abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138260715
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:16 schreef Palomar het volgende:

[..]

Oh ja, want het fotorolletje moet natuurlijk eerst nog aan land worden gebracht en daarna wachten totdat deze bij de fotograaf ontwikkeld is ;)
Ik dacht dat je het over de brokstukken had.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_138260996
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:19 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Ik dacht dat je het over de brokstukken had.
Foto's van de brokstukken, lijkt me ook wel iets wat ze zouden moeten willen delen als ze denken dat ze wat gevonden hebben.
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_138261012
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 12:41 schreef Loekie1 het volgende:
The new search area is about 80 percent smaller than the old one, but it remains large: about 123,000 square miles, about the size of Poland.

Sea depths in the new area range from 6,560 feet to 13,120 feet, Young said. There are trenches in the area that go even deeper, Australia's national science agency said in a statement. That includes the Diamantina Trench, which is up to 7,300 meters deep, but it was unclear whether the deepest parts of the trench are in the search area.
http://www.cbsnews.com/ne(...)r-credible-new-lead/
Tekst en kaartje komen niet overeen trouwens:

Trench (grootste deel) ligt ZO van search area.

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:30 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Foto's van de brokstukken, lijkt me ook wel iets wat ze zouden moeten willen delen als ze denken dat ze wat gevonden hebben.
Komt vast wel. Ik heb daarnaast al zat foto's gezien van satellieten dus waarom ze het zouden achterhouden is mij een raadsel.
pi_138261452
Ik weet vrij zeker dat dinsdag aanstaande meerdere FOKkers hier zullen melden dat het toestel gevonden is.
pi_138261808
Op basis van wat? Ik word juist alleen maar pessimistischer.

Dat er een vliegtuig wat van Kuala Lumpur naar Bejing vlieg is gecrasht binnen 100 kilometer van één van de diepste oceaandieptes ter wereld, 8000 kilometer van zijn geplande landingslocatie vandaan, op een tot dusver vrijwel onverkende zeebodem na een moedwillige koerswijziging in het volste verstand van degene die het vliegtuig onder controle had en daarna zijn uiterste best deed om niet alleen uit het zicht van de radar te blijven, maar óók nog werk maakte om degene die naderhand de flight data zouden onderzoeken nog te misleiden om zodoende nog onvindbaarder te worden... Dat ziet er allemaal niet heel best uit en ik zit vooralsnog op zelfmoord.
pi_138261853
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 14:03 schreef ThePlaneteer het volgende:

Dat er een vliegtuig wat van Kuala Lumpur naar Bejing vlieg is gecrasht binnen 100 kilometer van één van de diepste oceaandieptes ter wereld, 8000 kilometer van zijn geplande landingslocatie vandaan, op een tot dusver vrijwel onverkende zeebodem na een moedwillige koerswijziging in het volste verstand van degene die het vliegtuig onder controle had en daarna zijn uiterste best deed om niet alleen uit het zicht van de radar te blijven, maar óók nog werk maakte om degene die naderhand de flight data zouden onderzoeken nog te misleiden om zodoende nog onvindbaarder te worden... Dat ziet er allemaal niet heel best uit en ik zit vooralsnog op zelfmoord.
Op basis van 1 april.
pi_138261863
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 14:03 schreef ThePlaneteer het volgende:
'Grapjassen' :') en dan hele slechte paints enzo.
Ja doei.
pi_138261908
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 14:05 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Op basis van 1 april.
Aaaaah ok ik snap hem. :9
Sorry Motorbloempje, had het even niet door ;)
pi_138263836
NIEUWE SIGHTINGS x24121.

5 vliegtuigen vinden wat. Voorheen waren het steeds satellieten dus toch interessant:
http://www.newser.com/art(...)irmed-as-debris.html
pi_138266320
quote:
Chinese state broadcaster CCTV has tweeted a picture of what it claims is one of the photos of objects spotted by that New Zealand search flight.

http://www.theguardian.co(...)-closer-to-australia
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  vrijdag 28 maart 2014 @ 16:35:25 #261
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_138266480
quote:
Het eerste echte duidelijk plaatje van een object dat een wrakstuk kan zijn. Maar goed in die 3 weken zijn alle brokstukken natuurlijk flink uit elkaar gedreven - kunnen honderden kilometers verspreid zijn.
Lack of common cents
pi_138266495
Nou dat kan dus echt alles zijn.
Hopelijk wordt er een keer iets uit de zee gevist.
pi_138266496
quote:
Het is iets. Eerste keer dat de objecten op radarbeelden zich laten vertalen naar een daadwerkelijke foto.
pi_138266497
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 16:35 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Het eerste echte duidelijk plaatje van een object dat een wrakstuk kan zijn.
Of iets dat van een boot gevallen/gewaaid is.
Ja doei.
pi_138266526
Maarja vaart nu een Chinees schip heen, hopelijk kan die het nog vinden.
Ook is er een heli gestuurd.
  vrijdag 28 maart 2014 @ 16:52:48 #266
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_138267068
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 16:36 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Het is iets. Eerste keer dat de objecten op radarbeelden zich laten vertalen naar een daadwerkelijke foto.
Dat vooral.
Tot nu toe is bijna alles wat ze tegenkomen meteen mogelijk gerelateerd aan de MH370.
Zo heb je wel elke dag wat te melden natuurlijk.
pi_138267257
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 16:52 schreef Marrije het volgende:

[..]

Tot nu toe is bijna alles wat ze tegenkomen meteen mogelijk gerelateerd aan de MH370.
Hoe weet jij dat?
  vrijdag 28 maart 2014 @ 17:00:36 #268
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_138267375
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 16:57 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat?
Omdat dit het eerste is wat zodanig gepresenteerd wordt.
pi_138267409
Maar hoe weet jij dat alles wat men vind gelijk in de pers wordt gebracht dat het mogelijk MH370 gerelateerd is? Ik vind dat best knap namelijk dat je schijnt te weten wat men NIET publiekelijk uitbrengt.

Daardoor nogal een sullige opmerking.

Er zijn tot dusver 4 satelliet reports en 1 vliegtuig report.
Nou niet echt iets waarbij ik denk 'alles wat ze vinden is direct mogelijk aan het vliegtuig gerelateerd'. But then again, daar zijn geen zinnige uitspraken over te doen.
  vrijdag 28 maart 2014 @ 17:04:38 #270
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_138267515
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 17:01 schreef ThePlaneteer het volgende:
Maar hoe weet jij dat alles wat men vind gelijk in de pers wordt gebracht dat het mogelijk MH370 gerelateerd is? Ik vind dat best knap namelijk dat je schijnt te weten wat men NIET publiekelijk uitbrengt.
zo ben ik *)
pi_138267645
Kom op, ThePlaneteer: zie ook die foto's die hier in 't topic verschijnen! Elk plastic bekertje in dat grote gebied zou nu volgens allerhande media ineens deel van 't wrak kunnen zijn, er zijn immers in álle gebieden tot nu toe wel, al dan niet met satelietbeelden, 'opvallende plekken/mogelijke objecten' gesignaleerd..

Ach ja...

Maargoed, iemand trouwens nog een antwoord op mijn vraag hier?

quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 18:45 schreef motorbloempje het volgende:
Maar even hè, voor iemand die geen tijd heeft om 35 topics door te spitten:

Dat kreng was onderweg van Kuala Lumpur naar Bejing.

Uit data bleek dus dat 't nog aan 't vliegen was na 7.5 uur.

Er zijn 'dark spots' boven de oceaan waar geen/minimale comm. mogelijk is en radar ook niet meer te gebruiken is. Maar als dat kreng weer is omgedraaid, dan moet het toch juist langer 'in range' geweest zijn als het uiteindelijk ergens in 't fucking zuiden beland is?
Ja doei.
  vrijdag 28 maart 2014 @ 17:13:12 #272
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_138267861
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 17:08 schreef motorbloempje het volgende:
Er zijn 'dark spots' boven de oceaan waar geen/minimale comm. mogelijk is en radar ook niet meer te gebruiken is. Maar als dat kreng weer is omgedraaid, dan moet het toch juist langer 'in range' geweest zijn als het uiteindelijk ergens in 't fucking zuiden beland is?
ik heb het voorbij zien komen, maar begrijp de vraag niet :@
Langer dan wat?
pi_138267957
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 17:08 schreef motorbloempje het volgende:
Kom op, ThePlaneteer: zie ook die foto's die hier in 't topic verschijnen! Elk plastic bekertje in dat grote gebied zou nu volgens allerhande media ineens deel van 't wrak kunnen zijn, er zijn immers in álle gebieden tot nu toe wel, al dan niet met satelietbeelden, 'opvallende plekken/mogelijke objecten' gesignaleerd..

Ach ja...

Maargoed, iemand trouwens nog een antwoord op mijn vraag hier?

[..]

Tot nu toe 5x gerapporteerd dat er mogelijk wat gevonden is. Misschien maken die sats dagelijks 25 verdachte foto's. Dan kun je lastig roepen dat elk wissewasje in de media wordt gebracht toch? Je kunt er gewoon niks zinnigs over zeggen.

En wat bedoel je precies met 'weer is omgedraaid'.
pi_138268132

Het is dus op zeker binnen bereik geweest van de JORN radar in Australië, die zouden hem dus gezien kunnen hebben.
pi_138268179
De afbeelding komt trouwens hier vandaan :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')