quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:06 schreef Chanty het volgende:
Soesa ik had met iets van 12 weken al mijn eerste harde buiken, wel met duidelijke oorzaak.Zeg, gevieselevoosel is alleen voor de voortplanting ja! En je was al zwanger!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
doei
Ik heb m gewoon gehad. Moest wachten op de ruggeprik en die rugweeën en weeënstorm waren zo heftig datquote:Op donderdag 27 maart 2014 09:09 schreef Spees_Eend het volgende:
Pethidine wordt bij ons niet eens meer aangeboden vanwege de nare bijwerkingen (waanbeelden, hoog percentage dat niks meer weet van de bevalling naderhand). Maar dat is dus niet in elk ziekenhuis zo?
Jawel, maar met het verhaal van IMA nog zo vers in het hoofd...quote:Op donderdag 27 maart 2014 08:22 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Maar dat kan nog steeds toch? Na deze eerste goede echo?
quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:14 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Zeg, gevieselevoosel is alleen voor de voortplanting ja! En je was al zwanger!
quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:14 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Zeg, gevieselevoosel is alleen voor de voortplanting ja! En je was al zwanger!
check. ik heb geen honger/eetlust tot een uur of twee 's middags, dan gierende honger tot een uur of vier, en dan 's avonds geen eetlust / soms wel zin in eten maar dan heb ik na 3 happen alweer genoegquote:Op donderdag 27 maart 2014 09:21 schreef krijgerrtje het volgende:
Is het verdwijnen van de eetlust herkenbaar? Ik ben de hele dag door hongerig of misselijk maar van de gedachte aan eten ga ik al bijna over m'n nek. Beschuitjes zijn zo'n beetje het enige dat ik nog redelijk fatsoenlijk naar binnen krijg.
en pizza, patat, snoep, en verder alles wat niet goed is, maar dat lijkt me nou ook niet helemaal de bedoeling...![]()
Dat verschilt enorm per persoon, bij mij kwam het in het tweede trimester dubbel terugquote:Op donderdag 27 maart 2014 09:24 schreef kwakz0r het volgende:
oh en seks, wat is dat? ik heb echt 0 libido en ik hoop voor mijn vriend dat t nog terugkomt deze komende 7 maanden
EXCESSIVE nog wel? Ik denk dat ik in jouw app onder OMGIZYOUSERIOUSEXCESSIVE val danquote:Op donderdag 27 maart 2014 09:26 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb trouwens al mijn hele zwangerschap een normale eetlust (okee, de eerste twee weken een sterk verhoogde eetlust) en snoep ook gerust, en ik was vanmorgen gewoon ineens een kilo lichter dan vorige week. Ben nu dus net geen 3 kilo in totaal aangekomen, voor mij is dat verwonderlijk omdat ik hèèl snel aan kan komenEn de eerste twee kilo ben ik denk ik in de eerste twee weken na de test aangekomen
Maar mijn app vindt het nog steeds EXCESSIVE
leuke appquote:Op donderdag 27 maart 2014 09:26 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb trouwens al mijn hele zwangerschap een normale eetlust (okee, de eerste twee weken een sterk verhoogde eetlust) en snoep ook gerust, en ik was vanmorgen gewoon ineens een kilo lichter dan vorige week. Ben nu dus net geen 3 kilo in totaal aangekomen, voor mij is dat verwonderlijk omdat ik hèèl snel aan kan komenEn de eerste twee kilo ben ik denk ik in de eerste twee weken na de test aangekomen
Maar mijn app vindt het nog steeds EXCESSIVE
+1 Normaal gaan we 1x per week even zitten om een menu te maken, maar bij elk gerecht denk ik: gatverdamme, nee. Gisteren heeft hij nog heel lief pasta staan koken, maar na 3 happen had ik genoeg.quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:43 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb ook geen inspiratie voor maaltijden, dus dan vraag ik lief "heb je een voorstel?" en dan zegt ie "boerenkool*" en dan zeg ik ""gatverdamme, boerenkool*, dat ga ik echt niet koken, sorry
wat moeten we nou eten
"
*boerenkool is het meest genoemd maar vul hier elk willekeurig voedingsmiddel in
quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik word misselijk als ik niet eet en misselijk als ik wel eet. Het is nog een beetje ontdekken..
Hebben jullie ook een werknaam voor de baby? Mijn vriend heeft bedacht dat die van ons The Eagle is. En ik ben dan Houston.
Dat heb ik ook, is idd wel lastig. Lijkt nu (12+4) wat minder te worden, ook mbv gembercapsules.quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik word misselijk als ik niet eet en misselijk als ik wel eet. Het is nog een beetje ontdekken..
Ja, LeBron. For no reason whatsoeverquote:Hebben jullie ook een werknaam voor de baby? Mijn vriend heeft bedacht dat die van ons The Eagle is. En ik ben dan Houston.
Ah dus baard gaat hier straks updaten na je bevalling 'Houston, the eagle has landed'quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hebben jullie ook een werknaam voor de baby? Mijn vriend heeft bedacht dat die van ons The Eagle is. En ik ben dan Houston.
LaTanyaquote:Op donderdag 27 maart 2014 10:10 schreef Spees_Eend het volgende:
Als dit nou een meisje blijkt te zijn moet ik wel een andere dan LeBron. Dat is geen porem.
Nee dat zien ze wel als ik binnen stapquote:Op donderdag 27 maart 2014 10:28 schreef Fazzoletti het volgende:
Werknaam hier is Flip![]()
En libido...ik heb nog wel wat maar bij vriend lijkt het spoorloos te zijn verdwenen
![]()
Spannend Chanty, volgende week al! Weten ze al dat je zwanger bent of niet?
Ja ik ga natuurlijk niet in de brief schrijven: Hoi ik wil graag solliciteren en ik ben zwangerquote:
li·bi·do (de; m)quote:
Gember. Daar heb ik ook goede herinneringen aan. Na enige weken van veel misselijkheid vertelde een vriendin me dat ik vooral gemberthee moet drinken. Dus ik zit zo in een koffie/theetentje vlakbij mijn werk, voel me op zich wel prima (niet heel erg misselijk) en zie daar verse gemberthee op de kaart staan. Goed idee, dat neem ik dus. Staat die dampende kop voor me, ruik ik die geur, neem ik drie slokken, kan ik naar de wc spurten want mijn ontbijt komt eruit.quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:49 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, is idd wel lastig. Lijkt nu (12+4) wat minder te worden, ook mbv gembercapsules.
Dat is ook zo jaquote:Op donderdag 27 maart 2014 10:59 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ja ik ga natuurlijk niet in de brief schrijven: Hoi ik wil graag solliciteren en ik ben zwanger
Checkquote:Op donderdag 27 maart 2014 11:06 schreef BlueEyes het volgende:
Denk dat 3 onder invloed van alle hormonen eerder voorkomt bij vele van ons
quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:24 schreef BlueEyes het volgende:
Ik heb eerder last van de hoofdpijn en het ongemak dat ik daarvan heb waardoor er niets met het libido gedaan wordt.
Dat frustreert mezelf soms meer dan m'n vriend.
Enfal 30 weken!
Ik mag nog 97 dagen volgens mijn app
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |