Dat heeft Natas ook wel:quote:Op dinsdag 22 december 2015 11:48 schreef rubbereend het volgende:
[ afbeelding ]
Froger heeft ook gewoon een drankhoofd
Godverquote:Op dinsdag 22 december 2015 11:48 schreef rubbereend het volgende:
[ afbeelding ]
Froger heeft ook gewoon een drankhoofd
gezellig samen aan de borrel..............quote:Op dinsdag 22 december 2015 11:51 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat heeft Natas ook wel:
[ afbeelding ]
Die gaan we mergen met deze inclusief een andere titel.quote:Op dinsdag 22 december 2015 11:41 schreef roos85 het volgende:
Ben zo vrij geweest om een topic te openen over het drankprobleem van Froger:
SHO / Gordon: René Froger heeft een drankprobleem
Goeie plek, bedankt! Nu hoeft mevrouw banks het niet te weten als ik weer eens stiekem een slok wil nemenquote:Op dinsdag 22 december 2015 11:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Godver
Lijkt me echt zo'n gast die een fles wodka in de stortbak van het toilet heeft verstopt.
Oke, vond het eigenlijk wel een eigen topic waard.quote:Op dinsdag 22 december 2015 11:56 schreef static het volgende:
[..]
Die gaan we mergen met deze inclusief een andere titel.
Cornelis Neukmeroth.quote:Op dinsdag 22 december 2015 11:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja, hij schijnt ook af en toe vrouwen te doppen. Hadden samen besloten om het kindje weg te halen omdat het 'gewoon niet kon'.
Schijnbaar naait die gast alles wat los en vast zit
Leek er trouwens een beetje op alsof de meid/vrouw die hij zwanger had gemaakt OF een BN'er was of te jong of al getrouwd.
Ik ook, voor hetzelfde geld heeft Gordon zich weer onmogelijk gedragen midden in de nacht en heeft Froger eindelijk eens ballen getoond na een biertje en Goor de deur gewezenquote:Op dinsdag 22 december 2015 12:34 schreef pleeborstel het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar Frogers' versie van het verhaal over Marbella.
Hij 'herkent zich er niet in'. Hij kan zo politicus worden.quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Sowieso, Jeroen van der Boom is ook een kutlul.
Sobersoquote:Op dinsdag 22 december 2015 13:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Sowieso, Jeroen van der Boom is ook een kutlul.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |