Geen idee, misschien na 12 weken, want ik heb er (nog) geen last van.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:45 schreef Stormqueen het volgende:
vraagje trouwens. Die liters extra afscheiding waar iedereen het altijd over heeft, vanaf wanneer kun je dat ongeveer gaan verwachten?
ah mooi, dan ben ik niet de enigequote:Op donderdag 27 maart 2014 13:48 schreef Skittles het volgende:
[..]
Geen idee, misschien na 12 weken, want ik heb er (nog) geen last van.![]()
Ik had 't bij E. op 30 juliquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:45 schreef Stormqueen het volgende:
vraagje trouwens. Die liters extra afscheiding waar iedereen het altijd over heeft, vanaf wanneer kun je dat ongeveer gaan verwachten?
Helemaal mee eens! Er ligt hier een vers afgebakken jongetje naast mequote:Op donderdag 27 maart 2014 07:17 schreef _NIKKI_ het volgende:
Dot? Dodo? Theeleuter? Het is vandaag een mooie dag voor verse baby's.
Dot!quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:57 schreef Dot. het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! Er ligt hier een vers afgebakken jongetje naast meIk kan hem alleen niet ruiken met m'n dichte neus
![]()
Bij de echo dinsdag bleek dat Arie al z'n vruchtwater had opgesnoept, dus vond de gyn het verstandig om me in te leiden. Ik heb dus gisteren met tabletjes in het ziekenhuis rondgebanjerd en het derde tabletje deed het hem. Vanaf een uur of 8-9 begon ik wat te voelen en vanaf toen ging het heel geleidelijk totdat hij vanmorgen om half 8, met een beetje hulp, is geboren. Ik was al anderhalf uur aan het persen en hij bleek wat groter dan geschat, dus de ruime 8 pond wilde niet meewerkenAlles gaat verder helemaal goed met ons gelukkig en ik ben heel blij dat de pilletjes z'n werk goed hebben gedaan en ik dus niet aan het infuus hoefde
Dotquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:57 schreef Dot. het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! Er ligt hier een vers afgebakken jongetje naast meIk kan hem alleen niet ruiken met m'n dichte neus
![]()
Bij de echo dinsdag bleek dat Arie al z'n vruchtwater had opgesnoept, dus vond de gyn het verstandig om me in te leiden. Ik heb dus gisteren met tabletjes in het ziekenhuis rondgebanjerd en het derde tabletje deed het hem. Vanaf een uur of 8-9 begon ik wat te voelen en vanaf toen ging het heel geleidelijk totdat hij vanmorgen om half 8, met een beetje hulp, is geboren. Ik was al anderhalf uur aan het persen en hij bleek wat groter dan geschat, dus de ruime 8 pond wilde niet meewerkenAlles gaat verder helemaal goed met ons gelukkig en ik ben heel blij dat de pilletjes z'n werk goed hebben gedaan en ik dus niet aan het infuus hoefde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Nou ja Dot! Zomaar stiekem! Gefeliciteerd!!!quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:57 schreef Dot. het volgende:
[..]
![]()
Weet niet meer wanneer het begon. Weet alleen dat in het begin van de zwangerschap mijn afscheiding helemaal weg was dus ik blij… totdat…quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:45 schreef Stormqueen het volgende:
Ohhh Dotquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:57 schreef Dot. het volgende:
[..]
![]()
Oh, dus het kan zomaar ineens omslaan?quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:23 schreef Chanty het volgende:
Weet niet meer wanneer het begon. Weet alleen dat in het begin van de zwangerschap mijn afscheiding helemaal weg was dus ik blij… totdat…
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |