Muhahaha!quote:
quote:
Het is zo fout dat het best nog wel eens waar zou kunnen zijn.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:01 schreef Belsezar het volgende:
En WHAT THE FUCKING HELL is dit:
R&P / ''Te goed voor de wereld'' moeder wilt seks maar wat moet ik hiermee?
Ja zo'n gevoel had ik er ook bij na het lezen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is zo fout dat het best nog wel eens waar zou kunnen zijn.
Dat verzin je niet idd.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is zo fout dat het best nog wel eens waar zou kunnen zijn.
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHa. En ha.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:01 schreef Belsezar het volgende:
En WHAT THE FUCKING HELL is dit:
R&P / ''Te goed voor de wereld'' moeder wilt seks maar wat moet ik hiermee?
De nieuwe tokkies?quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:46 schreef Barbusse het volgende:
Iemand SBS al gebeld voor een reality soap?
Inderdaadquote:Op woensdag 26 maart 2014 17:48 schreef Barbusse het volgende:
Oh, hij is al dicht. Ik hoopte nog zo op meer WTFDIDIJUSTREAD-gifjes....
Het versieren topic is dicht helaas, anders had ze daar wat "ervaring" kunnen verspreidenquote:Op woensdag 26 maart 2014 17:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
De nieuwe tokkies?
Wat me wel opvalt is dat nog geen fokker heeft gezegd: "Oh als je moeder een lekkere milf is en wilt trippen/sexen voor 25 euro bied ik mezelf wel aan hoor, pm me maar."
Oh dat wist ik niet, maar ik zie nu dat Re het topic heeft gesloten.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het versieren topic is dicht helaas, anders had ze daar wat "ervaring" kunnen verspreiden
Of die er wel of niet is, mag niet besproken worden.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet, maar ik zie nu dat Re het topic heeft gesloten.
Is er geen sex date topic in het keldertje ofzo?
Dat levert alleen maar het nieuwe scrabble-woord "zolderkamersyfilisverspreiderautist" opquote:Op woensdag 26 maart 2014 17:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet, maar ik zie nu dat Re het topic heeft gesloten.
Is er geen sex date topic in het keldertje ofzo?
Ben gaan eten na die post, wilde het jullie besparen.quote:
Anti-climaxquote:Op woensdag 26 maart 2014 18:07 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ben gaan eten na die post, wilde het jullie besparen.
Heb dit topic nog een kans, als het meezit.quote:
Meen je dat echt?quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Of die er wel of niet is, mag niet besproken worden.
Ja ok, daar heb je een goed puntquote:Op woensdag 26 maart 2014 18:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat levert alleen maar het nieuwe scrabble-woord "zolderkamersyfilisverspreiderautist" op
Ik hoopte eigenlijk dat je zoiets als dit aan zou biedenquote:Op woensdag 26 maart 2014 18:14 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Heb dit topic nog een kans, als het meezit.
Alles wat gezegd wordt in KPD blijft in KPD.quote:
Dat is niet echt een ja/nee vraag Barbquote:Op woensdag 26 maart 2014 18:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik hoopte eigenlijk dat je zoiets als dit aan zou bieden![]()
Poll: Wat vinden jullie van mijn nieuwe fiets?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Oh dat wist ik niet!quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:24 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Alles wat gezegd wordt in KPD blijft in KPD.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat is niet echt een ja/nee vraag Barb
Calm down, ik heb al gestemd.quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]*glas breekt *duiven vliegen op *baby huilt in de verte *luiken worden gesloten
Goed zo kerel.quote:
Ik heb nee gestemd.quote:
quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:55 schreef Barbusse het volgende:
Tijd voor een biertjeTot laters, lieve mensen
Goed zo!quote:
Enjoy!quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:55 schreef Barbusse het volgende:
Tijd voor een biertjeTot laters, lieve mensen
Maak er een poll over.quote:
Welnee.quote:
Ik zou het niet weten, ik ga slechts eens per jaar en dan koop ik alleen een ticket.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:13 schreef KomtTijd... het volgende:
Als we toch aan het pollen zijn, wat betaalt men hier gemiddeld voor 2 weken vakantie? Exclusief eten/drinken en benzine voorbij de grens...
Zojuist 405 euro overgemaakt (voor 2 personen). Volgens mij heb ik echt een fucking goedkope hobby.
Je zou er haast hooikoorts van krijgen.quote:
Ik ben wel allergisch voor sommige posters in deze reeks, telt dat?quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je zou er haast hooikoorts van krijgen.
Enkel als het over anderen gaat dan ik.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:15 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben wel allergisch voor sommige posters in deze reeks, telt dat?.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben wel allergisch voor sommige posters in deze reeks, telt dat?.
Oh jij niet, jij bent wel een lul, maar wel een lul met humor die soms scherper is dan ik, daar heb ik wel respect voorquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Enkel als het over anderen gaat dan ik.
Dan is het goed.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:18 schreef HeatWave het volgende:
Oh jij niet, jij bent wel een lul, maar wel een lul met humor die soms scherper is dan ik, daar heb ik wel respect voor.
Wij waren vorig jaar 2 weken Kopenhagen/Zweden totaal 2400e kwijt.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:13 schreef KomtTijd... het volgende:
Als we toch aan het pollen zijn, wat betaalt men hier gemiddeld voor 2 weken vakantie? Exclusief eten/drinken en benzine voorbij de grens...
Zojuist 405 euro overgemaakt (voor 2 personen). Volgens mij heb ik echt een fucking goedkope hobby.
Ik wou net zeggen, dat is niet alleen vervoer en verblijf geweestquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:35 schreef stbabylon het volgende:
Maar dat is verschillende hotels, etendrinken benzine entree etc etc.
We zijn eigenlijk altijd wel rond de 500~700 euro pppw kwijt. Soms wat meer aan reis, soms meer aan verblijf, soms meer aan uitgaven. Maar in totaal kun je wel uitgaan van 100 pppd
ik heb er ook nu al zin in.quote:
Ik ga niet op vakantie bij gebrek aan geldquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:45 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
ik heb er ook nu al zin in.Het is augustus pas
Wou juni ook een vliegweekje doen in Nederland maar die ga ik denk ik afzeggen bij gebrek aan vrije dagen
Mits vondelpark ben ik opzich best voor.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:46 schreef Sinceria het volgende:
Warm lenteweer dit weekend, BBQ meet?
Ik kan het altijd proberen.
Prima, Vondelparkmeet op zaterdag om 15:00quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mits vondelpark ben ik opzich best voor.
Niets meer aan doenquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:48 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Prima, Vondelparkmeet op zaterdag om 15:00
Deelnemers:
-Sinceria
-Heatwave
--
--
--
Ja, kom ook!quote:
Om die reden ging ik 2 jaar geleden als hulpje mee, is goedkoper dan thuisblijvenquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:47 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik ga niet op vakantie bij gebrek aan geld
Twas maar een grapje hoorquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik wil HW's ideale meet niet verstoren
BBQ in de Stairway, Henk komt je persoonlijk villenquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:53 schreef KomtTijd... het volgende:
Oh, stairway had ik wel overwogen. Vondelpark... meh.
Wel iets om voor langs te komen,quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
BBQ in de Stairway, Henk komt je persoonlijk villen.
Seriously? Wat een rare zet....... Het was gejat van het Hard Rock Cafe, maar het was wel mooi.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:57 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Wel iets om voor langs te komen,!
Ze hebben trouwens al die gitaren van de muur gehaald daar. Is echt een kale bedoeling geworden...
Bijna elk rock cafe heeft wel een gitaar aan de muur..quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Seriously? Wat een rare zet....... Het was gejat van het Hard Rock Cafe, maar het was wel mooi.
Ja, snap het ook niet. Zouden ze geld nodig gehad hebben ofzo? En had dan op zijn minst iets anders ter aankleden aan de muur gehangen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Seriously? Wat een rare zet....... Het was gejat van het Hard Rock Cafe, maar het was wel mooi.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:53 schreef Belsezar het volgende:
Misschien ben ik erbij, moet ik morgen even over bellen.
Jij moet ook lekker komen!quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik wil HW's ideale meet niet verstoren
Ja, maar dit waren ook nog eens gesigneerde gitaren van legendes.... Eeuwig zonde.quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Bijna elk rock cafe heeft wel een gitaar aan de muur..
Dat kwam enigszins seksueler getint dan ik bedoelde naar voren.quote:
Sinds wanneer heb jij daar problemen mee bij vrouwen?quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:04 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Dat kwam enigszins seksueler getint dan ik bedoelde naar voren.
Ik dacht precies hetzelfde.quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij daar problemen mee bij vrouwen?.
Het is Cue_.... ik ken haar te lang ofzo. Cue is een gewoon vriendinnetje!quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij daar problemen mee bij vrouwen?.
Beter dan niksquote:
Das dan alleen omdat ze geen interesse zou hebben in vrouwen...quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:08 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Het is Cue_.... ik ken haar te lang ofzo. Cue is een gewoon vriendinnetje!
En ze zou me keihard afwijzen, maar dat is van een andere orde.
Dat laat ik even in het midden.quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das dan alleen omdat ze geen interesse zou hebben in vrouwen...
Cue_, doe eens zeggen dat je Sinceria zou doen!quote:
quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Cue_, doe eens zeggen dat je Sinceria zou doen!.
quote:
Herken je niemand hier?quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:18 schreef kingtoppie het volgende:
Ik zeg hallo en ik word gelijk uitgenodigd voor meets, haha... Wel gastvrij hier.
Cue en heatwave wel zien posten, heatwave gewoon omdat die opvalt met die blauwe neon letters van em, en Cue wel wat mee gepost ook.quote:
Ja, is lang geleden. Weet je nu wel weer ongeveer wie ik ben? Maarre, alles goed hier hoor. Het Singles topic is opnieuw begonnen hier, onder een andere naam en zonder perse Singles.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |