Netjesquote:Op woensdag 26 maart 2014 20:05 schreef Seduzione het volgende:
Okay ik heb per ongeluk gestemd en ik ken geen enkele mod
irritant'st?quote:
Ik heb op jou gestemd, zo ben ik he.quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jammer wel, ik zou het gewaardeerd hebben
Oneluv zuster, ik zal je nog een stem geven dan.quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:08 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik heb op jou gestemd, zo ben ik he.
quote:
Daarom staan ze ook in de forumindex vermeld, voor uw gemak.quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:11 schreef dude232 het volgende:
[..]
Ik ken niet alle modjes uit mijn hoofd?
Maar ik ben lui!quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:17 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Daarom staan ze ook in de forumindex vermeld, voor uw gemak.
Ja, daar weet ik geen oplossing voor hoorquote:
quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:19 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ja, daar weet ik geen oplossing voor hoor
Klink als Yvonne zei heeft dat een paar keer bij gedaanquote:Op woensdag 26 maart 2014 20:30 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
Die ene die mijn topicsloot omdat alle vrouwen gingen reageren, ik weet niet wie hij was, maar hij/zij deed alleen een slotachtig icoontje.
Yvonne klinkt wel als een dame dat ik graag wil leren kennen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:38 schreef dude232 het volgende:
[..]
Klink als Yvonne zei heeft dat een paar keer bij gedaan.
Heeft al een vriend.quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:46 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Yvonne klinkt wel als een dame dat ik graag wil leren kennen.
Ja goed plan, wij gaan alle die chickies in de kroeg versieren.quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:47 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Dan moeten wij x samen wat gaan drinken.
Maar ik ben nog maagd?quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:48 schreef dude232 het volgende:
[..]
Ja goed plan, wij gaan alle die chickies in de kroeg versieren.
Maakt toch niet uit. Sommige vinden dat juist leuk ^^.quote:
Oke, dan gaan we naar jou huis, mijn ouders keuren dat niet goed.quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:50 schreef dude232 het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit. Sommige vinden dat juist leuk ^^.
We geven ze een paar drankjes nemen ze mee naar huis en dan gaat het pas beginnen.
Ja waarom niet?quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:51 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Oke, dan gaan we naar jou huis, mijn ouders keuren dat niet goed.
Je vertrouwt me wel toch?
Ok. Wij worden dikke matties die vaders gaan huilie huilie doen dat wij hun chicks nemen!quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:52 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Dank man, je bent een goeie man.
Stuur je straks wel een DM.
quote:
quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:33 schreef ToT het volgende:
Op HeaN82 gestemd omdat die lul altijd betere paints maakt dan ik!
Irritant figuur dat het is!
Valide klacht!quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:42 schreef Symphonic het volgende:
LompeHork omdat we nog nooit samen bier hebben gedronken
Nee joh gekkie, uw soeps zijn veel beter!quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:33 schreef ToT het volgende:
Op HeaN82 gestemd omdat die lul altijd betere paints maakt dan ik!
Irritant figuur dat het is!
quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:58 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Nee joh gekkie, uw soeps zijn veel beter!
Op VMBO KB leren ze de spelling van dat woord pas in de 4e klas, dus we moeten het ff door de vingers zien bij TS!quote:
De laatste keer dat ik keek lag ik voor, en nu ditquote:
Eat my dust!quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:57 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik keek lag ik voor, en nu dit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 87% gewijzigd door Klokov op 27-03-2014 13:49:08 ]Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Oké, op jou na danquote:Op donderdag 27 maart 2014 12:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]![]()
beetje andere mensen óók irritant vinden
valt me van je tegen.
hierquote:
Je hebt toch wel de p waarde berekend om te kijken of het significant is hè?quote:
Hoi!quote:
je zou er bijna een note voor gevenquote:Op donderdag 27 maart 2014 18:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hoi!
Ik wilde even zeggen dat ik jou lief vind en niet irritant![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |