Ik dacht dat je het over de brokstukken had.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:16 schreef Palomar het volgende:
[..]
Oh ja, want het fotorolletje moet natuurlijk eerst nog aan land worden gebracht en daarna wachten totdat deze bij de fotograaf ontwikkeld is
Foto's van de brokstukken, lijkt me ook wel iets wat ze zouden moeten willen delen als ze denken dat ze wat gevonden hebben.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:19 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het over de brokstukken had.
Tekst en kaartje komen niet overeen trouwens:quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:41 schreef Loekie1 het volgende:
The new search area is about 80 percent smaller than the old one, but it remains large: about 123,000 square miles, about the size of Poland.
Sea depths in the new area range from 6,560 feet to 13,120 feet, Young said. There are trenches in the area that go even deeper, Australia's national science agency said in a statement. That includes the Diamantina Trench, which is up to 7,300 meters deep, but it was unclear whether the deepest parts of the trench are in the search area.
http://www.cbsnews.com/ne(...)r-credible-new-lead/
Komt vast wel. Ik heb daarnaast al zat foto's gezien van satellieten dus waarom ze het zouden achterhouden is mij een raadsel.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:30 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Foto's van de brokstukken, lijkt me ook wel iets wat ze zouden moeten willen delen als ze denken dat ze wat gevonden hebben.
Op basis van 1 april.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:03 schreef ThePlaneteer het volgende:
Op basis van wat? Ik word juist alleen maar pessimistischer.
Dat er een vliegtuig wat van Kuala Lumpur naar Bejing vlieg is gecrasht binnen 100 kilometer van één van de diepste oceaandieptes ter wereld, 8000 kilometer van zijn geplande landingslocatie vandaan, op een tot dusver vrijwel onverkende zeebodem na een moedwillige koerswijziging in het volste verstand van degene die het vliegtuig onder controle had en daarna zijn uiterste best deed om niet alleen uit het zicht van de radar te blijven, maar óók nog werk maakte om degene die naderhand de flight data zouden onderzoeken nog te misleiden om zodoende nog onvindbaarder te worden... Dat ziet er allemaal niet heel best uit en ik zit vooralsnog op zelfmoord.
'Grapjassen'quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:03 schreef ThePlaneteer het volgende:
Op basis van wat? Ik word juist alleen maar pessimistischer.
Aaaaah ok ik snap hem.quote:
quote:Chinese state broadcaster CCTV has tweeted a picture of what it claims is one of the photos of objects spotted by that New Zealand search flight.
Het eerste echte duidelijk plaatje van een object dat een wrakstuk kan zijn. Maar goed in die 3 weken zijn alle brokstukken natuurlijk flink uit elkaar gedreven - kunnen honderden kilometers verspreid zijn.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:30 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.theguardian.co(...)-closer-to-australia
Het is iets. Eerste keer dat de objecten op radarbeelden zich laten vertalen naar een daadwerkelijke foto.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:30 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.theguardian.co(...)-closer-to-australia
Of iets dat van een boot gevallen/gewaaid is.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het eerste echte duidelijk plaatje van een object dat een wrakstuk kan zijn.
Dat vooral.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:36 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Het is iets. Eerste keer dat de objecten op radarbeelden zich laten vertalen naar een daadwerkelijke foto.
Hoe weet jij dat?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
Tot nu toe is bijna alles wat ze tegenkomen meteen mogelijk gerelateerd aan de MH370.
zo ben ikquote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:01 schreef ThePlaneteer het volgende:
Maar hoe weet jij dat alles wat men vind gelijk in de pers wordt gebracht dat het mogelijk MH370 gerelateerd is? Ik vind dat best knap namelijk dat je schijnt te weten wat men NIET publiekelijk uitbrengt.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:45 schreef motorbloempje het volgende:
Maar even hè, voor iemand die geen tijd heeft om 35 topics door te spitten:
Dat kreng was onderweg van Kuala Lumpur naar Bejing.
Uit data bleek dus dat 't nog aan 't vliegen was na 7.5 uur.
Er zijn 'dark spots' boven de oceaan waar geen/minimale comm. mogelijk is en radar ook niet meer te gebruiken is. Maar als dat kreng weer is omgedraaid, dan moet het toch juist langer 'in range' geweest zijn als het uiteindelijk ergens in 't fucking zuiden beland is?
ik heb het voorbij zien komen, maar begrijp de vraag nietquote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:08 schreef motorbloempje het volgende:
Er zijn 'dark spots' boven de oceaan waar geen/minimale comm. mogelijk is en radar ook niet meer te gebruiken is. Maar als dat kreng weer is omgedraaid, dan moet het toch juist langer 'in range' geweest zijn als het uiteindelijk ergens in 't fucking zuiden beland is?
Tot nu toe 5x gerapporteerd dat er mogelijk wat gevonden is. Misschien maken die sats dagelijks 25 verdachte foto's. Dan kun je lastig roepen dat elk wissewasje in de media wordt gebracht toch? Je kunt er gewoon niks zinnigs over zeggen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:08 schreef motorbloempje het volgende:
Kom op, ThePlaneteer: zie ook die foto's die hier in 't topic verschijnen! Elk plastic bekertje in dat grote gebied zou nu volgens allerhande media ineens deel van 't wrak kunnen zijn, er zijn immers in álle gebieden tot nu toe wel, al dan niet met satelietbeelden, 'opvallende plekken/mogelijke objecten' gesignaleerd..
Ach ja...
Maargoed, iemand trouwens nog een antwoord op mijn vraag hier?
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |