DAT DIT KAN IN DIERENLANDquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:09 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ik zie de kamervragen al voor mijn geestesoog verschijnen
Was het een meeuw? Want dan mag het van de pvv.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:10 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
DAT DIT KAN IN DIERENLAND
stel meteen vragen over die vogel die mij bijna aanvloog, vliegbrevetloosding
een zwarte natuurlijk!quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:19 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Was het een meeuw? Want dan mag het van de pvv.
Of was het zo'n vieze uitheemse soort?
Het zijn ook altijd dezelfdequote:
ik moest lachenquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:22 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Het zijn ook altijd dezelfdeDeporteren! #minder
Ik voel mij vereerdquote:
Dierenpartij en serieus?quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:12 schreef DS4 het volgende:
Sommige mensen trappen echt overal met beide benen in.
Het is gewoon een serieuze partij met serieuze standpunten.
ik zal een kaasje branden in jouw naamquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:29 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ik voel mij vereerdNu ga ik een stukje lopen, vriendelijke groet
De naam is niet sterk gekozen, maar ze zijn vooral bezig met duurzaamheid. Die koppeling aan beestjes maakt ze kwetsbaar voor ad hominems, maar dat maakt ze niet minder serieus.quote:
Beter oude kaas nemen dan, die is wat droger. Hoewel ik het je sowieso niet zou aanraden.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:32 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ik zal een kaasje branden in jouw naam
wat ben je helder met die frisse wind in je haren, maaaar kaas is geen vegan dus geen echt eten, volgens de pdvd natuurlijkquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:53 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
En wat zou de PvdD wel niet vinden van dergelijke voedselverspilling?
Allicht is het dierenmishandeling. Zuivel vind ik sowieso een dubieus concept gezien de oorsprong. Wel lekker vaak. Zoals de meeste producten van dierenmishandeling.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:55 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
wat ben je helder met die frisse wind in je haren, maaaar kaas is geen vegan dus geen echt eten, volgens de pdvd natuurlijk
misschien is het wel dierenmishandeling?
waarheid.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:59 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Allicht is het dierenmishandeling. Zuivel vind ik sowieso een dubieus concept gezien de oorsprong. Wel lekker vaak. Zoals de meeste producten van dierenmishandeling.
Eens. Bio is vaak ook lekkerder, en liever voor het beeske, hoewel weer minder lief voor het mileu. Maar het blijft uiteindelijk een stuk van een dood dier dat niet dood wilde. Echt diervriendelijk is alleen kweekvlees. Ik wacht er met smart op.quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:03 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
waarheid.
maar ik heb toch wel graag een goed stuk vlees op zijn tijd, dus dan maar gewoon wat selectiever worden, beter dan als een hyprocriet in de super voor een euro kip zoeken
quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:10 schreef Weltschmerz het volgende:
Misschien kan Jan Kees de Jager even komen bemiddelen dinsdag.
Ik hoop dat je gelijk hebt en dat het een 1 apil grap is, ik had hem dus niet doorquote:Op donderdag 27 maart 2014 09:34 schreef WJMW het volgende:
Jezus TS (en anderen in dit topic) als je deze 1 april grap niet doorziet dan heb je wel echt de mentale capaciteiten van een pinda.
Ik vind em wel goed bedacht!quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:34 schreef WJMW het volgende:
Jezus TS (en anderen in dit topic) als je deze 1 april grap niet doorziet dan heb je wel echt de mentale capaciteiten van een pinda.
Dat was ook het eerste wat ik dachtquote:Op woensdag 26 maart 2014 18:46 schreef motorbloempje het volgende:
En ik maar hopen dat 't om een Speld-artikel ging
Maar het is nog geen 1 april.quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:34 schreef WJMW het volgende:
De raadsvergadering waarin ze het gaan bespreken is op 1 april.quote:
Came here to say thatquote:Op donderdag 27 maart 2014 09:34 schreef WJMW het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |