quote:
quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een snijplank en een deegroller. Bedoel, altijd handig. Maar beide dingen die ik zodra ik een baan heb eigenlijk direct wil vervangen. Ik gebruik dat te vaak om me niet te gaan irriteren aan blokker-kwaliteit. En dan voel ik me echt een ondankbaar kreng.![]()
Oh! Je hebt een vaas! Dan krijg je de volgende keer een bosje bloemen van me.
Dat heb ik voor (of worden nog geschoten door me) een vriend van me gedaan, heeft 3 motoren gehad en 2 daarvan op canvas. Alleen nieuwe nog niet.quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:38 schreef rival het volgende:
[..]
Het idee geweldig! de uitvoering inderdaad iets minder... Was het nou mijn wagen op het circuit... dan had ik die dezelfde avond nog aan de meeste opvallende muur gehangen...
Ik geil niet zo op mezelf
O God, gaat ze weer.quote:
quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:35 schreef rival het volgende:
[..]
Staat in mijn slaapkamer
omgekeerd wel, want scharrel vond dat ie eng naar haar keek![]()
Daar heb ik wel een foto van in lijst, van de Godfather dan...quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:40 schreef Royco1 het volgende:
Ik vind een schilderij van mezelf a la the Godfather eigenlijk best een goed idee
Kan best leuk zijn. Maar ik vind het leuker als je er meerdere hebt, ieder met een bloem erin. Kunnen ook neppers zijn, lekker makkelijk.quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Facsie.
[..]
Ik heb ook zo'n bizarre lage "vaas" voor 1 bloem. Ik snap het nut daar helemaal niet van.
Ik moet d'r nog wel aan durven kijken zaterdag.quote:
Ik snap dat wel hoor.quote:
Ik heb wel een klein beeldje van mezelf, ooit op vakantie laten maken.quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:43 schreef Fascination het volgende:
Ik heb een beeld van mezelf. Verschil moet er wezen.
M'n vader heeft ook een beeldje van zichzelf, in z'n wielrenpak en met fiets. Een soort karikatuur.quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:43 schreef Fascination het volgende:
Ik heb een beeld van mezelf. Verschil moet er wezen.
Dat soort opmerkingen kan altijd erger.quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik moet d'r nog wel aan durven kijken zaterdag.
Geinig vind ik datquote:Op woensdag 26 maart 2014 16:45 schreef Fera het volgende:
[..]
M'n vader heeft ook een beeldje van zichzelf, in z'n wielrenpak en met fiets. Een soort karikatuur.
Dit is niet de eerste die ik hoor. En waarschijnlijk ook niet de laatste.quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat soort opmerkingen kan altijd erger.
Het gaat zo awkward worden.quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik moet d'r nog wel aan durven kijken zaterdag.
Dat is nog wel grappig inderdaad.quote:
Gewoon op haar bed pakken toch.quote:
Nooooooez.quote:
quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon op haar bed pakken toch.
It's only awkward if you make it awkward.
Op mijn bed?quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon op haar bed pakken toch.
It's only awkward if you make it awkward.
Gvd, zie t nu pas.quote:
Vast nietquote:Op woensdag 26 maart 2014 16:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Dit is niet de eerste die ik hoor. En waarschijnlijk ook niet de laatste.
Wil je iemand op je bed pakken?quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Bek natuurlijk
Waar het hoofd vol van is...
Nee.quote:
quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:53 schreef S95Sedan het volgende:
Denken dat die nee helpt, iedereen heeft dat al ingevuld natuurlijk
gmtaquote:Op woensdag 26 maart 2014 16:53 schreef S95Sedan het volgende:
Denken dat ik lesbisch/biseksueel ben.quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:53 schreef S95Sedan het volgende:
Niet meer in ieder geval.quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, niemand komt mijn bed in.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Denken dat ik lesbisch/biseksueel ben.
Denken dat lesbische vrouwen alleen maar scharen.
Denken dat er altijd maar seks moet zijn als mensen elkaar ontmoeten.
Denken.
Je weet dat dit Fok! is?quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Denken.
Was dat geen typische FOK! reactie dan?quote:
Mijn fantasie, wat doe je?quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Denken.
Dat zat ik ook net te denken.quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:57 schreef Myraela het volgende:
Ik zit de hele aflevering van die rijdende rechter te kijken. Die zoon.Doet die soms één of andere rechten studie? Zit die daar in zijn pak met dure woorden te strooien.
Mensen die Fas niet zouden doenquote:Op woensdag 26 maart 2014 16:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Denken.
Dat is het mooie aan fantasie Fax. Daar kan het nog steeds.quote:
Qua ontkenningen komt het aardig overeen ja.quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Was dat geen typische FOK! reactie dan?
FOK! ja.
Ik respecteer Fas en gebruik haar niet als experiment.quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen die Fas niet zouden doen
Omg, dat is echt superlief.quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik respecteer Fas en gebruik haar niet als experiment.
Nu maar hopen dat ze ook zo over jou denktquote:Op woensdag 26 maart 2014 16:59 schreef Fera het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat ze ook zo over jou denkt
Verrek je hebt gelijkquote:Op woensdag 26 maart 2014 16:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is het mooie aan fantasie Fax. Daar kan het nog steeds.
Awwquote:Op woensdag 26 maart 2014 16:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Slaap je op de bank?quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, niemand komt mijn bed in.
Ik ben lief.quote:
Whehe.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aww
Nu maar hopen dat je Fas haar bedroomeyes kunt weerstaan dan.
Ik denk wel aan een lekkere vent, dan is het zo over.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aww
Nu maar hopen dat je Fas haar bedroomeyes kunt weerstaan dan.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk wel aan een lekkere vent, dan is het zo over.
En die eigenaresse is echt zeer schappelijk!!quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:02 schreef Myraela het volgende:
Hoe triestZe heeft het geld van groupon gewoon al terug gekregen?
![]()
Ware woorden.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:03 schreef LovelyLady het volgende:
Stiekem zijn we allemaal jaloers dat fera fasje gaat meeten
Zelfs nog gratis uit eten daar als trap na van die eigenaressequote:Op woensdag 26 maart 2014 17:02 schreef Myraela het volgende:
Hoe triestZe heeft het geld van groupon gewoon al terug gekregen?
![]()
Nogalquote:Op woensdag 26 maart 2014 17:03 schreef LovelyLady het volgende:
Niet echt om eerlijk te zijnquote:Op woensdag 26 maart 2014 17:03 schreef LovelyLady het volgende:
Inderdaad. Zo'n wijf is gewoon een zeikwijf.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En die eigenaresse is echt zeer schappelijk!!
Dat spreekt voor zichquote:Op woensdag 26 maart 2014 17:03 schreef LovelyLady het volgende:
Ik geef die bon wel aan mijn vriendenquote:Op woensdag 26 maart 2014 17:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Inderdaad. Zo'n wijf is gewoon een zeikwijf.En daarna doen alsof je te goed bent om er nog eens te gaan eten.
Waarom. Je hebt mij nog geen eens ontmoet.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:04 schreef Fera het volgende:
Ik zal een goed woordje voor jullie allemaal doen.
Vergeet je coltrui niet om te schuilen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:04 schreef Fera het volgende:
quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:04 schreef Fera het volgende:
Omdat ik lief ben natuurlijk.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom. Je hebt mij nog geen eens ontmoet.
Deze moet je me even uitleggen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vergeet je coltrui niet om te schuilen.
Alles behalve een tuinbroek, want dan is ze reddeloos verlorenquote:Op woensdag 26 maart 2014 17:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vergeet je coltrui niet om te schuilen.
Tuinbroeken zijn weer hipquote:Op woensdag 26 maart 2014 17:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Alles behalve een tuinbroek, want dan is ze reddeloos verloren
Door alle opmerkingen van Fas hierquote:Op woensdag 26 maart 2014 17:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Omdat ik lief ben natuurlijk.
[..]
Deze moet je me even uitleggen.
Spreek voor jezelfquote:Op woensdag 26 maart 2014 17:03 schreef LovelyLady het volgende:
Oh ja, dat was nog het mooiste. De brutaliteit.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Inderdaad. Zo'n wijf is gewoon een zeikwijf.En daarna doen alsof je te goed bent om er nog eens te gaan eten.
Uh-oh.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hmm, de tuinbonensoep is niet lekker.
Kutje. Nouja, nog maar even wat lekkers halen straks dan.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Door alle opmerkingen van Fas hier
Tuinbroek met niks er onder?quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Wordt wel een beetje warm voor een coltrui zaterdag.
Knip er de helft afquote:Op woensdag 26 maart 2014 17:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Goede reden om snel uit de kleren te gaanquote:Op woensdag 26 maart 2014 17:08 schreef Fera het volgende:
[..]
quote:
Maar wat voor lekkers dan?quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moet toch wat in mijn buik hebben he?
Dat wel.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Inderdaad. Zo'n soepje vult ook voor geen meter.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar wat voor lekkers dan?
En even gezien wat je vandaag gegeten hebt, volgens mij eet je gewoon veel te weinig.
Vandaag heb ik erg weinig gegeten, ja. Was pas na 11 uur uit bed.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar wat voor lekkers dan?
En even gezien wat je vandaag gegeten hebt, volgens mij eet je gewoon veel te weinig.
Ik gok dat je sowieso wel wat meer mag hebben.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vandaag heb ik erg weinig gegeten, ja. Was pas na 11 uur uit bed.
Ik weet niet. Zat te denken aan een turkse pizza.
Als je em volpropt met een berg sla/groenten kan het best vullenquote:Op woensdag 26 maart 2014 17:15 schreef S95Sedan het volgende:
Turkse pizza is sowieso toch meer een tussendoortje?
Kan wel vullen maar meer qua wat erin zit, sla is dan wel ok maar heel weinig vlees en wat deeg.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als je em volpropt met een berg sla/groenten kan het best vullen
Turkse pizza is wel verdomd lekker
Ja maar jij moet dat goddelijke sportschool lichaam wel voeden natuurlijkquote:Op woensdag 26 maart 2014 17:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kan wel vullen maar meer qua wat erin zit, sla is dan wel ok maar heel weinig vlees en wat deeg.
Zou na een uur alweer honger hebben met dat.
Heb jij weer even rust zeker.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Zaterdag eindelijk weer een wedstrijd breakdancen
Helaas gaat dat de laatste tijd niet op met alle stress (eten/sporten), maar morgen weer beginnen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar jij moet dat goddelijke sportschool lichaam wel voeden natuurlijk
Dan neem je 2 Turkse pizza's
Ik ga kijken. Wedstrijden zijn zeldzaam.quote:
Ah.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga kijken. Wedstrijden zijn zeldzaam.
Ik was begonnen weer met hardlopen en de sportschool. Precies 2 wekenquote:Op woensdag 26 maart 2014 17:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Helaas gaat dat de laatste tijd niet op met alle stress, maar morgen weer beginnen.
Jij nog wel bezig?
--
Benieuwd of zo uitslag van oma er ook is dus ook maar eens eten opzetten.
Moet er wel een halve wereldreis voor makenquote:
Waar is het?quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moet er wel een halve wereldreis voor maken
Limboland?quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moet er wel een halve wereldreis voor maken
Woerden, op zich redelijk in de buurt dus maar geen directe bus of trein. Ik ben dan geloof ik 2 uur onderweg.quote:
Neem een boek mee.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Woerden, op zich redelijk in de buurt dus maar geen directe bus of trein. Ik ben dan geloof ik 2 uur onderweg.
Dan ben ik opeens geen 2 uur onderweg?quote:
Met een goed boek vliegt de tijd.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan ben ik opeens geen 2 uur onderweg?
Niet in het OV want er zit altijd wel een gek in de bus/trein die herrie maakt of voor andere afleiding zorgt.quote:
Daar heb ik gelukkig weinig last van. Maar ik ben dan ook geen blonde vrouw.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet in het OV want er zit altijd wel een gek in de bus/trein die herrie maakt of voor andere afleiding zorgt.
Om nog maar te zijgen over de mensen die besluiten om een heel gesprek met je te beginnen als je een boek zit te lezen
Dat staat er helemaal los van natuurlijk.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar heb ik gelukkig weinig last van. Maar ik ben dan ook geen blonde vrouw.
Ook sinds kort dus, tssquote:Op woensdag 26 maart 2014 17:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik was begonnen weer met hardlopen en de sportschool. Precies 2 weken
En nu ben ik weer ziek dus zodra ik me weer goed genoeg voel ga ik er weer volop tegenaan![]()
Eetsmakelijk. Hier wordt het simpel.
Dat laatste.. Zat laatst een boek te lezen in de bus, kerel of het een mooi boek was? Ja. Oh, wat voor een boek is het? Detective. Oh, is ie spannend? Nee, leerzaam. Leerzaam? Ja het gaat over hoe je de perfecte moord pleegt.. *kijkt man aan*..quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet in het OV want er zit altijd wel een gek in de bus/trein die herrie maakt of voor andere afleiding zorgt.
Om nog maar te zijgen over de mensen die besluiten om een heel gesprek met je te beginnen als je een boek zit te lezen
Die Bart!quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat laatste.. Zat laatst een boek te lezen in de bus, kerel of het een mooi boek was? Ja. Oh, wat voor een boek is het? Detective. Oh, is ie spannend? Nee, leerzaam. Leerzaam? Ja het gaat over hoe je de perfecte moord pleegt.. *kijkt man aan*..
Na een laatste oh was ie toch best stil.
Ik heb nooit zo lang last van mensen![]()
Bart uit Barneveld was na een kort gesprekje uiteindelijk ook zo weg
Credits voor zn poging om me toch mee naar huis te krijgen hoorquote:
quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:53 schreef yats het volgende:
Je kunt zeggen wat je wilt over Barneveld, maar ze hebben daar wel verstand van chickies
Hij heeft wel zijn best gedaan ja.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Credits voor zn poging om me toch mee naar huis te krijgen hoor
quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat staat er helemaal los van natuurlijk.
Mensen zonder fatsoen zullen schijt hebben aan of je vrouw of man bent.
Sowieso mensen zonder fatsoen![]()
Mensen zonder fatsoen die roepen dat de ander geen fatsoen heeft![]()
Sowieso mensen![]()
Ik ben weer weg hier, anders ga ik kutopmerkingen maken want ik ben nog steeds woest
Ja als je steeds ziek bent dan is sporten niet echt geweldigquote:Op woensdag 26 maart 2014 17:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ook sinds kort dus, tss![]()
Vervelend, beterschap in iedergeval
hij maakte die cruciale fout idd, denken dat ik gewoon een.chickie benquote:Op woensdag 26 maart 2014 17:53 schreef yats het volgende:
Je kunt zeggen wat je wilt over Barneveld, maar ze hebben daar wel verstand van chickies
Ik ken het verhaal verder niet, geen idee hoe of wat verder?quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hij maakte die cruciale fout idd, denken dat ik gewoon een.chickie ben
Oh dat sowieso.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja als je steeds ziek bent dan is sporten niet echt geweldig
Maar komt wel weer. Zodra ik me goed genoeg voel ga ik weer knallen
Die ken ik niet. En wat een ander doet interesseert me niet. Doe het voor mezelfquote:Op woensdag 26 maart 2014 18:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh dat sowieso.
Hopelijk zijn al die mensen met 'goede voornemens' hier inmiddels weer opgerot
Nee maar ze houden wel de apparaten bezet.quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die ken ik niet. En wat een ander doet interesseert me niet. Doe het voor mezelf
Ik zat bij een kroeg in Amsterdam met C4, hups en smurf..quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:14 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ken het verhaal verder niet, geen idee hoe of wat verder?
quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee maar ze houden wel de apparaten bezet.
Blijkbaar hadden hun dat idee ook dat het toen rustig wasquote:Op woensdag 26 maart 2014 18:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Dan ga je op een rustiger moment vd dag
Haha das hier vlakbij! Hoezo dat dan?quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:53 schreef yats het volgende:
Kill them all. Daar word ik ook woest van, verheug je je zo op heerlijke knapperige frietjes en bam. Een en al illusie.quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Dan ga je naar de friettent omdat je te lui bent om te koken en de afgelopen paar dagen al geen fatsoenlijke maaltijd hebt gegeten. Krijg je slappe halfgare frieten zonder zout.
Ik ben te teleurgesteld om terug te lopen. Nu weet ik wel dat ik daar dus nooit meer naar binnen loop. Haal binnenkort mn frietpan wel op bij moeders.quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Kill them all. Daar word ik ook woest van, verheug je je zo op heerlijke knapperige frietjes en bam. Een en al illusie.
Nja, in verhouding is dit een vrij dure friettent, maar ondanks dat ik naast een winkelcentrum woon is dit de enige.. Dus normaal zijn ze best oke, niet geweldig, maar ach, je moet toch wat he..quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:32 schreef S95Sedan het volgende:
Patat bij sommige tenten is inderdaad belabberd.
quote:
Morgen weer bier want voetballenquote:
Reden temeer om de komende dagen bij allerlei mensen mee te eten?quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Dan ga je naar de friettent omdat je te lui bent om te koken en de afgelopen paar dagen al geen fatsoenlijke maaltijd hebt gegeten. Krijg je slappe halfgare frieten zonder zout.
Ik weet hetquote:Op woensdag 26 maart 2014 18:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Morgen weer bier want voetballen
Jij hoeft toch niet te kijken?quote:
Stond al in de planning, als ik vanavond tenminste van mn exwerkgever een berichtje krijg dat ik geld heb om te reizenquote:Op woensdag 26 maart 2014 18:35 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Reden temeer om de komende dagen bij allerlei mensen mee te eten?
Zo vroeg dat ik tv moet kijken op mn ipad.quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hoeft toch niet te kijken?![]()
Oh wacht, hoe laat ga je naar scharrel?
quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik zat bij een kroeg in Amsterdam met C4, hups en smurf..
En toen deed Bart uit Barneveld een leuke poging om me te versieren..
Nadeel was dat ik op al zijn complimentjes met een bevestigend antwoord reageerde.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Zo vroeg dat ik tv moet kijken op mn ipad.
Die hele avond was hilarisch en geniaal!!quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:39 schreef yats het volgende:
[..]Dat zal een hilarisch gezicht geweest zijn.
Maar dan nog hoort het gewoon goed te zijn ongeacht wat het kostquote:Op woensdag 26 maart 2014 18:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja, in verhouding is dit een vrij dure friettent, maar ondanks dat ik naast een winkelcentrum woon is dit de enige.. Dus normaal zijn ze best oke, niet geweldig, maar ach, je moet toch wat he..
Dat houdt nu op. Voor dit geld had ik ook die ene magnetronmaaltijd kunnen halen die ik lust
Barneveld heeft als bijnaam 'kip-city' vanwege de vele kippenboeren in de omgeving. Ze hebben zelfs een museum daarvoor.quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Haha das hier vlakbij! Hoezo dat dan?
Niets mis met een kippenmuseum toch?quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:40 schreef yats het volgende:
[..]
Barneveld heeft als bijnaam 'kip-city' vanwege de vele kippenboeren in de omgeving. Ze hebben zelfs een museum daarvoor.
En dan krijg je ineens spontaan een smurf op schoot, en ben je je bier weer kwijt aan hups en hoor je C4 stiekem lachen op de achtergrond...quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:39 schreef yats het volgende:
[..]Dat zal een hilarisch gezicht geweest zijn.
Nooit. Ik denk dat ik porno ga kijken, eens zien hoe lang dat voetbal interessant is.quote:
Klinkt als 'voor herhaling vatbaar'.quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En dan krijg je ineens spontaan een smurf op schoot, en ben je je bier weer kwijt aan hups en hoor je C4 stiekem lachen op de achtergrond...
Mooie tijden..
Als ik 50ct betaal voor een frietje ga ik er vanuit dat het crappy zooi is.quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maar dan nog hoort het gewoon goed te zijn ongeacht wat het kost
Zonde van het geld dan inderdaad.
Zeker, we zoeken alleen sponsors.quote:
quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En dan krijg je ineens spontaan een smurf op schoot, en ben je je bier weer kwijt aan hups en hoor je C4 stiekem lachen op de achtergrond...
Mooie tijden..
Maar dan wel zonder korset aubquote:
Whehehehehe.quote:
Denk dat dat bedrag wel iets opgeschroefd mag dan inmiddelsquote:Op woensdag 26 maart 2014 18:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Als ik 50ct betaal voor een frietje ga ik er vanuit dat het crappy zooi is.
Toen die gast de straat ging droogneuken voor GvsEquote:
Mijn aanbidderquote:
Zekers.quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mooie tijden..
Logisch wel.quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mijn aanbidder![]()
De peuk die ie me aanbood heb ik wel vriendelijk geweigerd
je snapt wat ik bedoelquote:Op woensdag 26 maart 2014 18:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Denk dat dat bedrag wel iets opgeschroefd mag dan inmiddels![]()
Ik moest meteen weer aan jullie denken toen ik hem laatst weer zag lopen in Amsterdam.quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toen die gast de straat ging droogneuken voor GvsE![]()
Veeg me op
Denk je niet gewoon altijd aan ons dan?quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik moest meteen weer aan jullie denken toen ik hem laatst weer zag lopen in Amsterdam.
Sowieso porno > ajaxquote:Op woensdag 26 maart 2014 18:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nooit. Ik denk dat ik porno ga kijken, eens zien hoe lang dat voetbal interessant is.
Jammer dat C4 de zondag niet heeft meegemaakt.quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Logisch wel.
Wat een geweldige avond was dat eigenlijk ook zeg. Pff
Vlak voor ik 'm zag dacht ik wel aan jou. Dat jij vast mijn Grottenbier zou jatten als je er bij zou zijn geweest.quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Denk je niet gewoon altijd aan ons dan?
De zondag heb ik nog niet mogen ervaren nee.quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jammer dat C4 de zondag niet heeft meegemaakt.
Dus C4, als je nog een keer de zondag mee wil maken...![]()
Maar naar die meatballs ga ik niet meer
Oh hell no!!quote:
Amsterdam Dungeonquote:Op woensdag 26 maart 2014 18:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jammer dat C4 de zondag niet heeft meegemaakt.
Dus C4, als je nog een keer de zondag mee wil maken...![]()
Maar naar die meatballs ga ik niet meer
Ik ben niet zo van de speciaalbierenquote:Op woensdag 26 maart 2014 18:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vlak voor ik 'm zag dacht ik wel aan jou. Dat jij vast mijn Grottenbier zou jatten als je er bij zou zijn geweest.
Sowieso schandalig dat ie zonder ons gaatquote:Op woensdag 26 maart 2014 18:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Denk je niet gewoon altijd aan ons dan?
Feit!!quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sowieso schandalig dat ie zonder ons gaat
Jij op die brandstapel.. Daar is heel nederland mij dankbaar voorquote:Op woensdag 26 maart 2014 18:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh hell no!!
[..]
Amsterdam Dungeon![]()
Jullie in die achtbaan![]()
Ik op de brandstapel
[..]
Ik ben niet zo van de speciaalbieren
Ik snap nog steeds niet dat ze jou als onschuldig konden bestempelenquote:Op woensdag 26 maart 2014 18:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jij op die brandstapel.. Daar is heel nederland mij dankbaar voor
Wacht maar tot je die proeft.quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben niet zo van de speciaalbieren
Uhm, ik hou gewoon niet van speciaalbierenquote:
Geeft niks. Kan ik 'm zelf opdrinken.quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm, ik hou gewoon niet van speciaalbieren
Ik was daarvoor al als heks aangemerktquote:Op woensdag 26 maart 2014 18:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet dat ze jou als onschuldig konden bestempelen
quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sowieso schandalig dat ie zonder ons gaat
Mannen die sowieso denken dat ze ook maar iets te vertellen hebbenquote:Op woensdag 26 maart 2014 18:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Mannen die denken dat ze ook maar iets te vertellen hebben op hun eigen bruiloft
Mannen die denkenquote:Op woensdag 26 maart 2014 18:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mannen die sowieso denken dat ze ook maar iets te vertellen hebben
Nee, ik ben zwaar teleurgesteldquote:
Tja, dat gevoel ken ik.quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, ik ben zwaar teleurgesteld
Moeten ze maar niet zo stom zijn om te trouwenquote:Op woensdag 26 maart 2014 18:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Mannen die denken dat ze ook maar iets te vertellen hebben op hun eigen bruiloft
Ze mogen best nadenken over hoe ze die vuilniszakken naar beneden brengen..quote:
Nee, ik voelde zojuist mn steen breken.quote:
quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, ik voelde zojuist mn steen breken.
Dat sowiesoquote:Op woensdag 26 maart 2014 19:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moeten ze maar niet zo stom zijn om te trouwen
Ach joh, de mietjes van tegenwoordig hebben zelfs daar nog hulp van google bij nodig.quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ze mogen best nadenken over hoe ze die vuilniszakken naar beneden brengen..
Ja opa, en dat is allemaal jouw schuldquote:
Of een vrouw die ze fatsoenlijk aanstuurt.quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat sowieso
[..]
Ach joh, de mietjes van tegenwoordig hebben zelfs daar nog hulp van google bij nodig.
Ik ga zwijgen want ik merk dat ik gemeen ga wordenquote:Op woensdag 26 maart 2014 19:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Of een vrouw die ze fatsoenlijk aanstuurt.
Zucht.quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga zwijgen want ik merk dat ik gemeen ga worden
Sorry, ik ben gewoon echt boos inmiddels.quote:
quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja opa, en dat is allemaal jouw schuld
Kijk maar niet zo onschuldigquote:
Maar zullen we het gewoon gezellig houden dan?quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sorry, ik ben gewoon echt boos inmiddels.
Wat hebben we nu weer gedaan?quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sorry, ik ben gewoon echt boos inmiddels.
jij? Te veel om op te noemen natuurlijkquote:
Ik zat te denken aan vrijdag vroeg in de avond.quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maar zullen we het gewoon gezellig houden dan?
Hoe laat kom je/komen jullie volgende week?![]()
En hoe lang blijven we?
En wanneer komen jullie eigenlijk?
Jij niets hoor in dit gevalquote:
Nja, het is niet dat die jongen echt iets eet..quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan vrijdag vroeg in de avond.
Geen idee.
Ik weet nog niet eens of smurf wel mee kan/wil/komt
Hij moet wel anders wordt ie blauwquote:Op woensdag 26 maart 2014 19:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja, het is niet dat die jongen echt iets eet..
Ik wel.. Ik zit stiekem de eisen van mn moeder aan mn pa door te gevenquote:
Ghehehe waarom wil je ruzie dan?quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik wel.. Ik zit stiekem de eisen van mn moeder aan mn pa door te geven![]()
Binnenkort heb ik weer ruzie denk ik
Ik wil geen ruzie, maar ma durft niet te zeiken op zn werk, en wil de platen voor de verwarming helemaal geverfd hebben. Ik kreeg een plaatje van de nieuwe bank en stoel en vloer enzo en heb toen gezegd dat die platen geschilderd moeten worden. Hou er rekening mee dat ik de afgelopen weken ook al aan een stuk door heb gezeurd over mn bed en mn balkon en dat die man helemaal geen zin heeft om te klussenquote:Op woensdag 26 maart 2014 19:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehehe waarom wil je ruzie dan?
Dan moet ie het maar meteen goed doen, sowieso meteen doen ipv weken wachtenquote:Op woensdag 26 maart 2014 19:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik wil geen ruzie, maar ma durft niet te zeiken op zn werk, en wil de platen voor de verwarming helemaal geverfd hebben. Ik kreeg een plaatje van de nieuwe bank en stoel en vloer enzo en heb toen gezegd dat die platen geschilderd moeten worden. Hou er rekening mee dat ik de afgelopen weken ook al aan een stuk door heb gezeurd over mn bed en mn balkon en dat die man helemaal geen zin heeft om te klussen
Gebeurd wel vaker. Soms vergeten ze je ook door te geven dat je een afspraak hebt, en kom je daar bij toeval achter wanneer je de uitslag van je tbc-test krijgt.quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:18 schreef S95Sedan het volgende:
Leuk dokters die vergeten terug te bellen
Meneer besteld een bank, 6-8 weken levertijd..quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan moet ie het maar meteen goed doen, sowieso meteen doen ipv weken wachten
Soms hebben we ook weleens iets beters te doen dan klussenquote:Op woensdag 26 maart 2014 19:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan moet ie het maar meteen goed doen, sowieso meteen doen ipv weken wachten
Uhuhquote:Op woensdag 26 maart 2014 19:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Soms hebben we ook weleens iets beters te doen dan klussen
Je moet dingen niet opkroppenquote:Op woensdag 26 maart 2014 19:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh
Ik blijf nog steeds zwijgen
Je mag toch wel verwachten dat een dokter een afspraak die hij 's ochtends gemaakt heeft (voor 'smiddags) nog wel herinnertquote:Op woensdag 26 maart 2014 19:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Gebeurd wel vaker. Soms vergeten ze je ook door te geven dat je een afspraak hebt, en kom je daar bij toeval achter wanneer je de uitslag van je tbc-test krijgt.
Ik krop niets opquote:
Hoe gaat het eigenlijk met jou?quote:
Dat had ie al 28 jaar.. Zo lang heeft mn moeder naar die achterlijke steenstrips moeten starenquote:Op woensdag 26 maart 2014 19:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Soms hebben we ook weleens iets beters te doen dan klussen
Soms hebben dokters nog meer patienten en dan kan dat nog wel eens vergeten wordenquote:Op woensdag 26 maart 2014 19:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je mag toch wel verwachten dat een dokter een afspraak die hij 's ochtends gemaakt heeft (voor 'smiddags) nog wel herinnert
" Help! Mijn man is klusser! " is geen optie?quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat had ie al 28 jaar.. Zo lang heeft mn moeder naar die achterlijke steenstrips moeten staren
Misschien had hij geen zin.quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat had ie al 28 jaar.. Zo lang heeft mn moeder naar die achterlijke steenstrips moeten staren
Begrijpelijk maar wel vrij onprofessioneel.quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Soms hebben dokters nog meer patienten en dan kan dat nog wel eens vergeten worden
quote:
Eigenlijk wel.. Toen ik 12 was is de bovenverdieping voor het laatst gefixed, de badkamer iets later, maar de gang nooit, net als de trap en de zolderquote:Op woensdag 26 maart 2014 19:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
" Help! Mijn man is klusser! " is geen optie?
Is jouw pa niet gewoon heel druk met werken en kruizen bij zijn lieve dochter ophangen en kerststalletjes bij oma repareren? enzquote:Op woensdag 26 maart 2014 19:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Eigenlijk wel.. Toen ik 12 was is de bovenverdieping voor het laatst gefixed, de badkamer iets later, maar de gang nooit, net als de trap en de zolder
Omdat het een knieperd is, en te perfectionistisch.. Hij is ook de enige die ik naast mij de randjes langs het plafond toevertrouwquote:Op woensdag 26 maart 2014 19:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Misschien had hij geen zin.
Waarom heeft hij het niet gewoon laten doen oid?
[..]
Begrijpelijk maar wel vrij onprofessioneel.
nee, mijn pa is een lamlul die zn piemel 27 jaar geleden ongeveer in zn broek had moeten houdenquote:Op woensdag 26 maart 2014 19:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is jouw pa niet gewoon heel druk met werken en kruizen bij zijn lieve dochter ophangen en kerststalletjes bij oma repareren? enz
quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Omdat het een knieperd is, en te perfectionistisch.. Hij is ook de enige die ik naast mij de randjes langs het plafond toevertrouw
Dat is wel heel lang geleden dan jaquote:Op woensdag 26 maart 2014 19:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Eigenlijk wel.. Toen ik 12 was is de bovenverdieping voor het laatst gefixed, de badkamer iets later, maar de gang nooit, net als de trap en de zolder
Ik ben best blij dat ie dat niet heeft gedaan hoorquote:Op woensdag 26 maart 2014 19:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, mijn pa is een lamlul die zn piemel 27 jaar geleden ongeveer in zn broek had moeten houden
Sowieso stom.. Maanden niet meer naar gekeken.. Dude ziet match met mij, ik krijg melding, vlees valt ineens vies tegen, en hij blijft continu berichtjes sturen terwijl ik niet reageerquote:Op woensdag 26 maart 2014 19:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil vleeskeuring doen![]()
Stomme tinder
Damnquote:Op woensdag 26 maart 2014 19:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Als je bedenkt dat mijn slaapkamer nog steeds geel met blauw en een zonnebloemrand halverwege de muur is, is het veel te lang geleden.quote:
Spijt hebben dat 'ie 27 jaar geleden z'n lul niet in z'n broek heeft gehouden waarschijnlijk.quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:38 schreef Vinniiee het volgende:
DamnBenieuwd wat ie dat eeuw gedaan heeft
quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Spijt hebben dat 'ie 27 jaar geleden z'n lul niet in z'n broek heeft gehouden waarschijnlijk.
[..]
Spijt hebben dat 'ie 27 jaar geleden z'n lul niet in z'n broek heeft gehouden waarschijnlijk.
Horecabeurs altijd daar, gratis eten en drinkenquote:Op woensdag 26 maart 2014 19:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Leuk hoor zo'n evenementenhal in het dorp waar constant beurzen worden gegeven.
App van vlinderman: binnenkort op een beurs in gorinchem![]()
Ik niet. Dankzij hem ben ik nu lek.quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben best blij dat ie dat niet heeft gedaan hoor
[..]
Sja, na de eerste fout had ie idd beter kunnen weten..quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En daarna gratis neuken bij Huppel. Vlinderman eet graag van meerdere walletjes.quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:40 schreef Royco1 het volgende:
Horecabeurs altijd daar, gratis eten en drinken
Waarschijnlijk dacht hij toen nog dat het niet erger kon worden dan dat.quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Sja, na de eerste fout had ie idd beter kunnen weten..
Ik ben er alleen nog maar naar de reptielenbeurs geweest.quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Horecabeurs altijd daar, gratis eten en drinken
Huppel doet niet meer aan neuken.quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En daarna gratis neuken bij Huppel. Vlinderman eet graag van meerdere walletjes.
Maar ook niet minder.quote:
quote:
plannen maken voor een garage langs het huis (de gehele lengte) met 2 verdiepingen.. En dan zou de muur tussen mijn zus dr kamer en die van mij doorgebroken worden en zouden zus en ik ieder een enorme kamer krijgen. Inmiddels heeft ie de extra hypotheek maar gebruikt voor een carport met gezellig zitgedeelte, aangezien de auto er nooit staat, en voor de nieuwe keuken die mn ma eind vorig jaar eindelijk gekregen heeft.quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
DamnBenieuwd wat ie dat eeuw gedaan heeft
Die mening heb ik nog steeds.quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dacht hij toen nog dat het niet erger kon worden dan dat.
Oh, ik dacht omdat hij er was en jij er klaar mee was.quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben er alleen nog maar naar de reptielenbeurs geweest.
Hij vroeg of ik nog even langs wilde komen, dat kan ie vergeten. Sowieso al omdat de beste vriendin van mn moeder er werkt
Lekker wispelturigquote:Op woensdag 26 maart 2014 19:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
plannen maken voor een garage langs het huis (de gehele lengte) met 2 verdiepingen.. En dan zou de muur tussen mijn zus dr kamer en die van mij doorgebroken worden en zouden zus en ik ieder een enorme kamer krijgen. Inmiddels heeft ie de extra hypotheek maar gebruikt voor een carport met gezellig zitgedeelte, aangezien de auto er nooit staat, en voor de nieuwe keuken die mn ma eind vorig jaar eindelijk gekregen heeft.
Hoi, neuken? Of slaan we de penetratie over en geef ik je er enkel flink van langs?quote:
Er is nog gewoon vriendschap, dus gewoon even hoi zeggen moet kunnen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oh, ik dacht omdat hij er was en jij er klaar mee was.
Nee dank u!quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoi, neuken? Of slaan we de penetratie over en geef ik je er enkel flink van langs?
Nja ach, hij denkt alles goed door.. Zo heeft ie nu al het hele plan in zn hoofd over hoe ie het kattennet hier op gaat hangen.. Ik zou zoiets pas gaan bedenken als ik het morgen zou moeten doenquote:
Ik op het moment zelfquote:Op woensdag 26 maart 2014 19:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja ach, hij denkt alles goed door.. Zo heeft ie nu al het hele plan in zn hoofd over hoe ie het kattennet hier op gaat hangen.. Ik zou zoiets pas gaan bedenken als ik het morgen zou moeten doen
Ik erna.quote:
Ja, dat dusquote:Op woensdag 26 maart 2014 19:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja ach, hij denkt alles goed door.. Zo heeft ie nu al het hele plan in zn hoofd over hoe ie het kattennet hier op gaat hangen.. Ik zou zoiets pas gaan bedenken als ik het morgen zou moeten doen
Ik haat klussen. Doe het dus nooit, regel ik wel 'een mannetje' voor.quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:49 schreef S95Sedan het volgende:
Niks mis mee, volgende 'versie' ervan kan alleen maar beter zijn
Nee, ik zou de nacht ervoor in mijn stonedheid een geweldig plan verzinnen.quote:
pa heeft iemand de vloer laten leggen bij hem. Hij en ik zien nu al overal foutjes.quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik haat klussen. Doe het dus nooit, regel ik wel 'een mannetje' voor.
Doe het liever zelf, dan weet ik dat het goed gebeurd.quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik haat klussen. Doe het dus nooit, regel ik wel 'een mannetje' voor.
Herkenbaarquote:Op woensdag 26 maart 2014 19:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
pa heeft iemand de vloer laten leggen bij hem. Hij en ik zien nu al overal foutjes.
Hij gaat een complete overkapping maken voor je katten?quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, ik zou de nacht ervoor in mijn stonedheid een geweldig plan verzinnen.
Maar omdat pa dat niet doet, heb ik gratis balken twv een paar honderd euro op mn balkon staan
hoe is je randje?quote:
Mijn talent is dat ik anderen heel goed kan vertellen hoe ik het wil hebben. Dus dat gaat in de praktijk wel goed.quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:52 schreef S95Sedan het volgende:
Doe het liever zelf, dan weet ik dat het goed gebeurd.
Alcatraz is er niks bijquote:Op woensdag 26 maart 2014 19:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hij gaat een complete overkapping maken voor je katten?
Dat is leuk als je erbij bent ja. Maar dan weet ik het wel dan ga ik me lopen ergerenquote:Op woensdag 26 maart 2014 19:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn talent is dat ik anderen heel goed kan vertellen hoe ik het wil hebben. Dus dat gaat in de praktijk wel goed.
Ook niet netjes gedaan?quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nog steeds hetzelfde![]()
Maar ik doelde eigenlijk ook op de vloer
Niet goed genoeg nee. Op sommige plekken zitten kieren, en op een aantal plekken heeft ie iets laten vallen waardoor de toplaag eraf ligtquote:
Door een bedrijf?quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet goed genoeg nee. Op sommige plekken zitten kieren, en op een aantal plekken heeft ie iets laten vallen waardoor de toplaag eraf ligt![]()
Dus nu heb ik daar maar een plant en een kleed overheen gelegd
Voor die plekken waar ie iets op heeft laten vallen kan je toch terugvallen op de garantie? Of heb je hem niet door een vakman laten leggen?quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet goed genoeg nee. Op sommige plekken zitten kieren, en op een aantal plekken heeft ie iets laten vallen waardoor de toplaag eraf ligt![]()
Dus nu heb ik daar maar een plant en een kleed overheen gelegd
quote:
Nee, door m'n oom. Als het een bedrijf was geweest hadden ze de hele handel er opnieuw in mogen leggenquote:Op woensdag 26 maart 2014 19:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Voor die plekken waar ie iets op heeft laten vallen kan je toch terugvallen op de garantie? Of heb je hem niet door een vakman laten leggen?
3x6m was iets van 50/60 euro geloof ikquote:Op woensdag 26 maart 2014 19:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Zo, ik kan weer roken en snacken![]()
GvsE, dat kattennet he. Was dat heel erg duur?
Ah, minder dan. Ook niet dicht bij het einde met leggen, wellicht dat je dan een plank kan vervangen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Nee, door m'n oom. Als het een bedrijf was geweest hadden ze de hele handel er opnieuw in mogen leggen
Nee, juist aan het begin.quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah, minder dan. Ook niet dicht bij het einde met leggen, wellicht dat je dan een plank kan vervangen.
En je hebt je oom er niet op aangesproken?quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Nee, door m'n oom. Als het een bedrijf was geweest hadden ze de hele handel er opnieuw in mogen leggen
Dat valt nog wel mee. Al heb ik wel iets meer dan dat nodigquote:Op woensdag 26 maart 2014 20:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
3x6m was iets van 50/60 euro geloof ik
Natuurlijk wel, maar ja.quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En je hebt je oom er niet op aangesproken?
Ik ben zo blij dat ik pa en P. heb.. Die werken zo netjes dat het bijna irritant is
kijk.. Dat scheelt weer. De muur in de woonkamer ook ws, alleen de randjes nietquote:Op woensdag 26 maart 2014 20:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, maar ja.
Hehehe, de slaapkamermuur ziet er wel goed uit
Haha, ja kloptquote:Op woensdag 26 maart 2014 20:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kijk.. Dat scheelt weer. De muur in de woonkamer ook ws, alleen de randjes niet
Moet toch wel kunnen dan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |