Handig, kende ik nog niet.quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:10 schreef Maegrim het volgende:
binnen een minuut gevonden dankzij tineye
In een sector waarbij goed het referentiekader voor een voldoende is..quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Een cijfer van 7,4 lyrisch noemen.. Het is wel duidelijk hoe hoog de lat ligt
Het hoofdrailnet valt toch niet binnen de scope van dit onderzoek?quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:06 schreef Peterselieman het volgende:
Tsja ...
http://www.prorail.nl/nieuws/lyrische-reizigers
[..]
Valt ook niet op ofzo ...
Goed, ik ben nog even buurten bij de lui van EV vandaag en daar kwam het volgende uit:quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:09 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Toch vind ik het niet zozeer een spanningssluis omdat sluis suggereert dat er met verschillende groottes gewerkt wordt, dat is bij een fasescheiding niet zo.
Zucht.quote:29 maart herstelwerkzaamheden Delft-Den Haag
Zaterdag van 01.00 tot 21.00 uur voert ProRail herstelwerkzaamheden uit tussen Delft en Den Haag HS. Dit betekent dat er geen treinen kunnen rijden tussen deze stations. Doorgaande reizigers tussen Rotterdam en Den Haag raden wij aan om te reizen via Gouda.
We zijn nu de voorbereidingen aan het treffen voor het aanpassen van de reisplanner en het inzetten van bussen.
We houden u via deze site zo goed mogelijk op de hoogte.
Plan uw reis daarom kort van te voren op ns.nl of m.ns.nl.
Top, bedankt! Hoef je dan niet in te checken met je OV-chipkaart voor het deel in Nederland? (Als je 100% korting hebt in NL met je abonnement) Ik weet dat dat i.c.m. een internationaal vervoerbewijs niet hoeft, maar een Go Pass 1 is in feite een NMBS-vervoerbewijs?quote:
Je hoeft niet in te checken, en je mag met die pas ook in de ICD.quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:51 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Top, bedankt! Hoef je dan niet in te checken met je OV-chipkaart voor het deel in Nederland? (Als je 100% korting hebt in NL met je abonnement) Ik weet dat dat i.c.m. een internationaal vervoerbewijs niet hoeft, maar een Go Pass 1 is in feite een NMBS-vervoerbewijs?
Hoeft inderdaad niet, want je hebt een ticket voor het buitenland.quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:51 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Top, bedankt! Hoef je dan niet in te checken met je OV-chipkaart voor het deel in Nederland? (Als je 100% korting hebt in NL met je abonnement) Ik weet dat dat i.c.m. een internationaal vervoerbewijs niet hoeft, maar een Go Pass 1 is in feite een NMBS-vervoerbewijs?
strikvraag, moet die Go-pass al ingevuld zijn? Want je gaat vanuit Groningen toch nooit weten of je in de bewuste trein in Maastricht of Roosendaal volgens de planning haalt?quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:53 schreef James1988 het volgende:
[..]
Hoeft inderdaad niet, want je hebt een ticket voor het buitenland.
Invullen voor je in de trein stapt maar in de praktijk stikt het van de mensen die een pen bij zich hebbenquote:Op woensdag 26 maart 2014 20:17 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
strikvraag, moet die Go-pass al ingevuld zijn? Want je gaat vanuit Groningen toch nooit weten of je in de bewuste trein in Maastricht of Roosendaal volgens de planning haalt?
Het gaat niet op treinnummer idd. Dus je kunt in Den Haag HS al je Go Pass invullen. Ga je een uur later of twee of weet ik hoe een puinzooi het wordt, dan maakt dat niet uit.quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:30 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Invullen voor je in de trein stapt maar in de praktijk stikt het van de mensen die een pen bij zich hebben
Ik zie het alquote:Op woensdag 26 maart 2014 20:32 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Niet toegestaan met om het even welk vervoersbewijs? Huh?
Die Go Pass 1 is alleen online verkrijgbaar en moet je zelf afdrukken, daar staat al een datum op.quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:17 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
strikvraag, moet die Go-pass al ingevuld zijn? Want je gaat vanuit Groningen toch nooit weten of je in de bewuste trein in Maastricht of Roosendaal volgens de planning haalt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |