SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was altijd in de veronderstelling dat je een bal mocht slaan voordat hij over het net was. Je mag het net niet raken, maar wel eroverheen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:09 schreef 1239758715981 het volgende:
http://gfycat.com/PoliteMisguidedBobcat
Waardeloze scheidsrechter
Aah alleen als hij dus al aan jouw kant gestuiterd heeft. Niet direct uit de lucht.quote:Maar wist u dat u (soms) een bal aan de andere kant van het net mag slaan? Als een bal stuit aan uw kant van het net en zoveel effect heeft dat hij direct weer ‘terugschiet’ naar de andere kant van het net, is dat de enige keer dat u over het net mag reiken om te proberen de bal te slaan.
ja godverdomme herinner me er nog maar een keer aanquote:Op woensdag 26 maart 2014 23:57 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Toen raakte hij het net.![]()
Je kan velen dingen fout doen rond dat net, blijkt.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:03 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[ afbeelding ]
Maar wie heeft de GOAT vinger?
quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:19 schreef Norrage het volgende:
Berdych natuurlijk! Plaatje ontschiet me ff op iPhone
?quote:
Meer een ommekeer in hun rivaliteit. Het gebeurt bij hen vaker dat de een een aantal keer op rij wint en dan de ander.quote:
Het is echt te genant voor woorden om Raonic te zien spelen tegen deze toppers jaquote:Op vrijdag 28 maart 2014 02:52 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
4-6 6-2 6-4
Het verschil in kwaliteit vanaf de baseline was schrikbarend.
Ik heb de wedstrijden niet gezien maar ik zag wel dat hij zn eerste potten erg overtuigend won.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:06 schreef Norrage het volgende:
Maar Rafa is zeker niet zo sterk als we dachten. Dit moet echt Berdych zijn grootste kans zijn in tijden......en anders maakt Djoko het hopelijk wel af.
Dolgo had een geniale regendans in huis tegen Lajovic waardoor hij nog doorging. Daarna won hij van Wawaquote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:01 schreef GwaiLow het volgende:
Aan de TT te zien moet Nadal tegen Dolpo. Dacht dat Dolpo er al uit lag...
Knappe overwinning tegen Wawa idd. Maar die presteert na zn AO zege ook niet echt meer he?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dolgo had een geniale regendans in huis tegen Lajovic waardoor hij nog doorging. Daarna won hij van Wawa
Daarna tijdje vrij genomen. Is pas zijn 2e toernooi weer. Altijd wennen voor dat soort spelers en speelsters om met hun nieuwe status om te gaan.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:05 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Knappe overwinning tegen Wawa idd. Maar die presteert na zn AO zege ook niet echt meer he?
quote:Nishikori zorgde voor een stuntje door Roger Federer te verslaan, maar moest die zware inspanningen wel bekopen met een blessure. Volgens de organisatie heeft de Japanner te veel pijn aan zijn linkerlies om te kunnen aantreden in de halve finale. 'Ik ben heel teleurgesteld en het spijt me heel erg voor de fans', aldus Nishikori.
[Fed-fan] Nee, voor de halve finale van Miami. De WTF is eind dit jaar pas. [/Fed-fan]quote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[Fed-fan] Nee, voor de halve finale van Miami. De WTF is eind dit jaar pas. [/Fed-fan]
Tot zover mijn planning van deze avond. Kreeg Djokovic laatst ook niet een walkover of was dat iemand anders?quote:
Niet gek.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[Fed-fan] Nee, voor de halve finale van Miami. De WTF is eind dit jaar pas. [/Fed-fan]
in de 3e ronde kreeg hij een walkover omdat Mayer geblesseerd wasquote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Tot zover mijn planning van deze avond. Kreeg Djokovic laatst ook niet een walkover of was dat iemand anders?
In dit toernooi?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:10 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
in de 3e ronde kreeg hij een walkover omdat Mayer geblesseerd was
Daar vraag je wel wat moeilijks hoor. Hij weet amper hoe internet werktquote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:18 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Ja, in dit toernooi.
Kan je natuurlijk ook gewoon opzoeken.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:21 schreef Norrage het volgende:
[..]
Daar vraag je wel wat moeilijks hoor. Hij weet amper hoe internet werkt
Nee in monte Carloquote:
Dat geldt voor veel dingen die hier worden gezegd. Wordt denk ik gezellig hier als er elke keer als iemand iets vraagt wat online te vinden is wordt gezegd dat hij het zelf had kunnen opzoeken.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:18 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Ja, in dit toernooi.
Kan je natuurlijk ook gewoon opzoeken.
Give a man a fish and you feed him for a day. Teach a man to fish and you feed him for a lifetime.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat geldt voor veel dingen die hier worden gezegd. Wordt denk ik gezellig hier als er elke keer als iemand iets vraagt wat online te vinden is wordt gezegd dat hij het zelf had kunnen opzoeken.
Vrijwel dagelijks zijn er hier posts van mensen die vragen hoe laat wedstrijden beginnen, wat de H2H is van bepaalde spelers, wanneer een bepaald toernooi begint etc. Persoonlijk vind ik dat helemaal niet storend. Tijdens wedstrijden worden er continu scores gepost; je zou kunnen zeggen dat dat ook overbdig is omdat je gewoon de livescores aan kunt zetten. Zelf vind ik het allemaal wel gezellig.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Give a man a fish and you feed him for a day. Teach a man to fish and you feed him for a lifetime.
Mja..de helft van de tijd krijgen obvious vragen een antwoord, de andere helft vd tijd een verwijzing. Zit verder wel goed hier imoquote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Vrijwel dagelijks zijn er hier posts van mensen die vragen hoe laat wedstrijden beginnen, wat de H2H is van bepaalde spelers, wanneer een bepaald toernooi begint etc. Persoonlijk vind ik dat helemaal niet storend. Tijdens wedstrijden worden er continu scores gepost; je zou kunnen zeggen dat dat ook overbdig is omdat je gewoon de livescores aan kunt zetten. Zelf vind ik het allemaal wel gezellig.
Ja, mee eens.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mja..de helft van de tijd krijgen obvious vragen een antwoord, de andere helft vd tijd een verwijzing. Zit verder wel goed hier imo
Hquote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:22 schreef Anonymousz het volgende:
zul je zien dat djokovic & nadal niet gaan spelen omdat ze beide geblesseerd zijn
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:21 schreef Norrage het volgende:
[..]
Daar vraag je wel wat moeilijks hoor. Hij weet amper hoe internet werkt
Misschien samen een cursusje volgen?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:47 schreef Norrage het volgende:
Wanneer is finale? Morgenavond of zondag pas?
Er zal er altijd eentje de eerste zijn.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 03:10 schreef Anonymousz het volgende:
serieuze vraag
wat gebeurd er als ze beide zich afmelden? wordt de beker in 2en gebroken zodat ieder de helft krijgen?
Ja ik vond dit altijd zo raar :/quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:03 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
[..]
Misschien samen een cursusje volgen?![]()
Maar zondag.
Ik vond er niks aan.quote:
ik vond het geweldigquote:
Er waren niet eens wedstrijden.quote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Er waren niet eens wedstrijden.
Touché.quote:
dank uquote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:06 schreef Federer-fan het volgende:
Nadal-Djokovic begint morgen om 20.30 uur NL tijd.
quote:
quote:
hun 40e wedstrijd (& 20e finale)quote:
Ja, gaaf.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:26 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
hun 40e wedstrijd (& 20e finale)
ik heb een vraagquote:
Ja, dat kan. Je kunt op tv, op internet en op je telefoon kijken.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:42 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik heb een vraag
kan je ook de wedstrijden bekijken via foxstream?
maar ik heb geen foxsport maar kan dat wel?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:46 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Je kunt op tv, op internet en op je telefoon kijken.
Nee.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:11 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
maar ik heb geen foxsport maar kan dat wel?
quote:
Nja, er zijn vast wel andere streams te vinden. En anders koop je toch gewoon zo'n soort 'dagpas' op tennistv.com? Kost 7,99 euro. Dat zou ik doen als ik geen Fox had, zeker voor een finale als deze.quote:
twitter:darren_cahill twitterde op zondag 30-03-2014 om 19:52:49Novak Djokovic is 34/0 when winning the 1st set in finals. Winner of 1st set has won the last 9 meetings between Rafa/Nole. ESPN 2.30pm ET. reageer retweet
Door Djoko met name.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:36 schreef Federer-fan het volgende:
Djokovic speelt erg goed, maar Nadal speelt niet best.
Stiekem is dit altijd hoe hun HC matchup is...Alleen vorig jaar in de USO swing was Rafa gewoon werkelijk fenomenaalquote:Op zondag 30 maart 2014 21:37 schreef Gruisman het volgende:
Nadal wel matig hoor. Gelukkig begint het gravelseizoen hierna
Nadal geeft weinig druk en als je ziet hoe hij zo'n return slaat op dat tweede punt van deze game dan is het niet verrassend dat hij weinig indruk maakt op Djokovic. Nogmaals, Djokovic speelt goed, maar ik vind Nadal heel matig en ik vind de wedstrijd erg teleurstellend. Die finale op de US Open in 2011 vond ik geweldig, ook al verloor Nadal. Maar toen speelden ze beiden goed. Nu speelt Djokovic goed en Nadal niet. Maar goed, we zien straks de cijfers wel.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:40 schreef Norrage het volgende:
Ik vind Rafa niet eens zo heel slecht spelen. Hij oogt wel een tikkeltje traag. Maar mijn hemel, wat krijgt Djoko ze allemaal diep en wat gaat het achteloos
[...]
Gek genoeg vind ik Djoko op gravel de laatste jaren ook sterker dan Rafa(in de H2H dan he). Ik vond het een wonder dat Rafa die halve finale op RG van Djoko won.. hij was vrijwel heel de wedstrijd te mindere. Eigenlijk heb ik gewoon het gevoel dat als Djoko gewoon er 100% voor gaat en mentaal geen gekke dingen doet hij eigenlijk een stuk beter is.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:41 schreef Norrage het volgende:
[..]
Stiekem is dit altijd hoe hun HC matchup is...Alleen vorig jaar in de USO swing was Rafa gewoon werkelijk fenomenaal(al had Djoko die finale weggechoked)
Dat lijkt me wat overdreven. Volgens mij zijn ze in principe gewoon even goed. Hun H2H is ook behoorlijk in balans en dat wijst daar ook op.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:45 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Gek genoeg vind ik Djoko op gravel de laatste jaren ook sterker dan Rafa(in de H2H dan he). Ik vond het een wonder dat Rafa die halve finale op RG van Djoko won.. hij was vrijwel heel de wedstrijd te mindere. Eigenlijk heb ik gewoon het gevoel dat als Djoko gewoon er 100% voor gaat en mentaal geen gekke dingen doet hij eigenlijk een stuk beter is.
Ja, viel mij ook op.quote:
dit jaquote:Op zondag 30 maart 2014 21:58 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Toch de president van de VS die daar aan het kijken is.
Zit Obama erbij?quote:Op zondag 30 maart 2014 21:58 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Toch de president van de VS die daar aan het kijken is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 maart 2014 22:02 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Niet helemaal...Ah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:Op zondag 30 maart 2014 20:21 schreef Gruisman het volgende:
Verwacht toch een redelijk 6-3 6-4 van Djoko
Tis al een geweldige prestatie dat hij zoveel de finale haalt daar.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:07 schreef TheGeneral het volgende:
Nu de 4e keer dat Nadal de finale van Miami verliest.
Mee eens ja.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:08 schreef Norrage het volgende:
Nadal was niet goed nee, zeker die 2e set niet. Maar man man man....Djoko was echt het beste dat ik hem sinds vorig jaar Monte Carlo heb gezien. Bizar
quote:Op zondag 30 maart 2014 22:09 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Mee eens ja.
Als hij dat nou gewoon in de FO semi en USO finale had gedaan.
in 2011 ook geloof ikquote:Op zondag 30 maart 2014 22:09 schreef Federer-fan het volgende:
Knap van Djokovic dat hij Indian Wells en Miami op rij wint. Da's een hele prestatie.
Pas de 2e speler ja, samen met Fedje 2005/2006.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:11 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Klopt, ze zeiden ook dat hij één van twee of drie spelers was die dat 2x+ hadden gedaan.
Ja, als Federer in de RG-finales zo had gespeeld als bijvoorbeeld in zijn 2007 SF tegen Roddick op de AO had hij RG vijf keer gewonnen.quote:
Denk niet dat het heel gezond is voor de spelers. We hebben gewoon een master op gras nodigquote:Op zondag 30 maart 2014 22:12 schreef TheGeneral het volgende:
Al deed Fedje dat nog met BO5.
Dat mis ik nog steeds bij de Masters
Ahh, het zijn alleen de finales. De spelers hebben dat voordat het afgeschaft werd ook jaren gedaan. Die konden het ook.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:14 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Denk niet dat het heel gezond is voor de spelers
Ah alleen bij de finale.. in dat geval wel een goed idee. Begrijp op zich wel waarom ze het weggehaald hebben. Kan me nog wel die epische finale van Nadal tegen Coria in Rome herinnerenquote:Op zondag 30 maart 2014 22:15 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ahh, het zijn alleen de finales. De spelers hebben dat voordat het afgeschaft werd ook jaren gedaan. Die konden het ook.
Ik ook. Dat vind ik de meeste betreurenswaardige beslissing ooit in het tennis.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:12 schreef TheGeneral het volgende:
Al deed Fedje dat nog met BO5.
Dat mis ik nog steeds bij de Masters
Eén zo'n partij BO5 en de rest is gewoon BO3. Dat zijn voor de meest succesvolle speler misschien zes extra BO5's per jaar. Bij de GS'en spelen ze alleen maar BO5 en van mij mogen ze dat daar vanaf de QF doen. - bij wijze van.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:14 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Denk niet dat het heel gezond is voor de spelers. We hebben gewoon een master op gras nodig![]()
Warom schaffen ze het dan niet af op de GS'en?quote:Op zondag 30 maart 2014 22:17 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Ah alleen bij de finale.. in dat geval wel een goed idee. Begrijp op zich wel waarom ze het weggehaald hebben. Kan me nog wel die epische finale van Nadal tegen Coria in Rome herinneren
Nja een GS is maar vier keer per jaar en toch een stuk groter en specialer dan pakweg Madrid. Al die vijfsetters in de eerste rondes geven zo een GS ook dat speciale,grootse, gevoel (Isner-Mahut bijv).quote:Op zondag 30 maart 2014 22:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Warom schaffen ze het dan niet af op de GS'en?
Is ook zo.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:24 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Gewoon Bo5 in de slams houden en Bo5 bij de Masters Series finals terug op Canada/Cincy na. Weekje terug tussen Madrid en Roma en hoppa.
Zonder Bo5 op slams missen we de spannende vijfde set thrillers in de vroege rondes tussen oud-helden en journeyman. Een Hewitt-Nalbandian, of zelfs een Mathieu-Kohlschreiber kan dan fantastisch zijn.
Klopt, alleen maakten de B05-finales de Masterstoernooien veel bijzonderder.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:26 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Nja een GS is maar vier keer per jaar en toch een stuk groter en specialer dan pakweg Madrid. Al die vijfsetters in de eerste rondes geven zo een GS ook dat speciale,grootse, gevoel (Isner-Mahut bijv).
Klopt, ik was alleen even in de war en dacht heel dat toernooi B05 wasquote:Op zondag 30 maart 2014 22:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Klopt, alleen maakten de B05-finales de Masterstoernooien veel bijzonderder.
Ja, inderdaad.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:32 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Klopt, ik was alleen even in de war en dacht heel dat toernooi B05 wasdat leek me iets teveel van het goede. Alleen een finale is inderdaad niks mis mee, beter zelfs. Had ons een hoop meer epische wedstrijden op kunnen leveren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |