Ik zeg ook niet dat het niet zo is. Maar leuk dus dat je voor 76 euro je privacy kan afkopen met een 100 procent korting abonnement...quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:38 schreef James1988 het volgende:
[..]
Die Go Pass 1 is alleen online verkrijgbaar en moet je zelf afdrukken, daar staat al een datum op.
Enneuh, echt wel dat die reisweg is toegestaan met de juiste vervoerbewijzen
ja, kwestie van formulerenquote:Op woensdag 26 maart 2014 20:32 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Niet toegestaan met om het even welk vervoersbewijs? Huh?
Sorry, ik begreep hem, tot dat ik deze post lasquote:Op woensdag 26 maart 2014 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, kwestie van formuleren
dus:
Niet (toegestaan met om het even welk vervoersbewijs)
in plaats van
(Niet toegestaan) met om het even welk vervoersbewijs
Het was inderdaad lekker in de soep gelopen vanochtend. Ik ging naar Brussel met de Benelux en die kwam met ruim +25 binnen in Roosendaal, tegen dat we in Brussel waren was het al +42 omdat we zo ongeveer op ieder station onderweg wel stil moesten staan. Infrabel.quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:47 schreef James1988 het volgende:
Alle treinen die ik heb gezien tussen Breda en Dordrecht reden stapvoets. Intercity's naar Venlo en Roosendaal, een omgeleide Thalys, cargo en een sprinter richting Lage Zwaluwe en verder.
De IC defect in kwestie stond vlak voor de brug over het Hollandsch Diep (richting Rotterdam) met een grijze Traxx voor de rode.
Ik denk dat dat een fout in de NS-app is (zie ook de oorspronkelijke aankomsttijd in Amsterdam). Planmatig hoort dat ding daar maar 2 minuten stil te staan.quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:41 schreef Dr_Flash het volgende:
wat was dat ding op Schiphol van plan?40 minuten stilstaan en dan met 40-60 naar Amsterdam C sukkelen? Als Hoge Snelheids Trein?
Sad but true.quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Het was weer eens de KMRX. De Kluns-Maar-Raak-Express. Of maar wel iedereen zijn toeslag betaald wil hebben. En als het NOG 200 keer gebeurt, nou, dan gaan we eens omroepen dat we het allemaal erg vervelend vinden en kan je een kop koffie gratis bij de kiosk krijgen. Niet dat de kiosk daar capaciteit voor heeft, maar hey. Theorie is genoeg.
Ze hebben niet echt veel keus met Dijsselbloem als aandeelhouder. Helaas.quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Het enige wat nog telt is geld binnen harken. En er iets tegenover stellen, nou, dat zien we dan wel weer. Dat is het business model van NS tegenwoordig. Best jammer wel.
Zit die flippo zelf weleens in een trein?quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:08 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ze hebben niet echt veel keus met Dijsselbloem als aandeelhouder. Helaas.
het is gewoon een commercieel bedrijf dus.. maar wel met verplichtingen van de overheid, dan kan ik mij die houding ook wel voorstellen...quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Het enige wat nog telt is geld binnen harken. En er iets tegenover stellen, nou, dat zien we dan wel weer. Dat is het business model van NS tegenwoordig. Best jammer wel.
Ja, een commercieel bedrijf wat het zich blijkbaar kan veroorloven om zijn klanten structureel massaal te laten barsten, want ze hebben toch geen keus. God nou, zo wil ik ook wel een commercieel bedrijf leidenquote:Op donderdag 27 maart 2014 00:28 schreef mschol het volgende:
[..]
het is gewoon een commercieel bedrijf dus.. maar wel met verplichtingen van de overheid, dan kan ik mij die houding ook wel voorstellen...
Denk het niet.quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zit die flippo zelf weleens in een trein?
NS is een commercieel bedrijf maar is in handen van de overheid. Hoewel de RvC en de directeur op papier strikt onafhankelijk functioneren vermoed ik dat er toch wel redelijk wat achterkamertjesoverleg is tussen I&M, Financiën en NS over het reilen en zeilen binnen het bedrijf.quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:28 schreef mschol het volgende:
[..]
het is gewoon een commercieel bedrijf dus.. maar wel met verplichtingen van de overheid, dan kan ik mij die houding ook wel voorstellen...
quote:Alkmaar-Haarlem
Donderdag 27 Maart 10:17
Oorzaak
Tussen Beverwijk en Haarlem rijden geen treinen door herstelwerkzaamheden.
Er rijden bussen tussen Haarlem en Beverwijk.
Verwachting
Houdt u rekening met een extra reistijd van 15 - 30 min. De verstoring is naar verwachting 30 maart rond 3:00 uur verholpen.
bron : www.ns.nl
twitter:NS_online twitterde op donderdag 27-03-2014 om 13:27:05Amersfoort-Baarn: vertraging en uitval van treinen door een defecte trein. http://t.co/Q0oCMGNaDW #AmfBrn reageer retweet
twitter:NS_online twitterde op donderdag 27-03-2014 om 13:24:23Weesp-Almere: beperkingen door gestrande trein voorbij, vertraging neemt af. http://t.co/axyyfHsO3W #WpAlm reageer retweet
twitter:NS_online twitterde op donderdag 27-03-2014 om 14:49:05Gouda-Utrecht: update: Rotterdam/Den Haag C-Utrecht veel minder treinen door een wisselstoring. http://t.co/axyyfHsO3W #GdUt reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |