Wist je dat niet? Basiskennisquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
wat een gedoe. Tunnels bouwen die te laag zijn voor wat er door moet kunnen. Ben je dan dom of wat?
Of wat ze in Hilversum deden: de perrons opnieuw aanleggen en wanneer het bijna klaar is zeggen "Ohja, de perronhoogte moest naar 76 cm!" Oplossing was de sporen verhogen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
wat een gedoe. Tunnels bouwen die te laag zijn voor wat er door moet kunnen. Ben je dna dom of wat?
ook geklungel van de hoogste plank ja. Gek genoeg is dat altijd WEL in voorraadquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:10 schreef James1988 het volgende:
[..]
Of wat ze in Hilversum deden: de perrons opnieuw aanleggen en wanneer het bijna klaar is zeggen "Ohja, de perronhoogte moest naar 76 cm!" Oplossing was de sporen verhogen.
was daar niets iets met boogstralen nog?quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:05 schreef dennistd het volgende:
Maar de Hofpleinlijn zou dan wel moeten kunnen, die gaat immers over dat tunneltje heen. Een overbrenging van Rotterdam naar de werkplaats Leidschendam via de Hofpleinlijn zou geen rare route zijn volgens mij
Nope, Zuid-India en Sri Lanka deze keer. Ik zit momenteel op een treinloze luchthaven in Dubai te wachten op m'n vlucht naar Bangalore. Ik ben benieuwd wat ik er ga aantreffenquote:Op donderdag 27 maart 2014 14:44 schreef Sandrvich het volgende:
Haha ja die zijn wel tof! Waar gaat de reis heen J.B.? Geen Oekraïne mag ik hopen voor je?
teringquote:Op donderdag 27 maart 2014 23:36 schreef J.B. het volgende:
[..]
Nope, Zuid-India en Sri Lanka deze keer. Ik zit momenteel op een treinloze luchthaven in Dubai te wachten op m'n vlucht naar Bangalore. Ik ben benieuwd wat ik er ga aantreffen
Ik ga begin mei naar Zwitserlandquote:Op donderdag 27 maart 2014 23:42 schreef dennistd het volgende:
Kom ik aan met mijn weekendje Oostenrijk
Wij Kopenhagen, best cool imho, via een tip van hier trouwens via Airbnb (de tipquote:
Zuidelijkste is deze http://en.wikipedia.org/wiki/Southern_Fuegian_Railway of moet het een reguliere dienst zijn?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga naar het hoogste station van Europa![]()
Heb 2 jaar geleden het noordelijkste al gedaan (Narvik), moet nog even uitzoeken wat het zuidelijkste, het westelijkste, het oostelijkste en het laagste is. Laagste kan weleens Schiphol of Rotterdam Blaak of zo zijn.
van Europa? geen idee.Malta geen spoorlijn volgens mij.quote:
Argentinië is ook niet echt Europa meer trouwensquote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:13 schreef bork het volgende:
[..]
Zuidelijkste is deze http://en.wikipedia.org/wiki/Southern_Fuegian_Railway of moet het een reguliere dienst zijn?
Je had er geen Europa bij gezetquote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Argentinië is ook niet echt Europa meer trouwens
eh, wat is dit dan?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:24 schreef bork het volgende:
Westen, Ierland je hebt geluk geen treinen in Groenland, Azoren en IJsland
Je moet wel snel zijn want ik dacht dat er naast light rail een echte trein gaat rijden op de Canarische eilanden (2018).
Ja, je kan over alles wel wat vinden, je moet er wel mee kunnen rijden PSMquote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
eh, wat is dit dan?
[ afbeelding ]
hij kan twee meter heen en weerquote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:33 schreef bork het volgende:
[..]
Ja, je kan over wel wat vinden, je moet er wel mee kunnen rijden PSM
Jij mag met Bram gaan spelenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
hij kan twee meter heen en weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |