Het moet toch niet gekker worden met die hippies en ''dierenliefhebbers''? Langzamerhand wordt het duidelijk dat dit soort partijen niks meer is dan een overbodige luxe.quote:De lokale Partij voor de Dieren in Pijnacker (PvdD) ergert zich aan de achternaam van D66-raadslid Peter Hennevanger.
Carla van Viegen, fractievoorzitter van de Dierenpartij: "Niemand kiest zijn eigen achternaam, maar wij vinden het moeilijk om vier jaar lang tegen het naambordje van de heer Hennevanger aan te kijken. Zijn naam confronteert ons onbedoeld met alle misstanden in de bio-industrie."
Hennevanger reageert laconiek: "Ik moet eerlijk gezegd erg lachen om alle ophef, maar heb ook begrip voor de gevoelens die mijn achternaam kan oproepen bij de Dierenpartij. Maar waarom wordt bijvoorbeeld meneer Visser van Gemeentebelangen niet genoemd?"
Aanstaande dinsdag komt de kwestie aan de orde in de gemeenteraad. "Misschien kunnen we alleen de voornamen op alle naambordjes zetten", stelt Van Viegen alvast voor. "Of hij kan de achternaam van zijn moeder voeren?"
De gemeente laat desgevraagd weten dat de naambordjes voor de nieuwe gemeenteraad al zijn gedrukt en denkt er nog geen seconde over deze aan te laten passen.
Achternaam raadslid stoort PvdD
quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:06 schreef PizzaMizza het volgende:
"Niemand kiest zijn eigen achternaam, maar wij vinden het moeilijk om vier jaar lang tegen het naambordje van de heer Hennevanger aan te kijken. Zijn naam confronteert ons onbedoeld met alle misstanden in de bio-industrie."
Dit méén je nietquote:Op woensdag 26 maart 2014 18:06 schreef PizzaMizza het volgende:
Aanstaande dinsdag komt de kwestie aan de orde in de gemeenteraad
quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:10 schreef Weltschmerz het volgende:
Misschien kan Jan Kees de Jager even komen bemiddelen.
Ik zou eerder mr. Frank Visser er bij halen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:10 schreef Weltschmerz het volgende:
Misschien kan Jan Kees de Jager even komen bemiddelen dinsdag.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:10 schreef Weltschmerz het volgende:
Misschien kan Jan Kees de Jager even komen bemiddelen.
Is het wel goed bedacht, beide personen zitten ook in de gemeenteraad van Pijnacker-Nootdorpquote:Op woensdag 26 maart 2014 18:22 schreef Hi_flyer het volgende:
Niemand die door heeft dat dit een 1aprilgrap is? (dinsdag...)
Oh! Is het alweer bijna april?quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:22 schreef Hi_flyer het volgende:
Te druk met schelden en clichés braken om na te denken.quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:22 schreef Hi_flyer het volgende:
quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:12 schreef DS4 het volgende:
Het is gewoon een serieuze partij met serieuze standpunten.
Jouw beeld komt ws volledig uit de pers. Ja, dan denk je er al snel anders over... Er wordt nog wel eens wat verdraaid.quote:
ja ik maar klikken naar de bron, kwam ik opeens niet bij de speld uitquote:Op woensdag 26 maart 2014 19:22 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Ik dacht bij de eerste zin dat het een bericht van de Speld was, maar 1 aprilgrap dus. Bijzonder dat zoveel mensen het gewoon maar aannemen.
In deze tijden verbaast mij niets meer.quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:22 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Ik dacht bij de eerste zin dat het een bericht van de Speld was, maar 1 aprilgrap dus. Bijzonder dat zoveel mensen het gewoon maar aannemen.
Dat had ik dus ook jaquote:Op woensdag 26 maart 2014 19:24 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ja ik maar klikken naar de bron, kwam ik opeens niet bij de speld uit
Aanstaande dinsdag is het 1 april.quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:06 schreef PizzaMizza het volgende:
Aanstaande dinsdag komt het in de gemeenteraad.
Of misschien kun jij lekker sterven.quote:Aanstaande dinsdag komt de kwestie aan de orde in de gemeenteraad. "Misschien kunnen we alleen de voornamen op alle naambordjes zetten", stelt Van Viegen alvast voor. "Of hij kan de achternaam van zijn moeder voeren?"
1 april!!!!!!!quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:51 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Of misschien kun jij lekker sterven.
als de dierenpartij geen 'linkse acties' naar buiten brengt, moet je dat als pvv-er oid zelf doen natuurlijkquote:Op woensdag 26 maart 2014 19:30 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook jaMaar toen vond ik het nog steeds niet geloofwaardig. Zo knetter zijn ze bij die partij nou ook weer niet.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
[Info]1 APRIL, BIJ MARIANNE THIEME IN D'R BIL[/info]
Is ook niet zo vreemd als je ziet hoe het in Den Haag aan toe gaat.quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:12 schreef DS4 het volgende:
Sommige mensen trappen echt overal met beide benen in.
Het is gewoon een serieuze partij met serieuze standpunten.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:25 schreef waht het volgende:
Dit is een mooi symptoom van de kneuzenkermis die PvdD frontpage heet.
Kennelijk. Hoewel ik hoop dat het in medewerking met betrokkenen is gedaan.quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:16 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
als de dierenpartij geen 'linkse acties' naar buiten brengt, moet je dat als pvv-er oid zelf doen natuurlijk
Of Jan Slagter.quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:12 schreef Resistor het volgende:
Wanneer gingen ze het ook alweer bespreken?
[..]
Ik zou eerder mr. Frank Visser er bij halen.
dan vinden de pvv-ers het geen leuke grap meerquote:Op woensdag 26 maart 2014 21:43 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Kennelijk. Hoewel ik hoop dat het in medewerking met betrokkenen is gedaan.
Ik zie de kamervragen al voor mijn geestesoog verschijnenquote:Op woensdag 26 maart 2014 21:56 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dan vinden de pvv-ers het geen leuke grap meer
DAT DIT KAN IN DIERENLANDquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:09 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ik zie de kamervragen al voor mijn geestesoog verschijnen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |