Zakjes chips. Wel zelf af te halen overigens.quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben echt benieuwd waar je op gaat trakteren.
Omdat je mij niet quote. Maar ik zal mijn naam even sherlocken.quote:
Hij is nu een persoon met aanzien, ik denk dat hij zich verheven voelt boven de gewone man.quote:
vroeger stuurde lr mij voice chats en fobo berichten over de gewone manquote:Op woensdag 26 maart 2014 20:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij is nu een persoon met aanzien, ik denk dat hij zich verheven voelt boven de gewone man.
Iedereen die niet in de keuken schijt heeft het recht zich verheven te voelen boven Smoofie.quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij is nu een persoon met aanzien, ik denk dat hij zich verheven voelt boven de gewone man.
Om mrstylo te irriteren.quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:34 schreef Insomnia_ het volgende:
euh waarom gaat dit nummer automatisch turks subtitlen
Dankje, gelukkig heb ik mijn pilletjes genomenquote:Op woensdag 26 maart 2014 20:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iedereen die niet in de keuken schijt heeft het recht zich verheven te voelen boven Smoofie.
Je hebt toch net een nieuwe laptop?quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn internet stopte ermee en vervolgens viel mijn computer zelfs uit.
Om het verhaal toch positief te eindigen, mijn internet doet het wel weer na het heropstarten
NSAquote:Op woensdag 26 maart 2014 20:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Om het verhaal toch positief te eindigen, mijn internet doet het wel weer na het heropstarten
Ik ben een echt luxedier. Ik heb ook nog een computer van 7 jaar oud die om de zoveel tijd vraagt om uit zijn lijden verlost te worden.quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je hebt toch net een nieuwe laptop?
Zou mij niks verbazen in mijn nieuwe positie.quote:
Misschien dat mijn Ronaldo gifjes je kunnen opvrolijken.quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn laptop is nu ongeveer 6 jaar oud, dat was echt een gouden aankoop want hij doet het nog prima. Daarvoor had ik een paar keer een computer die al heel snel stukging.quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben een echt luxedier. Ik heb ook nog een computer van 7 jaar oud die om de zoveel tijd vraagt om uit zijn lijden verlost te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |