Was helemaal vergeten dat die vanavond al moesten.quote:
okequote:Op woensdag 26 maart 2014 20:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Was helemaal vergeten dat die vanavond al moesten.
Ik dacht dat die dingen onverwoestbaar moesten zijn, heb je er mee gezwommen of zoiets?quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:08 schreef TwenteFC het volgende:
Godverteringdomme SSD naar de kloten, nog geen 4 maand oud.
Meteen maar nieuwe gekocht
dat zuigtquote:Op woensdag 26 maart 2014 21:08 schreef TwenteFC het volgende:
Godverteringdomme SSD naar de kloten, nog geen 4 maand oud.
Meteen maar nieuwe gekocht
Windows 8 installeren, komt wel in de buurt van dat ding in een bak water gooienquote:Op woensdag 26 maart 2014 21:11 schreef AFCNiels het volgende:
Verbeek op 2-0![]()
![]()
[..]
Ik dacht dat die dingen onverwoestbaar moesten zijn, heb je er mee gezwommen of zoiets?
Ah, sucks wel.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:18 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Samsung 840 evo 256gb. Destijds voor 150 euro gekocht volgens mij
garantie? SSDquote:Op woensdag 26 maart 2014 21:18 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Samsung 840 evo 256gb. Destijds voor 150 euro gekocht volgens mij
Jaquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Baas! Oordopjes zijn belangrijk in het leven
charmed_angel heeft gescoord en gewonnenquote:Op woensdag 26 maart 2014 19:00 schreef GGMM het volgende:
Charmed_angel is voorstander van slavernij
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
charmed_angel heeft gescoord en gewonnen
En de korst op de schaafwond ook heel gehouden?quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
charmed_angel heeft gescoord en gewonnen
gelukkig wel.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En de korst op de schaafwond ook heel gehouden?
Als ik hetzelfde bedrag bied op een speler als andere clubs wordt dat van mij consequent geweigerd en van de andere clubs geaccepteerd.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:47 schreef Typisch het volgende:
Arsenal en City hebben 3 van mijn jeugdspelers een contract aangeboden.![]()
Wat een kut spel is dat football manager toch.
En nu komt Barcelona ook nog eens voor mijn Luc Kruys, geboren in Den Haag op 15/8/2006.
Ik heb ze allemaal een relatief goed salaris gegeven en ze zijn gebleven. Clausule erin voor 3 jaar verlengen als ik dat wil.quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ik hetzelfde bedrag bied op een speler als andere clubs wordt dat van mij consequent geweigerd en van de andere clubs geaccepteerd.
Dan gooi ik met mijn bureaustoel.
Ik hou nu lekker grote schoonmaakquote:Op woensdag 26 maart 2014 23:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal een relatief goed salaris gegeven en ze zijn gebleven. Clausule erin voor 3 jaar verlengen als ik dat wil.
[ afbeelding ]
Littlerabbit *quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:04 schreef RensAjacied het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=792110764133272&set=vb.155216844489337&type=2&theater
Little Rabbit
Ze blijven ook maar doorgaanquote:Op donderdag 27 maart 2014 00:04 schreef RensAjacied het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=792110764133272&set=vb.155216844489337&type=2&theater
LittleRabbit
Hoe kunnen deze mannen de derde partij zijn?quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze blijven ook maar doorgaanHet is al heel wat dat ze dit keer de kleren wel aanhielden.
Al is het natuurlijk ook onzin dat ze dwangmatig afstand zouden moeten nemen. Die CDA'er is hier belachelijk bezig.quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoe kunnen deze mannen de derde partij zijn?
Ik ben niet eens dat die mensen dwangmatig afstand zouden moeten nemen van een uitspraak van een andere partij. Maar dit zijn wel echte tokkies.quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al is het natuurlijk ook onzin dat ze dwangmatig afstand zouden moeten doen. Die CDA'er is hier belachelijk bezig.
Verder... als je niet weet wat je moet stemmen dan die leuke man met snor van alle billboards maar. Denk ik dan.
Het is een act. Ze spelen voor Pownews de Tegenpartij na met succes. Wat overigens niet wegneemt dat het nudistenstrand wel daadwerkelijk één van hun hoofdpunten in het partijprogramma wasquote:Op donderdag 27 maart 2014 00:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ben niet eens dat die mensen dwangmatig afstand zouden moeten nemen van een uitspraak van een andere partij. Maar dit zijn wel echte tokkies.
Oh is het een act?quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is een act. Ze spelen voor Pownews de Tegenpartij na met succes. Wat overigens niet wegneemt dat het nudistenstrand wel daadwerkelijk één van hun hoofdpunten in het partijprogramma was
Dat zijn het ook, maar jij denkt toch niet dat ze zonder camera ook zo zijn?quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oh is het een act?.
Zag dit item voor het eerst dus ik dacht dat dit echt de raadsleden waren
Whut?quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zijn het ook, maar jij denkt toch niet dat ze zonder camera ook zo zijn?
Hier heb je deel één. Echt schaamteloos grappig
Hij is weer mooi.quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:28 schreef Typisch het volgende:
http://www.luckymedia.nl/luckytv/2014/02/bij-ons-op-een/
gvd
Al kan het niet tippen aan 'Werken bij de NOS'quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:28 schreef Typisch het volgende:
http://www.luckymedia.nl/luckytv/2014/02/bij-ons-op-een/
gvd
quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Spuiten ze die mannen plat met hormoon remmers voor ze aan dat Adam en Eva meedoen?
Sorry Mikey. Die onzin valt bij mij onder het rijtje GTST, dat kijk ik niet.quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die wijven van deze adam en eva zijn heel lelijk zweefteef vega hippie heksen brr gelukkig brengen ze die spinnenweb kutten niet in beeld.
Rens wel maar die is stil.quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al kan het niet tippen aan 'Werken bij de NOS'
Al is een Joris Linssen bash altijd goed.
[..]
[..]
Sorry Mikey. Die onzin valt bij mij onder het rijtje GTST, dat kijk ik niet.
Ja, is een beetje voortbordurend op Werken bij de NOS. Geniale gasten.quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al kan het niet tippen aan 'Werken bij de NOS'
Al is een Joris Linssen bash altijd goed.
Had jij dat item voor fok games nou geschreven?quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, is een beetje voortbordurend op Werken bij de NOS. Geniale gasten.
Soloproject toch? Wat het overigens alleen maar knapper maakt.quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Sander van de Pavert doet het in zijn eentje.quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |