jij hebt ook tunnelvisie hoor...quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:08 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Veel plezier met denken dat alleen jouw gedachte goed is. Wat doe je? Sociologie/psychologie/bestuurskunde? Dat zou je tunnelvisie wel eens kunnen verklaren...
En dan iemand anders beschuldigen van tunnelvisie.quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:06 schreef PizzaMizza het volgende:
"Maar goed, wat verwacht je anders van hippiepartijen die alleen opkomen voor dieren en dieren belangrijker vinden dan mensen."
Gast, het was gewoon niet zo slim van je om er meteen zo vol in te trappen. Juist je ervaring had je daarvan moeten weerhouden. Dat weet je zelf denk ik ook wel ondertussen, en het is echt geen schande om dat toe te geven.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:43 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Dit was niet oerstom. Jij hebt, nogmaals, de politiek niet lang genoeg gevolgd als je denkt dat stommiteiten niet waar kunnen zijn. Ik kan mij trouwens heel goed voorstellen dat dit bericht geen 1 april grap zou zijn aangezien dit wel heel erg veel op laster lijkt.
Oh nee wacht, als iemand niet jouw gedachtegang heeft is ie meteen dom natuurlijk, over kortzichtigheid gesproken....
Mannen willen maar 1 ding.....en dat isquote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:21 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Gast, het was gewoon niet zo slim van je om er meteen zo vol in te trappen. Juist je ervaring had je daarvan moeten weerhouden. Dat weet je zelf denk ik ook wel ondertussen, en het is echt geen schande om dat toe te geven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |