SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Was dat de voorganger van de Versuz?quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:24 schreef Atmoz het volgende:
Discotheek Atmoz in Hasselt(.BE) en Vosselaar (ook .BE)![]()
Jammer dat'ie er niet meer is... was altijd![]()
![]()
tot de macht 82
Nee, die lagen in die tijd altijd tegenover elkaar. (heette toen nog Dockside, ook ERG vette tent!!)quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:28 schreef nattermann het volgende:
[..]
Was dat de voorganger van de Versuz?
Uiteraard.quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:25 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Met de intentie van Hay wood ja blo me ?
Jajajaja!! Je houdt er gewoon om zo hard in je kont geneukt te worden zodat je 112 moet bellen he viespeukie!quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:25 schreef doggy112 het volgende:
Doggy112 heb ik bedacht toen ik 12 jaar oud was. Ik hield toen heel erg van hondjes, dus vandaar doggy. 112 komt van mijn geboortedag en maand (1-12-1996)
WTFquote:Op woensdag 26 maart 2014 19:42 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jajajaja!! Je houdt er gewoon om zo hard in je kont geneukt te worden zodat je 112 moet bellen he viespeukie!
Omg!!quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:42 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jajajaja!! Je houdt er gewoon om zo hard in je kont geneukt te worden zodat je 112 moet bellen he viespeukie!
Tegen mij zei je 69 is van Summer of '69quote:
Dat is mijn dekmantel.quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:55 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Tegen mij zei je 69 is van Summer of '69
Er mag gedmed wordenquote:Op woensdag 26 maart 2014 20:45 schreef doggy112 het volgende:
[..]
Omg!!![]()
![]()
Wat ben jij een vies mannetje!
Je heet Cetera? Rare naam wel.quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:28 schreef edcetera het volgende:
Vond het wel een grappige woordspeling op mijn naam.
* edcetera moest toch WAT verzinnen...
Jij niet begrijpquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:42 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je heet Cetera? Rare naam wel.
Sarcasme niet herkennen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:50 schreef edcetera het volgende:
[..]
Jij niet begrijp![]()
Voornaam Ed. De rest verzin je maar zelf
Ben ik nu de enige, die nieuwsgierig is daar dit hele verhaalquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:43 schreef Keukendrol het volgende:
De ochtend na het stappen vond ik een drol in een pan. Tot op de dag van vandaag heb ik nog steeds geen idee. Ook eet ik nooit meer soep.
Zelf ben ik ook erg benieuwd. Was teringlam namelijk.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:55 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ben ik nu de enige, die nieuwsgierig is daar dit hele verhaal![]()
Drol, pan, soep. De enige gedachte, die bij me opkomt is
Ok, we hebben een aanknopingspunt: De SOEP:quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:56 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Zelf ben ik ook erg benieuwd. Was teringlam namelijk.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wammes_Waggelquote:Oorsprong
Zoals vele andere vroege figuren is hij verzonnen tijdens de Tweede Wereldoorlog.
In de dagbladstrips verscheen hij voor het eerst als veerbootman in het elfde verhaal, Het monster-ei. Ook in latere afleveringen dook hij vaak op in een roeiboot, zoals in De knollengaard en Heer Bommel en de andere wereld. In Het geheim van het Nevelmoeras speelt hij gedurende bijna het hele verhaal een belangrijke rol, terwijl hij Tom Poes en Heer Bommel begeleidt op hun tocht door het moeras.
Wammes Waggel kwam in totaal in 56 van de 177 dagbladstripverhalen voor. Daarnaast verscheen hij in de weekbladstrips, waarbij zijn naam werd gebruikt in de titel van Tom Poes en de Waggelgedachten. Ook in de avondvullende film Als je begrijpt wat ik bedoel had Wammes Waggel een rol, hij bracht daarin met het lied "Anijs anijs" een ode aan anijs. Hij stond in 1947 op de voorplaat van het eerste nummer van het Tom Poes Weekblad.
Personage
Hij heeft de gestalte van een gans. Wat hij onderneemt is vaak tot mislukken gedoemd. Hij gedraagt zich in het algemeen als een klein kind; hij blijft meestal vrolijk en is altijd in voor een grap, maar wordt soms ook ineens erg kwaad en verdrietig als hij zijn zin niet krijgt. Hij is vaak te porren voor een spelletje, bijvoorbeeld in De blaasgeest. In Heer Bommel en de zelfkant bewijst hij een elementaal te zijn, net als Pee Pastinakel. In het afwijkende verhaal Horror, de ademloze neemt hij het op voor de slechterik uit de titel en speelt zijn angstaanjagende rol met verve en grote precisie.
Citaten
Bekende uitspraken van Wammes zijn: "Hihihi, wat enigjes!" "Zeg nou zelf!" "Hallo luitjes!"
Loopbaan
Zijn bestuurlijk hoogtepunt bereikte Waggel in De Partij van de Blijheid toen hij tijdens een hardnekkige griepepidemie optrad als waarnemend burgemeester van Rommeldam, na een start als klerk derde klasse. In Het Lemland timmert hij een kruiwagen vol met de benodigde bordjes die de lemmingen hun richting gaan wijzen. Hij ontpopt zich in De niks als een waardig leerling van meesterschilder Terpen Tijn met een expressionistisch ongefixeerd meesterwerk. In Het kukel is hij waarschijnlijk "plus", maar hij loopt weg voor de gevolgen door te ontkennen dat hij in Rommeldam woont. In De Zelfkant (1983, het 174ste avontuur van heer Bommel en Tom Poes) treedt Wammes Waggel op als vervoerder van chemisch afval. Waggel komt ook voor als muzikant (elektrische gitaar, simpel type accordeon) met een eenvoudig repertoire.
Deze man hequote:Op woensdag 26 maart 2014 19:42 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Amarantha is gewoon een toffe usernamequote:Op woensdag 26 maart 2014 23:33 schreef Amarantha het volgende:
Op google gevonden toen ik fantasie namen had ingetypt
quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:11 schreef bondage het volgende:
[..]
Amarantha is gewoon een toffe username
Maar waar ging je "stuk vod" toen over? Zocht je op "Plantagehouder" en welke info verwachtte je?quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:13 schreef Plantagehouder het volgende:
Ik kon niets vinden op de zoekterm "plantagehouder" toen ik een stuk vod moest schrijven voor geschiedenis op school. Daar hebben de kids anno 2014 geen last meer van, ik sta namelijk bovenaan.
Overigens is het mij niet duidelijk wat de fokster doet tussen de afbeeldingen op de eerste pagina.
Ze konden ook vliegenquote:Op donderdag 27 maart 2014 08:56 schreef Spinosaurus het volgende:
Hoe heb je ooit zo iets kunnen verzinnen?
Naam van een dinosaurus dus heb ik niet verzonnen.
Waar kom het vandaan?
Het is een naam van een dinosaurus.
Is er een achterliggend verhaal?
Toen ik jonger was was ik heel erg geïnteresseerd in dinosauriërs en ik heb toen ook alle drie de delen van Jurassic Park gezien. In het derde deel wordt de Spinosaurus heel indrukwekkend afgebeeld, echt een beest.
Hhahaha xDquote:Op donderdag 27 maart 2014 09:11 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ze konden ook vliegen
[ afbeelding ]
Je bent een keer ondergekwakt en vondt dit zo lekker dus dacht je maak er mijn username van?quote:
quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:48 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je bent een keer ondergekwakt en vondt dit zo lekker dus dacht je maak er mijn username van?
Lichtelijk overdreven inderdaadquote:Op donderdag 27 maart 2014 00:10 schreef edcetera het volgende:
[..]
Wake me up, before you gogo![]()
(Nah, beste artiest)
appelsquote:Op woensdag 26 maart 2014 17:19 schreef MrBanaan1 het volgende:
Moest ooit eens ergens een naam voor hebben. Bananen zijn grappig. Voeg er wat aan toe omdat de rest al bezet was, et voila.
Stiekem, overigens, vind ik appels en andere fruitsoorten lekkerder dan bananen.
Ben ik ff blij dat ik niet op de tribunes zat tijdens het WK in Afrikaquote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:39 schreef vuvuzela_bukakke het volgende:
Allemaal grootgeschapen negers die in een vuvuzela klaarkomen, het sperma hiervan komt op het gezicht van een japanse dame terecht
Unreal Tournamentquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:41 schreef raptorix het volgende:
In 1998 had ik een nickname nodig als unreal speler, dat was eerst raptor-x later heb ik dat veranderd in raptorix.
Toen was het nog classic unreal, zaten aantal geweldige goede custom maps tussen, DM-Observatory bijvoorbeeldquote:
Aarsengel bedoel je...quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:43 schreef Treinhomo het volgende:
Die is me in een droom drie keer ingefluisterd door een aartsengel.
Vind ik ook.quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:11 schreef bondage het volgende:
Amarantha is gewoon een toffe username
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:15 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Nee hoor; ik beheers de Nederlandse taal.
Oudjequote:Op zondag 30 maart 2014 16:39 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Helaas geen bijzonder verhaal, bijnaam en geboortejaar
Lekker logischquote:Op dinsdag 1 april 2014 16:39 schreef DeParo het volgende:
Slarotimov leerden we op de basisschool.
Gebruikt voor games werd vaak afgekort naar Slaro.
DeParo rijmt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"het rode kruis"quote:Op woensdag 2 april 2014 13:54 schreef BloedendeVagina het volgende:
Met deze naam kan ik tenminste ongegeneerd zeuren en zeiken
das ook een leuk liedje van robert longquote:Op woensdag 2 april 2014 21:02 schreef TanteJulia het volgende:
Soort koosnaampje van mijn vader. Zo van: ''Nou tante Julia, schiet eens op.''
Overigens heet geen Julia en ook niets in de trant daar van.
Haha, wist ik niet! Dus zojuist even opzocht. Die tekst van Boudewijn de Groot... hmm.. neequote:Op woensdag 2 april 2014 21:44 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
das ook een leuk liedje van robert longof boudewijn de groot
dat genre iig
Beetje 'girl next door', maar dan plat uitgesproken betekend het dus niet...quote:Op woensdag 2 april 2014 22:10 schreef Buurpoes het volgende:
Ik heb n bijnaam, een dier uit een boek. Die was echter te herkenbaar, dus keek ik om me heen en zag een boekje van mijn kind liggen. Woezel of pip was vast al weg (niet eens gecheckt), maar buurpoes bleek nog vrij.
Nee, komt uit peuterboekjes.quote:Op zaterdag 5 april 2014 00:29 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Beetje 'girl next door', maar dan plat uitgesproken betekent het dus niet...
Ik heb niet zo'n zin om herkend te worden. Ik hoop met n vreemde usernaam iets langer anoniem te blijven.quote:Op maandag 14 april 2014 09:45 schreef rsnel het volgende:
De eerste letter is de eerste letter van mijn voornaam, de rest is mijn achternaam
Snap niet wat de bedoeling is van al die vreemde gebruikersnamen op het forum, maar het zal vast wel een functie hebben / de bedoeling zijn
quote:
Nee, alleen Guenhwyvar.quote:Op maandag 14 april 2014 17:12 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oh sorry, stuur je nu Dungeons & Dragons op me af?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |