De kortste afstand die je binnen NL met dat ding kunt rijden is Almelo - Hengelo = 14 km. Apeldoorn - Deventer is 15 km en Hilversum - Amersfoort 16 km. Joe doe de mefs.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:02 schreef Monopoly het volgende:
Hoeveel ben je doorgaans kwijt voor een retourtje met de pimpel?
Fles, niet zo onnozel doenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De kortste afstand die je binnen NL met dat ding kunt rijden is Almelo - Hengelo = 14 km. Apeldoorn - Deventer is 15 km en Hilversum - Amersfoort 16 km. Joe doe de mefs.
Vorig jaar had je in de zomer een Deutschland-Pass voor 99 euro meen ik. Kon je een hele periode onbeperkt met de trein door Duitsland, misschien is dat deze zomer wel weer?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:02 schreef Monopoly het volgende:
Hoeveel ben je doorgaans kwijt voor een retourtje met de pimpel?
Wil eigenlijk van de zomer nog een paar dagen door Duitsland heen. Het liefst naar Berlijn, daar 2 dagen blijven en eventueel een andere stad aandoen. Wellicht München.
Ik heb ook geen bahncard en totaal geen idee hoe die shit daar werkt in Deutschland.
Oh dat is wel hendig.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:04 schreef dennistd het volgende:
Als je nu boekt kun je voor 39 euro klaar zijn, vanaf Bentheim voor 29. Maar dat kan wel oplopen tot 100 euro als je later boekt.
Ook handig. Dat is zeker ook voor 1 persoon denk ik.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:06 schreef Facepalm het volgende:
[..]
Vorig jaar had je in de zomer een Deutschland-Pass voor 99 euro meen ik. Kon je een hele periode onbeperkt met de trein door Duitsland, misschien is dat deze zomer wel weer?
Moet ik niet weer eens naar die lichtekooienstad van je toe komen trouwens.quote:
Zat er net aan te denken, al zou ik me op 7 april ook wel bij jou kunnen melden als je wilquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet ik niet weer eens naar die lichtekooienstad van je toe komen trouwens.
edit: Maar voor eind mij kan ik niks meer met mn vrije dagen, een zomerplannetje dus wat mij betreft.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:09 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Zat er net aan te denken, al zou ik me op 7 april ook wel bij jou kunnen melden als je wil
Gefeliciteerd en veel plezier morgenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:42 schreef Monopoly het volgende:
Vandaag van Lelystad naar Ede Centrum gegaan.
Mooi op Amsterdam CS de pimpel gepakt naar Amersfoort.
Het bier smaakt daar nog steeds prima
Ha, ja jij kan natuurlijk achter de schermenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Gefeliciteerd en veel plezier morgen
Moet je natuurlijk wel weten waar het staatquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ha, ja jij kan natuurlijk achter de schermen![]()
Ik hoop het ookquote:Thanks! Gaat tof worden, hopelijk dikke winst![]()
Dat is een maandagquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:09 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Zat er net aan te denken, al zou ik me op 7 april ook wel bij jou kunnen melden als je wil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, dan meld je maar. Maar reken op een dichte deurquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:21 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ja, das meestal na een zondag en voor een Dinsdag!
Als ik kan lopen wil ik ook komen als het mag :yquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:09 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
quote:
Zolang ik zelf achter het stuur zit vind ik ze wel leuk, behalve als ik zo'n ding bij me heb:quote:
Achteruit tegen een viaduct parkeren geen optie?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:57 schreef dennistd het volgende:
[..]
Zolang ik zelf achter het stuur zit vind ik ze wel leuk, behalve als ik zo'n ding bij me heb:
[ afbeelding ]
Maar goed, ik heb het er maar mee te doen
"Sorry, ongelukje, foutje bedankt"quote:Op woensdag 26 maart 2014 00:00 schreef dennistd het volgende:
Tja, daar is de baas niet zo blij mee denk ik
Zuipen of Braken.quote:
Je kan in dat durp overal heenlopen binnen het uur manquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]Helse dingen!
Men vind het in Roosendaal al erg. Op Zondag is er in Lelystad een uursregeling met de bussen. Die zijn uiteraard totaal niet aangesloten op de trein. Ik miste dus net de bus en moest een uur wachten.
Uit noodzaak maar in een taxi gestapt. Ik moest onmeunig hard zeiken en had honger.
dat zal je nog smerig tegenvalen. Bovendien stopt een taxi overal waar jij moet pissenquote:Op woensdag 26 maart 2014 00:09 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Je kan in dat durp overal heenlopen binnen het uur man
Volgens Google Maps is het 5 bij 5 maximaal. Dat is 45 minuten lopen. En je kan zelf ook overal stoppen waar je moet pissenquote:Op woensdag 26 maart 2014 00:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat zal je nog smerig tegenvalen. Bovendien stopt een taxi overal waar jij moet pissen
ik wil jou de komende maand even niet horen over hoeveel minuten welke afstand dan ook "lopen" zou zijn, okee?quote:Op woensdag 26 maart 2014 00:14 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Volgens Google Maps is het 5 bij 5 maximaal. Dat is 45 minuten lopen. En je kan zelf ook overal stoppen waar je moet pissen
Bron: De Limburgerquote:Kamer tegen plan voor stoptrein Roermond-Weert
De hoop dat binnen nu en drie jaar treinstations kunnen worden aangelegd in Haelen en Baexem, lijkt vervlogen. De Tweede Kamer sprak zich vanmiddag in meerderheid uit tegen het plan van de provincie Limburg om in 2016 een stoptrein tussen Roermond en Weert te laten rijden.
De provincie Limburg kreeg eerder van de Tweede Kamer toestemming om zelf de stoptreindiensten Heerlen-Sittard en Maastricht-Roermond aan te besteden, zodat ze vanaf 2016 uitgevoerd worden door de regionale vervoerder. Daarmee wordt Limburg proefregio: nergens in Nederland delen NS-intercity's en particuliere stoptreinen een en dezelfde spoorlijn. De lijnen worden meegenomen in de provinciale aanbesteding.
Limburg wilde ook de lijn Roermond-Weert bij die ‘decentralisatieproef' betrekken. Tussen die plaatsen rijdt nu nog geen stoptrein, maar de Leudalse dorpen Baexem en Haelen zouden die wel graag hebben, zodat in die plaatsen stoptreinhaltes kunnen worden aangelegd. De Tweede Kamer zet daar nu een streep door, de door ChristenUnie ingediende motie kreeg geen steun van regeringspartijen PvdA en VVD.
De provincie reageert zwaar teleurgesteld op het plan. De stations kunnen nu alleen nog worden aangelegd als de NS ze wil bedienen. Die toonde recent voorzichtige interesse. Wel is de NS doorgaans terughoudender als het gaat om het aanleggen van nieuwe haltes, en is de NS anders dan de provincie niet aan het jaartal 2016 gebonden. In het gunstigste geval houdt het besluit van de provincie dus een aanzienlijke vertraging in, aldus de provincie.
Nog ff trainen en je loopt Fles er op de trap zo uit. Zo lastig zijn krukken nou ook weer niet.quote:Op woensdag 26 maart 2014 00:19 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Geen probleem om andere mensen bij te houden als er geen trappen bij komen kijken.
denk je dat Fles nooit met krukken heeft leren lopen soms?quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:53 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Nog ff trainen en je loopt Fles er op de trap zo uit. Zo lastig zijn krukken nou ook weer niet.
Verkeerd geïnterpreteerd door de meester? Zodra duidelijk is dat de alarmoproep betrekking heeft op een ander baanvak, hoeft deze hier verder geen gehoor meer aan te geven.quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:10 schreef James1988 het volgende:
Er stond een IC defect op de HSL, om één of andere obscure reden was er een noodoproep afgegeven. Schijnt standaardprocedure te zijn als er een trein naar de klote gaat op de zuidsectie.
Mijn trein is van Breda naar Dordrecht gekropen en heeft door dit geintje +30 opgelopen. Top jongens, bedankt. [ afbeelding ]
Wacht, een alarmoproep op de zuidsectie HSL en op de HRN de trein die er last van heeft ?quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:10 schreef James1988 het volgende:
Er stond een IC defect op de HSL, om één of andere obscure reden was er een noodoproep afgegeven. Schijnt standaardprocedure te zijn als er een trein naar de klote gaat op de zuidsectie.
Mijn trein is van Breda naar Dordrecht gekropen en heeft door dit geintje +30 opgelopen. Top jongens, bedankt. [ afbeelding ]
Ik zag hem ook staan (vanaf de snelweg, dat welquote:Op woensdag 26 maart 2014 11:47 schreef James1988 het volgende:
Alle treinen die ik heb gezien tussen Breda en Dordrecht reden stapvoets. Intercity's naar Venlo en Roosendaal, een omgeleide Thalys, cargo en een sprinter richting Lage Zwaluwe en verder.
De IC defect in kwestie stond vlak voor de brug over het Hollandsch Diep (richting Rotterdam) met een grijze Traxx voor de rode.
Arme reizigers.. Blij dat ik vandaag niet naar school hoefde..quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:27 schreef Peterselieman het volgende:
Nog meer goed nieuws voor Fles, want er zat vanochtend een setje SGM drietjes in de IC Enkhuizen - Amersfoort
setje is voor de tegentrein ingewisseld voor een VIRM-VIquote:Op woensdag 26 maart 2014 13:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Arme reizigers.. Blij dat ik vandaag niet naar school hoefde..
Valt ook niet op ofzo ...quote:1,1 treinreizen per dag
Wij zijn blij dat we samen met de vervoerders een bijdrage kunnen leveren aan dit mooi cijfer. De vervoerders zorgen voor fijne diensten voor de reizigers, wij werken aan een betrouwbaar spoor. Op dit moment kiezen al veel reizigers voor het spoor: iedere dag worden er 1,1 miljoen treinreizen gemaakt en dit aantal reizigers groeit. Samen met de vervoerders willen wij het spoor de meest aantrekkelijke vervoersvorm van Nederland maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |