abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 april 2014 @ 22:18:28 #226
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_138632061
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 22:13 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Big Joe... Ho, wacht effe: heeft u soms inside* information? :P

*Hoe u dat opvat is geheel aan u ;)
Ik bedoelde groot qua karakter (stoer, mannelijk) en groot qua bouw (geef toe, hij is denk ik tien keer zo stevig en gespierd als Max Factor Freddie). Joe is in alle opzichten gewoon groter en beter. Verder weet ik niks hoor, misschien dat hij nog wel een grotere schoenmaat * heeft. :')

* hoe u dit opvat, is geheel aan u. ;)
quote:
[..]

Correctie: 't moet in enkelvoud, want hij heeft maar één blik ;)
Oh ja, domme ik. :')
pi_138632450
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 22:18 schreef luftersel het volgende:

[..]

Ik bedoelde groot qua karakter (stoer, mannelijk) en groot qua bouw (geef toe, hij is denk ik tien keer zo stevig en gespierd als Max Factor Freddie). Joe is in alle opzichten gewoon groter en beter. Verder weet ik niks hoor, misschien dat hij nog wel een grotere schoenmaat * heeft. :')
Aha... Tja, hoe groot en stoer hij ook mag zijn, ik heb 'm geen seconde gemist :') Het was eerder: oh, een Roscoe minder? *Pakt checklist* De eerste Roscoe weg? Check!

quote:
* hoe u dit opvat, is geheel aan u. ;)
Hm, ik hoop dat-ie geen zweetvoeten heeft ;)

quote:
[..]

Oh ja, domme ik. :')
Of heb je soms een nieuwe gezichtsuitdrukking op die houten plank gezien? :o
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  maandag 7 april 2014 @ 22:49:10 #228
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_138633636
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 22:25 schreef PeterKelder het volgende:

Of heb je soms een nieuwe gezichtsuitdrukking op die houten plank gezien? :o
Helaas: nee. _O-
pi_138633973
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 22:49 schreef luftersel het volgende:

[..]

Helaas: nee. _O-
Tja, dat krijg je ervan als de producer alleen oog heeft voor de ontblote lichamen van de mannelijke auditanten en niet voor de gezichtsexpressies/acteerprestaties die ze nodig hebben :{
pi_138657328
De "cliffhanger" van de aflevering van gisteren... Jeetje, wat heb ik zitten lachen _O- Ten eerste om die lachwekkende manier waarop Lindsey "Oh my god!" zei (of liever gezegd: emotieloos opdreunde), en ten tweede om dat lachwekkende gezicht van Freddie _O- _O- _O-

Gelukkig waren de Paxine-scènes zoals het hoort weer goed ^O^ De "bemoeienis" van Dennis hierin vind ik ook mooi. Het strijdvaardige "What has he done now?!" na het korte gesprekje van Maxine en Dodger _O_
  dinsdag 8 april 2014 @ 17:47:27 #231
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_138658446
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 17:47 schreef luftersel het volgende:
Hollyoaks Fraser Black mystery: First arrest revealed

Oh-oh... het lijkt er toch op dat het Tegan niet is.
Waarom niet? Het kan altijd nog :)
  dinsdag 8 april 2014 @ 18:15:01 #233
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_138658553
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 18:12 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Waarom niet? Het kan altijd nog :)
Nou ja, als ze meteen de hoofdverdachte is... Dan haalt dat alle 'shock' weg toch? En dat is niet zoals Kirkwood zijn verhaallijnen wil: 'shockloos'. :')
pi_138658756
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 18:15 schreef luftersel het volgende:

[..]

Nou ja, als ze meteen de hoofdverdachte is... Dan haalt dat alle 'shock' weg toch? En dat is niet zoals Kirkwood zijn verhaallijnen wil: 'shockloos'. :')
Het kan juist dé shock zijn: ze maken haar nu hoofdverdachte, maar er is geen enkel bewijs dat ze er ook maar iets mee te maken heeft en ze laat ook niets los. En dan ineens, vanuit het niets, blijkt dat ze het wél gedaan heeft, om Rose te beschermen o.i.d. Oftewel: ze is verdachte -> ze is verdachte-af -> ze blijkt de dader. Als je dat geen "huge shock" wil noemen... :9

Het zou mij in ieder geval flink teleurstellen als zij niet de dader is :P
  dinsdag 8 april 2014 @ 18:25:20 #235
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_138658846
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 18:22 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Het zou mij in ieder geval flink teleurstellen als zij niet de dader is :P
Ehhm, het zou mij verbazen als de uitkomst niet teleurstellend is. :') Het lijkt wel alsof het deel van het beleid is: elke verhaallijn moet teleurstellen.
  dinsdag 8 april 2014 @ 21:34:58 #236
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_138668874
Hmm, betere aflevering van gisteren, die van vandaag. :) Lindsey heeft Freddie eens goed de waarheid verteld, dat vond ik nog best leuk om te zien. En Maxine's en Patrick's scènes waren toch wel het beste van heel de aflevering (niet heel speciaal, maar oké).

Maar die kus tussen Dodger en Maxine... }:| Dat vind ik nou zó nergens op slaan. De timing klopt niet, het past niet in de situatie... Het is gewoon een no-go, zeker voor Maxine, die momenteel als de dood is voor Patrick. Klopt helemaal niks van.

En verder... Ja, laten we het maar niet over Fraser, Grace, Freddie en de rest van de Roscoes hebben.
pi_138669333
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 21:34 schreef luftersel het volgende:
Hmm, betere aflevering van gisteren, die van vandaag. :) Lindsey heeft Freddie eens goed de waarheid verteld, dat vond ik nog best leuk om te zien. En Maxine's en Patrick's scènes waren toch wel het beste van heel de aflevering (niet heel speciaal, maar oké).
Ach nee, heeft Vrouwtje Boterveld onze grote Houten Plank eens goed de waarheid vertelt? Wat, dat-ie uit zijn mond stinkt? Dat-ie er niets van kan in bed? Dat-ie niet meer dan 1 gezichtsuitdrukking heeft?

Waarschijnlijk is het dát niet geweest, helaas. Dát had ik namelijk eens graag willen zien :P

quote:
Maar die kus tussen Dodger en Maxine... }:| Dat vind ik nou zó nergens op slaan.
Ook niet als een enorme klootzak op een ontzettende lieve (en ook ontzettend mooie maar dat terzijde) jongedame die dankzij hem een schim is van wie ze ooit was? :P

quote:
De timing klopt niet, het past niet in de situatie... Het is gewoon een no-go, zeker voor Maxine, die momenteel als de dood is voor Patrick. Klopt helemaal niks van.
En weer een puntje erbij op mijn toch al enorme lijst van verhaallijnen die ik anders had gedaan als ik daar in dienst was geweest. Lime Pictures kan de pakken printpapier alvast gaan aanslepen, mochten ze de behoefte hebben om mijn mail uit te willen printen :9

quote:
En verder... Ja, laten we het maar niet over Fraser, Grace, Freddie en de rest van de Roscoes hebben.
Inderdaad verspilde tijd en moeite :Y
  dinsdag 8 april 2014 @ 21:48:03 #238
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_138669536
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 21:43 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ook niet als een enorme klootzak op een ontzettende lieve (en ook ontzettend mooie maar dat terzijde) jongedame die dankzij hem een schim is van wie ze ooit was? :P
:D _O-

Best erg eigenlijk dat ik daar om lach. Ik met m'n naïeve woordspelingen ook altijd. :9

quote:
[..]

En weer een puntje erbij op mijn toch al enorme lijst van verhaallijnen die ik anders had gedaan als ik daar in dienst was geweest. Lime Pictures kan de pakken printpapier alvast gaan aanslepen, mochten ze de behoefte hebben om mijn mail uit te willen printen :9
:Y
pi_138669738
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 21:48 schreef luftersel het volgende:

[..]

:D _O-

Best erg eigenlijk dat ik daar om lach. Ik met m'n naïeve woordspelingen ook altijd. :9
Oh, maar dat vind ik absoluut niet erg hoor :N ;)

quote:
[..]

:Y
Ben jij al begonnen met een mail? :P
pi_138670007
Alhoewel, laat die mail voor die workshop maar zitten. ZE ZIJN OP ZOEK NAAR EEN NIEUWE SERIES PRODUCER! :D

quote:
Series Producer - Maternity Cover

Hollyoaks is in its 19th year and we are looking for a creative, innovative, energetic SERIES PRODUCER to join the leadership team to cover a period of maternity cover, of this award-winning show as we look to maintain and build on the high standards we have set in our 18 years so far. The successful candidate will be expected to, in conjunction with the Executive Producer:
- Manage, in conjunction with the other members of the leadership team, all editorial staff and artists, and oversee the running of other departments within the business (e.g. design, make-up, costume etc.) as required.
- Help set and maintain a clear editorial direction for the show, giving notes on scripts and storylines, co-chairing script and story meetings, and signing off on episodes for broadcast (as required) to ensure every minute of Hollyoaks is to the highest standard.
- Contribute to and maintain a clear creative vision for the show, covering all aspects of programme-related content, our online presence, commercial partnerships, press and public relations strategies.
- Manage the interaction between the editorial and production teams to ensure the show runs smoothly but without compromising the quality or creative vision of the programme.

Applicants would preferably have some experience of working within a television/publicity environment although not essential and should also have;
- Excellent leadership skills
- Excellent interpersonal skills
- A desire for excellence and a rigorous “quality filter”
- Comprehensive editorial experience and knowledge of production processes
- A high level of creativity with the ability to generate a high volume of ideas under time pressure
- The ability to consider the ‘bigger picture’ and think laterally
- The ability to make good decisions under the conflicting pressures of editorial quality and budget/production constraints
- The ability to work to a high standard to demanding and conflicting deadlines
- Excellent team player skills
- A flexible and positive approach.

Interested applicants should apply by sending a cover letter and CV to recruitment@limepictures.com by Thursday 17th April 2014 at 16:00. The full job-description for this role is available upon request.
Oh, het gaat om een tijdelijke vervanging vanwege een zwangerschapsverlof :{
Maar dan nog, veel slechter zou ik het toch niet doen lijkt me :P
  dinsdag 8 april 2014 @ 22:03:13 #241
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_138670349
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 21:51 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ben jij al begonnen met een mail? :P
Nope, dat gaat toch niet werken. :P

Maar eigenlijk hè, als we alles even op een rijtje zetten, heeft Hollyoaks aardig wat van onze wensen vervuld:
- De cast bestaat nog maar uit 42 (en binnenkort 41/40) mensen i.p.v. een stuk of 50
- Fraser verlaat binnenkort de serie
- Sandy verlaat op korte termijn de serie (al is dat haar eigen beslissing)
- Maxine en Patrick krijgen meer aandacht

Stom dat ze het allemaal op de verkeerde manier aanpakken. :( Ik bedoel, van de 42 personages worden er maar ongeveer 20 gebruikt, de toewerking naar Fraser's exit is echt het vreselijkste wat ik ooit heb gezien (op Frindsey na dan) en de verhaallijn van Maxine en Patrick is aan het verzuipen in de inspiratieloosheid van de schrijvers. Hoe krijgen ze het voor elkaar. :')
  dinsdag 8 april 2014 @ 22:03:58 #242
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_138670400
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 21:56 schreef PeterKelder het volgende:
Alhoewel, laat die mail voor die workshop maar zitten. ZE ZIJN OP ZOEK NAAR EEN NIEUWE SERIES PRODUCER! :D

[..]

Oh, het gaat om een tijdelijke vervanging vanwege een zwangerschapsverlof :{
Maar dan nog, veel slechter zou ik het toch niet doen lijkt me :P
DOEN! :9
pi_138670600
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 22:03 schreef luftersel het volgende:

[..]

Nope, dat gaat toch niet werken. :P
Waarom niet? Lijkt me wel lachen een positieve mail terug te krijgen dat ik deel mag nemen aan de workshop _O-

quote:
Maar eigenlijk hè, als we alles even op een rijtje zetten, heeft Hollyoaks aardig wat van onze wensen vervuld:
- De cast bestaat nog maar uit 42 (en binnenkort 41/40) mensen i.p.v. een stuk of 50
- Fraser verlaat binnenkort de serie
- Sandy verlaat op korte termijn de serie (al is dat haar eigen beslissing)
- Maxine en Patrick krijgen meer aandacht
Alsof ze hier meelezen :D

quote:
Stom dat ze het allemaal op de verkeerde manier aanpakken. :( Ik bedoel, van de 42 personages worden er maar ongeveer 20 gebruikt, de toewerking naar Fraser's exit is echt het vreselijkste wat ik ooit heb gezien (op Frindsey na dan) en de verhaallijn van Maxine en Patrick is aan het verzuipen in de inspiratieloosheid van de schrijvers.
Eens, eens en eens, hoewel het bij die laatste nog goed wordt gemaakt door de acteerprestaties van de acteurs in kwestie ^O^

quote:
Hoe krijgen ze het voor elkaar. :')
Tja, met twee halve zolen en een zwangere aan het hoofd van deze productie zou ik niet teveel verwachten :N :P
pi_138670894
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 22:03 schreef luftersel het volgende:

[..]

DOEN! :9
Hoho, uw naam hoort ook bij die functie te staan op de aftiteling:

Mag Koosnaam Daniël onze grote vriend Kirkwood van zijn stoel afbeulen, net zoals hij deed bij Rien Hogendoorn :P
  dinsdag 8 april 2014 @ 22:16:10 #245
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_138671137
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 22:12 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Mag Koosnaam Daniël onze grote vriend Kirkwood van zijn stoel afbeulen, net zoals hij deed bij Rien Hogendoorn :P
^O^

Toch jammer dat ik mijn gebruikersnaam niet meer kan veranderen. luftersel staat toch wat kneuterig. _O- Ik snap eigenlijk niet eens hoe ik op deze naam ben gekomen... Sowieso het feit dat ik geen hoofdletter heb gebruikt is al vreemd. :')
pi_138671539
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 22:16 schreef luftersel het volgende:

[..]

^O^

Toch jammer dat ik mijn gebruikersnaam niet meer kan veranderen. luftersel staat toch wat kneuterig. _O- Ik snap eigenlijk niet eens hoe ik op deze naam ben gekomen... Sowieso het feit dat ik geen hoofdletter heb gebruikt is al vreemd. :')
Kneuterig? Ik vind het juist wel een leuke gebruikersnaam :D En hoe je op deze naam bent gekomen weet ik ook niet. Misschien iets van vroeger, een bijnaam of zo? :P

En daarbij: je hebt wel naam gemaakt door de ontdekking van de Hollyoaks parachutecliff, dus ik zou juist trots zijn als ik jou was ;)
  dinsdag 8 april 2014 @ 22:46:53 #247
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_138673167
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 22:22 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Kneuterig? Ik vind het juist wel een leuke gebruikersnaam :D En hoe je op deze naam bent gekomen weet ik ook niet. Misschien iets van vroeger, een bijnaam of zo? :P
Echt waar? :D Volgens mij was het gewoon een willekeurige verzameling van letters die ik ooit ergens gezien had waarvan ik dacht: Hé, dat ziet er geinig uit. :9

quote:
En daarbij: je hebt wel naam gemaakt door de ontdekking van de Hollyoaks parachutecliff, dus ik zou juist trots zijn als ik jou was ;)
Dát is zeker waar. Ik heb nu eenmaal een reputatie opgebouwd, dus die kan ik niet zomaar weggooien toch? :N *)
  dinsdag 8 april 2014 @ 22:52:50 #248
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_138673544
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 22:12 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

_O_

Ik kan niet wachten. :P

Dan liggen de verhoudingen tussen mij en Kirkwood zo. :P

Eigenlijk had ik mijn al moeten veranderen in DanielDaniel na die grappige eerste scene van hem in seizoen 1 met Rien en die telefoons. :P

luftersel vind ik ook wel mooi. Niets aan doen nee. ^O^
  dinsdag 8 april 2014 @ 23:00:09 #249
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_138673958
Ik heb trouwens net een hele grote lading met favorites en retweets op Twitter over me heen gekregen. _O- Echt, misschien wel 20 van mijn tweets heeft iemand geretweet/gefavorited. Toen het eindelijk ophield kreeg ik een berichtje met: "Your tweets are FANtastic. I'm a FAN." Toch leuk als je werk gewaardeerd wordt. ^O^

Blijkbaar zijn we dus niet de enige die de huidige richting van Hollyoaks niet kunnen waarderen. :)
  dinsdag 8 april 2014 @ 23:14:33 #250
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_138674698
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 23:00 schreef luftersel het volgende:
Ik heb trouwens net een hele grote lading met favorites en retweets op Twitter over me heen gekregen. _O- Echt, misschien wel 20 van mijn tweets heeft iemand geretweet/gefavorited. Toen het eindelijk ophield kreeg ik een berichtje met: "Your tweets are FANtastic. I'm a FAN." Toch leuk als je werk gewaardeerd wordt. ^O^

Blijkbaar zijn we dus niet de enige die de huidige richting van Hollyoaks niet kunnen waarderen. :)
Kritiek met een beetje humor is altijd goed toch! :)
Ik had al even niet gekeken overigens.
Maxfactor Freddie of Filthy Fraser is inderdaad niet tussen te kiezen nee. _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')