de laatste aflevering die ik gezien heb. Die van 26 maart.
Ste die heel boos is op Danny, omdat Danny nog niet verteld heeft wat hij met John Paul heeft/had.
Nou is het natuurlijk niet onbegrijpelijk dat Ste er zo over denkt en boos is op Danny.
Maar hij had op dat moment zijn hele lieve zusje Peri nog niet eens gesproken nadat hij hoorde dat ze een hersentumor heeft.
Het is maar een detail natuurlijk. Maar ik ken iemand die ook een hersentumor heeft. Niet lang meer te leven heeft. dus had ik zoiets van Ste (ik vind jou wel een prima personage in de serie) rot toch op met je gezeur. :)
Klopt helemaal. Al kon ik het bij Ste enigszins begrijpen, want Danny gebruikte de hersenbloeding van zijn eigen dochter om zijn eigen hachje te redden. Ik snap wel dat je dan woest bent op je vader, zeker als je erachter komt dat hij zijn stiefmoeder wéér bedriegt met het grootste gemak. Maar je hebt wel een punt. ;)
  maandag 7 april 2014 @ 14:14:45 #192
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_138609965
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 23:02 schreef luftersel het volgende:

[..]

Klopt helemaal. Al kon ik het bij Ste enigszins begrijpen, want Danny gebruikte de hersenbloeding van zijn eigen dochter om zijn eigen hachje te redden. Ik snap wel dat je dan woest bent op je vader, zeker als je erachter komt dat hij zijn stiefmoeder wéér bedriegt met het grootste gemak. Maar je hebt wel een punt. ;)
Ja, dat is dan ook wel weer zo. :)
En wat jij eerder al zei vind ik ook wel hoor. Dat het niets voor hem is, om tegen Ste te dreigen dat als hij gaat praten. Hem uit de familie wil zetten of iets in die richting.
Dat zegt Fraser al elke week tegen Grace. Moet Danny niet doen!
pi_138614596
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 22:37 schreef luftersel het volgende:

[..]

Haha nee hoor, ben net pas klaar. :P

[..]

Ruby. :r :r :r Wat en vervelend kreng was dat zeg.
Tot nu toe valt ze mee, maar ja, ze heeft dan ook pas maar twee afleveringen meegedaan :P

quote:
Ik zie dat jij er onderhand net zo snel doorheen gaat als ik. :D Die 23 minuten per aflevering gaan toch sneller dan je denkt als het leuk is, hè?
Zeker wel :) Ik dacht gisteren; joh, ik kijk drie afleveringen. Toen kwam toch die vierde erbij en daarna dacht ik; ach, laten we die vijfde dan ook maar doen *)

Het was trouwens wel een Brendan/Stendan-loze week :o Ik vraag me af hoe al die fans dat toen hebben overleefd :9
pi_138614801
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 22:37 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Volledig met de laatste zin eens :Y

quote:
Ik ben het volledig met je eens dat Peri een heel lief zusje is :Y Het is dan wel niet mijn zusje, maar goed :P

quote:
Ai, ja, dan is het natuurlijk wel pijnlijk dit soort scènes te zien :{ Sterkte!
pi_138614934
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 22:46 schreef luftersel het volgende:

[ afbeelding ]
Trek je maar niets van mij aan hoor, ik ben nog lang niet zover en weet trouwens ook niet of ik de Later-series meteen meeneem bij het kijken ;)
pi_138619047
Dit is de man die (mede) verantwoordelijk is voor de achtergrondmuziek in Hollyoaks:

James Warburton _O_ _O_ _O_

Hij is de componist van de achtergrondmuziek van Hollyoaks, en ook van Hollyoaks Later: daarvoor heeft hij bijvoorbeeld alle muziek bij de lijn van Tilly/Esther/Jade etc. in Later 2013 gecomponeerd _O_

http://www.jameswarburtonmusic.com/audio/

Hier staan de muziekjes uit Later 2013, evenals een geweldige akoestische versie van de Hollyoaks Theme Tune _O_
En op zijn Vimeo-pagina staan een paar showreels met scènes uit de gewone Hollyoaks (achtervolging/gevecht Brendan en Walker) en Later 2012 (de Eigen Huis en Tuin-scène van Brendan) en 2013 (scènes van de Tilly/Esther/Jade-lijn).
  maandag 7 april 2014 @ 18:12:08 #197
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_138619234
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 18:07 schreef PeterKelder het volgende:
Dit is de man die (mede) verantwoordelijk is voor de achtergrondmuziek in Hollyoaks:

[ afbeelding ]

James Warburton _O_ _O_ _O_

Hij is de componist van de achtergrondmuziek van Hollyoaks, en ook van Hollyoaks Later: daarvoor heeft hij bijvoorbeeld alle muziek bij de lijn van Tilly/Esther/Jade etc. in Later 2013 gecomponeerd _O_

http://www.jameswarburtonmusic.com/audio/

Hier staan de muziekjes uit Later 2013, evenals een geweldige akoestische versie van de Hollyoaks Theme Tune _O_
En op zijn Vimeo-pagina staan een paar showreels met scènes uit de gewone Hollyoaks (achtervolging/gevecht Brendan en Walker) en Later 2012 (de Eigen Huis en Tuin-scène van Brendan) en 2013 (scènes van de Tilly/Esther/Jade-lijn).
_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

Geweldig! Hier was ik zo lang naar op zoek!!
pi_138619393
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 18:12 schreef luftersel het volgende:

[..]

_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

Geweldig! Hier was ik zo lang naar op zoek!!
Nou, dat is mooi dan :)

Ik dacht tot voor kort dat de achtergrondmuziek gewoon stockmusic was :D
Het zou mij niets verbazen als deze man ook verantwoordelijk is voor die werkelijk prachtige Sad Endings Theme _O_
  maandag 7 april 2014 @ 18:21:32 #199
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_138619563
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 18:16 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Nou, dat is mooi dan :)

Ik dacht tot voor kort dat de achtergrondmuziek gewoon stockmusic was :D
Het zou mij niets verbazen als deze man ook verantwoordelijk is voor die werkelijk prachtige Sad Endings Theme _O_
Hollyoaks heeft zó veel goede muziek, dat is ook een reden waarom ik blijf kijken. Dat was ook het eerste wat me opviel aan de eerste aflevering: de werkelijk prachtige achtergrondmuziek. Jammer dat veel instrumentals niet te vinden zijn omdat de muziek amper bekend is onder het publiek. Dit is dus echt een uitkomst. ^O^

Maar ik had al wel gemerkt dat veel muziek zelf gecomponeerd was. Bijvoorbeeld de muziek onder de scènes van Theresa op het vliegveld/Finn en Robbie die geld uit de Hutch stelen, daar ben ik nog steeds naar op zoek; dat was zó'n aanstekelijk, hoogstaand stukje muziek! Tot op heden nog niet gevonden, dus ik denk dat dat nummer gemaakt was door een componist van Hollyoaks.
  maandag 7 april 2014 @ 18:23:21 #200
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_138619638
En die Hollyoaks theme tune is denk ik toch wel het meest aanstekelijke deuntje voor een soap die ik ooit gehoord heb. _O_ Zo goed dat ze hem nooit hebben veranderd en alleen maar hebben gemoderniseerd! En ook zo mooi dat er verschillende varianten zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')