Ok.quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:25 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee niets pvv gedoe....
Je zei in je bericht dat een moslim moet opstaan voor de andere moslims.
En zegt daarna oh moeten ze in centraal afrika ook maar ff doen.
Als er zulke dingen gezegd worden, dat roept alleen maar geweld op ja.
Nou als dat is waar de islam voor staat dan kun je er op wachten dat partijen als de pvv groeien.
Zeuren is voor hun geweld gebruiken he. Niet ff naar politie gaan om het te melden/zeuren.quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:24 schreef SadPanda het volgende:
Een Nederlander heeft mij gister berooft, als ik je nu in elkaar sla mag je dan ook niet zeuren?
Gaat het niet om.quote:Klopt helemaal, er zijn totaal geen christelijke milities.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Koerdische strijder gedood door rebellen (niet bekend welke groepering), maar ik gok ISIL/AL Nusra.
Ben ik dat?quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:27 schreef bianconeri het volgende:
[..]
En dan nog verbaast zijn dat een radicale partij als de pvv oprukt
quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:27 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Zeuren is voor hun geweld gebruiken he. Niet ff naar politie gaan om het te melden/zeuren.
Jij bent niet serieus te nemen...quote:[..]
Gaat het niet om.
Er werd gezegd dat dat is waar islam voor staat, schijnbaar ook met geweld gebruiken.
De Bijbel zegt duidelijk dat je geen wapenen mag opnemen, dus echte christelijke milities zijn er niet.
Wel van die figuurtjes die zeggen het te zijn.
Gossie.... Denk eens na joh...quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:32 schreef SadPanda het volgende:
![]()
Dat gaat inderdaad erg goed in Afrika
Waar baseren christenen hun geloof op?quote:Jij bent niet serieus te nemen...Het zou wat zijn als er geen christenen in een leger mogen zitten...
Hoe weet jij dat moslims begonnen zijn? Ga je nu weer met een stukje uit de bijbel aankomen?quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:41 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Gossie.... Denk eens na joh...
Je komt zelf met vb aanzetten in Nederland. In zo'n geval ga je naar politie.
En in zo'n oorlog gedoe ga je toch niet vuur met vuur bestrijden, lekker mensjes dood knallen.
Dus christenen mogen wel oorlog voeren gezien 5:39? Dus waarom val je moslims daarom aan maar je eigen christenen niet?quote:[..]
Waar baseren christenen hun geloof op?
Inderdaad, de Bijbel.
Wat leert de Bijbel?
Matth 5:44 bijvoorbeeld ''Ik zeg U echter: Blijft UW vijanden liefhebben en blijft bidden voor hen die U vervolgen''
En
Matth 5:39 ''Ik zeg U echter: Biedt geen weerstand aan degene die goddeloos is; maar slaat iemand u op uw rechterwang, keer hem dan ook de andere toe.''
Dat is precies wat je doet in een oorlog haha
Ken de feiten voordat je een ander gaat uitmaken voor van alles![]()
![]()
Is laatst op het nieuws gezegd. En mag hopen dat dat correct is.quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:47 schreef SadPanda het volgende:
Hoe weet jij dat moslims begonnen zijn? Ga je nu weer met een stukje uit de bijbel aankomen?
Uhm nee die zegt juist als iemand je slaat je de andere wang toe moet keren. Dus helemaal niets moet doen.quote:Dus christenen mogen wel oorlog voeren gezien 5:39? Dus waarom val je moslims daarom aan maar je eigen christenen niet?
gelukkig maarquote:Op woensdag 26 maart 2014 14:34 schreef IPA35 het volgende:
[..]
SyrPer is al teruggekrabbeld (een beetje).
Dan is het christendom een wereldvreemde religie en zijn de christenen binnen de kortste keren uitgeroeid als ze die religie gaan praktiseren.quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:23 schreef bianconeri het volgende:
Ik val 'christenen' 'aan' die oorlog voeren en wapens oppakken. De Bijbel leert dat dat verboden is, als ware christen mag je dat dus absoluut niet doen. Dan moet je je geen christen gaan noemen.
Zelfverdediging is toegestaan volgens de islam. Gelukkig maar.quote:Terwijl gezegd is in dit topic dat de islam dat wel leert. Op moeten komen voor je broeders en zusters, ongeacht hoe.
Jij bent echt wereldvreemdquote:Op woensdag 26 maart 2014 16:23 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Is laatst op het nieuws gezegd. En mag hopen dat dat correct is.
[..]
Uhm nee die zegt juist als iemand je slaat je de andere wang toe moet keren. Dus helemaal niets moet doen.
Ik val 'christenen' 'aan' die oorlog voeren en wapens oppakken. De Bijbel leert dat dat verboden is, als ware christen mag je dat dus absoluut niet doen. Dan moet je je geen christen gaan noemen.
Terwijl gezegd is in dit topic dat de islam dat wel leert. Op moeten komen voor je broeders en zusters, ongeacht hoe.
En dan vind jij het terecht om te zeggen dat die moslims niet zo moeten zeuren? Terwijl een kleine groep moord?quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:23 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Is laatst op het nieuws gezegd. En mag hopen dat dat correct is.
Dus al die zelf benoemde christenen zijn eigenlijk geen christenen? SGP en CU zijn dus ook niet christelijk.quote:[..]
Uhm nee die zegt juist als iemand je slaat je de andere wang toe moet keren. Dus helemaal niets moet doen.
Terwijl gezegd is in dit topic dat de islam dat wel leert. Op moeten komen voor je broeders en zusters, ongeacht hoe.
Dit is een Tsjetsjeen, er cirkelt een foto rond met z'n jongere versie en Basayev.quote:
De volgende TT is Crisis in Syrië en Centraal-Afrika # 122.quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:04 schreef theunderdog het volgende:
Dit topic gaat nu over Centraal Afrika ja?
Volgens Syrianperspective heeft assad al vier keer de oorlog gewonnen. Al zo vaak gelezen dat het een "makkie" was en dat heel aleppo "gezuiverd" zou worden binnen een korte tijd. Dat "ratten bij bosjes neervallen" en dat soort onprofessionele en onprecieze informatie.quote:Op woensdag 26 maart 2014 13:32 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Wat militaire zaken betreft zijn ze meestal accuraat. Soms wat voorbaring maar in hoofdlijnen correct. Ik volg hen dagelijks, al zo'n twee jaar dus ja...
Omdat het de ware religie is?quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:31 schreef Peunage het volgende:
Jij bent echt wereldvreemd![]()
Hoe heeft het christendom het zo lang overleefd?
Nee hoor, Zwitserland bestaat toch ook nog altijdquote:Op woensdag 26 maart 2014 16:26 schreef Charismatisch het volgende:
Dan is het christendom een wereldvreemde religie en zijn de christenen binnen de kortste keren uitgeroeid als ze die religie gaan praktiseren.
Het christelijke geloof is op de Bijbel gebaseerd.quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:33 schreef SadPanda het volgende:
Dus al die zelf benoemde christenen zijn eigenlijk geen christenen? SGP en CU zijn dus ook niet christelijk.
Jij bent dan niet serieus te nemen. Behoor jij tot een of andere sekte? Bijna geen enkele christen heeft dezelfde ideeën als jou.quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:05 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Het christelijke geloof is op de Bijbel gebaseerd.
Uit de Bijbel komen de leerstellingen, geboden, principes en alles.
Logischerwijs hoort de basis van de christendom die Bijbel te zijn en alles wat er in staat. Of je er nou mee eens bent of niet als buitenstaanders. Voor een christen zou dat alles moeten zijn, volg je het niet op ben je geen christen want dan baseer je je niet op de Bijbel en Jezus. Scheid je dan af tot een niet Bijbels nieuw geloof.
SGP en CU noem ik geen ware christenen nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |