Oh je staat nu met je TV in je handenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ikke?
Ja volgens mij welmaar die gebruik ik nooit hoor...
Onzin, met een Android tablet kan je net zo makkelijk YouTube filmpjes hier neerplempen...quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, ik zit weer gewoon ouderwets met mijn laptoppieanders kan ik geen toepjes
neerplempen
Ach vrouwen en techniek ...quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Onzin, met een Android tablet kan je net zo makkelijk YouTube filmpjes hier neerplempen...
ow...quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Onzin, met een Android tablet kan je net zo makkelijk YouTube filmpjes hier neerplempen...
Nee, heb ik hélemaal NIKS meequote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:56 schreef chufi het volgende:
Volgens mij heeft Fann niet zoveel met Pokemon.. Ik ook niet sind mn dochter in 2002 het land verliet ..
Nou... niet allemaal hoor, maar ik ben een kneus wat dat betreft, dat geef ik ook gewoon maar toe,quote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, heb ik hélemaal NIKS mee
kwestie van ff weten hoe het moet..quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow...ik kreeg het niet voorelkaar om te knippen en te plakken... met die Smart TV gaat dat
ook niet...
Daarom ben je ook een kindvrouwtjequote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou... niet allemaal hoor, maar ik ben een kneus wat dat betreft, dat geef ik ook gewoon maar toe,
want ontkennen heeft geen zin
Nou dan mag jij het me een keertje uitleggen, want ik kom er niet uitquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:13 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
kwestie van ff weten hoe het moet..
Ik ben geen kindvrouwtje maar ik heb geen verstand van techniek, kan jij een badkamerkastjequote:
Als ik kwaad ben welquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik ben geen kindvrouwtje maar ik heb geen verstand van techniek, kan jij een badkamerkastje
in elkaar timmeren? Ik wel
Is goed. Kom ik het je een keer tot in de details uitleggenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou dan mag jij het me een keertje uitleggen, want ik kom er niet uit
Ik kom wel naar jou toequote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Is goed. Kom ik het je een keer tot in de details uitleggen
Ah kun je de boel bij mij ook gelijk renoveren ...quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik kom wel naar jou toe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah kun je de boel bij mij ook gelijk renoveren ...Heb je een ''make-over'' nodig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of heb je het over je huis?
![]()
Ik doel op mn huisquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
hoe langer ik er over nadenk hoe vreemder dat klinkt Chuf
frituren onder een afzuigkap ... affikkenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik doel op ''afzuigkap af likken''' wat is dat?
ja. ik zag het alquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:22 schreef chufi het volgende:
[..]
frituren onder een afzuigkap ... affikken
Ja jaquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
eh........... er staat dus '' affikken''![]()
Ik heb mijn bril niet op
Het gaat dan ook om de titel van de song...quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:56 schreef chufi het volgende:
Volgens mij heeft Fann niet zoveel met Pokemon.. Ik ook niet sind mn dochter in 2002 het land verliet ..
Dat snapte ik dan weer wel!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het gaat dan ook om de titel van de song...
OK doei doei .. Ben er denk ik zo ook van tussenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik zeg niks meer![]()
Ik ga effe bij de buren lurken
Ja dat zag ikquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:28 schreef chufi het volgende:
[..]
OK doei doei .. Ben er denk ik zo ook van tussen
Soury ook ...quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Chuf gaat gewoon vreemd in de SC van de buren
Het vuur blijft gevaarlijkquote:
Playboy shoot gaat iig al meer doorquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:32 schreef Soury het volgende:
Jij bent ook welkom hoor, maar ga dan niet eerst lopen afgeven op alles.
Heb je wijn op? Je verneukt je quote...quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:32 schreef Soury het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 25 maart 2014 22:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, die hoort daar
[/quote
Jij bent ook welkom hoor, maar ga dan niet eerst lopen afgeven op alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |