Oh je staat nu met je TV in je handenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ikke?
Ja volgens mij welmaar die gebruik ik nooit hoor...
Onzin, met een Android tablet kan je net zo makkelijk YouTube filmpjes hier neerplempen...quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, ik zit weer gewoon ouderwets met mijn laptoppieanders kan ik geen toepjes
neerplempen
Ach vrouwen en techniek ...quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Onzin, met een Android tablet kan je net zo makkelijk YouTube filmpjes hier neerplempen...
ow...quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Onzin, met een Android tablet kan je net zo makkelijk YouTube filmpjes hier neerplempen...
Nee, heb ik hélemaal NIKS meequote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:56 schreef chufi het volgende:
Volgens mij heeft Fann niet zoveel met Pokemon.. Ik ook niet sind mn dochter in 2002 het land verliet ..
Nou... niet allemaal hoor, maar ik ben een kneus wat dat betreft, dat geef ik ook gewoon maar toe,quote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, heb ik hélemaal NIKS mee
kwestie van ff weten hoe het moet..quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow...ik kreeg het niet voorelkaar om te knippen en te plakken... met die Smart TV gaat dat
ook niet...
Daarom ben je ook een kindvrouwtjequote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou... niet allemaal hoor, maar ik ben een kneus wat dat betreft, dat geef ik ook gewoon maar toe,
want ontkennen heeft geen zin
Nou dan mag jij het me een keertje uitleggen, want ik kom er niet uitquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:13 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
kwestie van ff weten hoe het moet..
Ik ben geen kindvrouwtje maar ik heb geen verstand van techniek, kan jij een badkamerkastjequote:
Als ik kwaad ben welquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik ben geen kindvrouwtje maar ik heb geen verstand van techniek, kan jij een badkamerkastje
in elkaar timmeren? Ik wel
Is goed. Kom ik het je een keer tot in de details uitleggenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou dan mag jij het me een keertje uitleggen, want ik kom er niet uit
Ik kom wel naar jou toequote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Is goed. Kom ik het je een keer tot in de details uitleggen
Ah kun je de boel bij mij ook gelijk renoveren ...quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik kom wel naar jou toe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah kun je de boel bij mij ook gelijk renoveren ...Heb je een ''make-over'' nodig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of heb je het over je huis?
![]()
Ik doel op mn huisquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
hoe langer ik er over nadenk hoe vreemder dat klinkt Chuf
frituren onder een afzuigkap ... affikkenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik doel op ''afzuigkap af likken''' wat is dat?
ja. ik zag het alquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:22 schreef chufi het volgende:
[..]
frituren onder een afzuigkap ... affikken
Ja jaquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
eh........... er staat dus '' affikken''![]()
Ik heb mijn bril niet op
Het gaat dan ook om de titel van de song...quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:56 schreef chufi het volgende:
Volgens mij heeft Fann niet zoveel met Pokemon.. Ik ook niet sind mn dochter in 2002 het land verliet ..
Dat snapte ik dan weer wel!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het gaat dan ook om de titel van de song...
OK doei doei .. Ben er denk ik zo ook van tussenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik zeg niks meer![]()
Ik ga effe bij de buren lurken
Ja dat zag ikquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:28 schreef chufi het volgende:
[..]
OK doei doei .. Ben er denk ik zo ook van tussen
Soury ook ...quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Chuf gaat gewoon vreemd in de SC van de buren
Het vuur blijft gevaarlijkquote:
Playboy shoot gaat iig al meer doorquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:32 schreef Soury het volgende:
Jij bent ook welkom hoor, maar ga dan niet eerst lopen afgeven op alles.
Heb je wijn op? Je verneukt je quote...quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:32 schreef Soury het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 25 maart 2014 22:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, die hoort daar
[/quote
Jij bent ook welkom hoor, maar ga dan niet eerst lopen afgeven op alles.
Ja dat hebben we allemaal gezienquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb je wijn op? Je verneukt je quote...
Ik volg Utopia niet, ik geef er niet op af, ik had wel andere dingen aan mijn hoofd zoals je weet
en nu nog.
5 Utopia damesquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wie ging er in de Playboy?
Leg een biefstuk op je kop en eet het op. Zou je goed doenquote:
Ja man... dacht je dat ik al die topic ging lezenquote:
Ja ging er wel wer heftig aan toe afgelopen week... Tis weer wat bedaard..quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja man... dacht je dat ik al die topic ging lezendie SC staat nogal vaak bovenaan en dan ga ik wel eens even kieken
héél gezellig daar...
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ging er wel wer heftig aan toe afgelopen week... Tis weer wat bedaard..
Ja sure blijf je verdedigenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja man... dacht je dat ik al die topic ging lezendie SC staat nogal vaak bovenaan en dan ga ik wel eens even kieken
héél gezellig daar...
Waarom zou ik me moeten verdedigenquote:
Ik ook... ik ga effe zappenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik lees morgen wel hoe het verder gaat ...
Niet. Ze leest wel ergens anders meequote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik lees morgen wel hoe het verder gaat ...
quote:Op woensdag 26 maart 2014 08:03 schreef Kingstown het volgende:
Dat verhaal van FANN dat ze tegen een nachtkastje is gevallen is natuurlijk ook grote onzin....ze heeft gewoon lopen matten met deze bejaarde! Foei FANN!![]()
[ afbeelding ]
En dan was ik al bijna 2 uur bezigquote:Op woensdag 26 maart 2014 09:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Mogge Chuf!je bent vroeg de laatste tijd....
Moet moet niets, maar vandaag was ik er om 6:40quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat is wel héél vroeg danHoe laat moet je beginnen dan?
Dat is vroeg!quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet moet niets, maar vandaag was ik er om 6:40
Een sneetje meer of minder, wat maakt het in deze fase van je leven nog uit...quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik hoef ook niet langs de dokter eigenlijk dus, la maar zitten...
Ik zal wel een piepklein littekentje overhouden, maar daar zit ik nou ook niet zo mee, is zó klein,
ken ik wel mee leven
Daarom!quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een sneetje meer of minder, wat maakt het in deze fase van je leven nog uit...
Voordat je een jongetje wordt, is het over...quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Daarom!![]()
Maar het is maar piepklein hoor, het stopte ook meteen met bloeden eigenlijk, dus
het is nou niet echt een diepe hoofdwond ofzo, ik had ook helemaal niet verwacht dat ik de volgende morgen met een blauw oog zou wakker worden, als het nou een vreselijke wond was geweest had
ik wel op de EHBO gezeten om het te laten hechten, maar het leek écht niks...
Nou jah, dat oog zal wel groen en geel worden hierna en dan hebben we dat ook weer
meegemaaktgaat vanzelf dus weer over....
Vast welquote:Op woensdag 26 maart 2014 12:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voordat je een jongetje wordt, is het over...
haha scrotum is een goed die moet ik onthouden,quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]Dan is die ouwe er beter afgekomen dan ik!
gisteren zag het er zo uit
[ afbeelding ]
Maar nu is het nóg erger...
Er hang nu gewoon een soort enorm opgezet scrotum onder mijn oog![]()
Ik denk dat als ik er met een naald in zou prikken dat het leegloopt...
wat ik natuurlijk niet ga doendat prikken bedoel ik...
Maar even serieus wél een triest verhaal van die oude mandat waren wel een stelletje
schoften die dat hebben gedaan, eerlijk is eerlijk...
Joah, ik had geen vallen en stoten creme in huisquote:Op woensdag 26 maart 2014 12:23 schreef Pavement het volgende:
[..]
haha scrotum is een goed die moet ik onthouden,
ik zei nog zo vallen en stoten creme, ik krijg zo vaak butsen op mn bakkes ik ben er ervaren mee. Het helpt erg goed tegen de zwelling.
Dat van die oude man raakte me echt heel diep, het gore lef van die overvaller.
Over een paar weken lijk je gewoon weer op Fann.quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Daarom!![]()
Maar het is maar piepklein hoor, het stopte ook meteen met bloeden eigenlijk, dus
het is nou niet echt een diepe hoofdwond ofzo, ik had ook helemaal niet verwacht dat ik de volgende morgen met een blauw oog zou wakker worden, als het nou een vreselijke wond was geweest had
ik wel op de EHBO gezeten om het te laten hechten, maar het leek écht niks...
Nou jah, dat oog zal wel groen en geel worden hierna en dan hebben we dat ook weer
meegemaaktgaat vanzelf dus weer over....
NWS / 87 jarige man op begraafplaats in elkaar geslagenquote:Op woensdag 26 maart 2014 13:16 schreef drakin het volgende:
Maar wat is er dan met die man? Naast de foto dan
Gatver wat ergquote:Op woensdag 26 maart 2014 13:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
NWS / 87 jarige man op begraafplaats in elkaar geslagen
Als ik een dief zou zijn, dan zou ik ook makkelijke slachtoffers zoeken. Geen bodybuilder van 2 meter van een jaar of 30. Kansen benutten en VOC-mentaliteit. Past prima binnen de Nederlandse cultuur!quote:
En iemand zo mishandelen? Want dat was volgens mij volledig overbodig geweest om toch die 120 euro te kunnen bemachtigen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als ik een dief zou zijn, dan zou ik ook makkelijke slachtoffers zoeken. Geen bodybuilder van 2 meter van een jaar of 30. Kansen benutten en VOC-mentaliteit. Past prima binnen de Nederlandse cultuur!
Het is zijn eigen schuldquote:Op woensdag 26 maart 2014 18:26 schreef drakin het volgende:
[..]
En iemand zo mishandelen? Want dat was volgens mij volledig overbodig geweest om toch die 120 euro te kunnen bemachtigen.
Wie neemt er trouwens zoveel contant ook mee? Hij ging daar niet naar een winkel ofzo.
Een paar weken?quote:Op woensdag 26 maart 2014 13:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Over een paar weken lijk je gewoon weer op Fann.
Maar wat is er dan met die man? Naast de foto dan
Ik pin eens in de zoveel tijd een som contanten.. Pleur het in mn portemonnee.. Kijk er niet naar om en Pin bijna alles, maar 120 E heb ik er minimaal wel inzitten ...quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:26 schreef drakin het volgende:
[..]
En iemand zo mishandelen? Want dat was volgens mij volledig overbodig geweest om toch die 120 euro te kunnen bemachtigen.
Wie neemt er trouwens zoveel contant ook mee? Hij ging daar niet naar een winkel ofzo.
Ik heb zelden veel contant geld bij me, ik pin alles ...quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik pin eens in de zoveel tijd een som contanten.. Pleur het in mn portemonnee.. Kijk er niet naar om en Pin bijna alles, maar 120 E heb ik er minimaal wel inzitten ...
quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Een paar weken?duurt zoiets zo lang dan? Nou ja, jammer dan...
Ja, ik zag dat King het linkje al had neergezet, dat dus...
Laffe gasten die dat hebben gedaan, maar ja ,,, het zijn ook meestal geen helden die dat doen.
Ik was een paar uur buiten westen trouwens
Het word steeds mooier. Die Griek dacht ach laat maar ik ben dat wel gewendquote:Op woensdag 26 maart 2014 19:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Een paar weken?duurt zoiets zo lang dan? Nou ja, jammer dan...
Ja, ik zag dat King het linkje al had neergezet, dat dus...
Laffe gasten die dat hebben gedaan, maar ja ,,, het zijn ook meestal geen helden die dat doen.
Ik was een paar uur buiten westen trouwens
huh ???quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:31 schreef Soury het volgende:
[..]
[..]
Het word steeds mooier. Die Griek dacht ach laat maar ik ben dat wel gewend
Uren buiten westen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
huh ???
wat is die Griek gewend?
Ik zat in de ATquote:Op woensdag 26 maart 2014 19:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Gezeik altijd als jij hier langs komt zeg, kelere, dat je niet eens moe van jezelf wordt
Ohhhhh Dan is het goedquote:Op woensdag 26 maart 2014 19:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb geslapen... een paar uur.. dat bedoelde ik ermee, moeilijk hé
Als afleiding van de Griek ,,,,quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die snap ik ook al niet, maar ik ben op mijn hoofd gevallen, dus daar kan het ook aan liggen
En ten vermaakquote:
HoHoHo ik ben geen boer .... ik ben van goede huizequote:Op woensdag 26 maart 2014 19:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
AH...Je bent niet eens een Spanjool... gewoon een boer uit Groningen
Ja, ja, ik weet het, zoon van tandarts enzo... verwend jochie zal je wel zijn geweestquote:Op woensdag 26 maart 2014 19:49 schreef chufi het volgende:
[..]
HoHoHo ik ben geen boer .... ik ben van goede huize
Je maakt het leuker dan het isquote:Op woensdag 26 maart 2014 19:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Is toch gewoon de waarheid? Altijd gezeik, nooit iets leuks...
Toch wel met een dosis alcohol he?quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:50 schreef chufi het volgende:
Ok in Spanje heb ik wel een agricultuur iets draaien ,... Mijn geheel biologische drankje Chufi
Dat drankje heb jij toch niet uitgevonden of wel? Want dan heb ik iets gemist ergens...quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:50 schreef chufi het volgende:
Ok in Spanje heb ik wel een agricultuur iets draaien ,... Mijn geheel biologische drankje Chufi
Ik kop hem er niet inquote:Op woensdag 26 maart 2014 19:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat drankje heb jij toch niet uitgevonden of wel? Want dan heb ik iets gemist ergens...
Ja de zoon de onze delicateur , mocht eergisteren zelfs de habd schudden van Obama ...quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, ja, ik weet het, zoon van tandarts enzo... verwend jochie zal je wel zijn geweest
Toe maar.........quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja de zoon de onze delicateur , mocht eergisteren zelfs de habd schudden van Obama ...
En meer, maar daar ga ik het niet verder over hebben .. New York Times vrijdag zegt meer volgens mij ...quote:
Ik lees geen New York Times dus ik heb bij God geen idee waar je het over hebtquote:Op woensdag 26 maart 2014 19:55 schreef chufi het volgende:
[..]
En meer, maar daar ga ik het niet verder over hebben .. New York Times vrijdag zegt meer volgens mij ...
Ja DAT herinner ik me dan nog welquote:Op woensdag 26 maart 2014 19:56 schreef chufi het volgende:
Ik ben ongeveer toen dat drankje een beetje bekend werd .. vernoemd naar dat drankje omdat mijn naam in het spaans enige problemen qua uitspraak geeft ..
vertaal het even voor me Sasquote:
Dat ben je zelf alquote:Op woensdag 26 maart 2014 19:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
een you toep?![]()
Ben je op je hoofd gevallen ofzo?
Het is maar wat je veel vindt.quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:26 schreef drakin het volgende:
Ik zat effe Mr. Bean te kijkenquote:Op woensdag 26 maart 2014 20:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat ben je zelf al
Maar hoe staat het eigenlijk met je cabaretfragmenten Fann?
Dat je er nog op in gaat. Wat dom omdat te zeggen iid. En dan mag het welquote:Op woensdag 26 maart 2014 20:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is maar wat je veel vindt.
Ik doe (bijna) alles contant en 120 Euro is dan niet echt veel.
Bejaarden zijn vaak al helemaal PIN/pasjes schuw, dus daar zal het niet anders zijn.
Doe vooral rustig aanquote:Op woensdag 26 maart 2014 20:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik zat effe Mr. Bean te kijkenmaar dat duurt me te lang
![]()
Ja dat topic zl ook wel flink gezakt zijn, ik zal daar weer eens gaan neuzen
Maar dat weten de overvallers natuurlijk niet van te voren, dus al heb je helemaal niks bij je kanquote:Op woensdag 26 maart 2014 20:04 schreef drakin het volgende:
Ik heb vaak maar 5 of 10 euro bij me, soms zelfs enkel wat muntjes. Behalve als ik naar een festival ga ofzo, al kun je daar ook wel steeds meer pinnen. Dus ja 120 euro vind ik veel.
Dat gaat ze niet snappenquote:Op woensdag 26 maart 2014 20:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Maar dat weten de overvallers natuurlijk niet van te voren, dus al heb je helemaal niks bij je kan
je nog een klap voor je harses krijgen natuurlijk
een LB'tje is een Lekker Belangrijkquote:Op woensdag 26 maart 2014 19:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
vertaal het even voor me Saszal wel aan mij liggen maar je bent een béétje onduidelijk aan
het doen...
Het gaat erom dat hij een makkelijke prooi was en ouderen pinnen nog niet veel.quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Maar dat weten de overvallers natuurlijk niet van te voren, dus al heb je helemaal niks bij je kan
je nog een klap voor je harses krijgen natuurlijk
Ow....................... weer iets geleerd!quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:07 schreef sacha het volgende:
[..]
een LB'tje is een Lekker Belangrijk
voor sjoef, dan kent ie weer iemand die iemand kent die iemand kent etc.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:07 schreef sacha het volgende:
[..]
Daarnaast waren ze allemaal al eens voorbij gekomen .. Die ene was ook nog eerste manager van .....quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:07 schreef sacha het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk, ouwe mensen zijn vaak de lul denk ik, vaker dan een gespierde jongeman denk ik toch.quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Het gaat erom dat hij een makkelijke prooi was en ouderen pinnen nog niet veel.
Ja en deze http://www.geenstijl.nl/m(...)ers_zijn_slappe.htmlquote:Op woensdag 26 maart 2014 20:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Had je dit al gelezen?
http://www.nu.nl/gezondhe(...)eiligheid-vlees.html
Geil, al die popie jopie relaties...quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Daarnaast waren ze allemaal al eens voorbij gekomen .. Die ene was ook nog eerste manager van .....
quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en deze http://www.geenstijl.nl/m(...)ers_zijn_slappe.html
Maar daar hecht ik maar één bal gehakt aan
quote:Wij snappen wel waarom vegetariërs zo meeleven met bio-industriediertjes. Ze hebben gewoon enorm veel overeenkomsten.
Op een begraafplaats is hij natuurlijk snel alleen, wat het nog makkelijker maakt.quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk, ouwe mensen zijn vaak de lul denk ik, vaker dan een gespierde jongeman denk ik toch.
maar dat hij op de begraafplaats was enzo, dat maakt het nog wel extra triest natuurlijk.
en misschien ook wel extra laf...
Wat is een belangrijk persoon?quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:13 schreef chufi het volgende:
Weer het bekende ouwe spel ... Binnen hoe snel/kennissen (social media of echt) zou jij een belangrijk persoon kunnen contacten ....
1quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:13 schreef chufi het volgende:
Weer het bekende ouwe spel ... Binnen hoe snel/kennissen (social media of echt) zou jij een belangrijk persoon kunnen contacten ....
Heb je dat ook al opgegeven, zoals zoveelquote:Op woensdag 26 maart 2014 20:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]![]()
Best wel een gappig stukje... ik kan daar wel om lachen
En hij was een minder makkelijke prooi geweest als hij voor ¤ 10,- in elkaar geslagen was?quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Het gaat erom dat hij een makkelijke prooi was en ouderen pinnen nog niet veel.
en toch is het een leuk spelquote:Op woensdag 26 maart 2014 20:13 schreef chufi het volgende:
Wat lul jij nou weer, ondanks je domme opmerkingquote:
Mijn zoon, die is ontzettend belangrijk voor mequote:
Nee, maar ik vreet wel weer eieren als je het persé wil weten, tenminste.... door gerechten heen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb je dat ook al opgegeven, zoals zoveel
Je wordt in elkaar geslagen en daarna pakken ze je geld ..quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
En hij was een minder makkelijke prooi geweest als hij voor ¤ 10,- in elkaar geslagen was?
¤ 120 is dan tenminste nog zo'n bedrag waarvoor ze afdruipen, als je zegt dat ¤ 10 alles is wat je bij je hebt geloven ze je niet en geven ze je nog wat extra klappen.
Of je mag gaan pinnen met het stuk verdriet.
dan is het dus eigenlijk de vraag wat je jezelf waard vindt!quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Je wordt in elkaar geslagen en daarna pakken ze je geld ..
Of komen erachter dat je helemaal niks bij je hebt en zoeken meer slachtoffersquote:Op woensdag 26 maart 2014 20:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Een Schots ei is wel lekker...quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, maar ik vreet wel weer eieren als je het persé wil weten, tenminste.... door gerechten heen.
En als al die moeite dan voor ¤ 10 was dan zijn ze zo pissig dat ze nog een paar trappen extra geven.quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:16 schreef chufi het volgende:
[..]
psies... dus het maakt geen zak uit hoeveel je bij je hebt...quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Klinkt alsof je ze kent?quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
En als al die moeite dan voor ¤ 10 was dan zijn ze zo pissig dat ze nog een paar trappen extra geven.
Mens lul niet zo dom, de laatste keer dat ik in Eindhoven was was inderdaad bij een begraafplaats..... achter Paleis Soestdijk IIquote:
Dan is 120 beterquote:Op woensdag 26 maart 2014 20:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat dus.... je zal maar aan puin geslagen zijn voor een tientje.
Wat is een schots ei?quote:
Google maar...quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wat is een schots ei?
De laatste keer dat ik twee dagen ziek op bed heb gelegen was van een gebakken ei,
vanaf toen kon ik ze niet meer zo eten eigenlijk, stond me al tegen, maar toen was ik wel
genezen, ik weet ook niet hoe het kwam of he dat kan, ei was niet over datum ofzo, ik moet
gewoon een beetje oppassen met wat ik eet denk ik...
Nu al twee dagen ziek. Ik zou een psygiater nemenquote:Op woensdag 26 maart 2014 20:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wat is een schots ei?
De laatste keer dat ik twee dagen ziek op bed heb gelegen was van een gebakken ei,
vanaf toen kon ik ze niet meer zo eten eigenlijk, stond me al tegen, maar toen was ik wel
genezen, ik weet ook niet hoe het kwam of he dat kan, ei was niet over datum ofzo, ik moet
gewoon een beetje oppassen met wat ik eet denk ik...
De lammen zijn leukerquote:Op woensdag 26 maart 2014 20:20 schreef sacha het volgende:
jeuh!![]()
de varken tepel banner is er weer...
maar gelukkig is het lente
Arme Griekquote:Op woensdag 26 maart 2014 20:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah... gadver manmet worst en zooi, dat moet ik niet meer
O dat ziet er goed uitquote:
Eet hij eigenlijk ook vegetarisch of worden er 2 aparte maaltijden dagelijks gemaakt?quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Mwa.... valt wel mee hoor...
Nee, hij is ook een Vegetariër, maar we eten toch niet altijd hetzelfde hoor.quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Eet hij eigenlijk ook vegetarisch of worden er 2 aparte maaltijden dagelijks gemaakt?
Wel beide vegetarisch en toch vaak anders eten, apart...quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, hij is ook een Vegetariër, maar we eten toch niet altijd hetzelfde hoor.
Sommige dingen die ik lust lust hij niet en omgekeerd... dus dan eten we allebei wat we zelf
willen, da's niet zo moeilijk...
Zal wel ingewikkelder zijn met een gezin, maar met zijn tweetjes is dat geen probleem,
en soms heb ik ook helemaal geen trek in iets wat hij wil eten, dan eet ik ook iets anders.
Eigenlijk héél simpel
Mja... zou ook nog kunnen, maar dan zou ik net zo goed een hard gekookt ei kunnen eten denk ikquote:Op woensdag 26 maart 2014 20:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Wel beide vegetarisch en toch vaak anders eten, apart...
Dan zou je dat schotse ei dus in vegetarisch gehakt eens kunnen maken, met de juiste kruiden lijkt me dat best lekker.
Of in brooddeeg
Het gaat om de combinatie dan natuurlijk, een hardgekookt ei alleen is zo saai.quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Mja... zou ook nog kunnen, maar dan zou ik net zo goed een hard gekookt ei kunnen eten denk ik
danzo ben ik dan ook wel weer hoor... moet niet te veel werk zijn
dat is maar soms
ik ben liever van snel en makkelijk om eerlijk te zijn..
Weet je wat lekker is? Makkelijk én snel!quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Het gaat om de combinatie dan natuurlijk, een hardgekookt ei alleen is zo saai.
Voor hoelang heb je een contractquote:Op woensdag 26 maart 2014 20:40 schreef chufi het volgende:
Ik ga morgen eens aan mn Griekse Coll vragen hoe normaal het is om vegetarisch te zijn als Griek
Gister op het werk een beetje teveel koffie al gehadquote:Op woensdag 26 maart 2014 20:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Weet je wat lekker is? Makkelijk én snel!![]()
patatjes bakken (in olijfolie doe ik dat dan) patatjes meteen uit de pan in een koekenpan
doen en dan twee eitjes ofzo eroverheen stuk breken, peper zout en nog een grieks kruid
waar ik nu effe niet op kan komen de naam en dan husselen, dat vind ik dan wel weer lekker
groene salade erbij en klaar is kees![]()
ik ga effe koffie zetten trouwens, heb ik trek in
Het zijn soms net mensen hoor.quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:40 schreef chufi het volgende:
Ik ga morgen eens aan mn Griekse Coll vragen hoe normaal het is om vegetarisch te zijn als Griek
Een vega kapsalon...quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Weet je wat lekker is? Makkelijk én snel!![]()
patatjes bakken (in olijfolie doe ik dat dan) patatjes meteen uit de pan in een koekenpan
doen en dan twee eitjes ofzo eroverheen stuk breken, peper zout en nog een grieks kruid
waar ik nu effe niet op kan komen de naam en dan husselen, dat vind ik dan wel weer lekker
groene salade erbij en klaar is kees![]()
ik ga effe koffie zetten trouwens, heb ik trek in
Vraag dan maar niksquote:
JA, vraag dat maar eens eigenlijk, ben ik wel benieuwd naar, die Griekse neef van die hier zo 1 ofquote:Op woensdag 26 maart 2014 20:40 schreef chufi het volgende:
Ik had koffie met een Bosche Bol, dus ik leef niet alleen op blaadjes sla hoorquote:Op woensdag 26 maart 2014 20:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Gister op het werk een beetje teveel koffie al gehadIk ga juist even thee zetten.
Patat vind ik vies.
Maar ook makkelijk en snel en een heerlijk ontbijtje of lunch:
Boterham een rondje uit het midden uithalen, in boter bakken, ei in het midden laten stollen. even omdraaien beetje zout erop en klaar.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik had koffie met een Bosche Bol, dus ik leef niet alleen op blaadjes sla hoor![]()
[ afbeelding ]
halverwege dacht ik er aan om even een foto te maken, en ja je ziet een stukje laken want ik zit
lekker rechtop in mijn nest, daarom wil ik zo'n laptoptafeltje...
Maar bedtafeltjes bestonden al ver voor laptoptafeltjes.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Joah... was een lekkere
Ja maar deze was wel héél handig, ik had de link hier neergezet en ik heb de pagina ergensquote:Op woensdag 26 maart 2014 21:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar bedtafeltjes bestonden al ver voor laptoptafeltjes.
Deze was het...quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar bedtafeltjes bestonden al ver voor laptoptafeltjes.
O ja die, mooi tafeltje.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Deze was het...
http://www.proidee.nl/con(...)ad/vario-laptoptafel
Nee, is ook niet om te eten, tenminste daarvoor hoef ik hem niet te hebben, maar voor die laptopquote:Op woensdag 26 maart 2014 21:21 schreef drakin het volgende:
[..]
O ja die, mooi tafeltje.
Toch sta ik liever op om te eten, dat geknoei in bed is niks voor mij.
Maar speciaal voor in bed, of kom je nog wel eens je bed uit?quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, is ook niet om te eten, tenminste daarvoor hoef ik hem niet te hebben, maar voor die laptop
Als ik aan het Fokken ben zit ik eigenlijk bijna áltijd in of op mijn bed, maar dat komt ook omdatquote:Op woensdag 26 maart 2014 21:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar speciaal voor in bed, of kom je nog wel eens je bed uit?
quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar speciaal voor in bed, of kom je nog wel eens je bed uit?
Dat is dus de hele dag doorquote:Op woensdag 26 maart 2014 21:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Als ik aan het Fokken ben zit ik eigenlijk bijna áltijd in of op mijn bed, maar dat komt ook omdat
de computer in de huiskamer meestal films staat te downloaden of iets met muziek, ook als
die Griek er niet is en dan kan ik er wel op hoor, maar dan is ie heeeeeeeeeeel traag,
dus dan ga ik liever op mijn eigen laptop...
Ik kan me niet herinneren dat je hier ooit de droger leeg gehaald hebtquote:Op woensdag 26 maart 2014 21:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nah.. valt best mee, soms moet ik de droger leeg halen toch?
Je valt door de wasmandquote:Op woensdag 26 maart 2014 21:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nah.. valt best mee, soms moet ik de droger leeg halen toch?
O jawel, dat werd gelijk hommelusquote:Op woensdag 26 maart 2014 21:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat je hier ooit de droger leeg gehaald hebt
Dat doe je tochquote:Op woensdag 26 maart 2014 21:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, zo? Moet ik mijn hele privéleven hier neerpennen dan?
Mistten ze je al zo snel?quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
O jawel, dat werd gelijk hommelusen toch moest ik dat effe doen...
maar ik heb nog wel meerdere redenen waarom ik veel tijd in huis doorbreng
ik wil dat alleen niet allemaal uitgebreid op internet hebben..
Ach trutquote:Op woensdag 26 maart 2014 21:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat doe je tochJe neukt ook al niet meer
Mooi zoquote:Op woensdag 26 maart 2014 21:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ach trutdat zei ik niet zo,, je zal de reden wel vergeten zijn, maar als je diep nadenkt
weet je het misschien weer en inmiddels is er meer bij gekomen.
en neuken doe ik nog wel eens hoor maak je geen zorgen.
al 10 KM per dag nu nog wat in de avonduren .. of zoquote:Op woensdag 26 maart 2014 21:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat doe je tochJe neukt ook al niet meer
14 kliks per avond is wel de standaardquote:Op woensdag 26 maart 2014 21:49 schreef chufi het volgende:
Ik was bij de dokter en mocht nog wel wat meer bewegen .. Fiets
[..]
[..]
al 10 KM per dag nu nog wat in de avonduren .. of zo
Ik begrijp het gewoon niet waarom mensen elkaar hier constant voor rotte vis moeten uitmaken om wat een ander zegt of niet zegt. Het lijkt hier soms wel een instituut voor zwakbegaafden.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]gezellig weer hier heh...
krijg je toch de schijterij van...
Tja, Soury had er problemen mee, vraag me niet waarom. ik zei net toch ook gewoon ik ga effe koffie zetten, nou dat kan niet waar zijn volgens haar ofzo, weet ik veel hoe dat brein van haar werktquote:Op woensdag 26 maart 2014 21:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ach trutdat zei ik niet zo,, je zal de reden wel vergeten zijn, maar als je diep nadenkt
Dat lukt me wel ..quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:50 schreef Soury het volgende:
[..]
14 kliks per avond is wel de standaard
Ja, ik begin er niet mee... maar ik word er ook héél moe van zo onderhand, welke SC zit jijquote:Op woensdag 26 maart 2014 21:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik begrijp het gewoon niet waarom mensen elkaar hier constant voor rotte vis moeten uitmaken om wat een ander zegt of niet zegt. Het lijkt hier soms wel een instituut voor zwakbegaafden.
Het ergste is dat ik er soms nog aan mee ga doen ook. Is kennelijk besmettelijk...
laat je niet zo ..quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Moet je dus ook niet aan meedoen, al snap ik dat het best moeilijk is.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik begrijp het gewoon niet waarom mensen elkaar hier constant voor rotte vis moeten uitmaken om wat een ander zegt of niet zegt. Het lijkt hier soms wel een instituut voor zwakbegaafden.
Het ergste is dat ik er soms nog aan mee ga doen ook. Is kennelijk besmettelijk...
Als ie maar flink rijk is dan is het nog wel de moeitequote:Op woensdag 26 maart 2014 21:53 schreef sacha het volgende:
zo, nog even strijken voor mijn vriend van 83 en dan weer verder met mijn leven
Heb je wel zijn zakken leeg gehaaldquote:Op woensdag 26 maart 2014 21:53 schreef sacha het volgende:
We laten ons soms wel eens kennen ja zo gaat dat hier soms... Niets aan te doen, maar dan niet meer op reageren ...quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee doe ik ook niet, maar soms......... pffffffffffff
Praat gewoon met de personen die de boel hier wel leuk houden, de rest trollt maar wat en kun je gewoon negeren.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee doe ik ook niet, maar soms......... pffffffffffff
Neeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 26 maart 2014 21:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, ik begin er niet mee... maar ik word er ook héél moe van zo onderhand, welke SC zit jij
misschien kan ik beter gaan verhuizen
Woont in een mooie Tipi en maakte hij fotos voor de Telegraaf ?quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:53 schreef sacha het volgende:
Ja maar het is zoooooooo sneuquote:Op woensdag 26 maart 2014 21:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Praat gewoon met de personen die de boel hier wel leuk houden, de rest trollt maar wat en kun je gewoon negeren.
AKQ SC zit ik vaak...quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, ik begin er niet mee... maar ik word er ook héél moe van zo onderhand, welke SC zit jij
misschien kan ik beter gaan verhuizen
Jaaaa en eerst zelf leeggemaakt zekerquote:
Frozen stylequote:
Jij snapt hemquote:Op woensdag 26 maart 2014 21:55 schreef chufi het volgende:
[..]
We laten ons soms wel eens kennen ja zo gaat dat hier soms... Niets aan te doen, maar dan niet meer op reageren ...
De lol is dat je te snel hapt, daarmee voer je ze juistquote:Op woensdag 26 maart 2014 21:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja maar het is zoooooooo sneuen ik snap ook gewoon niet WAAROM!!
wat is de lol in godsnaam
Ik hou wel van een geintje, maar soms kan ik me ook irriteren aan bepaalde opmerkingen hier.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Moet je dus ook niet aan meedoen, al snap ik dat het best moeilijk is.
Nee, kwam de afbeelding net tegen op Facebook...quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Jaaaa en eerst zelf leeggemaakt zeker
Als het te gek wordt hier pak ik de cola en de chips erbijquote:Op woensdag 26 maart 2014 21:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hou wel van een geintje, maar soms kan ik me ook irriteren aan bepaalde opmerkingen hier.
En aangezien ik mijn bek niet kan houden ga ik er op in, vaak niet vriendelijk.
Maar in de chaos hier valt dat waarschijnlijk niet eens op...
Ik verkas dan gewoon vaak even...quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Als het te gek wordt hier pak ik de cola en de chips erbij
Net als die Bossche bol van Fann, zo lekker dat je vergeet de foto te maken.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, kwam de afbeelding net tegen op Facebook...
Moet je mij niet vertellenquote:
Trutquote:
nah... inmiddels doet het me niks meer tis alleen jammer...quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Jij snapt hem
[..]
De lol is dat je te snel hapt, daarmee voer je ze juist
Nou zegt ze eindelijk 1 keer wat aardigs en noem je dr meteen trutquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Trutkap nou maar een keertje is wel mooi geweest zo anders wordt het saai...
[..]
nah... inmiddels doet het me niks meer tis alleen jammer...
quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Nou zegt ze eindelijk 1 keer wat aardigs en noem je dr meteen trut
Nee hoor het was grappig wat jij postequote:Op woensdag 26 maart 2014 22:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij postte die opmerking, dus krijg je antwoord...
B&J heb ik helaas niet standaard in huis, jij wel?quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:03 schreef chufi het volgende:
Ik ga zo nog een B&J doen.. Soury doet vast mee als ze nog wat heeft staan
Twee emmers vol.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:03 schreef chufi het volgende:
Ik ga zo nog een B&J doen.. Soury doet vast mee als ze nog wat heeft staan
Is goed voor je, eet maar snel op.quote:
Krijg ik hoofdpijn van, en dan ga ik zeurenquote:
Slaap ze!quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Lieve mensjes ik ga House of Cards kijken http://nl.wikipedia.org/wiki/House_of_Cards_(Amerikaanse_televisieserie)
Tot Morgen ofzo...
Hoeveel bakken heb je nu dan al op?quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Krijg ik hoofdpijn van, en dan ga ik zeuren
Dat ofzo klinkt nogal zieligquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Lieve mensjes ik ga House of Cards kijken http://nl.wikipedia.org/wiki/House_of_Cards_(Amerikaanse_televisieserie)
Tot Morgen ofzo...
Na Postcode Loterij welquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:05 schreef drakin het volgende:
[..]
B&J heb ik helaas niet standaard in huis, jij wel?
Ik nog 13 kleine bakkies.. Nu 14 down the ... Chocolate Fudge Browniequote:
quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Krijg ik hoofdpijn van, en dan ga ik zeuren
Super fudge of zoietsquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Na Postcode Loterij wel
[..]
Ik nog 13 kleine bakkies.. Nu 14 down the ... Chocolate Fudge Brownie
Nou als ik begin dan gaat het snel. Lekkerquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach zolang het gratis is vinden we het lekker..
Lekker he ...quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou als ik begin dan gaat het snel. Lekker
Wel jaquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:53 schreef chufi het volgende:
Goed morgen verder ? Of jassen we deze nog ff dicht ..
jassen dicht en overhemden gestrekenquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:53 schreef chufi het volgende:
Goed morgen verder ? Of jassen we deze nog ff dicht ..
Sla jij mij even een blauw oog. Mag en ik heb ijsquote:
Zaterdag dan is het lekker weer ...quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Sla jij mij even een blauw oog. Mag en ik heb ijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |