SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Je spelling is om te huilen, derhalve telt je mening dus niet mee.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
hjb word egt boos hoor
[ afbeelding ]
Je bent zelf een lieve poes.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je spelling is om te huilen, derhalve telt je mening dus niet mee.
Wel lieve poes.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent zelf een lieve poes.
Ik stop op mijn hoogtepunt. Dit valt niet meer te overtreffen.
Konko is een synoniem voor kanker hier?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zeg dan gewoon kanker
je houdt alleen jezelf voor de gek
Wel mee eens. Al typ ik het sowieso niet, qua spreektaal is het af en toe wat lastiger.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zeg dan gewoon kanker
je houdt alleen jezelf voor de gek
Jaquote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Konko is een synoniem voor kanker hier?
Ga JC2 spelen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel mee eens. Al typ ik het sowieso niet, qua spreektaal is het af en toe wat lastiger.
Ik verveel mij.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:22 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wist je toch al? Je was notabene de fipo.
Dat soberso, verder een vieze leugen die akelige man. Altijd naar richting andere stromingenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nou... toch wel een flinke dramaqueen altijd zoekende naar bevestiging en erkenning.
Deed je altijd al toch?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oei, nu zal ik heeeeeeeel goed opletten met wat ik zeg
Niet enkel je postgedrag, maar ook je gedrag. Zoals je vanmorgen hebt bewezen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee, want anders wek ik de indruk dat jouw aanwezigheid mijn postgedrag beinvloedt
Je kan ook heeeeeel goed opletten met wat ik zie.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oei, nu zal ik heeeeeeeel goed opletten met wat ik zeg
Uh... watquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet enkel je postgedrag, maar ook je gedrag. Zoals je vanmorgen hebt bewezen.
Met modjes in de buurt moet je altijd goed oplettenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je kan ook heeeeeel goed opletten met wat ik zie.
Wat jij of ik in RL meemaakt snapt niemand en dat boeit echt niemandquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wil je dat ik hier ga neerzetten hoe asociaal je vanmorgen was?
Sowieso als Groningen-aanhangerquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Met modjes in de buurt moet je altijd goed opletten
Nou, als hun beeld van jou daardoor verandert, vind ik het de moeite waard als je Rezje van mij probeert af te pakken.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat jij of ik in RL meemaakt snapt niemand en dat boeit echt niemand
Rezje is helemaalllll voor jouquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou, als hun beeld van jou daardoor verandert, vind ik het de moeite waard als je Rezje van mij probeert af te pakken.
Jij doet net of ik mannen probeer te regelen terwijl dat geenszins het geval isquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bedankt.
En nu ga je zeker focussen op LompeHork? Echt. Zoek je eigen vriendjes.
Geen flauw idee, maar het is ongeveer dezelfde "klasse" als Groningen, dus jij zult het wel weten.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hollandia
Volgende week weer in de buscombi naar Cuijk enzo?
Waar denk je waar ik mee bezig ben dan?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:07 schreef Rezania het volgende:
Hork, ga kutusers door een bushokje flikkeren.
Nou, ik weet niet hoor, maar je hebt meerdere pogingen gemaakt om mij te hosselen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij doet net of ik mannen probeer te regelen terwijl dat geenszins het geval is
Ik? Jelly? Op Pax? Grapjas.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:07 schreef Rezania het volgende:
Etsu, doe niet zo jelly.
Paxxie, wees jezelf en ga op voetbal fappen of zo
Hork, ga kutusers door een bushokje flikkeren.
Je kadden opjagen door kut te roepen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Waar denk je waar ik mee bezig ben dan?
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet hoor, maar je hebt meerdere pogingen gemaakt om mij te hosselen.
[..]
Ik? Jelly? Op Pax? Grapjas.
Daar jaag ik geen pussys mee op.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je kadden opjagen door kut te roepen.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Geen flauw idee, maar het is ongeveer dezelfde "klasse" als Groningen, dus jij zult het wel weten.
BOEHOEHOE HIJ PEST MEquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]_!
Jij bent nu al de slechtste mod van het jaar
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:10 schreef LompeHork het volgende:
Iedereen is gewoon jelly op mij en wilt me neuken, helaas is dat alleenrecht voor de Grand Dolphin van de KKK, helaas jongens.
Niet zoveel van aantrekken, op internet heeft hij een grote bek, maar IRL een klein hartje. Houd dat in je achterhoofd.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
BOEHOEHOE HIJ PEST ME
Riep de user die geen PI's kan lezen
Zolang ze me maar niet wit noemenquote:
Jongen, ik geef zoveel als een stuiver in een verroeste put.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet zoveel van aantrekken, op internet heeft hij een grote bek, maar IRL een klein hartje. Houd dat in je achterhoofd.
Dat is maar goed ook. Paxcon kan behoorlijk intimiderend zijn, ik wilde je gewoon even waarschuwen dat je daardoor niet bedreigd hoefde te voelen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zolang ze me maar niet wit noemen
[..]
Jongen, ik geef zoveel als een stuiver in een verroeste put.
Oh ik ben ook niet serieus hoorquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
BOEHOEHOE HIJ PEST ME
Riep de user die geen PI's kan lezen
Ik wil over JB.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:14 schreef Flippiee het volgende:
bitches pls
vanaf onder deze lijn gaat het over Ronaldo
__________________________________________________________________________________
Ik voel mij nimmer bedreigd, ik ben één doorwinterde jongeman.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat is maar goed ook. Paxcon kan behoorlijk intimiderend zijn, ik wilde je gewoon even waarschuwen dat je daardoor niet bedreigd hoefde te voelen.
Dat weet ik.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh ik ben ook niet serieus hoor
Ik gebruik alleen nooit PI's
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:14 schreef LittleBrownie het volgende:
Ennnnn ik heb weer een liedje in mn hoofdElke keer als ik Hork spreek
Wat een konkomongool.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:14 schreef Flippiee het volgende:
bitches pls
vanaf onder deze lijn gaat het over Ronaldo
__________________________________________________________________________________
JE BENT ZELF EEN KONKO MONGOOLquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik voel mij nimmer bedreigd, ik ben één doorwinterde jongeman.
[..]
Dat weet ik.
[..]![]()
[..]
Wat een konkomongool.
Om onduidelijke redenen word ik altijd geassocieerd met een homokliekjequote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Rezania, Paxcon, Etsu. Ronde 20. Ik houd mij ditmaal afzijdig, succes 'mannen'
Ben je hetero dan?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Om onduidelijke redenen word ik altijd geassocieerd met een homokliekje
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Om onduidelijke redenen word ik altijd geassocieerd met een homokliekje
Maar een keer of 30 inderdaad. Oogt wel mooi naast die bansquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het staat zelfs in zijn notes naar het schijnt.
Lees zijn notes, dan weet jij het zeker.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het staat zelfs in zijn notes naar het schijnt.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je doet net of dat ter discussie staat
Die krijgen alleen bijzondere usersquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:17 schreef Etsu het volgende:
Ik wil een positieve note van Littlerabbit. Het zou mij echt goed doen.
Neuken?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:18 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Je kan ook naar HOMO SC gaan met dat eeuwige gekloot, nou gr daag
Nee, ik zit hier prima.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:18 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Je kan ook naar HOMO SC gaan met dat eeuwige gekloot, nou gr daag
Ik heb ooit een positieve note gekregen van motorbloempje en eriksd.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die krijgen alleen bijzondere users
in positieve zin
Zo zoquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb ooit een positieve note gekregen van motorbloempje en eriksd.
Dus ik verwacht dat dit geen probleem hoeft te zijn.
Had je ze gehackt ofzo?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb ooit een positieve note gekregen van motorbloempje en eriksd.
Dus ik verwacht dat dit geen probleem hoeft te zijn.
Dit is correct, enkel speciale users krijgen dit.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die krijgen alleen bijzondere users
in positieve zin
Oh ga je naar de dancing ofzo?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:20 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
Het wordt weer een feestje vrijdag weet ik nou al.
Bedankt dat je me voor speciale user uitmaakt.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit is correct, enkel speciale users krijgen dit.
:Squote:
Moeten alle straatwoorden ergens synoniem voor zijn dan?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
waar dacht je dan dat het voor stond
met opzetquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
:JIJ KOMT UIT BRABANT. ALLEMAAL JOUW SCHULD.
Snowbells in al haar leugens en misplaatste muziek wijs ik als hoofdschuldige aan. Het is dat de ogen openhouden al moeilijk genoeg was.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Moeten alle straatwoorden ergens synoniem voor zijn dan?
Jongen, weet ik veel, ik 'rol' daar niet.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Jaanders is het geen straattaal
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet aan Snow komenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Snowbells in al haar leugens en misplaatste muziek wijs ik als hoofdschuldige aan. Het is dat de ogen openhouden al moeilijk genoeg was.
Yoquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:25 schreef wietparkiet het volgende:
He gjsdesj houd je bek eens
ja wat betekent dat?
weet ik niet is straat dus ik zeg het maar gewoon
paars kan ook blauw zijnquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:26 schreef Rezania het volgende:
Een woord kan ook een betekenis hebben zonder dat het een synoniem heeft.
Ja, zoals "Peniskoker" daar zit niets achter, of "VUIGE KLOPADER MET KINDERAPPEL IN DE HAND".quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:26 schreef Rezania het volgende:
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:26 schreef Rezania het volgende:
quote:
We zullen dit maar eens moeten meemaken dan.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
als ze gedronken heeft mag dat wel
heb ik gehoord
Of penisbaardquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, zoals "Peniskoker" daar zit niets achter, of "VUIGE KLOPADER MET KINDERAPPEL IN DE HAND".
Hoe ben jij mod geworden...quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, zoals "Peniskoker" daar zit niets achter, of "VUIGE KLOPADER MET KINDERAPPEL IN DE HAND".
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:26 schreef Rezania het volgende:
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
als ze gedronken heeft mag dat wel
heb ik gehoord
Hij ging shoppen met Yvonne voor harige dildo's.quote:
Maar ik moet al met zo veel Snow delenquote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Immer
[..]
Ook dat!
[..]
Dit... is een serieuze vraag?
Neen, ik beloofde de Iteejerlaag op te eten van de cake, de rest is geschiedenis.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij ging shoppen met Yvonne voor harige dildo's.
Iewl, slet.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Neen, ik beloofde de Iteejerlaag op te eten van de cake, de rest is geschiedenis.
En dan toch op FOK! zitten hč? Herkenbaar.quote:
Beter dan de bittere troep die ik normaal krijg.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jij zou het ook eten, jeweet, mierzoet die shit
Ja manquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:30 schreef Rezania het volgende:
E
[..]
En dan toch op FOK! zitten hč? Herkenbaar.
Beetje peper bij? Misschien is het dan verteerbaar.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Beter dan de bittere troep die ik normaal krijg.
Ik ook, moet één of andere vaag debat houden over de acceptatie van GMO's donderdag. Boring.quote:
Gewoon 3D uitprinten jwzzquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:33 schreef Rezania het volgende:
NWS / Complete schedel van vrouw vervangen in UMC
Even een applausje voor de ontwikkeling van de techniek graag.
Achja, jouw studie he. Makkiepakkie.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:34 schreef Rezania het volgende:
Moet eigenlijk ook leren, maar yolo. Is toch maar calculus.
quote:
Cake was wel awesome though, en hij smaakte serieus echt goedquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]![]()
Die cake zit ook helemaal vastgeplakt aan die folieHad je nog geluk dat je hem niet in je eentje hoefde te proeven.
Morgen inleverdeadline Lineaire Algebra II, over 2,5 week tentamens en nog veel meer pijnquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ook, moet één of andere vaag debat houden over de acceptatie van GMO's donderdag. Boring.
Meisje, stel je niet aan.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:39 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Morgen inleverdeadline Lineaire Algebra II, over 2,5 week tentamens en nog veel meer pijn
Ik heb maandag een tentamen over lineaire algebra. Beetje matrices en vectoren, eitje.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:39 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Morgen inleverdeadline Lineaire Algebra II, over 2,5 week tentamens en nog veel meer pijn
Er hing dus een beetje zo'n soort sfeer?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:39 schreef Rezania het volgende:
Oh, en er vlogen ook pakjes ketchup door de lucht.
Vet grappig filmpjequote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Er hing dus een beetje zo'n soort sfeer?
Uh, waar stel of probeer ik dat dan?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Vet grappig filmpje
ik wed dat nog niemand die gezien heeft en je supergrappig en origineel bent nu xD
Nee, niet echt.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:51 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik dacht dat mijn emoticon genoeg informatie aangaf
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Is er iets gebeurd ofzo?
Je lijkt erg gefrustreerd te zijn
Ben ontzettend gefrustreerdquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Is er iets gebeurd ofzo?
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Is er iets gebeurd ofzo?
Dit was het wel, maar dan met meer chaos. Mijn verjaardag is een terugkomend evenement voor vaste gebruikers.quote:
Ik zal proberen dit jaar wel te komen als ik kan en uitgenodigd ben.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit was het wel, maar dan met meer chaos. Mijn verjaardag is een terugkomend evenement voor vaste gebruikers.
Hihihaho, wat een goeie grap.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ben ontzettend gefrustreerd
ben aan het menstrufrustreren
De uitnodigingskans is groot, echter stel ik dit keer echt een deadline, er was nu nog soort van plaats (lees: er was nog ergens een slaapplek overquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:57 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik zal proberen dit jaar wel te komen als ik kan en uitgenodigd ben.
Snap ikquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
De uitnodigingskans is groot, echter stel ik dit keer echt een deadline, er was nu nog soort van plaats (lees: er was nog ergens een slaapplek over)
Komt wel goed allemaal, dit jaar ga ik wat eerder werven, ik mistte wat mensen, dat was wel zonde.quote:
welke maand was het ook alweer?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Komt wel goed allemaal, dit jaar ga ik wat eerder werven, ik mistte wat mensen, dat was wel zonde.
een kut userquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:00 schreef wietparkiet het volgende:
augustus FL
wat ben je nou voor'n user
bravoquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:03 schreef wietparkiet het volgende:
ik weet ook welke dag als het goed is
kquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dat was meer een mening dan een opmerking
kquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Jij bent ook niet zo spraakzaam he
Vanmorgen ook bij Koffietijd. En net kwam er weer iets voorbij.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gisteren was er al een item bij RTL late night. Echt walgelijk
Ik vind op zich zijn nummers nog wel oke (quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:37 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Vanmorgen ook bij Koffietijd. En net kwam er weer iets voorbij.
IDK brah, idk.
Oh lawd.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind op zich zijn nummers nog wel oke () Maar die man is best erg uitgemolken. En hij is al 10 jaar dood.
doe nietquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind op zich zijn nummers nog wel oke () Maar die man is best erg uitgemolken. En hij is al 10 jaar dood.
Ik kan prima tegen Nederlandstalige muziek maar juist Andre Hazes doet niet echt bij mij...quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Godverdomme dat was echt een zeiksnor weerquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:54 schreef krullenbolletje het volgende:
Rijdende rechter![]()
Zeurende bejaarden
Enige recht van de vrouw is het aanrechtquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Godverdomme dat was echt een zeiksnor weer
Ja die grap kenden we hier op FOK! nog nietquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:55 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Enige recht van de vrouw is het aanrecht
Heujquote:
Wellicht ben ik er iets te veel mee opgegroeid :quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan prima tegen Nederlandstalige muziek maar juist Andre Hazes doet niet echt bij mij...
quote:
moet toch wat, kan toch moeilijk de hele tijd fappenquote:
zet dan een eigen serie, film of programmaquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:57 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
moet toch wat, kan toch moeilijk de hele tijd fappen
Als we ons voor muziek gaan excuseren ben ik nog wel even bezig.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heuj
[..]
Wellicht ben ik er iets te veel mee opgegroeid :
[..]
ach tis wel ok, maar je moet niet te vaak TV kijken om het TV kijken inderdaadquote:
Enige wat ik live op tv kijk is de rijdende rechter en wie is de molquote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als we ons voor muziek gaan excuseren ben ik nog wel even bezig.
Ik denk dat ik er dan juist voor kies mijn ouders mee te laten genieten daar waar ik mijn omgeving normaal gesproken redelijk ontzie.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]Wellicht mooi voor een speech als de wereld bijna vergaat. Sorry pap en mam/buren/whatever dat jullie deze tering herrie ook hebben moeten horen.
En Top Gear. Verder gebruik ik een DWDD af en toe als achtergrondgeluid maar daar heb je ook npo.nl voor. (Voetbal daargelaten)quote:
Allemaal opties die nog niet van toepassing zijn.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er dan juist voor kies mijn ouders mee te laten genieten daar waar ik mijn omgeving normaal gesproken redelijk ontzie.
Al kan ik ze naderhand alsnog mijn excuses aanbieden natuurlijk.
Donderdag AZquote:
Ook last vanquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:30 schreef Rezania het volgende:
Verveel me maar wil niet slapen. #dillema
Wellicht kun je nog wat aan je Nederlandse taal doen met je dillema.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:30 schreef Rezania het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wellicht kun je nog wat aan je Nederlandse taal doen met je dillema.Ph, eh, autocorrect? Gebrek daaraan dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Ik ben aan het bier gegaan. Morgen vrijquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:30 schreef Rezania het volgende:
Wel het overwegen waard om te uiten voor het moment daar is. Stel je voor dat ik er de tijd niet meer voor heb als het moment daar is.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Allemaal opties die nog niet van toepassing zijn.
[..]
Donderdag AZ
probeer een koffie klismaquote:
Ik ben morgen ook vrij, maar bier staat niet koud en moet morgen best wel doen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben aan het bier gegaan. Morgen vrij
[..]
Wel het overwegen waard om te uiten voor het moment daar is. Stel je voor dat ik er de tijd niet meer voor heb als het moment daar is.
Retteketet AZ. Ik gun het je nogook. Wat een waardeloze Ajacied ben ik toch ook
Vergeven in dat geval.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ph, eh, autocorrect? Gebrek daaraan dan.
Je laatste zin is te ingewikkeld, ik haak af.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben aan het bier gegaan. Morgen vrij
[..]
Wel het overwegen waard om te uiten voor het moment daar is. Stel je voor dat ik er de tijd meer toe heb als het moment daar is.
Retteketet AZ. Ik gun het je nogook. Wat een waardeloze Ajacied ben ik toch ook
de dildo in zn reet HARHARHARHARHquote:
Wederom hi-la-risch!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:38 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
de dildo in zn reet HARHARHARHARH
Ik zag Xi Pingpong.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:40 schreef Ahmad1nejad het volgende:
ik heb trouwens vandaag de president van mexico gezien
ik ook op tvquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:41 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb gisteren de helicopters van Obama op museumplein gezien
Ik zag die vanavond vliegen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:41 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb gisteren de helicopters van Obama op museumplein gezien
Ik sluit niet uit dat het door mijn eigen eerste zin komtquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je laatste zin is te ingewikkeld, ik haak af.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En het is dat je het zelf zegt. Al vinden de meeste ajacieden de beker een troostprijs, dus dat kan je nog redden.En ik ben oprecht zenuwachtig. Ik heb sinds het weekend al aan mijn moeder meerdere keren gevraagd of mijn AZ shirt nog wel schoon en droog is voor donderdag.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:42 schreef Ahmad1nejad het volgende:
ik heb trouwens ook nog een russisch spionageschip gezien
ik ben nog gefouilleerdquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:44 schreef Rezania het volgende:
Ik zag ook drie van die pantservoertuigen van het leger.
Ze hebben volgens hun eigen bronnen ook meer wedstrijden dit seizoen gespeeld dan een Real Madrid. Sowieso al met al vind ik dat ze het sowieso niet slecht doen voor een subtop met hun speelprogramma, maar goed..quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat het door mijn eigen eerste zin komt
[..]Maar ik gun het Az ook echt wel. Ik kan weinig verzinnen om een afkeer tegen ze te hebben, ook knap hoe ze zelfstandig weer zijn opgeklommen na hun instorten
rtquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Grappen maken over Brabant als je zelf in Sassenheim woont
Belangrijk genoeg dat hier een klein legertje stond.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Grappen maken over Brabant als je zelf in Sassenheim woont
neee ik probeerde een traffic support wat te vragenquote:
toch beetje mijn e pener oprekkenquote:
Ik krijg het warm van al het testosteron in dit topic.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:49 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
toch beetje mijn e pener oprekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |