Nee oke, das echt migraine! Arme jij!quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:29 schreef BlueEyes het volgende:
Gm, als traplopen me al een bonkend koppie geeft waar ik scheel van kijk en bijna van over mijn nek ga... neh dankje, laat die dan ook maar even aan mij voorbij gaan
quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:24 schreef BlueEyes het volgende:
Ik heb eerder last van de hoofdpijn en het ongemak dat ik daarvan heb waardoor er niets met het libido gedaan wordt.
Dat frustreert mezelf soms meer dan m'n vriend.
Enfal 30 weken!
Ik mag nog 97 dagen volgens mijn app
Neuh, dat was iets van voor de zwangerschapquote:Op donderdag 27 maart 2014 11:01 schreef Chanty het volgende:
[..]
li·bi·do (de; m)
1
seksuele drift
sek·su·eel (bijvoeglijk naamwoord, bijwoord)
1
het geslachtsverkeer betreffend
drift (de; v(m); meervoud: driften)
1
stroming, beweging: op drift raken in beweging komen
2
hartstocht, passie
3
opwelling van woede![]()
Hoe lang mag je eigenlijk geen seks hebben na de bevalling?quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:50 schreef _NIKKI_ het volgende:
Libido had ik ook niet echt tijdens de laatste paar maanden zwangerschap. Nu trouwens weer wel.En manlief wilde 9 maanden lang geen sex dus het wordt wel en keertje tijd.
quote:
Ik dacht 6weken maar met condoom vast eerder?quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:51 schreef Chanty het volgende:
[..]
Hoe lang mag je eigenlijk geen seks hebben na de bevalling?
Jij windt er iig geen doekjes omquote:Op donderdag 27 maart 2014 12:50 schreef _NIKKI_ het volgende:
Libido had ik ook niet echt tijdens de laatste paar maanden zwangerschap. Nu trouwens weer wel.En manlief wilde 9 maanden lang geen sex dus het wordt wel en keertje tijd.
Tot het vloeien is gestopt.quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:51 schreef Chanty het volgende:
[..]
Oehhh spannendquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:12 schreef Bolletje... het volgende:
Ik ga even naar zh voor Ctg, krampen houden niet meer op
Euhm goede vraag... daar ga ik me eens in verdiepen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:51 schreef Chanty het volgende:
[..]
Wij ookquote:Op donderdag 27 maart 2014 10:08 schreef Tante_Soesa het volgende:
Hier geen werknaam eigenlijk. We hebben het steeds over 'de baby'. Of kruimel!
Ik wil al sinds juli nietquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:12 schreef Burdie het volgende:
[..]
Tot het vloeien is gestopt.
Ik wilde meteen wel weer eigenlijk.
Mijn vriend heeft gezegd dat als ze na de bevalling moeten hechten, hij gaat vragen om een steekje extraquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:33 schreef Twinkle20 het volgende:
Bolletje succes!
Hier nu ook weinig behoefte aan seks. Deels door de pijn icm huishouden/werk/sociaal leven. Komt wel weer .. er zijn zoveel manieren om aan elkaar te laten merken dat je van elkaar houdt.
De eerste keer na mijn vorige bevalling was een maand erna geloof ik. Vond het doodeng vanwege knip/hechtingen. Was bang dat ze het te strak hadden dicht genaaid en dat het weer open zou scheuren ofzo
Momenteel heb ik een ploflop.. mijn gezicht houdt heel veul vocht vast. Kan mij ogen smorgens bijna niet open zo dik. Terwijl ik verder geen vocht vast houd.. als ik niet oppas raak ik mij trouwring nog kwijt. Dus mede daardoor voel ik me momenteel alles behalve woest aantrekkelijk.
ik zou m klappen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:37 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft gezegd dat als ze na de bevalling moeten hechten, hij gaat vragen om een steekje extra
Voordat je bovenop je man springtquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:25 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Euhm goede vraag... daar ga ik me eens in verdiepen.
Bolletje spannend!
Geen idee, misschien na 12 weken, want ik heb er (nog) geen last van.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:45 schreef Stormqueen het volgende:
vraagje trouwens. Die liters extra afscheiding waar iedereen het altijd over heeft, vanaf wanneer kun je dat ongeveer gaan verwachten?
ah mooi, dan ben ik niet de enigequote:Op donderdag 27 maart 2014 13:48 schreef Skittles het volgende:
[..]
Geen idee, misschien na 12 weken, want ik heb er (nog) geen last van.![]()
Ik had 't bij E. op 30 juliquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:45 schreef Stormqueen het volgende:
vraagje trouwens. Die liters extra afscheiding waar iedereen het altijd over heeft, vanaf wanneer kun je dat ongeveer gaan verwachten?
Helemaal mee eens! Er ligt hier een vers afgebakken jongetje naast mequote:Op donderdag 27 maart 2014 07:17 schreef _NIKKI_ het volgende:
Dot? Dodo? Theeleuter? Het is vandaag een mooie dag voor verse baby's.
Dot!quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:57 schreef Dot. het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! Er ligt hier een vers afgebakken jongetje naast meIk kan hem alleen niet ruiken met m'n dichte neus
![]()
Bij de echo dinsdag bleek dat Arie al z'n vruchtwater had opgesnoept, dus vond de gyn het verstandig om me in te leiden. Ik heb dus gisteren met tabletjes in het ziekenhuis rondgebanjerd en het derde tabletje deed het hem. Vanaf een uur of 8-9 begon ik wat te voelen en vanaf toen ging het heel geleidelijk totdat hij vanmorgen om half 8, met een beetje hulp, is geboren. Ik was al anderhalf uur aan het persen en hij bleek wat groter dan geschat, dus de ruime 8 pond wilde niet meewerkenAlles gaat verder helemaal goed met ons gelukkig en ik ben heel blij dat de pilletjes z'n werk goed hebben gedaan en ik dus niet aan het infuus hoefde
Dotquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:57 schreef Dot. het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! Er ligt hier een vers afgebakken jongetje naast meIk kan hem alleen niet ruiken met m'n dichte neus
![]()
Bij de echo dinsdag bleek dat Arie al z'n vruchtwater had opgesnoept, dus vond de gyn het verstandig om me in te leiden. Ik heb dus gisteren met tabletjes in het ziekenhuis rondgebanjerd en het derde tabletje deed het hem. Vanaf een uur of 8-9 begon ik wat te voelen en vanaf toen ging het heel geleidelijk totdat hij vanmorgen om half 8, met een beetje hulp, is geboren. Ik was al anderhalf uur aan het persen en hij bleek wat groter dan geschat, dus de ruime 8 pond wilde niet meewerkenAlles gaat verder helemaal goed met ons gelukkig en ik ben heel blij dat de pilletjes z'n werk goed hebben gedaan en ik dus niet aan het infuus hoefde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Nou ja Dot! Zomaar stiekem! Gefeliciteerd!!!quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:57 schreef Dot. het volgende:
[..]
![]()
Weet niet meer wanneer het begon. Weet alleen dat in het begin van de zwangerschap mijn afscheiding helemaal weg was dus ik blij… totdat…quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:45 schreef Stormqueen het volgende:
Ohhh Dotquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:57 schreef Dot. het volgende:
[..]
![]()
Oh, dus het kan zomaar ineens omslaan?quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:23 schreef Chanty het volgende:
Weet niet meer wanneer het begon. Weet alleen dat in het begin van de zwangerschap mijn afscheiding helemaal weg was dus ik blij… totdat…
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |