abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138535075
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 21:16 schreef luftersel het volgende:

[..]

Dat is inderdaad een hele heldere verklaring die vreemd genoeg nog niet in mij was opgekomen. :)
Ik in eerste instantie ook niet, maar toen ik die theorie op het DS forum las en er eens over ging nadenken, is het inderdaad een hele heldere verklaring.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_138535184
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 00:06 schreef Koosnaam het volgende:
Nou gelukkig zijn jullie nog wel een beetje positief over de laatste 2 weken. :) Anders zou ik echt geen zin meer hebben in de aflevering van 24 maart. :X
Ik vond die van 21 maart moeilijker om te kijken dan die van de 24ste :P Vanaf de 24ste zijn er meer Lomax-scènes, en da's altijd leuk ^O^

quote:
In deze week in ieder geval deze week veel van de familie Lomax heb ik al begrepen. Dat is in ieder geval positief.
Dat zeker :Y

quote:
En ja inderdaad. De moord op Ray! Die man kon nog veel beter acteren dan Fraser en Grace bij elkaar en had ook veel meer uitstraling. Jammer!
Nou ja, we hebben geen lijk gezien tot zover, dus je weet maar nooit. Het is en blijft Hollyoaks :P
  zaterdag 5 april 2014 @ 12:23:40 #153
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_138535366
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 12:14 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ik vond die van 21 maart moeilijker om te kijken dan die van de 24ste :P Vanaf de 24ste zijn er meer Lomax-scènes, en da's altijd leuk ^O^

[..]

Dat zeker :Y

[..]

Nou ja, we hebben geen lijk gezien tot zover, dus je weet maar nooit. Het is en blijft Hollyoaks :P
Dat is zeker het geval ja. Die van 25 maart is ook wel leuk. Tot nog toe. :P
Ik zit me eigenlijk af te vragen hoe lang Leela al wakker moet zijn. Ze had het over 20 uur toen ze bij Ste op de zaak kwam. Toen heeft ze nog een paar uur voor hem gewerkt. En toen ze naar huis toe liep viel Peri van de trap. Met wie ze nu in het ziekenhuis is.
Het is in elk geval niet aan haar af te zien. O+

Oowja, dat is waar wat betreft Ray! :D Misschien ligt ie wel ergens naast ene J. Roscoe ofzo in het ziekenhuis. :)
pi_138535534
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 12:23 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Dat is zeker het geval ja. Die van 25 maart is ook wel leuk. Tot nog toe. :P
Ik zit me eigenlijk af te vragen hoe lang Leela al wakker moet zijn. Ze had het over 20 uur toen ze bij Ste op de zaak kwam. Toen heeft ze nog een paar uur voor hem gewerkt. En toen ze naar huis toe liep viel Peri van de trap. Met wie ze nu in het ziekenhuis is.
Het is in elk geval niet aan haar af te zien. O+
Leela zal een flink aantal uren doorhalen wel gewend zijn denk ik :P
En het is natuurlijk haar zus/dochter* die in het ziekenhuis ligt, dus zal ze niet snel gaan slapen :)

*Doorstrepen wat niet van toepassing is

quote:
Oowja, dat is waar wat betreft Ray! :D Misschien ligt ie wel ergens naast ene J. Roscoe ofzo in het ziekenhuis. :)
En duikt-ie straks na de moord op Fraser ineens op om diens zaken te behartigen :7
  zaterdag 5 april 2014 @ 12:37:52 #155
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_138535641
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 12:32 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Leela zal een flink aantal uren doorhalen wel gewend zijn denk ik :P
En het is natuurlijk haar zus/dochter* die in het ziekenhuis ligt, dus zal ze niet snel gaan slapen :)

*Doorstrepen wat niet van toepassing is

[..]

En duikt-ie straks na de moord op Fraser ineens op om diens zaken te behartigen :7
Daar lijkt het wel op ja. :Y
En ik denk dat ik zus kan doorstrepen of niet..
Tenminste als PeterKelder en luftersel er bijna zeker van zijn. Dan moet het haast wel he. :P

Ray krijgt mijn zegen. ^O^
Al hoop ik niet dat hij zo'n belachelijk, dubbel en ongeloofwaardig leven gaat leiden als de heer Fraser nu aan het doen is. :)
pi_138535820
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 12:37 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Tenminste als PeterKelder en luftersel er bijna zeker van zijn. Dan moet het haast wel he. :P
Sienna zal het sowieso niet zijn, en de kleine hints die nu beginnen op te vallen rond Leela... Ik ben voor 99,9% zeker :P

quote:
Al hoop ik niet dat hij zo'n belachelijk, dubbel en ongeloofwaardig leven gaat leiden als de heer Fraser nu aan het doen is. :)
Ik denk dat de makers wel doorhebben dat dat niet werkt bij de kijkers. Maar ja, het is Kirkwood die eindverantwoordelijk is, en zijn wil is wet, dus ik ben er allerminst zeker van...

Maar Ray krijgt ook mijn zegen ^O^
  zaterdag 5 april 2014 @ 14:35:08 #157
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_138538109
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 12:37 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 12:46 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ik denk dat de makers wel doorhebben dat dat niet werkt bij de kijkers. Maar ja, het is Kirkwood die eindverantwoordelijk is, en zijn wil is wet, dus ik ben er allerminst zeker van...

Maar Ray krijgt ook mijn zegen ^O^
RAY. _O_ O+ ;(
Al ben ik bang dat Ray écht dood is. Net als DS Sykes. En Jim.

Over Jim gesproken, het lijkt erop dat onze gebeden (over dat bewijs op die dvd van Jim) verhoord zijn, als ik zo de korte spoilers voor over twee weken eens bekijk. :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is dan helaas wel het enige leuke aan deze spoilers, want verder ziet alles er teleurstellend uit (en dat van Cindy en Mercedes maakt me zelfs een beetje boos... :( ).
  zaterdag 5 april 2014 @ 19:46:02 #158
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_138546364
Ik zit me net te bedenken hoe lang het rijtje van mensen die de afgelopen 2,5 jaar (2012/2013/2014) zijn omgekomen eigenlijk is...

'14
- (Fraser)
- Katy
- DS Sykes
- Ray
- Jim
'13
- Leanne
- Browning
- Clare
- Doug
- Ash
- Jade
- Callum
- Anna
- Pauline
- DS Trent
- Texas
- Seamus
- Walker
'12
- Jono
- Maddie
- Neil
- Rhys
- Riley
- Nana Flo
- Mick
- Lynsey
- Mags

Dat is écht, maar dan ook écht heel erg veel. :o Ter vergelijking: in 2011 was er een seriemoordenaar actief en gingen er maar vier mensen dood en in 2006 was er de grote ommekeer (met de grote explosie waarbij al vijf mensen omkwamen) en stierven in totaal twaalf mensen. In 2013 was er niet echt sprake van een ommekeer en toch stierven er meer mensen dan toen... :')

Nog interessanter is de grote hoeveelheid mensen die op onnatuurlijke wijze zijn omgekomen. Van dit rijtje is eigenlijk bijna iedereen vermoord of omgekomen door ongelukken. Alleen Mags en Katy zijn op natuurlijke wijze gestorven. Wat betekent dat in 2013 serieus niemand een natuurlijke dood is gestorven. :X Dat is niet normaal hoor...

Waarom wonen er überhaupt nog mensen daar? _O-
pi_138548765
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 19:46 schreef luftersel het volgende:
Ik zit me net te bedenken hoe lang het rijtje van mensen die de afgelopen 2,5 jaar (2012/2013/2014) zijn omgekomen eigenlijk is...

'14
- (Fraser)
- Katy
- DS Sykes
- Ray
- Jim
'13
- Leanne
- Browning
- Clare
- Doug
- Ash
- Jade
- Callum
- Anna
- Pauline
- DS Trent
- Texas
- Seamus
- Walker
'12
- Jono
- Maddie
- Neil
- Rhys
- Riley
- Nana Flo
- Mick
- Lynsey
- Mags

Dat is écht, maar dan ook écht heel erg veel. :o Ter vergelijking: in 2011 was er een seriemoordenaar actief en gingen er maar vier mensen dood en in 2006 was er de grote ommekeer (met de grote explosie waarbij al vijf mensen omkwamen) en stierven in totaal twaalf mensen. In 2013 was er niet echt sprake van een ommekeer en toch stierven er meer mensen dan toen... :')

Nog interessanter is de grote hoeveelheid mensen die op onnatuurlijke wijze zijn omgekomen. Van dit rijtje is eigenlijk bijna iedereen vermoord of omgekomen door ongelukken. Alleen Mags en Katy zijn op natuurlijke wijze gestorven. Wat betekent dat in 2013 serieus niemand een natuurlijke dood is gestorven. :X Dat is niet normaal hoor...

Tja, grote cast, veel mensen die rond dezelfde tijd de serie willen verlaten, het is beter voor het verhaal... Ik ben het met je eens dat het ontiegelijk veel is en vaak onnodig, maar soms lenen de verhaallijnen zich niet voor een happy end.

Van wie ik het niet begrijp dat ze hem hebben laten sterven is

Max :'(
Het was een mooie scène, maar eigenlijk vond ik zijn dood vrij zinloos. Max had gewoon mee moeten gaan met O.B. naar Londen, dat had juist recht gedaan aan die jarenlange vriendschap die ze hadden in de serie. Het uit elkaar halen van die twee toen O.B. de serie al eerder verliet was al belachelijk, maar dit was al helemaal om te janken. En niet alleen om die scène, want die was best aangrijpend, maar het klopte gewoon niet. Het ging Kirkwood tóén al om de "huge shocks" die dit soort wendingen zouden veroorzaken :X
  zaterdag 5 april 2014 @ 20:43:21 #160
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_138549147
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 20:35 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Tja, grote cast, veel mensen die rond dezelfde tijd de serie willen verlaten, het is beter voor het verhaal... Ik ben het met je eens dat het ontiegelijk veel is en vaak onnodig, maar soms lenen de verhaallijnen zich niet voor een happy end.

Van wie ik het niet begrijp dat ze hem hebben laten sterven is

[ afbeelding ]

Max :'(
Het was een mooie scène, maar eigenlijk vond ik zijn dood vrij zinloos. Max had gewoon mee moeten gaan met O.B. naar Londen, dat had juist recht gedaan aan die jarenlange vriendschap die ze hadden in de serie. Het uit elkaar halen van die twee toen O.B. de serie al eerder verliet was al belachelijk, maar dit was al helemaal om te janken. En niet alleen om die scène, want die was best aangrijpend, maar het klopte gewoon niet. Het ging Kirkwood tóén al om de "huge shocks" die dit soort wendingen zouden veroorzaken :X
Klopt. Maar in 2013 vond ik eigenlijk geen enkele dood zinvol. :') De dood van Pauline was een hele goede, emotionele verhaallijn die het karakter van Ste erg heeft veranderd, maar verder is er nooit meer iets mee gedaan. Hetzelfde geldt voor DS Trent. En Ash, Leanne en Doug hebben ze gewoon vermoord om ze met een 'shock' de serie uit te schrijven, terwijl ik veel liever had gezien dat Leanne met Dennis vertrok, Ash met Martha naar Lacey, en Doug naar zijn ouders in Amerika. De dood van Clare was ook zinloos en die van Texas had heel goed kunnen zijn, als die verschrikkelijke Will er niet bij betrokken was. :r Alleen de dood van Seamus, Walker en Browning waren naar mijn mening echt terecht. De rest had voor mijn part gewoon kunnen vertrekken in de 'Black Cab' of zelfs nog rond mogen lopen in Hollyoaks.

En inderdaad, van wat ik heb gelezen waren Max en O.B. bijna een soort stel, maar dan gewoon twee hetero's. :D Als je zoveel succes hebt met twee karakters, laat ze dan ook samen de serie uit gaan. Ik bedoel, zo lang zat er niet tussen de exit van hen toch?
pi_138549815
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 20:43 schreef luftersel het volgende:

[..]

Klopt. Maar in 2013 vond ik eigenlijk geen enkele dood zinvol. :') De dood van Pauline was een hele goede, emotionele verhaallijn die het karakter van Ste erg heeft veranderd, maar verder is er nooit meer iets mee gedaan. Hetzelfde geldt voor DS Trent. En Ash, Leanne en Doug hebben ze gewoon vermoord om ze met een 'shock' de serie uit te schrijven, terwijl ik veel liever had gezien dat Leanne met Dennis vertrok, Ash met Martha naar Lacey, en Doug naar zijn ouders in Amerika. De dood van Clare was ook zinloos en die van Texas had heel goed kunnen zijn, als die verschrikkelijke Will er niet bij betrokken was. :r Alleen de dood van Seamus, Walker en Browning waren naar mijn mening echt terecht. De rest had voor mijn part gewoon kunnen vertrekken in de 'Black Cab' of zelfs nog rond mogen lopen in Hollyoaks.
De scène waarin Texas naar beneden viel was wel mooi _O_ Inderdaad jammer dat Will er bij betrokken was, had het dan Theresa laten zijn :9 Deze "Creepy" Will was gewoon een belabberd slechte remake van de échte Creepy/Weirdo Will uit 2006-2007.
En had jij Dennis liever zien vertrekken dan? :o Oké, nu heeft-ie ook niet veel te doen en zijn verhaallijn met Blessing is nogal geforceerd, maar hij is wel grappig... voor een chipmunk :P

quote:
En inderdaad, van wat ik heb gelezen waren Max en O.B. bijna een soort stel, maar dan gewoon twee hetero's. :D Als je zoveel succes hebt met twee karakters, laat ze dan ook samen de serie uit gaan. Ik bedoel, zo lang zat er niet tussen de exit van hen toch?
Max en O.B. hadden de beste vriendschap die er ooit in Hollyoaks is geweest en er ooit zal zijn. Oké, een paar keer hadden ze flinke mot (o.a. dankzij Clare, takkewijf }:| ) maar eigenlijk waren die twee onafscheidelijk. Ze hebben zelfs samen jarenlang voor Tom gezorgd _O_ Én ze waren hét komische duo van de serie, waar Ricky en Duncan later weer op gebaseerd waren.

En nee, er zat niet veel tijd tussen. O.B. vertrok op 26 februari 2008 uit de serie, Max op 11 juli. O.B. ging naar Londen met vriendin Summer (die in een musical ging spelen) op aanraden van Max. Eigenlijk had Max toen ook gewoon mee moeten gaan, Tom achterlaten bij Steph (of heel even meenemen, maar Tom kan niet aarden in Londen en komt terug) en klaar. Misschien nog een verwijzing dat die twee daar succes hebben met iets onbenulligs of wat dan ook.

Nu bleef Max in de serie en vroeg Steph ten huwelijk. Op hun huwelijksdag komt Tom in gevaar als die dreigt te worden geschept door Niall. Max ziet het, red Tom en wordt zelf aangereden. Hij sterft, omringd door O.B., Tom en Steph :'(
Als je het dan over een nutteloze dood wil hebben die eigenlijk alleen maar is bedacht om een "huge shock" te veroorzaken... :{
  zaterdag 5 april 2014 @ 21:23:45 #162
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_138550960
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 20:58 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

De scène waarin Texas naar beneden viel was wel mooi _O_ Inderdaad jammer dat Will er bij betrokken was, had het dan Theresa laten zijn :9 Deze "Creepy" Will was gewoon een belabberd slechte remake van de échte Creepy/Weirdo Will uit 2006-2007.
En had jij Dennis liever zien vertrekken dan? :o Oké, nu heeft-ie ook niet veel te doen en zijn verhaallijn met Blessing is nogal geforceerd, maar hij is wel grappig... voor een chipmunk :P
"Creepy" Will. :') :') :') Ik vond hem alles behalve creepy. Hij was eigenlijk zo overdreven creepy dat hij niet meer creepy was. Hetzelfde is nu het geval bij Finn: die probeert zo hard om de 'bad boy' te zijn dat het er belachelijk uitziet en hij volledig aan zijn doel voorbijgaat. Daarbij was Will zelfs al vreselijk vóórdat hij een moordenaar werd. Alleen zijn uitstraling gaf me al rillingen.

En ja, dat met Dennis is een beetje een ja/nee-verhaal. Ik vind hem super grappig, maar hij is al 3 jaar aan een stuk alleen maar grappig. Hij doet niks, kan niks, heeft niks (ja, een tweedehandswinkel :') ), waardoor het lijkt alsof de schrijvers niet eens de moeite nemen om in zijn karakter te investeren. Will zei het zelfs tijdens de showdown. Dennis had één regel tekst, waarop alleen Will reageerde met: "Yeah well, it's a pity no-one cares about what you think Dennis". _O-

En eigenlijk is Dennis in 2011/2012 gewoon alleen irritant en saai. Ik heb al zijn scènes overgeslagen en hij was echt totaal niet grappig. Sinds 2013 is hij wel beter, maar ik zal hem niet heel erg missen als hij weg is, denk ik. Maar hij zorgt wel weer voor dat beetje nuchterheid... Ik denk dat ik hem liever met Leanne had zien vertrekken en dan misschien voor de vele begrafenissen of huwelijken weer tijdelijk terug laten keren.
pi_138551966
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 21:23 schreef luftersel het volgende:

[..]

"Creepy" Will. :') :') :') Ik vond hem alles behalve creepy. Hij was eigenlijk zo overdreven creepy dat hij niet meer creepy was. Hetzelfde is nu het geval bij Finn: die probeert zo hard om de 'bad boy' te zijn dat het er belachelijk uitziet en hij volledig aan zijn doel voorbijgaat. Daarbij was Will zelfs al vreselijk vóórdat hij een moordenaar werd. Alleen zijn uitstraling gaf me al rillingen.
Dat zeg ik dus ook, de belabberd slechte remake van de échte Creepy (of Weirdo) Will:

Zijn showdown eindigde trouwens ook op een dak, kun je nagaan :')

quote:
En ja, dat met Dennis is een beetje een ja/nee-verhaal. Ik vind hem super grappig, maar hij is al 3 jaar aan een stuk alleen maar grappig. Hij doet niks, kan niks, heeft niks (ja, een tweedehandswinkel :') ), waardoor het lijkt alsof de schrijvers niet eens de moeite nemen om in zijn karakter te investeren. Will zei het zelfs tijdens de showdown. Dennis had één regel tekst, waarop alleen Will reageerde met: "Yeah well, it's a pity no-one cares about what you think Dennis". _O-

En eigenlijk is Dennis in 2011/2012 gewoon alleen irritant en saai. Ik heb al zijn scènes overgeslagen en hij was echt totaal niet grappig. Sinds 2013 is hij wel beter, maar ik zal hem niet heel erg missen als hij weg is, denk ik. Maar hij zorgt wel weer voor dat beetje nuchterheid...
Tja, nu ik bezig ben met de oudere reeks heb ik zo het idee dat Dennis er als vervanging voor Lee Hunter in kwam. Dat was zo'n beetje hetzelfde type. Het is jammer dat er niet veel met Dennis gedaan wordt, maar aan de andere kant... Joe Tracini is geen bijzonder goed acteur, dus hem een heel donkere, heftige verhaallijn geven heeft geen zin, dat wordt toch niets.

quote:
Ik denk dat ik hem liever met Leanne had zien vertrekken en dan misschien voor de vele begrafenissen of huwelijken weer tijdelijk terug laten keren.
Je weet dat er een foutje in zit, hè? :P
Je noemt de "vele begrafenissen" waarvoor hij dan "tijdelijk" terug kan keren... Maar aangezien er daar iedere week wel een dode valt zou dat nogal oplopen in de reiskosten als-ie iedere keer op en neer moet komen :')
Dus met andere woorden, hij kan maar beter blijven :)
  zaterdag 5 april 2014 @ 21:49:23 #164
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_138552042
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 21:47 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Je weet dat er een foutje in zit, hè? :P
Je noemt de "vele begrafenissen" waarvoor hij dan "tijdelijk" terug kan keren... Maar aangezien er daar iedere week wel een dode valt zou dat nogal oplopen in de reiskosten als-ie iedere keer op en neer moet komen :')
Dus met andere woorden, hij kan maar beter blijven :)
Godsamme. _O- Ik dacht even dat je mijn grammaticale fout in die laatste zin ging opmerken. :') Maar inderdaad, bij nader inzien... Dan zou hij elke keer een weekje weg zijn en daarna weer terug moeten komen. _O-
pi_138552646
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 21:49 schreef luftersel het volgende:

[..]

Godsamme. _O- Ik dacht even dat je mijn grammaticale fout in die laatste zin ging opmerken. :')
Oh, dat wil ik gerust nog wel even doen hoor, als je er op staat ;)

quote:
Maar inderdaad, bij nader inzien... Dan zou hij elke keer een weekje weg zijn en daarna weer terug moeten komen. _O-
Een weekje? Da's nog ruim begroot... Ik gok dat Dennis dan net bij dat crappy bushokje staat als de volgende dode (figuurlijk) valt :')

"What ... You're kidding, right? I just packed my stuff!"
pi_138553275
Will Hackett, díé was pas gestoord :X

zaterdag 5 april 2014 @ 22:21:22 #167
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_138553440
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 22:17 schreef PeterKelder het volgende:
Will Hackett, díé was pas gestoord :X

Hoe is het mogelijk!! Deze heb ik nét nog gekeken toen ik op zoek was naar Will's showdown! _O- Maar inderdaad, dit was best vreemd. Het deed me een beetje denken aan Patrick en Maxine. Vooral omdat ze niks tegen de rest zei in de scène daarna...
pi_138553568
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 22:21 schreef luftersel het volgende:

[..]

Hoe is het mogelijk!! Deze heb ik nét nog gekeken toen ik op zoek was naar Will's showdown! _O-
Oké, nú begint het eng te worden... _O-
Maar naar de showdown van welke Will ben/was je op zoek?

quote:
Maar inderdaad, dit was best vreemd. Het deed me een beetje denken aan Patrick en Maxine. Vooral omdat ze niks tegen de rest zei in de scène daarna...
Inderdaad ja :D
pi_138553614
Nu hoop ik niet dat je deze ook nét gezien hebt :P

Max en O.B. (en Tony) vs. That evil Witch _O_

EDIT: Dan doen we deze er ook maar meteen bij :)

Helden, die twee _O_ _O_ _O_
pi_138554013

Oké, dit filmpje heb ik met een grote glimlach op mijn gezicht zitten kijken, behalve het einde... Toen lag ik op de grond van het lachen _O- _O- _O-
  zaterdag 5 april 2014 @ 22:35:47 #171
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_138554058
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 22:24 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Oké, nú begint het eng te worden... _O-
Maar naar de showdown van welke Will ben/was je op zoek?
Ik was op zoek naar het antwoord van Will (de niet zo creepy Will) op die regel tekst van Dennis toen hij iedereen vasthield in Anna's huis, dus heb hem al gevonden. ;)

Maar hoe ken jij al die personages eigenlijk allemaal? Het lijkt me sterk dat je heel het seizoen uit 2006 (of waar die Max, O.B. en Will video's dan ook vandaan komen), terug hebt gekeken? Of heb je gewoon een paar afleveringen toevallig gezien?
pi_138554103
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 22:35 schreef luftersel het volgende:

[..]

Ik was op zoek naar het antwoord van Will (de niet zo creepy Will) op die regel tekst van Dennis toen hij iedereen vasthield in Anna's huis, dus heb hem al gevonden. ;)

Maar hoe ken jij al die personages eigenlijk allemaal? Het lijkt me sterk dat je heel het seizoen uit 2006 (of waar die Max, O.B. en Will video's dan ook vandaan komen), terug hebt gekeken? Of heb je gewoon een paar afleveringen toevallig gezien?
Zo af en toe kijk ik een hele boel filmpjes uit de "goede oude tijd" terug, zoals vanavond :) En Wikipedia wil ook nog weleens een hele boel informatie verschaffen :)
  zaterdag 5 april 2014 @ 22:45:08 #173
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_138554427
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 22:37 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Zo af en toe kijk ik een hele boel filmpjes uit de "goede oude tijd" terug, zoals vanavond :) En Wikipedia wil ook nog weleens een hele boel informatie verschaffen :)
Ik dacht al. :P Je klinkt zó positief over Max en O.B. dat ik dacht dat je ze wel gevolgd moest hebben, anders weet je natuurlijk niet of ze echt zo geweldig waren. Maar veel is dus ook van Wikipedia. :) Doe ik ook vaak, al kan ik meestal maar moeilijk zien of een karakter leuk is of niet als ik hem of haar nooit in actie gezien heb. Bijvoorbeeld bij Sophie en Mel Burton, die tweeling die omkwam tijdens de grote brand. Daar heb ik aardig wat over gelezen, maar ik weet nog steeds niet of het nou echt leuke karakters waren. :9

Bij de Valentines (Calvin, Sasha, etc.) en de Sharpes had ik juist het omgekeerde, die verafschuwde ik al vóórdat ik ze in actie had gezien (en nee, ik ben niet racistisch :') ). Ik weet niet, zij hadden gewoon zo'n irritante, niet boeiende uitstraling dat ik niet eens de moeite heb genomen om over hen te lezen. Ook niet toen Calvin een comeback maakte in Carmel's dromen in 2011 of toen de brand in Tony's restaurant uitbrak met Amber en Gabby of, wat meer recentelijk, toen Finn Bella op ging zoeken...
pi_138554833
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 22:45 schreef luftersel het volgende:

[..]

Ik dacht al. :P Je klinkt zó positief over Max en O.B. dat ik dacht dat je ze wel gevolgd moest hebben, anders weet je natuurlijk niet of ze echt zo geweldig waren. Maar veel is dus ook van Wikipedia. :) Doe ik ook vaak, al kan ik meestal maar moeilijk zien of een karakter leuk is of niet als ik hem of haar nooit in actie gezien heb. Bijvoorbeeld bij Sophie en Mel Burton, die tweeling die omkwam tijdens de grote brand. Daar heb ik aardig wat over gelezen, maar ik weet nog steeds niet of het nou echt leuke karakters waren. :9
Nou ja, in het geval van Max en O.B. komt het vooral door de filmpjes; hun scènes zijn vaak geweldig leuk om te zien :D Daar heb je dus niks aan als je het leest op Wiki.
Van Sophie en Mel is helaas weinig te vinden ja, echt maar een handjevol. Maar als ik sommige reacties lees in oude topics op het DS forum waren ze wel leuk. Tenminste, de kijkers vonden hen blijkbaar leuk :)

quote:
Bij de Valentines (Calvin, Sasha, etc.) en de Sharpes had ik juist het omgekeerde, die verafschuwde ik al vóórdat ik ze in actie had gezien (en nee, ik ben niet racistisch :') ). Ik weet niet, zij hadden gewoon zo'n irritante, niet boeiende uitstraling dat ik niet eens de moeite heb genomen om over hen te lezen. Ook niet toen Calvin een comeback maakte in Carmel's dromen in 2011 of toen de brand in Tony's restaurant uitbrak met Amber en Gabby of, wat meer recentelijk, toen Finn Bella op ging zoeken...
De Sharpes waren dan ook echt niet boeiend, gezien ze binnen amper een jaar alweer vertrokken waren _O-
Van de Valentines weet ik vrij weinig, dus daar kan ik ook niet over oordelen. Maar ja, je kunt enige conclusies trekken als je Sonny al een wanstaltig slecht karakter vindt :P
  zondag 6 april 2014 @ 12:47:11 #175
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_138565339
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 19:46 schreef luftersel het volgende:

'14
- (Fraser)
- Katy
- DS Sykes
- Ray
- Jim
'13
- Leanne
- Browning
- Clare
- Doug
- Ash
- Jade
- Callum
- Anna
- Pauline
- DS Trent
- Texas
- Seamus
- Walker
'12
- Jono
- Maddie
- Neil
- Rhys
- Riley
- Nana Flo
- Mick
- Lynsey
- Mags

Dat is eigenlijk wel heel veel ja.
Ik zou daar ook niet graag willen wonen nee. :)

Is de cast eigenlijk altijd zo groot geweest? Ja in het begin vast en zeker niet.
Maar boven 30/40 mensen ongeveer?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')