abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138480255
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 19:16 schreef luftersel het volgende:
Oh, morgen in Hollyoaks:

[ afbeelding ]

Weer als vanouds. :r Afschuwelijk.
Leuk is anders ja :{
Ik verheug me wel op volgende week :9 Maxine die eindelijk eens een keer voor zichzelf opkomt _O_ Het zal van korte duur zijn, maar het is iets - en da's hopelijk het begin van het einde voor deze verhaallijn :)
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  donderdag 3 april 2014 @ 19:46:47 #127
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_138480459
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 19:34 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Tom en Peri waren inderdaad schattig, en dat maakte die scènes ook juist zo leuk. Ook het wensenlijstje van Peri vond ik mooi gedaan. En Tom over dat info-boekje voor kinderen :D "It looks like brain tumors gonna get removed by a big blue teddybear. I hope he's qualified." _O- _O- _O-

Maar ja, dat is natuurlijk ieder zijn/haar smaak. Jij vind de scènes met Sinead geweldig, terwijl ik er kromme tenen van krijg. Deze afleveringen hebben dus voor ieder wat wils :)
Nouja, de scènes zijn op zich niet geweldig, maar de actrice is gewoon heel erg goed en ze pakt me vaak met de manier waarop ze acteert. Maar bijvoorbeeld de scènes van gisteren, met Freddie, kon ik wel uitkotsen. :r Dat haalde alle charme weg. Het blijft alleen wel constant hetzelfde bij Sinead, het mag van mij wel even wat minder zoals jij eerder al aangaf. Als het deze week nou gewoon scènes van Sinead in rouw zouden zijn geweest, zou ik er geen problemen mee hebben gehad. Maar daar was blijkbaar maar een halve aflevering de tijd voor.
pi_138481326
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 19:46 schreef luftersel het volgende:

[..]

Nouja, de scènes zijn op zich niet geweldig, maar de actrice is gewoon heel erg goed en ze pakt me vaak met de manier waarop ze acteert. Maar bijvoorbeeld de scènes van gisteren, met Freddie, kon ik wel uitkotsen. :r Dat haalde alle charme weg. Het blijft alleen wel constant hetzelfde bij Sinead, het mag van mij wel even wat minder zoals jij eerder al aangaf. Als het deze week nou gewoon scènes van Sinead in rouw zouden zijn geweest, zou ik er geen problemen mee hebben gehad. Maar daar was blijkbaar maar een halve aflevering de tijd voor.
Het is natuurlijk belangrijk dat een personage bij zulke gebeurtenissen uitgebreid gevolgd wordt, maar bij Sinead is het inderdaad iedere keer hetzelfde. Janken, schreeuwen, het slachtoffer uithangen... Maar apatisch in een hoekje voor zich uitstaren is er niet of nauwelijks bij. En dat maakt het dat die scènes mij behoorlijk op mijn zenuwen beginnen te werken. Ze zouden hier juist een andere Sinead kunnen laten zien, iemand die 180 graden anders is dan normaal, maar dit is mogelijk een uitvergroting van hoe ze normaal is. Jammer, zo jammer.
  donderdag 3 april 2014 @ 21:21:33 #129
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_138484724
Na een redelijke aflevering vandaag - Sinead kreeg eindelijk haar stille kijkt-voor-zich-uit-scènes ^O^ (helaas nogal schraal en Freddie verpestte het, maar oké) - is het tijd voor het tweede deel van de eennalaatste aflevering van Hollyoaks Later 2012! :D
pi_138485128
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 21:21 schreef luftersel het volgende:
Na een redelijke aflevering vandaag - Sinead kreeg eindelijk haar stille kijkt-voor-zich-uit-scènes ^O^ (helaas nogal schraal en Freddie verpestte het, maar oké)
Hm, klinkt beter dan een schreeuwende Sinead ^O^

quote:
- is het tijd voor het tweede deel van de eennalaatste aflevering van Hollyoaks Later 2012! :D
Veel kijkplezier!
  donderdag 3 april 2014 @ 21:40:13 #131
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_138485661
AH GADVERDAMME WAT GRUWELIJK

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: en nu slaat hij op het lichaam in met een hamer...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest echt bijna kotsen - iets wat Cheryl ook echt deed toen ze het zag. :X :X Niet normaal dit...

[ Bericht 27% gewijzigd door luftersel op 03-04-2014 21:52:44 ]
pi_138486493
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 21:40 schreef luftersel het volgende:
AH GADVERDAMME WAT GRUWELIJK

SPOILER
Edit: en nu slaat hij op het lichaam in met een hamer...
SPOILER
Ik moest echt bijna kotsen - iets wat Cheryl ook echt deed toen ze het zag. :X :X Niet normaal dit...
Had men toch gelijk dat Later 2012 stukken heftiger was dan die van vorig jaar :D
  donderdag 3 april 2014 @ 22:03:16 #133
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_138486930
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 21:55 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Had men toch gelijk dat Later 2012 stukken heftiger was dan die van vorig jaar :D
Heftiger, choquerender, rauwer, mooier, maar niet spannender dan die van vorig jaar. ;) Het is allemaal heel intens, maar spannend is het eigenlijk nog niet echt geweest. Dat was bij Jade wel anders.
pi_138487051
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 22:03 schreef luftersel het volgende:

[..]

Heftiger, choquerender, rauwer, mooier, maar niet spannender dan die van vorig jaar. ;) Het is allemaal heel intens, maar spannend is het eigenlijk nog niet echt geweest. Dat was bij Jade wel anders.
Hm... Maar je moet nog een aflevering, het kan zomaar ineens veranderen :P

En bij de naam Jade moet ik toch altijd even nadenken wie dat ook alweer was _O- Ik zie dan altijd Chloë voor me :')
pi_138510517
Holy moly, er loopt zowaar een andere dokter rond in dat Dee Valley Hospital :D

Redelijke aflevering met vooral uitschieters bij de Tom/Peri-scènes. Ook de scènes met Sinead waren zowaar eens te bekijken zonder dat ik pijn in mijn oren en kromme tenen kreeg van dat geschreeuw - want ze praatte amper :D
Over Fraser zal ik maar niet beginnen... :9
pi_138510693
Exclusive:
Hollyoaks: Kieron Richardson reveals new Ste shock, storyline gossip

Oh nee hè, de ene verhaallijn is nog niet eens afgerond of Ste krijgt alweer de nieuwe verhaallijn :{

Ste, Roscoes, Sinead, Blacks. Ste, Roscoes, Sinead, Blacks. Ste, Roscoes, Sinead, Blacks. Ste, Roscoes, Sinead, Blacks. Ste, Roscoes, Sinead, Blacks. Ste, Roscoes, Sinead, Blacks. Ste, Roscoe... AAARRRGGGHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  vrijdag 4 april 2014 @ 18:04:20 #137
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_138511432
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 17:33 schreef PeterKelder het volgende:
Exclusive:
Hollyoaks: Kieron Richardson reveals new Ste shock, storyline gossip

Oh nee hè, de ene verhaallijn is nog niet eens afgerond of Ste krijgt alweer de nieuwe verhaallijn :{

Ste, Roscoes, Sinead, Blacks. Ste, Roscoes, Sinead, Blacks. Ste, Roscoes, Sinead, Blacks. Ste, Roscoes, Sinead, Blacks. Ste, Roscoes, Sinead, Blacks. Ste, Roscoes, Sinead, Blacks. Ste, Roscoe... AAARRRGGGHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Rustig maar. :P Het mag dan wel constant hetzelfde zijn, maar de verhaallijn op zich klinkt heel interessant. Een soort Sjoerd die aan de drugs was in Gtst, dat vond ik ook best boeiend.

Maar je hebt wel gelijk, van mij mogen andere personages ook eens wat te doen krijgen. En dan heb ik het niet over een Nancy of een Sienna; die hebben nu welgeplaatst minder screentime omdat ze vorig jaar zo'n grote verhaallijn hadden. Ik bedoel echt een Esther, George, Phoebe, Cindy, etc. De spreiding is gewoon erg oneerlijk momenteel.

[ Bericht 2% gewijzigd door luftersel op 04-04-2014 18:38:33 ]
  vrijdag 4 april 2014 @ 18:43:43 #138
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_138512580
Oh, en waar ik nog niet eens bij na heb gedacht: "Darker times ahead for Ste" (en natuurlijk die ondertitel van dat artikel: "Kieron RIchardson talks about new Ste shock" :') :') :') ). Volgens mij zijn er alleen nog maar 'darker times' tegenwoordig, ik zie niemand die blij is. Of nouja, degene die blij zijn, krijgen geen (grote) verhaallijnen. Zodra ze een verhaallijn krijgen, is het meteen uit met de pret. :')

Het lijkt erop dat Kirkwood's bewind op korte termijn niet gaat veranderen. In tegendeel, het wordt alleen maar erger denk ik. Ik hoop dat de exit van Fraser en Sandy, het einde van de Paxine en John-Paul verhaallijn (dus dat ze beiden weer een leuk leven kunnen leiden) en het samenkomen van Lindsey en Freddie (wat ik verwacht in de komende maanden) de show weer wat leuker maken. Al dat gezeik nu... Ik word er niet goed van.

[ Bericht 18% gewijzigd door luftersel op 04-04-2014 18:51:28 ]
pi_138514454
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 18:04 schreef luftersel het volgende:

[..]

Rustig maar. :P Het mag dan wel constant hetzelfde zijn, maar de verhaallijn op zich klinkt heel interessant. Een soort Sjoerd die aan de drugs was in Gtst, dat vond ik ook best boeiend.
Oh, dat vond ik juist vreselijk, temeer het ik-weet-niet-hoelang werd uitgerekt :{ Eén van de redenen dat ik gestopt ben met het volgen van GTST.

quote:
Maar je hebt wel gelijk, van mij mogen andere personages ook eens wat te doen krijgen. En dan heb ik het niet over een Nancy of een Sienna; die hebben nu welgeplaatst minder screentime omdat ze vorig jaar zo'n grote verhaallijn hadden. Ik bedoel echt een Esther, George, Phoebe, Cindy, etc. De spreiding is gewoon erg oneerlijk momenteel.
Nah, de reden die ze zullen opgeven is dat het viertal dat jij noemt "recent" nog een "grote verhaallijn" heeft gehad:

- Esther: de verhaallijn waarin ze gepest werd (ruim een jaar geleden beëindigd, maar ach), relatie en break-up met Tilly. Wilt u dat een verhaallijn noemen? Nee, maar dat zullen de makers wel doen.
- George: de retespannende verhaallijn rondom Vincent. Ik zit nu nog te shaken op m'n stoel.
- Phoebe: zie hierboven.
- Cindy: heeft laatst nog een grote verhaallijn gehad met de moord op Browning, alhoewel dat nog altijd de grote Mercedes-show bleek. Hoe staat het eigenlijk met Hilton? Heeft-ie al een bloedtransfusie ondergaan of niet? Is ook ineens ontzettend onduidelijk.

En voor de rest? Dirk wordt genegeerd, Nana heeft nog nooit een eigen verhaallijn gehad (en dat lijkt me juist tof), John Paul krijgt amper screentime, Carmel ook, Sonny zou potentie kunnen hebben als karakter maar is ook niet meer dan een edelfigurant... En dat allemaal ten faveure van de lievelingetjes van Kirkwood, die die twee halve zolen van een Series Producers maar voor het gemak hebben overgenomen.
pi_138514698
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 18:43 schreef luftersel het volgende:
Oh, en waar ik nog niet eens bij na heb gedacht: "Darker times ahead for Ste" (en natuurlijk die ondertitel van dat artikel: "Kieron RIchardson talks about new Ste shock" :') :') :') ). Volgens mij zijn er alleen nog maar 'darker times' tegenwoordig, ik zie niemand die blij is. Of nouja, degene die blij zijn, krijgen geen (grote) verhaallijnen. Zodra ze een verhaallijn krijgen, is het meteen uit met de pret. :')
Inderdaad. Zoals ik volgens mij al eens eerder zei: de title card illustreert de sfeer van de serie op dat moment perfect. Can someone turn the light on, please?

quote:
Het lijkt erop dat Kirkwood's bewind op korte termijn niet gaat veranderen. In tegendeel, het wordt alleen maar erger denk ik. Ik hoop dat de exit van Fraser en Sandy, het einde van de Paxine en John-Paul verhaallijn (dus dat ze beiden weer een leuk leven kunnen leiden) en het samenkomen van Lindsey en Freddie (wat ik verwacht in de komende maanden) de show weer wat leuker maken. Al dat gezeik nu... Ik word er niet goed van.
Er zitten wel wat positieve verhaallijntjes in, maar de Wet van Kirkwood maakt het dat het wordt uitgesmeerd tot op de laatste millimeter. Wat is er gebeurd met de gevoelens van Robbie voor Phoebe bijvoorbeeld? Op deze manier zijn we volgend jaar wel aan hun eerste kus toe. Wat is de toevoeging van Blessing? Wanneer komt Dodgine eindelijk bij elkaar? Wanneer komen we eindelijk eens wat meer te weten over Patrick wat zijn handelingen en gedrag kan verklaren? En zo kan ik nog wel even doorgaan vrees ik.
  vrijdag 4 april 2014 @ 19:47:15 #141
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_138514933
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 19:41 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Er zitten wel wat positieve verhaallijntjes in, maar de Wet van Kirkwood maakt het dat het wordt uitgesmeerd tot op de laatste millimeter. Wat is er gebeurd met de gevoelens van Robbie voor Phoebe bijvoorbeeld? Op deze manier zijn we volgend jaar wel aan hun eerste kus toe. Wat is de toevoeging van Blessing? Wanneer komt Dodgine eindelijk bij elkaar? Wanneer komen we eindelijk eens wat meer te weten over Patrick wat zijn handelingen en gedrag kan verklaren? En zo kan ik nog wel even doorgaan vrees ik.
Het lijkt erop dat bijna alle nieuwe toevoegingen onder Kirkwood's beleid minimaal drie maanden moeten wachten totdat ze een verhaallijn krijgen. Kijk naar de Roscoes, zij hebben eigenlijk tot het laatste kwartaal geen echt lopende verhaallijn gehad, terwijl ze al in de zomer werden geïntroduceerd. Hetzelfde gold voor Fraser, die deed de eerste maanden ook niks, net als Jim, Leela, Peri, Sam en Tegan. En dat zie je nu ook bij Sonny en Blessing. De enige die niet tussen het rijtje passen, zijn Grace en enigszins Danny. Die kregen meteen de volle mep.
  vrijdag 4 april 2014 @ 19:59:48 #142
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_138515485
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 19:41 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Inderdaad. Zoals ik volgens mij al eens eerder zei: de title card illustreert de sfeer van de serie op dat moment perfect. Can someone turn the light on, please?
:D

En dat was nog niet eens expres.
pi_138515740
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 19:47 schreef luftersel het volgende:

[..]

Het lijkt erop dat bijna alle nieuwe toevoegingen onder Kirkwood's beleid minimaal drie maanden moeten wachten totdat ze een verhaallijn krijgen. Kijk naar de Roscoes, zij hebben eigenlijk tot het laatste kwartaal geen echt lopende verhaallijn gehad, terwijl ze al in de zomer werden geïntroduceerd. Hetzelfde gold voor Fraser, die deed de eerste maanden ook niks, net als Jim, Leela, Peri, Sam en Tegan. En dat zie je nu ook bij Sonny en Blessing. De enige die niet tussen het rijtje passen, zijn Grace en enigszins Danny. Die kregen meteen de volle mep.
Nou, ik ben benieuwd :)
Maar ik zie veel liever dat een nieuw personage meteen goed wordt geïntroduceerd met een pakkende verhaallijn. Nu hangt Blessing er maar een beetje bij en dat is eerder vervelend dan dat ik het een geweldige toevoeging vind.
  vrijdag 4 april 2014 @ 20:11:46 #144
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_138515947
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 20:06 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Nou, ik ben benieuwd :)
Maar ik zie veel liever dat een nieuw personage meteen goed wordt geïntroduceerd met een pakkende verhaallijn. Nu hangt Blessing er maar een beetje bij en dat is eerder vervelend dan dat ik het een geweldige toevoeging vind.
Nou, in het geval van Grace was ik er echt niet blij mee hoor. _O- Die werd echt aan je opgedrongen. Bij haar had ik liever maandenlang niets gezien en dan een rustige opbouw naar haar exit (lees: dood). Een beetje zoals ze bij Fraser hebben gedaan. Volgens mij hebben ze bij hem wel gemerkt dat hij niet beviel, waardoor zijn eerste verhaallijn gelijk zijn laatste is. :)

Echter ben ik bang dat zijn exit nog wel even gaat duren. Ik zag laatst nog een foto van hem op Instagram, wat vaak betekent dat hij vanaf dan nog minimaal twee maanden te zien is.
pi_138515965
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 19:59 schreef luftersel het volgende:

[..]

:D

En dat was nog niet eens expres.
Nou ja, het is op z'n minst frappant te noemen dat sinds Kirkwood weer de leiding heeft, de title card direct een andere sfeer kreeg. Tot de laatste aflevering van 2012 (eveneens de laatste waar Emma Smithwick invloed had) was er die lichtblauwe/paarse title card, en de eerste aflevering van 2013 (waar Kirkwood alleen de leiding over had) had die grijze title card. En nu is-ie sinds de blast nóg donkerder :D
pi_138517230
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 20:11 schreef luftersel het volgende:

[..]

Nou, in het geval van Grace was ik er echt niet blij mee hoor. _O- Die werd echt aan je opgedrongen. Bij haar had ik liever maandenlang niets gezien en dan een rustige opbouw naar haar exit (lees: dood).
Sommigen beweren dat Grace eigenlijk de opvolger van Clare was die er nooit had moeten komen; om het verlies van publiekslievelingen als Brendan en Mitzeee te compenseren besloot Kirkwood zijn muze Gemma Bissix terug te halen als Clare; ze zou in het voorjaar een korte rentree maken als opwarmertje voor een grote, langdurige terugkeer in het najaar. Alleen: de terugkeer van Clare in het voorjaar werd een flop. Er was niets meer over van die ooit zo geniale Clare Devine, fans waren er niet over te spreken en het werd eigenlijk een lachertje. Paniek bij Kirkwood en de schrijvers, want er was immers al een grote verhaallijn voor in het najaar in de steigers gezet. Het beste om te doen: Clare voor heel even terug laten keren in het najaar, haar een exit geven en een zus laten opduiken die de plaats van Clare kan innemen zonder dat er al teveel aan de verhaallijn gesleuteld hoeft te worden.

En zo geschiedde. Want kijk eens even naar de verhaallijnen van Grace, die waren overduidelijk in de oorspronkelijke fase toebedeeld aan Clare:
- Vete met Mercedes, die in het voorjaar al werd gestart. En ineens heeft Grace ook een vete met Mercedes, in het najaar.
- Relatie met Trevor. Daar werd al op gehint vlak voordat Clare stierf, dat die twee samen al iets hadden gehad in het verleden en dat er weer iets tussen hen zou gebeuren. En nu heeft Grace ineens een relatie met hem.
- Gebrouilleerde verhouding met Fraser: was ook al opgestart, want waarom anders ineens laten blijken dat Clare de dochter van Fraser is? En zie: nu heeft Grace mot met pappie.

Dus vandaar dat Grace meteen de volle lading kreeg. Het was allemaal al neergezet, maar dan met Clare. Maar door de mislukte comeback in het voorjaar besloten ze maar om de boel om te gooien, om verdere kritiek te besparen. Niet dat dat laatste gelukt is, maar dat terzijde :P

quote:
Een beetje zoals ze bij Fraser hebben gedaan. Volgens mij hebben ze bij hem wel gemerkt dat hij niet beviel, waardoor zijn eerste verhaallijn gelijk zijn laatste is. :)
Dat was zo grappig aan de Paul Marquess-era: hij introduceert de Sharpes, die niet het gewenste effect blijken te hebben bij het publiek, en nog datzelfde jaar zijn ze alweer de serie uitgebonjourd door Marquess :D Die man wist hoe er meteen ingegrepen moest worden als iets niet lukte ^O^

En zo zal het ook wel bij Fraser zijn geweest. Het had in potentie een interessant karakter kunnen zijn, maar ze zijn met hem veel te ver doorgeslagen.

quote:
Echter ben ik bang dat zijn exit nog wel even gaat duren. Ik zag laatst nog een foto van hem op Instagram, wat vaak betekent dat hij vanaf dan nog minimaal twee maanden te zien is.
Oh nee hè, straks blijft-ie nog als geestverschijning ronddwalen... :X
  vrijdag 4 april 2014 @ 21:16:29 #147
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_138519025
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 20:42 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Sommigen beweren dat Grace eigenlijk de opvolger van Clare was die er nooit had moeten komen; om het verlies van publiekslievelingen als Brendan en Mitzeee te compenseren besloot Kirkwood zijn muze Gemma Bissix terug te halen als Clare; ze zou in het voorjaar een korte rentree maken als opwarmertje voor een grote, langdurige terugkeer in het najaar. Alleen: de terugkeer van Clare in het voorjaar werd een flop. Er was niets meer over van die ooit zo geniale Clare Devine, fans waren er niet over te spreken en het werd eigenlijk een lachertje. Paniek bij Kirkwood en de schrijvers, want er was immers al een grote verhaallijn voor in het najaar in de steigers gezet. Het beste om te doen: Clare voor heel even terug laten keren in het najaar, haar een exit geven en een zus laten opduiken die de plaats van Clare kan innemen zonder dat er al teveel aan de verhaallijn gesleuteld hoeft te worden.

En zo geschiedde. Want kijk eens even naar de verhaallijnen van Grace, die waren overduidelijk in de oorspronkelijke fase toebedeeld aan Clare:
- Vete met Mercedes, die in het voorjaar al werd gestart. En ineens heeft Grace ook een vete met Mercedes, in het najaar.
- Relatie met Trevor. Daar werd al op gehint vlak voordat Clare stierf, dat die twee samen al iets hadden gehad in het verleden en dat er weer iets tussen hen zou gebeuren. En nu heeft Grace ineens een relatie met hem.
- Gebrouilleerde verhouding met Fraser: was ook al opgestart, want waarom anders ineens laten blijken dat Clare de dochter van Fraser is? En zie: nu heeft Grace mot met pappie.

Dus vandaar dat Grace meteen de volle lading kreeg. Het was allemaal al neergezet, maar dan met Clare. Maar door de mislukte comeback in het voorjaar besloten ze maar om de boel om te gooien, om verdere kritiek te besparen. Niet dat dat laatste gelukt is, maar dat terzijde :P
Dat is inderdaad een hele heldere verklaring die vreemd genoeg nog niet in mij was opgekomen. :)
  vrijdag 4 april 2014 @ 21:16:59 #148
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_138519057
Lizzie Roper op Twitter is zo leuk hè. Ze reageert overal op, retweet alles. Echt een leuke vrouw in het echt volgens mij. ^O^

Edit: WAAAH, James Sutton heeft er zelfs op gereageerd. _O-
  vrijdag 4 april 2014 @ 22:25:50 #149
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_138522707
Wat een goede aflevering vanavond! Zonde van Trevor/Grace en de werkelijk misselijkmakende scènes tussen Lindsey en Freddie. Echt, welke van de schrijvers dit bedacht heeft... Schaam jezelf, diep!

Maar Sam. _O_ _O_ _O_
En John-Paul. _O_ _O_ _O_
En Ste. _O_ _O_ _O_
  zaterdag 5 april 2014 @ 00:06:21 #150
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_138527550
Nou gelukkig zijn jullie nog wel een beetje positief over de laatste 2 weken. :) Anders zou ik echt geen zin meer hebben in de aflevering van 24 maart. :X

In deze week in ieder geval deze week veel van de familie Lomax heb ik al begrepen. Dat is in ieder geval positief.

En ja inderdaad. De moord op Ray! Die man kon nog veel beter acteren dan Fraser en Grace bij elkaar en had ook veel meer uitstraling. Jammer!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')