Muhahaha!quote:
quote:
Het is zo fout dat het best nog wel eens waar zou kunnen zijn.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:01 schreef Belsezar het volgende:
En WHAT THE FUCKING HELL is dit:
R&P / ''Te goed voor de wereld'' moeder wilt seks maar wat moet ik hiermee?
Ja zo'n gevoel had ik er ook bij na het lezen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is zo fout dat het best nog wel eens waar zou kunnen zijn.
Dat verzin je niet idd.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is zo fout dat het best nog wel eens waar zou kunnen zijn.
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHa. En ha.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:01 schreef Belsezar het volgende:
En WHAT THE FUCKING HELL is dit:
R&P / ''Te goed voor de wereld'' moeder wilt seks maar wat moet ik hiermee?
De nieuwe tokkies?quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:46 schreef Barbusse het volgende:
Iemand SBS al gebeld voor een reality soap?
Inderdaadquote:Op woensdag 26 maart 2014 17:48 schreef Barbusse het volgende:
Oh, hij is al dicht. Ik hoopte nog zo op meer WTFDIDIJUSTREAD-gifjes....
Het versieren topic is dicht helaas, anders had ze daar wat "ervaring" kunnen verspreidenquote:Op woensdag 26 maart 2014 17:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
De nieuwe tokkies?
Wat me wel opvalt is dat nog geen fokker heeft gezegd: "Oh als je moeder een lekkere milf is en wilt trippen/sexen voor 25 euro bied ik mezelf wel aan hoor, pm me maar."
Oh dat wist ik niet, maar ik zie nu dat Re het topic heeft gesloten.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het versieren topic is dicht helaas, anders had ze daar wat "ervaring" kunnen verspreiden
Of die er wel of niet is, mag niet besproken worden.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet, maar ik zie nu dat Re het topic heeft gesloten.
Is er geen sex date topic in het keldertje ofzo?
Dat levert alleen maar het nieuwe scrabble-woord "zolderkamersyfilisverspreiderautist" opquote:Op woensdag 26 maart 2014 17:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet, maar ik zie nu dat Re het topic heeft gesloten.
Is er geen sex date topic in het keldertje ofzo?
Ben gaan eten na die post, wilde het jullie besparen.quote:
Anti-climaxquote:Op woensdag 26 maart 2014 18:07 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ben gaan eten na die post, wilde het jullie besparen.
Heb dit topic nog een kans, als het meezit.quote:
Meen je dat echt?quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Of die er wel of niet is, mag niet besproken worden.
Ja ok, daar heb je een goed puntquote:Op woensdag 26 maart 2014 18:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat levert alleen maar het nieuwe scrabble-woord "zolderkamersyfilisverspreiderautist" op
Ik hoopte eigenlijk dat je zoiets als dit aan zou biedenquote:Op woensdag 26 maart 2014 18:14 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Heb dit topic nog een kans, als het meezit.
Alles wat gezegd wordt in KPD blijft in KPD.quote:
Dat is niet echt een ja/nee vraag Barbquote:Op woensdag 26 maart 2014 18:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik hoopte eigenlijk dat je zoiets als dit aan zou bieden![]()
Poll: Wat vinden jullie van mijn nieuwe fiets?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Oh dat wist ik niet!quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:24 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Alles wat gezegd wordt in KPD blijft in KPD.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat is niet echt een ja/nee vraag Barb
Calm down, ik heb al gestemd.quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]*glas breekt *duiven vliegen op *baby huilt in de verte *luiken worden gesloten
Goed zo kerel.quote:
Ik heb nee gestemd.quote:
quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:55 schreef Barbusse het volgende:
Tijd voor een biertjeTot laters, lieve mensen
Goed zo!quote:
Enjoy!quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:55 schreef Barbusse het volgende:
Tijd voor een biertjeTot laters, lieve mensen
Maak er een poll over.quote:
Welnee.quote:
Ik zou het niet weten, ik ga slechts eens per jaar en dan koop ik alleen een ticket.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:13 schreef KomtTijd... het volgende:
Als we toch aan het pollen zijn, wat betaalt men hier gemiddeld voor 2 weken vakantie? Exclusief eten/drinken en benzine voorbij de grens...
Zojuist 405 euro overgemaakt (voor 2 personen). Volgens mij heb ik echt een fucking goedkope hobby.
Je zou er haast hooikoorts van krijgen.quote:
Ik ben wel allergisch voor sommige posters in deze reeks, telt dat?quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je zou er haast hooikoorts van krijgen.
Enkel als het over anderen gaat dan ik.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:15 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben wel allergisch voor sommige posters in deze reeks, telt dat?.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben wel allergisch voor sommige posters in deze reeks, telt dat?.
Oh jij niet, jij bent wel een lul, maar wel een lul met humor die soms scherper is dan ik, daar heb ik wel respect voorquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Enkel als het over anderen gaat dan ik.
Dan is het goed.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:18 schreef HeatWave het volgende:
Oh jij niet, jij bent wel een lul, maar wel een lul met humor die soms scherper is dan ik, daar heb ik wel respect voor.
Wij waren vorig jaar 2 weken Kopenhagen/Zweden totaal 2400e kwijt.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:13 schreef KomtTijd... het volgende:
Als we toch aan het pollen zijn, wat betaalt men hier gemiddeld voor 2 weken vakantie? Exclusief eten/drinken en benzine voorbij de grens...
Zojuist 405 euro overgemaakt (voor 2 personen). Volgens mij heb ik echt een fucking goedkope hobby.
Ik wou net zeggen, dat is niet alleen vervoer en verblijf geweestquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:35 schreef stbabylon het volgende:
Maar dat is verschillende hotels, etendrinken benzine entree etc etc.
We zijn eigenlijk altijd wel rond de 500~700 euro pppw kwijt. Soms wat meer aan reis, soms meer aan verblijf, soms meer aan uitgaven. Maar in totaal kun je wel uitgaan van 100 pppd
ik heb er ook nu al zin in.quote:
Ik ga niet op vakantie bij gebrek aan geldquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:45 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
ik heb er ook nu al zin in.Het is augustus pas
Wou juni ook een vliegweekje doen in Nederland maar die ga ik denk ik afzeggen bij gebrek aan vrije dagen
Mits vondelpark ben ik opzich best voor.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:46 schreef Sinceria het volgende:
Warm lenteweer dit weekend, BBQ meet?
Ik kan het altijd proberen.
Prima, Vondelparkmeet op zaterdag om 15:00quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mits vondelpark ben ik opzich best voor.
Niets meer aan doenquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:48 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Prima, Vondelparkmeet op zaterdag om 15:00
Deelnemers:
-Sinceria
-Heatwave
--
--
--
Ja, kom ook!quote:
Om die reden ging ik 2 jaar geleden als hulpje mee, is goedkoper dan thuisblijvenquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:47 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik ga niet op vakantie bij gebrek aan geld
Twas maar een grapje hoorquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik wil HW's ideale meet niet verstoren
BBQ in de Stairway, Henk komt je persoonlijk villenquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:53 schreef KomtTijd... het volgende:
Oh, stairway had ik wel overwogen. Vondelpark... meh.
Wel iets om voor langs te komen,quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
BBQ in de Stairway, Henk komt je persoonlijk villen.
Seriously? Wat een rare zet....... Het was gejat van het Hard Rock Cafe, maar het was wel mooi.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:57 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Wel iets om voor langs te komen,!
Ze hebben trouwens al die gitaren van de muur gehaald daar. Is echt een kale bedoeling geworden...
Bijna elk rock cafe heeft wel een gitaar aan de muur..quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Seriously? Wat een rare zet....... Het was gejat van het Hard Rock Cafe, maar het was wel mooi.
Ja, snap het ook niet. Zouden ze geld nodig gehad hebben ofzo? En had dan op zijn minst iets anders ter aankleden aan de muur gehangen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Seriously? Wat een rare zet....... Het was gejat van het Hard Rock Cafe, maar het was wel mooi.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:53 schreef Belsezar het volgende:
Misschien ben ik erbij, moet ik morgen even over bellen.
Jij moet ook lekker komen!quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik wil HW's ideale meet niet verstoren
Ja, maar dit waren ook nog eens gesigneerde gitaren van legendes.... Eeuwig zonde.quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Bijna elk rock cafe heeft wel een gitaar aan de muur..
Dat kwam enigszins seksueler getint dan ik bedoelde naar voren.quote:
Sinds wanneer heb jij daar problemen mee bij vrouwen?quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:04 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Dat kwam enigszins seksueler getint dan ik bedoelde naar voren.
Ik dacht precies hetzelfde.quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij daar problemen mee bij vrouwen?.
Het is Cue_.... ik ken haar te lang ofzo. Cue is een gewoon vriendinnetje!quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij daar problemen mee bij vrouwen?.
Beter dan niksquote:
Das dan alleen omdat ze geen interesse zou hebben in vrouwen...quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:08 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Het is Cue_.... ik ken haar te lang ofzo. Cue is een gewoon vriendinnetje!
En ze zou me keihard afwijzen, maar dat is van een andere orde.
Dat laat ik even in het midden.quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das dan alleen omdat ze geen interesse zou hebben in vrouwen...
Cue_, doe eens zeggen dat je Sinceria zou doen!quote:
quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Cue_, doe eens zeggen dat je Sinceria zou doen!.
quote:
Herken je niemand hier?quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:18 schreef kingtoppie het volgende:
Ik zeg hallo en ik word gelijk uitgenodigd voor meets, haha... Wel gastvrij hier.
Cue en heatwave wel zien posten, heatwave gewoon omdat die opvalt met die blauwe neon letters van em, en Cue wel wat mee gepost ook.quote:
Ja, is lang geleden. Weet je nu wel weer ongeveer wie ik ben? Maarre, alles goed hier hoor. Het Singles topic is opnieuw begonnen hier, onder een andere naam en zonder perse Singles.quote:
Was toch wel geniaal, Singles. Wat heb ik mij kapot gelachen daarquote:Op woensdag 26 maart 2014 23:26 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, is lang geleden. Weet je nu wel weer ongeveer wie ik ben? Maarre, alles goed hier hoor. Het Singles topic is opnieuw begonnen hier, onder een andere naam en zonder perse Singles.![]()
Met mij is alles goed, met jou?
Ja, we waren echt een stelletje kneusjes bij elkaar.quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Was toch wel geniaal, Singles. Wat heb ik mij kapot gelachen daar
Volgens mij is het de 2e keer dat we zo een soort gesprekje hebbenquote:Op woensdag 26 maart 2014 23:26 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, is lang geleden. Weet je nu wel weer ongeveer wie ik ben? Maarre, alles goed hier hoor. Het Singles topic is opnieuw begonnen hier, onder een andere naam en zonder perse Singles.![]()
Mooiquote:Op woensdag 26 maart 2014 23:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Volgens mij is het de 2e keer dat we zo een soort gesprekje hebben
Gaat goedSteeds beter..
Moet wat meer er op uit int leven... Maar volgens mij had ik wat zaterdag.
Was het maar een hap!quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:31 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Mooi
Wel verdorie, afzeggen die hap!
Waddan?quote:
Nou, gewoon komen dan!quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neuh ik weet niet meer... Ik zit te twijfelen of ik zaterdag wat te doen had.
En de relletjes en de soms zo bloedirritante usersquote:Op woensdag 26 maart 2014 23:29 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, we waren echt een stelletje kneusjes bij elkaar.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:35 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nou, gewoon komen dan!
Ik ga naar boven, slaap lekker iedereen!
Zijn we nog steedsquote:Op woensdag 26 maart 2014 23:29 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, we waren echt een stelletje kneusjes bij elkaar.
Spreek voor jezelfquote:
Dat deed ik ook.. ik ben ook ondrdeel van "we"quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf
Maar inderdaad, als ik mijn PM box nu af en toe doorblader en zie wat er toen allemaal rond ging heb ik de grootste lol
Ik zou mezelf eerder omschrijven als koppig. Ik was denk ik echt een ramp als kind voor mijn oudersquote:Op woensdag 26 maart 2014 23:43 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vind mezelf meer een dwaas dan een kneus, ik hou wel van wat dwazig gedoe.
Haha, het leuke van die verhalen van jezelf als klein kind vind ik altijd dat het ook echt goed past bij je persoonlijkheid die verhalen (tenminste bij mij wel)quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik zou mezelf eerder omschrijven als koppig. Ik was denk ik echt een ramp als kind voor mijn oudersMocht ik ooit een kind krijgen en die is de helft zo koppig als mij zou ik een internaat zeker overwegen
Ik heb mijn rapport van groep 6 t/m 8 van mijn basisschool laatst nog eens doorgelezen en het klopt 85% nog steedsquote:Op woensdag 26 maart 2014 23:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Haha, het leuke van die verhalen van jezelf als klein kind vind ik altijd dat het ook echt goed past bij je persoonlijkheid die verhalen (tenminste bij mij wel)
Zie mezelf al helemaal ''helemaal tevreden zittent op je kont om je heen kijken''
Staat daar persoonlijkheid bij geschreven dan?quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb mijn rapport van groep 6 t/m 8 van mijn basisschool laatst nog eens doorgelezen en het klopt 85% nog steeds
Ja, bij elk kopje is er ruimte voor een uitleg van de leraar en die staan er dan ookquote:Op woensdag 26 maart 2014 23:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Staat daar persoonlijkheid bij geschreven dan?
Ik was een enorm naar kind op de basisschool..
Uit het raam geklommen voor het gezicht van de overblijf juf omdat ik voor straf binnen moest blijven (was een onterechte straf dus dat laat ik ook merken dat ik het er niet mee eens ben)
Een keer een handwerkje weggegooid, geweigerd terug te pakken, leraar tilde mij op ik dus zo hard mogelijk mij weg proberen te trappen.. Docent van 2 meter hoog dus nagenoeg in de buik schoppen...
Wegrennen van een docent die achter mij aan kwam rennen...
Ik had het vast goed met je kunnen vindenquote:Op woensdag 26 maart 2014 23:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja, bij elk kopje is er ruimte voor een uitleg van de leraar en die staan er dan ook
Oh jij viel nog wel mee dus?
Als het mij niet zinde liep ik gewoon weg en ging ik naar huis, als ik de bal niet mocht tijdens speelkwartier gooide ik een steen naar het hoofd van de leraar die me de bal niet wou geven.
Als ik geen zin had deed ik gewoon niks en als de leraar zei je moet dit maken zei ik gewoon nee, wat wil je doen dan? Als je me aanraakt bel ik de kindertelefoon.
En dat zijn slechts de dingen die ik me nu even snel herinner en niet in mijn rapport staan![]()
I was a demon child
Haha, we hadden overspannen leraren gemaakt als wij in 1 klas hadden gezetenquote:Op woensdag 26 maart 2014 23:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik had het vast goed met je kunnen vinden
Ik word na 3 maanden al depressief, motivatiegebrek en weinig inspiratie.quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Haha, we hadden overspannen leraren gemaakt als wij in 1 klas hadden gezeten
Maar op het mbo kwamen ze erachter waarom ik zo deed en toen ook veel spijbelde, ik verveelde me. Het was te simpel en daar heb ik nu nog last van.
Als ik bepaald werk heb en ik heb het trucje door of weet hoe het moet ga ik me vervelen en gooi ik er met de pet naar.
Hetzelfde heb ik met landen en steden, ben ik ergens langer dan een jaar heb ik het wel gezien. Dat komt weer voort uit dat ik asl kind zijnde de wereld over ging ivm mijn vaders werk, elk half jaar of jaar een ander land.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:04 schreef Belsezar het volgende:
Ik weet nog goed dat een juf ooit mijn zak knikkers afpakte en niet teruggaf na de schooldag. Ik mijn moeder verteld, mijn moeder op hoge poten de volgende dag naar de school met mij, wij naar de hoofdmeester. De betreffende juf heeft op d'r flikker gehad en de dag erna kwam ze met splinternieuwe knikkers aan van de bart smit
Geweldig
Ja dat soort dingen deed ik ook in mijn puberjarenquote:
Nee, ik kan het nog steeds niet in goede banen leiden, dat is ook wel te zien aan mijn cvquote:Op donderdag 27 maart 2014 00:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik word na 3 maanden al depressief, motivatiegebrek en weinig inspiratie.
Ahjah, heb er mee geleerd te leven, als ik een idee heb kan ik er nu allicht wel constructief mee om gaan.
Echt niet!quote:Op donderdag 27 maart 2014 07:23 schreef Sinceria het volgende:
Goedemorgen lieve kijkbuiskindertjes.
Vroeger was alles beter.quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Was toch wel geniaal, Singles. Wat heb ik mij kapot gelachen daar
Slecht voor wie? De T-rex of juist goed voor alle andere dino's die anders echt allemaal de lul waren geweest?quote:Op donderdag 27 maart 2014 07:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Leugens. De armen van een trex waren slecht
Nou ja, ik ben er vorig jaar ook pas voor het eerst in mijn leven geweest, dus om nou te zeggen dat er vaak iets komt dat de moeite waard is, neequote:Op donderdag 27 maart 2014 09:50 schreef Cue_ het volgende:
Ik hoorde laatst al zo'n verhaal over de kleine komedie. Dat is dan weer jammer
Singles was briljantquote:Op woensdag 26 maart 2014 23:26 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ranzigheid? Nooit iets van gemerktquote:Op donderdag 27 maart 2014 10:09 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Singles was briljant![]()
Hoop lol en ranzigheid
En dat na een recente verbouwing. Dan heb je het echt gewoon slecht gedaan!quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:30 schreef HeatWave het volgende:
Eens, kleine kutzaal, veels te kleine ruimte in de foyer, kutbar met veels te weinig keuze.
En ze doen er vaak aan theater, wat natuurlijk an sich al klachtwaardig is.
Hee lekker ransbakkie van mequote:Op donderdag 27 maart 2014 10:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ranzigheid? Nooit iets van gemerkt.
Ik ook niet neequote:Op donderdag 27 maart 2014 10:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ranzigheid? Nooit iets van gemerkt.
Double standardsquote:Op donderdag 27 maart 2014 10:21 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Zeg! Ga je mond spoelen! Met zeep!
Ik bedoelde het anders enorm liefkozend!quote:
Ohhhhhquote:Op donderdag 27 maart 2014 10:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik bedoelde het anders enorm liefkozend!.
Missen is een groot woordquote:Op donderdag 27 maart 2014 10:48 schreef Murmeli het volgende:
Singles is weer bijna compleet. Wie missen we nog?
1 topic per uur was het toch?
Noukquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lotussssquote:Op donderdag 27 maart 2014 10:56 schreef Murmeli het volgende:
En tijnbrein en chick uit gorimchem waar ik alleen haar echte naam nog maar van weet
Allemaal newbie singles. Dat was niet de GC singles groepquote:Op donderdag 27 maart 2014 10:56 schreef Murmeli het volgende:
En tijnbrein en chick uit gorimchem waar ik alleen haar echte naam nog maar van weet
quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Allemaal newbie singles. Dat was niet de GC singles groep
dawg post hier af en toe onder een kloon.quote:
Die is niet veel in Singles geweest. Was ooit wel op een meetquote:Op donderdag 27 maart 2014 11:03 schreef Sinceria het volgende:
Jimbo... Of die haal ik ergend anders mee door de war...
Zoals?quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:19 schreef KomtTijd... het volgende:
Jullie jagen alle toffe R&PSC'ers weg.
Jup.quote:
#minderquote:Op donderdag 27 maart 2014 11:19 schreef KomtTijd... het volgende:
Jullie jagen alle toffe R&PSC'ers weg.
Wie?quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:35 schreef HeatWave het volgende:
Sorry, someone was wrong on the internet...
Een of andere newbie, topic is alweer dichtquote:
Damnit!quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een of andere newbie, topic is alweer dicht.
Weinig aan gemist verder hoorquote:
Ja, serieus. Ongeveer een half jaar geleden. Er is nog een reeks opgedragen aan hem:quote:
*Badum-tssjjjquote:
Fout.quote:
"Infectious human waste"quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:04 schreef Sinceria het volgende:
Maar eigenlijk zijn we bij verre niet compleet dus.
We zijn de leftovers ofzo
Hoho, er is geen enkel bewijs dat ik infectious benquote:
quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoho, er is geen enkel bewijs dat ik infectious ben.
Ik betaal toch geen alimentatie?quote:
Bewijzen willen we!quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik betaal toch geen alimentatie?.
Dat bewijst alleen maar dat de moeders van je kinderen écht niets meer met je te maken willen hebben.quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik betaal toch geen alimentatie?.
Hehe, we kunnen aan het bierquote:
quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:41 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat bewijst alleen maar dat de moeders van je kinderen écht niets meer met je te maken willen hebben.
Vooralsnog heb ik best goed contact met een aantal die het in theorie zouden kunnen zijnquote:Op donderdag 27 maart 2014 12:41 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat bewijst alleen maar dat de moeders van je kinderen écht niets meer met je te maken willen hebben.
Real dolls tellen niet, HWquote:Op donderdag 27 maart 2014 12:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vooralsnog heb ik best goed contact met een aantal die het in theorie zouden kunnen zijn.
Hoax, want Fok!-modquote:
Moet ik nou echt boebiedoe's lijst erbij halen?quote:
About bloody time! Ik heb een zware ochtend gehad. Ik was in de bedrijfskroeg maar de tap was dicht en mocht alleen naar suffe presentaties luisteren. The horror!quote:
Tantaluskwelling, echt schandalig!quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:45 schreef Q. het volgende:
[..]
About bloody time! Ik heb een zware ochtend gehad. Ik was in de bedrijfskroeg maar de tap was dicht en mocht alleen naar suffe presentaties luisteren. The horror!!
Gaarnequote:Op donderdag 27 maart 2014 12:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Moet ik nou echt boebiedoe's lijst erbij halen?.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:45 schreef Q. het volgende:
[..]
About bloody time! Ik heb een zware ochtend gehad. Ik was in de bedrijfskroeg maar de tap was dicht en mocht alleen naar suffe presentaties luisteren. The horror!!
Waaraan? In mijn beleving had hij ook gezondheidsprobleem langere tijd?quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:52 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, serieus. Ongeveer een half jaar geleden. Er is nog een reeks opgedragen aan hem:
C&H / De Kardinaal's C&H Kennisquiz #17
Hij lijkt me toch zo vet hequote:
Ja, want dat is DE waarheid...quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Moet ik nou echt boebiedoe's lijst erbij halen?.
Ook weer zo natuurlijkquote:
quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook weer zo natuurlijk.
Maar goed, ik heb zelfs hier in dit topic een aantal live witnesses.
Wie het weet weet het, wie het niet weet heeft pechquote:
Daar ken je niet zwanger van worduh he?quote:
Dat wilde hij en zijn vrouw (die hij op Fok! ontmoet heeft) nooit de preciese details kwijt. Iets heel zeldzaams was alles wat erover gezegd is.quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waaraan? In mijn beleving had hij ook gezondheidsprobleem langere tijd?
De sloeries!quote:
Wat zeg je nu?!quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar ken je niet zwanger van worduh he?.
Niet sinds 2009 ofzo.quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:51 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Wordt dat ding nog een beetje geupdate eigenlijk?
Die zat hier vroegah toch heel vaak?quote:
quote:
Hij lag met iedereen regelmatig overhoop. Wat mij verbaasde dat hij zwaar gelovig was.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die zat hier vroegah toch heel vaak?
Volgens mij lag ik er nogal eens mee overhoop
Het werd een keer tijd dat iemand gewoon een keer de waarheid vertelde, sorryquote:
Nou, dan heb ik dezelfde voor me inderdaad.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:31 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Hij lag met iedereen regelmatig overhoop. Wat mij verbaasde dat hij zwaar gelovig was.
Sentinels!quote:
Dus al die tijd voor niks met een condoom om m'n tong rondgelopen, verdomme.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het werd een keer tijd dat iemand gewoon een keer de waarheid vertelde, sorry.
Ach, als het fruitsmaak was had je iig gewoon kauwgum.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus al die tijd voor niks met een condoom om m'n tong rondgelopen, verdomme.
2 versies!quote:
Ribbed, for your pleasure!quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, als het fruitsmaak was had je iig gewoon kauwgum.
Fruitsmaak condoomsquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, als het fruitsmaak was had je iig gewoon kauwgum.
Toch vond ik het shocking dat hij dood is, wist wel dat hij ziek was, maar niet dodelijk ziek.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, dan heb ik dezelfde voor me inderdaad.
Ben erg benieuwd hoe dat uit gaat pakken. Ze hebben het verhaal sowieso al groter gemaakt qua omvang, in de comic zijn het alleen de USA en Canada die overgenomen zijn door de sentinels. Hier zit het eruit alsof de hele wereld gevallen is.quote:
Volgens mij was dat hier wel eens voorbij gekomen, ongeneeslijk, lichamelijke aftakeling etc. kan me er iets van herinneren.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:38 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Toch vond ik het shocking dat hij dood is, wist wel dat hij ziek was, maar niet dodelijk ziek.
Ik vind t alleen jammer dat ze Wolverine maar weer eens hebben gekozen als lead en als de defgene die terug de tijd in gaatquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ben erg benieuwd hoe dat uit gaat pakken. Ze hebben het verhaal sowieso al groter gemaakt qua omvang, in de comic zijn het alleen de USA en Canada die overgenomen zijn door de sentinels. Hier zit het eruit alsof de hele wereld gevallen is.
Ja, maar hij bracht het altijd zo casual dat ik hem maar half serieus nam.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij was dat hier wel eens voorbij gekomen, ongeneeslijk, lichamelijke aftakeling etc. kan me er iets van herinneren.
Ik nam m sowieso nooit serieus.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:45 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, maar hij bracht het altijd zo casual dat ik hem maar half serieus nam.
Ja, was wat mij betreft ook niet nodig geweestquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind t alleen jammer dat ze Wolverine maar weer eens hebben gekozen als lead en als de defgene die terug de tijd in gaat
Overrated superheld. Vind ik. Overrated EN overkill. Zowel in de comics als op t scherm. Al vond ik de laatste solo film best leuk.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:45 schreef HeatWave het volgende:
Dat komt omdat Wolverine met afstand de coolste is natuurlijk.
Was hij ook niet.quote:
Wie moet er dan voor in de plaats?quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Overrated superheld. Vind ik. Overrated EN overkill. Zowel in de comics als op t scherm. Al vond ik de laatste solo film best leuk.
Ja, alleen jammer dat die nog steeds door die charismaloze zoutzak gespeeld wordtquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, was wat mij betreft ook niet nodig geweestWel eindelijk meer Colossus
Geen Cyclopsquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wie moet er dan voor in de plaats?
Yupquote:
Er moet gewoon een Gambit film komen met Vincent Cassel in de hoofdrolquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
YupAl was Taylor Kitsch maar matig. Maar die film wil zelfs Marvel vergeten
Ja, en nuquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:52 schreef Barbusse het volgende:
In de comic is het Kitty Pride die teruggaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er moet gewoon een Gambit film komen met Vincent Cassel in de hoofdrol
quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, en nuYups, indeed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Wie precies? De serie of de film?quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was altijd voor die dude uit La Femme Nikita.
De serie, Roy Dupuis. Toen ie nog jong wasquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wie precies? De serie of de film?
Het risico is volgens mij meer dat niemand voldoende screentime krijgt met zoveel karakters.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:55 schreef Ang3l het volgende:
Ik hoop maar dat ze mijn andere favorieten (Blink en Sunspot) niet zo verneuken als ze Psyclocke hebben gedaan. Maar goed, andere regisseur.
Wie is zijn vrouw dan? Heb ik dat ooit geweten?quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:04 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Dat wilde hij en zijn vrouw (die hij op Fok! ontmoet heeft) nooit de preciese details kwijt. Iets heel zeldzaams was alles wat erover gezegd is.
Groot risico ja. Dat t niets meer dan veredelde cameo's worden.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het risico is volgens mij meer dat niemand voldoende screentime krijgt met zoveel karakters.
O ik snap ook best wel waarom ze sommige keuzes maken, en zo halsstarrig hou ik niet vast aan de originelen. Maar soms zijn t gewoon echt domme keuzes (Psylocke, en de hele eerste wolverine solo film). En soms onvermijdelijke vanwege de acteur (Cyclops). En da's zonde.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:56 schreef HeatWave het volgende:
In dit geval ben ik denk ik wel blij dat ik niet zo into the comics ben, voor mij is elke film gewoon de enige versie en daarom vind ik ze ook altijd wel goed denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Psylocke cosplay
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Verfilmen is soms gewoon echt heel erg lastig, gedachten van een personage dat 2 zinnen is in een boek kan maanden duren om te verfilmenquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ik snap ook best wel waarom ze sommige keuzes maken, en zo halsstarrig hou ik niet vast aan de originelen. Maar soms zijn t gewoon echt domme keuzes (Psylocke, en de hele eerste wolverine solo film). En soms onvermijdelijke vanwege de acteur (Cyclops). En da's zonde.
Ik stoor me ook niet zo snel aan zaken die ze veranderen. Maar het moet niet te gek worden natuurlijk. De eerste Wolverine was een gedrocht trouwensquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ik snap ook best wel waarom ze sommige keuzes maken, en zo halsstarrig hou ik niet vast aan de originelen. Maar soms zijn t gewoon echt domme keuzes (Psylocke, en de hele eerste wolverine solo film). En soms onvermijdelijke vanwege de acteur (Cyclops). En da's zonde.
Weet ik niet zo uit mijn hoofd meer, alles is op zwart gegaan. Ik geloof wel dat dit haar logo is:quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wie is zijn vrouw dan? Heb ik dat ooit geweten?
Volgens mij heeft hij hier alleen 1 keer laten vallen dat hij in een rolstoel zat...? Maar allemaal lang geleden
Krijgt slechte recensies, dat spelquote:
Laysa heet ze.quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:10 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Weet ik niet zo uit mijn hoofd meer, alles is op zwart gegaan. Ik geloof wel dat dit haar logo is:
http://i.fokzine.net/usericons/170092/monster%20klein.jpg
Oh ja! Die poste ook een enkele keer mee. Coolquote:Op donderdag 27 maart 2014 14:19 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Laysa heet ze.
RLS / RLS SC #1259 -Hieperdepiep en Hoera voor Laysa&D-K
Ja, maar het karakter is geweldigquote:
...die rooie variant van Kickass?quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, maar het karakter is geweldig
Het is een irritante en mentaal instabiele praatgraag die regelmatig de vierde muur doorbreekt.quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:28 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
...die rooie variant van Kickass?
Dat!quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:09 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Singles was briljant![]()
Hoop lol en ranzigheid
Klutsquote:
Sedan had ik al genoemdquote:
Lees maar ff terug.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |