En dan was mn eerste post in deze reeks zelfs nog in deel 1. Onder een andere nick weliswaar, maar dan nogquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:09 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Vanwaar het waardeloze gevoel kerel?
Ik zat BTW net eens terug te lezen in hele oude topics van deze serie, van eind 2011. Grappig om posts te lezen van het topicmeubilair dat toen ook al aanwezig was. Swets was toen blij met 28:22 op de 5k. Loopt-ie nu 4x achter elkaar tijdens een HM. YUR die twijfelt of hij niet alvast vandaag gaat lopen vanwege een verwachtte storm. Erg vermakelijk, heb ik destijds allemaal gemist.
Godverdomme in 3 jaar tijd maar 3 minuten van m'n pr op de 5K afgelopenquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:09 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Vanwaar het waardeloze gevoel kerel?
Ik zat BTW net eens terug te lezen in hele oude topics van deze serie, van eind 2011. Grappig om posts te lezen van het topicmeubilair dat toen ook al aanwezig was. Swets was toen blij met 28:22 op de 5k. Loopt-ie nu 4x achter elkaar tijdens een HM. YUR die twijfelt of hij niet alvast vandaag gaat lopen vanwege een verwachtte storm. Erg vermakelijk, heb ik destijds allemaal gemist.
Het wordt tijd dat je je best eens gaat doen, lapzwansquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Godverdomme in 3 jaar tijd maar 3 minuten van m'n pr op de 5K afgelopen
Klinkt als endo die de muziekplayer onderbreekt om je km tijd te vertellen, en winamp dan niet meer door gaat.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:59 schreef Zhano het volgende:
Ik speel altijd een liveset tijdens het hardlopen, maar die gaat elke keer exact na 1 kilometer op pauze. Ik heb alleen Endomondo en Winamp draaien dan, iemand ervaring mee?
Of gewoon Endomondo gebruiken als playerquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:14 schreef Guard het volgende:
[..]
Klinkt als endo die de muziekplayer onderbreekt om je km tijd te vertellen, en winamp dan niet meer door gaat.
Je kan een andere player proberen, of de meldingen in endo uitzetten
Ik had vanmiddag precies hetzelfde. Ik maak even gebruik van de gelegenheid om daar nog een keer over te klagen. Maar de nieuwe sloffen zitten lekkâh.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:11 schreef YUR het volgende:Oh, en het lopen liep gewoon ff niet. Geen man overboord.
In dat topic was jouw PR een 26'er, jij staat nu op 23? Da's mijn doel voor dit jaar, voor het eerst onder de 24.quote:Op
woensdag 26 maart 2014 22:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Godverdomme in 3 jaar tijd maar 3 minuten van m'n pr op de 5K afgelopen
Hmm wist niet dat dat kon, maar ja ik gebruik de endo app slechts sporadisch om tracken...quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:15 schreef YUR het volgende:
[..]
Of gewoon Endomondo gebruiken als player
25:30quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:16 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag precies hetzelfde. Ik maak even gebruik van de gelegenheid om daar nog een keer over te klagen. Maar de nieuwe sloffen zitten lekkâh.
[..]
In dat topic was jouw PR een 26'er, jij staat nu op 23? Da's mijn doel voor dit jaar, voor het eerst onder de 24.
Ah ok. En dat je Endo kon gebruiken om af te spelen wist ik niet.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:14 schreef Guard het volgende:
[..]
Klinkt als endo die de muziekplayer onderbreekt om je km tijd te vertellen, en winamp dan niet meer door gaat.
Je kan een andere player proberen, of de meldingen in endo uitzetten
Dit is gelukkig een waanzinnig educatief topicquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:18 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ah ok. En dat je Endo kon gebruiken om af te spelen wist ik niet.
Van veterstrikdiploma tot app beheer, we hebben het allemaalquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:19 schreef YUR het volgende:
[..]
Dit is gelukkig een waanzinnig educatief topic
Dat klopt zeker. Was jij niet degene die met SmashRun op de proppen kwam? Topsitequote:Op woensdag 26 maart 2014 22:19 schreef YUR het volgende:
[..]
Dit is gelukkig een waanzinnig educatief topic
Ik was het niet! Volgens mij las ik hier ook voor het eerst over SmashRun. Leuke site met een actieve kleine crew met volgens mij best veel potentiequote:Op woensdag 26 maart 2014 22:21 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dat klopt zeker. Was jij niet degene die met SmashRun op de proppen kwam? Topsite
Ik ben verslaafd aan trophies, stickers (vroegah) en badges etc dus ik vind helemaal mooi.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:22 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik was het niet! Volgens mij las ik hier ook voor het eerst over SmashRun. Leuke site met een actieve kleine crew met volgens mij best veel potentie
Ik heb het nog nooit gedaan!quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:24 schreef Swetsenegger het volgende:
Wil d'r nog iemand leren php'en?
[ code verwijderd ]
Je kunt ook die " weglaten binnen de echo en gewoon de variabele binnen de string postenquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[ code verwijderd ]
Eh nee, dan moet je 'm binnen {} zetten en dat is heul slecht programmeren.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:25 schreef Zhano het volgende:
[..]
Je kunt ook die " weglaten binnen de echo en gewoon de variabele binnen de string posten
Efkes niet, heb al moeite zat om tijd te vinden voor mijn cursus Spaansquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[ code verwijderd ]
En ik voor mn afstudeeropdrachtquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:28 schreef Guard het volgende:
[..]
Efkes niet, heb al moeite zat om tijd te vinden voor mijn cursus Spaans
Klinkt beter, zeggen dat je geen tijd kun vinden ipv zin...quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:28 schreef YUR het volgende:
[..]
En ik voor mn afstudeeropdracht
al heeft dat weinig met tijd te maken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |