Ahquote:Op woensdag 26 maart 2014 20:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat liedje gaat over slave labour in de gevangenissen.Vandaar.
Weet je waar ik telkens om moet lachen?quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moet telkens lachen om die spuuglelijke albumcover als er een nummer wordt gepost
Crewbash.quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
AhLange tijd geleden dat ik dat album heb geluisterd, alleen de track die ik postte vind ik geniaal.
[..]
Weet je waar ik telkens om moet lachen?
Jouw kop.
Luister hem sinds een paar weken weer regelmatig, lekker albumpje wel.quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
AhLange tijd geleden dat ik dat album heb geluisterd, alleen de track die ik postte vind ik geniaal.
quote:[..]
Weet je waar ik telkens om moet lachen?
Jouw kop.
http://forum.fok.nl/topic/2089142quote:
Moet ik ook weer eens gaan doen, 'Violent by Design' is ook zo'n bazenalbum.quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:05 schreef Typisch het volgende:
Luister hem sinds een paar weken weer regelmatig, lekker albumpje wel.
Te vroeg. Ik heb nog niet voldoende steun achter de schermen.quote:
Bedankt Smoofiequote:
Ik maakte een grapje dat ik ook gemaakt had als ik je selfie niet had gehad.quote:
Deze keer moslims of russen in London?quote:
je bent zelfquote:
Blanke Amerikanen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Deze keer moslims of russen in London?
altijd hetzelfde met die moslims ;squote:Op woensdag 26 maart 2014 20:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Blanke Amerikanen.
Hahahanee grapje, gewoon moslims weer.
Ik ben echt benieuwd waar je op gaat trakteren.quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn FOK! account wordt kennelijk 7 jaar oud over 5 dagen. Wat een feest.
Op Ranja met een stukje taart.quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben echt benieuwd waar je op gaat trakteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |