Leuke serverquote:
Je kan heirlooms toch naar andere servers versturen of ben ik nu gek?quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:00 schreef DirtyDaniel het volgende:
Jammer dat ik mijn heirlooms niet kan mailen naar die serverzit een beetje te twijfelen tussen een DK of gewoon een class vanaf lvl 1.
"Dude where is my mount" is volgens mij een Nederlands guild. Voor de rest zitten we aardig verspreid. Voor de 10% extra xp boost mag je wel in mijn guild tot je iets anders hebt gevonden. Is alleen niet echt actief op het momentquote:Op vrijdag 4 april 2014 13:09 schreef DirtyDaniel het volgende:
ohh het lukt
Een human warlock gemaakt.
Is er ook een nederlandse guild op frostmane? of waar fokkers in zitten?
Ik heb m'n combatlog meestal aan staan tijdens onze normal raids, ik merk voor zover eigenlijk geen verschil.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:39 schreef TweeGrolsch het volgende:
Kost het veel performance om zo'n WoL ding te creëren tijdens een raid?
WoL?quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:39 schreef TweeGrolsch het volgende:
Kost het veel performance om zo'n WoL ding te creëren tijdens een raid?
Wat knap van die hunterquote:Op vrijdag 4 april 2014 16:32 schreef Vjenne12345 het volgende:
WoL?
Mijn lvl29 mage wordt ge-body-camped in STV, door een 90 hunter.![]()
Nieuwe server voor mij, heb nog geen poppetjes om zoiets op te lossen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat knap van die hunter
Ik log dan altidj uit en ga met een ander poppetje iets doen.
Oke, maar een keertje proberen bij volgende raid danquote:Op vrijdag 4 april 2014 15:09 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ik heb m'n combatlog meestal aan staan tijdens onze normal raids, ik merk voor zover eigenlijk geen verschil.
Geen opmerking van Blizz over Collossus Smash en Execute bij warriors :/.quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:35 schreef Junglebeast het volgende:
Niemand heeft het over de Alpha en 6.0 patch notes?
Lief dagboek....quote:Op zaterdag 5 april 2014 00:50 schreef Skillstorm het volgende:
Oh hemel...
Deed een For the Horde, mocht een lvl 70 priest mee.
Ik zeg tegen de doden: ress bij gy en we summonen jullie
Iedereen doet het behalve die priest, ik ben het zat, we gaan weg uit de tram station.
Rest die priest net. Begint hij 10 minuten lang ruzie te maken met mij er over.
Nou goed, ruzie bijgelegd, hij kon nog mee naar darnassus.
Gaat hij dood na de bossfight, prima, ik denk die heeft zijn lesje geleerd en resst bij gy zodat we hem kunnen summen.
'but ress sickness'
Instant ignore, terwijl die net voor die ignore zei: okay I ressed. Maar het kon me al niet meer schelen.
Zulke mensen zijn toch echt breindood?
Mwoah, liet hem wel in de raid groep, moest hij zelf lekker lopen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 01:53 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Lief dagboek....
Maar ik had die lullo gewoon gekicked
Ik zal vast een kamertje voor je boeken bij parnassiaquote:Op zaterdag 5 april 2014 02:43 schreef LompeWorst het volgende:
Als ik als 89 paladin tank, die vanaf 85 geen quest meer gedaan heeft, nog EEN KEER STORMSTOUT BREWERY KRIJG.
Dan word ik echt heulemaal gek.
Volgens mij zaten wij dan gister bij elkaar in de groepquote:Op zaterdag 5 april 2014 00:50 schreef Skillstorm het volgende:
Oh hemel...
Deed een For the Horde, mocht een lvl 70 priest mee.
Ik zeg tegen de doden: ress bij gy en we summonen jullie
Iedereen doet het behalve die priest, ik ben het zat, we gaan weg uit de tram station.
Rest die priest net. Begint hij 10 minuten lang ruzie te maken met mij er over.
Nou goed, ruzie bijgelegd, hij kon nog mee naar darnassus.
Gaat hij dood na de bossfight, prima, ik denk die heeft zijn lesje geleerd en resst bij gy zodat we hem kunnen summen.
'but ress sickness'
Instant ignore, terwijl die net voor die ignore zei: okay I ressed. Maar het kon me al niet meer schelen.
Zulke mensen zijn toch echt breindood?
Wat?quote:Op zaterdag 5 april 2014 13:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Volgens mij zaten wij dan gister bij elkaar in de groep
Ja, ik was een van de andere locksquote:Op zaterdag 5 april 2014 13:30 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Wat?Shattered Halls zit jij op? (of een server die daar merged mee is)
Ik was de warlock leader.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |