Het was echt overduidelijk, echt. Ik was echt stomverbaasd toen ik je serieuze reactie las. En jij maar je morele verontwaardiging spuien over die hippies die dieren boven de mens stellen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:50 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Dat weet ik nu ook wel, ik ben WJMW alleen even aan het ontkrachten omdat hij stelt dat 't obvious was.
ik dacht ook héél even dat het echt was hoorquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:04 schreef WJMW het volgende:
[..]
Het was echt overduidelijk, echt. Ik was echt stomverbaasd toen ik je serieuze reactie las. En jij maar je morele verontwaardiging spuien over die hippies die dieren boven de mens stellen.
Veel plezier met denken dat alleen jouw gedachte goed is. Wat doe je? Sociologie/psychologie/bestuurskunde? Dat zou je tunnelvisie wel eens kunnen verklaren...quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:04 schreef WJMW het volgende:
[..]
Het was echt overduidelijk, echt. Ik was echt stomverbaasd toen ik je serieuze reactie las. En jij maar je morele verontwaardiging spuien over die hippies die dieren boven de mens stellen.
Iedereen trapt weleens in een grapje. Waar het mij vooral om gaat is die blinde morele verontwaardiging waar een deel van de, wat minder algemeen ontwikkelde, fokkers altijd meteen in vervallen bij ieder nieuwsbericht over linkse en progressieve partijen. Die haat is zo blind dat ze geen enkele nuance of grap meer kunnen zien.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik dacht ook héél even dat het echt was hoormaar ik kon het me bijna niet voorstellen
![]()
maar toch dacht ik het héél even
Ik heb dit jaar niet gestemd, door omstandigheden... maar de vorige keer heb ik op de PvdDquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:10 schreef WJMW het volgende:
[..]
Iedereen trapt weleens in een grapje. Waar het mij vooral om gaat is die blinde morele verontwaardiging waar een deel van de, wat minder algemeen ontwikkelde, fokkers altijd meteen in vervallen bij ieder nieuwsbericht over linkse en progressieve partijen. Die haat is zo blind dat ze geen enkele nuance of grap meer kunnen zien.
de pvdD heeft vooral (eigen schuld) de naam heel erg tegen. Ze hebben een breed en heel duidelijk ideologisch onderbouwd programma. Ecologisme, duurzaamheid, een samenleving die zich richt op leefbaarheid ipv economische groei. Ik stem er overigens niet op maar het is een partij met een duidelijke ideologie en maatschappijvisie. Dat valt van de meeste partijen in NL niet meer te zeggen, de Pvda, het CDA en de VVD laten niets meer zien van hun ideologie.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar niet gestemd, door omstandigheden... maar de vorige keer heb ik op de PvdD
gestemd![]()
Maakt me geen bal uit wat TS daarvan vindt
psies...quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:16 schreef WJMW het volgende:
[..]
de pvdD heeft vooral (eigen schuld) de naam heel erg tegen. Ze hebben een breed en heel duidelijk ideologisch onderbouwd programma. Ecologisme, duurzaamheid, een samenleving die zich richt op leefbaarheid ipv economische groei. Ik stem er overigens niet op maar het is een partij met een duidelijke ideologie en maatschappijvisie. Dat valt van de meeste partijen in NL niet meer te zeggen, de Pvda, het CDA en de VVD laten niets meer zien van hun ideologie.
Op welke datumquote:
Als mijn tunnelvisie inhoud dat ik er niet van hou wanneer mensen zonder nadenken in blinde verontwaardiging vervallen in plaats van even adem te halen dan mag je mij best van tunnelvisie betichten.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:08 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Veel plezier met denken dat alleen jouw gedachte goed is. Wat doe je? Sociologie/psychologie/bestuurskunde? Dat zou je tunnelvisie wel eens kunnen verklaren...
Andersom geldt dat natuurlijk net zo.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:10 schreef WJMW het volgende:
[..]
Iedereen trapt weleens in een grapje. Waar het mij vooral om gaat is die blinde morele verontwaardiging waar een deel van de, wat minder algemeen ontwikkelde, fokkers altijd meteen in vervallen bij ieder nieuwsbericht over linkse en progressieve partijen. Die haat is zo blind dat ze geen enkele nuance of grap meer kunnen zien.
jij hebt ook tunnelvisie hoor...quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:08 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Veel plezier met denken dat alleen jouw gedachte goed is. Wat doe je? Sociologie/psychologie/bestuurskunde? Dat zou je tunnelvisie wel eens kunnen verklaren...
En dan iemand anders beschuldigen van tunnelvisie.quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:06 schreef PizzaMizza het volgende:
"Maar goed, wat verwacht je anders van hippiepartijen die alleen opkomen voor dieren en dieren belangrijker vinden dan mensen."
Gast, het was gewoon niet zo slim van je om er meteen zo vol in te trappen. Juist je ervaring had je daarvan moeten weerhouden. Dat weet je zelf denk ik ook wel ondertussen, en het is echt geen schande om dat toe te geven.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:43 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Dit was niet oerstom. Jij hebt, nogmaals, de politiek niet lang genoeg gevolgd als je denkt dat stommiteiten niet waar kunnen zijn. Ik kan mij trouwens heel goed voorstellen dat dit bericht geen 1 april grap zou zijn aangezien dit wel heel erg veel op laster lijkt.
Oh nee wacht, als iemand niet jouw gedachtegang heeft is ie meteen dom natuurlijk, over kortzichtigheid gesproken....
Mannen willen maar 1 ding.....en dat isquote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:21 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Gast, het was gewoon niet zo slim van je om er meteen zo vol in te trappen. Juist je ervaring had je daarvan moeten weerhouden. Dat weet je zelf denk ik ook wel ondertussen, en het is echt geen schande om dat toe te geven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |