Beetje harder proberen met vaseline bij het randje.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:30 schreef YokiKater het volgende:
Sodemieters mens0n, ik heb een stofzuigert gekocht voor mijn vloerkleden en matten. Een Sauber, mijn god dat ding is fokking bruut! 2000 Watt met een vermogen knop erop en op vol vermogen zuigt hij zich gewoon helemaal vast en maakt hij het geluid van een turbinemotor![]()
Kleedjes mooi schoon en zo, alleen echt vet jammer dat mijn pener niet in die buis/slang past want dan had ik het wel geweten!
Je moet ook die ene schuif half open zetten zodat het niet vacuum trekt.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:36 schreef YokiKater het volgende:
Nee, die slang is echt middelmatig hoor.. dat gaat gewoon niet lukken. Kom ik straks vast te zitten en dan krijg je zo'n ongemakkelijke situatie op de EHBO post..
[ afbeelding ]
Hmmm, misschien toch eens proberen dan.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je moet ook die ene schuif half open zetten zodat het niet vacuum trekt.
Hoorde ik van Arjan.
Dat zijn gewoon belangrijke dingen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:38 schreef liesje1979 het volgende:
Een man die helemaal blij is met zijn nieuwe stofzuiger.
Oh ja, wat dat betreft ben ik echt een hommel hoor. Echt zo'n huismannetje, ik vind schoonmaken leuk.. in mijn eigen huis dan. Alles lekker netjes en schoon en lekker fris. Ik kook ook wasverzachter en zo, tip van Royke Dondersquote:Op woensdag 26 maart 2014 21:38 schreef liesje1979 het volgende:
Kan jij een beetje zuigen?quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:38 schreef liesje1979 het volgende:
Mjah, het is ook de techniek die erachter zit. Gruwelijke zuigkracht en een supergeluidquote:Op woensdag 26 maart 2014 21:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon belangrijke dingen.
Nou!quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon belangrijke dingen.
Schattig.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:40 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh ja, wat dat betreft ben ik echt een hommel hoor. Echt zo'n huismannetje, ik vind schoonmaken leuk.. in mijn eigen huis dan. Alles lekker netjes en schoon en lekker fris. Ik kook ook wasverzachter en zo, tip van Royke Donders
Nee.quote:
Toevallig wel ja. Tot het dwangmatige aan toe. Maar dat komt ook omdat ik meestal s avonds schoonmaak en dan wil ik de buren het geluid van de stofzuiger niet aan doen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:42 schreef Specularium het volgende:
Liesje zal wel van het dweilen zijn.
Niet zo snel opgeven.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:48 schreef Peunage het volgende:
Ja laat dan maar zitten. Dit werkt niet voor mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lijkt me een geweldige tekst voor op twitterquote:Op woensdag 26 maart 2014 21:30 schreef YokiKater het volgende:
Sodemieters mens0n, ik heb een stofzuigert gekocht voor mijn vloerkleden en matten. Een Sauber, mijn god dat ding is fokking bruut! 2000 Watt met een vermogen knop erop en op vol vermogen zuigt hij zich gewoon helemaal vast en maakt hij het geluid van een turbinemotor![]()
Kleedjes mooi schoon en zo, alleen echt vet jammer dat mijn pener niet in die buis/slang past want dan had ik het wel geweten!
Kan niet, meer dan 140 tek0ns.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:51 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
lijkt me een geweldige tekst voor op twitter
quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:51 schreef Peunage het volgende:
Ik ga wel slapen met me kutkop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom heb jij zoveel wasmiddel enzo?quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:57 schreef YokiKater het volgende:
Dit is ook extreem hommel
[ afbeelding ]
Eigenlijk ben ik geen vieze man maar een hele nette meneer. Al vond ik de naam van die nieuwe geur, Pink Sensation, wel geil klinken.. Misschien moet ik daar mijn pener maar inhangen.
Die roze troep moet je niet hebben, blauw en geel is voor de lente.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:57 schreef YokiKater het volgende:
[ afbeelding ]
Eigenlijk ben ik geen vieze man maar een hele nette meneer. Al vond ik de naam van die nieuwe geur, Pink Sensation, wel geil klinken.. Misschien moet ik daar mijn pener maar inhangen.
Om te wassen!quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Waarom heb jij zoveel wasmiddel enzo?
Ah, een kennerquote:Op woensdag 26 maart 2014 21:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die roze troep moet je niet hebben, blauw en geel is voor de lente.
Ik vind Robijn ook lekker. Maar koop eigenlijk vooral huismerk. Zo veel heb ik nou ook weer niet te wassen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Om te wassen!Nee, aanbieding. Scheelt een klap geld en ik hou van Robijntje
Ik heb voorlopig even genoeg staan en nog keuze uit diverse geuren ook
Daar heb je een punt.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:05 schreef sp3c het volgende:
als je toch niet zoveel hebt om te wassen kun je net zo goed voor een wat betere gaan
yolo enzo
Per ongeluk?quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:06 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Alleen Morgenfris, per ongeluk een beetje.. niet lekker.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:57 schreef YokiKater het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, ik had gemorst en er bleek dus een beetje wat op mijn vinger te zitten toen ik die langs mijn mond haalde.quote:
that's what she said!quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:08 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, ik had gemorst en er bleek dus een beetje wat op mijn vinger te zitten toen ik die langs mijn mond haalde.
Ik krijg het ook altijd op mijn handen omdat mijn fles helemaal plakt, en bij de wasserette is geen kraan dus kan ik mijn handen niet wassen. En dan trekt dat spul in mijn huid en krijg ik van die vervelende zachte, gevoelige handen. Tough life.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:08 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, ik had gemorst en er bleek dus een beetje wat op mijn vinger te zitten toen ik die langs mijn mond haalde.
Jij moet niet zo lullen, gast.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je moet ook die ene schuif half open zetten zodat het niet vacuum trekt.
Hoorde ik van Arjan.
Ja! Naja niet van die ambulance dan maar wel van die helikopters! Wat was dat vreselijk irritant. Volgens mij werd iedereen gek van, ik heb regelmatig mensen een boze blik naar de lucht zien werpen. Een beetje zoals bij die film toen, maar dan dagen lang.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:09 schreef sp3c het volgende:
is die fok!king helikopter die hier al dagelijks rondjes vliegt eindelijk weg gaan ze met de ambulance lawaai lopen maken![]()
quote:
Geen kraan in de wasserette... raaarrrrrrrr.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:11 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik krijg het ook altijd op mijn handen omdat mijn fles helemaal plakt, en bij de wasserette is geen kraan dus kan ik mijn handen niet wassen. En dan trekt dat spul in mijn huid en krijg ik van die vervelende zachte, gevoelige handen. Tough life.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja! Naja niet van die ambulance dan maar wel van die helikopters! Wat was dat vreselijk irritant. Volgens mij werd iedereen gek van, ik heb regelmatig mensen een boze blik naar de lucht zien werpen. Een beetje zoals bij die film toen, maar dan dagen lang.
Ja!quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:13 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Klinkt echt kut. Maar is nu over toch?
Wat een klojo, hij wordt toch betaald om naar id-kaarten te kijken?quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:14 schreef sp3c het volgende:
vanochtend kwam ik een politiemountainbiker tegen, ik was aan de vroege kant dus ik stond erop dat hij mijn ID checkte vanwege mijn verdachte uiterlijk maar hij had echt genoeg ID kaarten gezien de laatste paar dagen dus ik mocht doorlopen
ik moest ongeveer dezefde kant op dus ik liep achter hem aan maar toen ging hij er in lance amstrongmodus vandoor
en die helikopter maar draaien
dat dacht ik ookquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat een klojo, hij wordt toch betaald om naar id-kaarten te kijken?
Arjan caught on camera.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Laat jij het schuifje dan dicht zitten?
Mag jij het N-woord zeggen tegen Obama?quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:17 schreef sp3c het volgende:
als ik te laat ben willen ze het wel allemaal graag nachecken
hommels
Op mijn id kaart zie ik er uit als een marokkaan. Komt omdat ze die foto zwart-wit hebben gemaakt.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:21 schreef Specularium het volgende:
Ik heb nooit zo'n ding op zak.
Maar ik word ook nooit aangehouden omdat ik er niet uitzie als een Turk.
Jij wisselt wapens uit met je buurtbrigadier?quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:22 schreef YokiKater het volgende:
Hier in de regio kennen ze mij allemaal alZeggen we elkaar gewoon gedag en zo. Vorige week nog de buurtbrigadier bij mij thuis gehad, die kwam even wat wapens ophalen.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:24 schreef sp3c het volgende:
natuurlijk mag ik dat, ik mag zelfs zijn hotwings van zijn bord eten lijkt me want we zijn uit hetzelfde hout gesneden soort van
alleen heb ik wel een normale naam
Heb je ook een snor?quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Op mijn id kaart zie ik er uit als een marokkaan. Komt omdat ze die foto zwart-wit hebben gemaakt.
Ik zie er uit als een Arabier. En guess what? Eigenlijk word ik ook nooit aangehouden.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:21 schreef Specularium het volgende:
Ik heb nooit zo'n ding op zak.
Maar ik word ook nooit aangehouden omdat ik er niet uitzie als een Turk.
Nee ik krijg er niets voor terug hoor, hij kwam ze op mijn eigen verzoek gewoon even veilig stellen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:25 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Jij wisselt wapens uit met je buurtbrigadier?
ja logisch, in Rotterdam werkt het arrestatieteam met wachtlijstenquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:27 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik zie er uit als een Arabier. En guess what? Eigenlijk word ik ook nooit aangehouden.
Oh dat is wel fijn, dat ze je zo goed kennenquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee ik krijg er niets voor terug hoor, hij kwam ze op mijn eigen verzoek gewoon even veilig stellen.
Gaat allemaal heel normaal. Hey Nick! Hey Yoki! , wat hoor ik.. zit je ff niet lekker in je vel jongen?
Nee gaat ff niet zo goed, bla bla.. maar ik ga niemand wat aandoen of zo hoor.. "Weet ik toch jongen" Maar euh neem het maar gewoon ff mee want ik wil het niet in huis hebben, ik ben niet meer zo.. ik ben gewoon mijn leven aan het opbouwen toch en ik wil niets voor mijzelf verpesten. "Weet ik toch jongen, komt helemaal goed Yoki, ik neem het gewoon mee".
Hij doet ook altijd zo'n handshake van de straat. We zijn gewoon matties
brofisten met de wijkagent is nooit cool, zeker niet als hij je pangas komt ophalenquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Waarom heb je die shit sowieso in huis? Lijkt mij gewoon helemaal geen goed idee allemaal.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee ik krijg er niets voor terug hoor, hij kwam ze op mijn eigen verzoek gewoon even veilig stellen.
Gaat allemaal heel normaal. Hey Nick! Hey Yoki! , wat hoor ik.. zit je ff niet lekker in je vel jongen?
Nee gaat ff niet zo goed, bla bla.. maar ik ga niemand wat aandoen of zo hoor.. "Weet ik toch jongen" Maar euh neem het maar gewoon ff mee want ik wil het niet in huis hebben, ik ben niet meer zo.. ik ben gewoon mijn leven aan het opbouwen toch en ik wil niets voor mijzelf verpesten. "Weet ik toch jongen, komt helemaal goed Yoki, ik neem het gewoon mee".
De mensen hier in de straat die kennen mij nog niet goed genoeg, toen ik hier net kwam wonen kwamen er meteen al meldingen over een wietplantage..quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:26 schreef Takaiki het volgende:
Geen wonder dat je buren aardig tegen je zijn yokiwapendepot
quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja logisch, in Rotterdam werkt het arrestatieteam met wachtlijsten
quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja logisch, in Rotterdam werkt het arrestatieteam met wachtlijsten
deze ook, zie naast sportschutters eigenlijk geen reden waarom de burgerij vuurwapens in huis zou moeten/mogen hebbenquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom heb je die shit sowieso in huis? Lijkt mij gewoon helemaal geen goed idee allemaal.
Mjah, hobbydingetje.. Maar ik heb nu niets. Het is ook altijd goed gegaan en als het niet goed gaat dan ben ik mans genoeg om zelf de politie te bellen, ik heb geen zin meer in narigheid. Inmiddels doe ik zelfs ICT klusjes voor ze.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom heb je die shit sowieso in huis? Lijkt mij gewoon helemaal geen goed idee allemaal.
in een dorp, daarom is het geheim als ik in rotterdam zou wonen ofzo zou ik het gewoon zeggen.quote:
Toch vraag ik me bij hem af, waarom ie zoveel begeleiding heeft en alles.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:36 schreef Peunage het volgende:
Yoki heeft een obsessie voor roze wasmiddel, die doet geen vlieg kwaad
Wat is jouw hobby?quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:35 schreef arjan1112 het volgende:
In een ander dorp hier, was vorig jaar een gozer opgepakt omdat ie zijn hele huis vol had liggen met wapens uit de eerste en tweede wereldoorlog, dat was zijn hobby ofzo
Oke, ik niet in een dorp in ieder geval.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:36 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
in een dorp, daarom is het geheim als ik in rotterdam zou wonen ofzo zou ik het gewoon zeggen.
ik wou dat mijn vader nog leefde, als ik vreemd begon te doen ofzo, keek hij me één keer woedend aan, en dan was die onzin gelijk afgelopen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:39 schreef sp3c het volgende:
iedereen heeft in zekere mate begeleiding nodig, de een wat meer dan de ander
Uitstekende opvoedingstechniek ja, intimidatie.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:40 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
ik wou dat mijn vader nog leefde, als ik vreemd begon te doen ofzo, keek hij me één keer woedend aan, en dan was die onzin gelijk afgelopen.
Wees blij dat ie nog leeft.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:41 schreef sp3c het volgende:
pa is met vervroegd pensioen, die doet nu zelf vreemd
in frankrijk wonen en wijn drinken enzo daar heb je weinig meer aan
En daarna gaan jullie bier zuipen en naar studio sport kijken?quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:42 schreef sp3c het volgende:
soms kijk ik hem woedend aan maar dan zegtie 'ja dan weet jij ook hoe het voelt he, zulke leuke kinderen waren jullie nu ook weer niet!'
dat is dan je vader
Eh nou ja dan kan je hem misschien vaker opzoeken?quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat heb je daar nou aan als je hem nooit ziet?
het is in Frankrijk manquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:44 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Eh nou ja dan kan je hem misschien vaker opzoeken?
Paybacktimequote:Op woensdag 26 maart 2014 22:42 schreef sp3c het volgende:
soms kijk ik hem woedend aan maar dan zegtie 'ja dan weet jij ook hoe het voelt he, zulke leuke kinderen waren jullie nu ook weer niet!'
dat is dan je vader
Soms zijn er goede redenen dat mensen geen contact meer hebben.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:44 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Eh nou ja dan kan je hem misschien vaker opzoeken?
wijn tegenwoordig, hij maakt het zelf met zijn voeten maar dat proef je nietquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:43 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
En daarna gaan jullie bier zuipen en naar studio sport kijken?
wel langer ook maar frankrijk is gewoon stomquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:45 schreef arjan1112 het volgende:
Mag jij daar niet een weekje langskomen ofzo dan
topshow is het maar verstandig doen doettie niet meerquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:45 schreef arjan1112 het volgende:
Lijkt me wel een gave vader , ofzo sp3c
quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:44 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Paybacktime
Die van mij moeten nog altijd bij mij op de bank komen springen omdat ik dat vroeger deed
Ik ben een autist met nog wat andere stoornissen waaronder stemmingswisselingen en ik ben ex-"crimineel", ik ben een jongen van de straat zeg maar en ik woon in een gehucht waar bijna iedereen lijp is, en ik was vroeger geen lievertje.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:38 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Toch vraag ik me bij hem af, waarom ie zoveel begeleiding heeft en alles.
Of er klopt iets niet met de maatschappij van tegenwoordig, dat vrijwel iedereen of de helft zeg maar begeleiding enz. nodig heeft, of er is íets ernstig mis met hem.
punt was niet dat we geen contact hebben ofzo maar dat de man gewoon in een puber is veranderd zodra hij stopte met werkenquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:47 schreef Njosnavelin het volgende:
Je kan toch bellen/skypen/smsen/whatsappen/postduiven?
Ik zie mijn vader ook weinig maar heb toch veel contact.
Is hij al lang geleden overleden? Was hij nog jong?quote:
Je hebt echt een heel heldere en duidelijke kijk op je "ziektebeeld". Ik vind het interessant om te lezen. En ook een beetje sensatie.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:48 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben een autist met nog wat andere stoornissen waaronder stemmingswisselingen en ik ben ex-"crimineel", ik ben een jongen van de straat zeg maar en ik woon in een gehucht waar bijna iedereen lijp is, en ik was vroeger geen lievertje.
Maar mensen worden ouder en wijsheid komt met de jaren, ik ben al jaren uit de criminele wereld en ben nu bezig met het opbouwen van een normaal leven en stabiliteit en alles. Ook eindelijk op mijzelf wonen, en daar moet begeleiding bij want het is een kanswoning. Ik ben niet een levensgevaarlijke gek maar ik word wel in de gaten gehouden, dat is gewoon protocol, krijg je er gratis bij.
Voor de rest bestaat mijn begeleiding gewoon uit normale begeleiding, Begeleid Zelfstandig Wonen en een SPV'er + Psychiater. Ik gebruik medicijnen om lekker chill te blijven en mijn begeleidsters helpen mij met van alles en nog wat zoals sociale contacten en om mijn agorafobie die ik heb opgelopen te overwinnen en om te zorgen dat alles gewoon goed gaat. Want het is nog wel zo dat wanneer mensen vervelend tegen mij gaan doen dat ik dan vervelend terug ga doen, en daar ben ik nogal goed in.. hardcore zeg maar.. from the motherfucking streets.
Als ik bij het woningbedrijf naar binnen loop dan schijten ze allemaal in hun broek, bij het stadhuis lach ik de bewaker uit, etc.. Als ik boos ben maak ik gebruik van intimidatie en dreigen met geweld en dat moet ik nog even afleren.
Hoe krijg je jouw boos ?quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:48 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben een autist met nog wat andere stoornissen waaronder stemmingswisselingen en ik ben ex-"crimineel", ik ben een jongen van de straat zeg maar en ik woon in een gehucht waar bijna iedereen lijp is, en ik was vroeger geen lievertje.
Maar mensen worden ouder en wijsheid komt met de jaren, ik ben al jaren uit de criminele wereld en ben nu bezig met het opbouwen van een normaal leven en stabiliteit en alles. Ook eindelijk op mijzelf wonen, en daar moet begeleiding bij want het is een kanswoning. Ik ben niet een levensgevaarlijke gek maar ik word wel in de gaten gehouden, dat is gewoon protocol, krijg je er gratis bij.
Voor de rest bestaat mijn begeleiding gewoon uit normale begeleiding, Begeleid Zelfstandig Wonen en een SPV'er + Psychiater. Ik gebruik medicijnen om lekker chill te blijven en mijn begeleidsters helpen mij met van alles en nog wat zoals sociale contacten en om mijn agorafobie die ik heb opgelopen te overwinnen en om te zorgen dat alles gewoon goed gaat. Want het is nog wel zo dat wanneer mensen vervelend tegen mij gaan doen dat ik dan vervelend terug ga doen, en daar ben ik nogal goed in.. hardcore zeg maar.. from the motherfucking streets.
Als ik bij het woningbedrijf naar binnen loop dan schijten ze allemaal in hun broek, bij het stadhuis lach ik de bewaker uit, etc.. Als ik boos ben maak ik gebruik van intimidatie en dreigen met geweld en dat moet ik nog even afleren.
2007 57quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:49 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is hij al lang geleden overleden? Was hij nog jong?
Lijkt me heel zwaar om mee te maken
Ja klopt, dat heb ik allemaal geleerd. En ik word ook gewoon oud, ik heb er ook geen zin meer in. Ik wil huisje, boompje, beestje, alles. Ik moest vroeger heel hard zijn maar dat hoeft nu niet meer. Ik ben allang klaar met die shit.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je hebt echt een heel heldere en duidelijke kijk op je "ziektebeeld". Ik vind het interessant om te lezen. En ook een beetje sensatie.
arjan ken je tochquote:
Tegenwoordig niet zo heel snel meer, maar je moet mij gewoon niet gaan dwarszitten als ik mijn best aan het doen ben om normaal te zijn. Wat dat betreft ben ik nog steeds lijp, er waren bijvoorbeeld Marokaantjes die waren op strooptocht naar fietsen en ik kwam aan fietsen. Zegt er 1; kom kom,, we pakken die fiets. Ik ben gewoon gestopt en ik zeg tegen die gasten, jullie mogen het proberen.. Gingen ze zeggen dat het een grapje wasquote:
Nee ik ben er klaar mee. Ik heb nog zat andere dingen waar ik mij in kan uitleven.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:55 schreef sp3c het volgende:
schiet je nog wel eens of heb je de hele hobbie bij het grof vuil cq oom agent gezet??
op zich best een goede hobbie, veel concentratie nodig enzo en je hoeft niet gelijk met de grotere kalibers te werken natuurlijk
quote:
zeg zei jij nou dat je op famke Halsema lijkt want ze zei eens dat iedereen haar vroeger die turk noemdequote:
Uh nee, daar lijk ik niet op. Zulk haar als zij heeft had ik wel willen hebben.quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:10 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
zeg zei jij nou dat je op famke Halsema lijkt want ze zei eens dat iedereen haar vroeger die turk noemde
Uit frustratie vanwege die woning?quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:12 schreef YokiKater het volgende:
Ik heb wel vorige week nog een deur "in elkaar geslagen". Zo reageer ik mij dan af, ik doe niemand kwaad.. ik stomp gewoon mijn eigen klauw kapot en dan is het over. Ik ben ook heel goed in telefoontjes kapot gooien bij slecht lopende telefoongesprekken, maar dat heb ik al een tijd niet meer gedaan.
Ja.quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:14 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Uit frustratie vanwege die woning?
dat heb ik één keer gedaan, héél lang geleden, toen ging de telefoon over en begon ik te schreeuwen gaat nu alweer dat alarm af, en pakte ik hem op en ramde hem doormiddenquote:Op woensdag 26 maart 2014 23:12 schreef YokiKater het volgende:
Ik heb wel vorige week nog een deur "in elkaar geslagen". Zo reageer ik mij dan af, ik doe niemand kwaad.. ik stomp gewoon mijn eigen klauw kapot en dan is het over. Ik ben ook heel goed in telefoontjes kapot gooien bij slecht lopende telefoongesprekken, maar dat heb ik al een tijd niet meer gedaan.
Toen ze 12 was.quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:14 schreef sp3c het volgende:
sowieso femke halsema die zegt dat ze op een turk lijkt
bij mij in de klas zat iemand die altijd tegen iedereen vertelde dat ze op die ene negerin van amerika's next topmodel enzo leek maar niemand zag het en niemand zei het ... behalve zijzelf, keer op keer op keer
Grote tanden heb jij joh.quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:18 schreef YokiKater het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet nog zo'n zware bokszak kopen.
En geen kinderen willen en zij welquote:Op woensdag 26 maart 2014 23:20 schreef arjan1112 het volgende:
whahaah hij is helemaal niet rijk... asshole
als Voordeur nu niet in het topic zit binnen 5 posts dan ga ik me zorgen makenquote:
Je mag je deur wel eens schoonmaken jij.quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:18 schreef YokiKater het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet nog zo'n zware bokszak kopen.
schaatsseizoen is voorbij mangquote:Op woensdag 26 maart 2014 23:27 schreef sp3c het volgende:
oeh dat wil ik ook
al het belastinggeld gaat dan naar een nieuwe ijsbaan
en tanks denk ik
Nee, dat is kunst.. ik noem het "Boze Yoki" .. ding wordt toch vervangen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je mag je deur wel eens schoonmaken jij.
Nee. Maar ik kan je verzekeren dat er geen bloedvegen op zitten en die meen ik op die van hem wel te zien.quote:
Yepquote:Op woensdag 26 maart 2014 23:32 schreef sp3c het volgende:
het is ook niet handig om tegen de deur te gaan boksen, je zal het wel winnen op punten maar toch verlies je altijd!
Eerst even een goed frame op de bovenkamer bouwen waar ik hem aan kan ophangen, anders komt alsnog het plafond naar beneden.quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:38 schreef sp3c het volgende:
google suggereert dat die dingen helemaal niet zo duur zijn
gewoon kopen
Dat dusquote:Op woensdag 26 maart 2014 23:39 schreef liesje1979 het volgende:
Punt is misschien meer, waar aan te bevestigen?
Hey, dat is wel een goed idee!quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:41 schreef liesje1979 het volgende:
Anders kijken of je zo een oude gymmat ergens kan krijgen en die tegen een muur zetten? Beter iets dan niets denk ik.
Is dat niet heel groot allemaal? Het moet wel een beetje stabiel staan lijkt me anders ligt de hele boel zo om met zo'n zwaar ding.quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:42 schreef sp3c het volgende:
aan een oprekstangdinges toch gewoon?
hoeft niet per se aan het plafond te hangen lijkt me
google suggereert dat die ook niet echt duur zijn
Die naar boven wegklappen? *moest in geheugen graven*quote:
Ja, ik moet gewoon ff goed kijken.quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:42 schreef sp3c het volgende:
aan een oprekstangdinges toch gewoon?
hoeft niet per se aan het plafond te hangen lijkt me
google suggereert dat die ook niet echt duur zijn
Die heb ik een keer kapot geslagenquote:
Dan gewoon je wanden en deuren bekleden met dikke gymmattenquote:Op woensdag 26 maart 2014 23:44 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, ik moet gewoon ff goed kijken.
[..]
Die heb ik een keer kapot geslagen
Yoki de nieuwe Dutch Windmillquote:Op woensdag 26 maart 2014 23:44 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, ik moet gewoon ff goed kijken.
[..]
Die heb ik een keer kapot geslagen
Oh ja, die dikke kunnen ook! Ik dacht aan die dunne (groene). Of zo een lange en dan de kamer rond!quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan gewoon je wanden en deuren bekleden met dikke gymmatten![]()
Isoleert ook leuk
Gewoon een zak van 80 kilo of meer.quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol
Er is iets stevigs nodig dus.
Het was BAM! en toen ging letterlijk het licht uit bij dat dingquote:
Kan hij er nog conditietraining bij doen ookquote:Op woensdag 26 maart 2014 23:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh ja, die dikke kunnen ook! Ik dacht aan die dunne (groene). Of zo een lange en dan de kamer rond!
Wassen geen optie?quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:48 schreef sp3c het volgende:
vroeger
toen sp3c nog een klein sp3cje was, had ik zo'n paspop om mijn ijshockeygear aan op te hangen zodat die ranzige zweetlucht eruit kon luchten
die heeft ook wel eens wat klappen gehad
en de hond ging er steeds tegen blaffen als ik de helm er ook op zette, dat was nog grappig ook
knappe wasmachine die dat overleefdquote:
die van arjanus zijn te snel lek manquote:Op woensdag 26 maart 2014 23:51 schreef Peunage het volgende:
Een pop dus? Daar moet je wel bij Arjanus voor zijn
quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:51 schreef Peunage het volgende:
Een pop dus? Daar moet je wel bij Arjanus voor zijn
Omg, niveau subzeroquote:Op woensdag 26 maart 2014 23:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]Eerst in elkaar meppen en dan goedmaak seks
Owh, je bedoelt de plastic beschermzooi? Kun je toch afspoelen lijkt me?quote:
Zolang je het over een pop hebt.. Maar andersquote:Op woensdag 26 maart 2014 23:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]Eerst in elkaar meppen en dan goedmaak seks
Ik sla geen vrouwen, echt niet. Sterker nog, als ik dat iemand zie doen dan schop ik hem verrot.quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zolang je het over een pop hebt.. Maar anders
nee dat moet echt luchten, trekt er helemaal in ofzoquote:Op woensdag 26 maart 2014 23:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, je bedoelt de plastic beschermzooi? Kun je toch afspoelen lijkt me?
Ook niet schoppen, bijten etc he?quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik sla geen vrouwen, echt niet. Sterker nog, als ik dat iemand zie doen dan schop ik hem verrot.
Nope, vrouwen vinden mij een schatje en ik vind vrouwen schatjesquote:Op woensdag 26 maart 2014 23:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ook niet schoppen, bijten etc he?
Hup, naar buiten ermee danquote:Op woensdag 26 maart 2014 23:57 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee dat moet echt luchten, trekt er helemaal in ofzo
Schijnt langdurig ook een prima training te zijn.quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd onder de douche
Absoluut, goede cardio ook.quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:59 schreef Peunage het volgende:
[..]
Schijnt langdurig ook een prima training te zijn.
Wat klopt er niet aan?quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:00 schreef arjan1112 het volgende:
Jullie mening over mij klopt niet echt.
Oh, dat waren die Blackhawks boven Den Haagquote:Op woensdag 26 maart 2014 23:59 schreef sp3c het volgende:
onder de douche maak ik altijd helikoptertjes
typenummers zijn gerubriceerd
ik zie alleen bolkows volgens mijquote:Op donderdag 27 maart 2014 00:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh, dat waren die Blackhawks boven Den Haag
Ik had helemaal uit mijn dak gegaan, kan er geen genoeg van krijgen. Vorige week donderdag vloog de Nighthawk formatie langs mijn huis.. fucking epic. Ik ben wel jaloers geweest op de Hagenezen, maar kan mij ook voorstellen dat het voor velen erg storend moet zijn geweest.quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik zie alleen bolkows volgens mij
maar die van de laatste paar dagen hoorde ik alleen
als je daar zo hoog mee gaat vliegen ben je gewoon een lul
Niet zo tof tegen Adriaan he?quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:04 schreef Webschip het volgende:
Ik heb altijd het idee dat Arjan 3 sigaretten tegelijk rookt
ik zat een keer in een mi26 maar dat lijkt meer alsof je in een vliegtuig zit dan in een helikopterquote:Op donderdag 27 maart 2014 00:05 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik had helemaal uit mijn dak gegaan, kan er geen genoeg van krijgen. Vorige week donderdag vloog de Nighthawk formatie langs mijn huis.. fucking epic. Ik ben wel jaloers geweest op de Hagenezen, maar kan mij ook voorstellen dat het voor velen erg storend moet zijn geweest.
Zo, die heli's waren de afgelopen dagen een partij irritantquote:Op donderdag 27 maart 2014 00:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh, dat waren die Blackhawks boven Den Haag
Ik jou Webpoes noemen? Hoe kom je erbij??quote:
Dat plakt dan weer wel.quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:09 schreef sp3c het volgende:
ook een keer in een bulgaarse mi8, das wel een echte helicopter ride
supertof tot je ziet dat alles met ducktape aan elkaar zit
Avond (nacht) Specu en EGquote:
O gelukkig dan maar.quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik jou Webpoes noemen? Hoe kom je erbij??
Hoe kwam dat zo? In het leger gezeten?quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:10 schreef sp3c het volgende:
en een roemeense puma met raketten aan de zijkant en een gun onder de neus
dat was het wel volgens mij
KLu of KMAR volgens mij.quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoe kwam dat zo? In het leger gezeten?
Lol hier zie je gewoon een gezicht inquote:Op donderdag 27 maart 2014 00:14 schreef sp3c het volgende:
deze
[ afbeelding ]
topshow is het
gevechtshelikopter voor goedkopie, hadden wij ook moeten doen met de cougar
in donker Afrika heb je toch geen apache nodig
Ff rekenen, maar zo bij de eerste gedachte lijkt het me geen LOLquote:
"Edit": uit de losse pols kan het NET..quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ff rekenen, maar zo bij de eerste gedachte lijkt het me geen LOL
Vertelquote:Op donderdag 27 maart 2014 00:18 schreef sp3c het volgende:
natuurlijk kan het
we zitten nog steeds op de balkan afaik
OK. Maar is 20 jaar geleden zowat toch?quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:20 schreef sp3c het volgende:
volgens mij is de Nederlandse missie nog niet afgelopen
of het moet iets recents zijn
Link?quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:23 schreef Specularium het volgende:
Die volkswagenreclame met dat oude wijf is echt kut.
Is ook nog een hele lelijke oma.
Dank voor de infoquote:Op donderdag 27 maart 2014 00:23 schreef sp3c het volgende:
voor mij niet iig, toen was ik 14
zitten nu nog 25 nederlanders, grootsschalige inzet was blijkbaar tot 2011
http://www.defensie.nl/onderwerpen/kleinere-missies/inhoud/europa
Dus 4 jaar gewerkt daar? Of later andere missies?quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:26 schreef sp3c het volgende:
10 jaar geleden voor het laatst denk ik
give or take
quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:27 schreef sp3c het volgende:
of 8
weet ik veel
de drank doet me de das om hier denk ik
Lijkt me echt bizar (én interresant én heftig) om mee te maken. Ook als jezelf niet hoeft te vechten. Zijn toch collega's.quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:29 schreef sp3c het volgende:
verschillende missies, het is bijna nooit 4 jaar achter elkaar, meestal een half jaar ofzo, tegenwoorig gaat het meerendeel voor 4 maanden weg want dan hoeven ze niet met verlof en das goedkoper zogenaamd
maar niet echt
niets noemenswaardigs neequote:
Mijn broer is fucked up teruggekomen uit Irak.quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lijkt me echt bizar (én interresant én heftig) om mee te maken. Ook als jezelf niet hoeft te vechten. Zijn toch collega's.
mjah happensquote:Op donderdag 27 maart 2014 00:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mijn broer is fucked up teruggekomen uit Irak.
Joh, die geldverspilling tiert sowieso welig binnen de overheid.. Inhuur, adviesbureau, blabla..quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:31 schreef sp3c het volgende:
ga maar na
als je mensen voor 4 maanden wegstuurd zonder verlof dan is die specifieke uitzending misschien goedkoer maar je moet per jaar 3 groepen wegsturen ipv 2
die moeten allemaal hetzelfde voortraject volgen en ingewerkt worden en de nazorg in en weet ik veel wat, ze hoeven alleen niet met verlof
Wat deed hij? En Irak is sowieso nog steeds een hel..quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mijn broer is fucked up teruggekomen uit Irak.
Ja? Nooit iets van gemerkt hoor?quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:33 schreef sp3c het volgende:
4 maanden op de Nederlandse snelwegen kun je ook een flinkje ptss aan overhouden
Hij is wel redelijk hersteld maar heeft nog wel eens nachtmerries en flashbacks. Oorlog is gewoon nooit leuk.quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
mjah happens
meeste mensen hebben nergens last van
Marinier SFIR3.quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat deed hij? En Irak is sowieso nog steeds een hel..
Laat gaan, Sp3c zegt net zelf dat hij met een laptopje de oorlog zag..quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:35 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hij is wel redelijk hersteld maar heeft nog wel eens nachtmerries en flashbacks. Oorlog is gewoon nooit leuk.
Dat eerste snap ik nog net. Wat betekent het 2e?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |