SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Je spelling is om te huilen, derhalve telt je mening dus niet mee.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
hjb word egt boos hoor
[ afbeelding ]
Je bent zelf een lieve poes.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je spelling is om te huilen, derhalve telt je mening dus niet mee.
Wel lieve poes.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent zelf een lieve poes.
Ik stop op mijn hoogtepunt. Dit valt niet meer te overtreffen.
Konko is een synoniem voor kanker hier?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zeg dan gewoon kanker
je houdt alleen jezelf voor de gek
Wel mee eens. Al typ ik het sowieso niet, qua spreektaal is het af en toe wat lastiger.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zeg dan gewoon kanker
je houdt alleen jezelf voor de gek
Jaquote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Konko is een synoniem voor kanker hier?
Ga JC2 spelen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel mee eens. Al typ ik het sowieso niet, qua spreektaal is het af en toe wat lastiger.
Ik verveel mij.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:22 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wist je toch al? Je was notabene de fipo.
Dat soberso, verder een vieze leugen die akelige man. Altijd naar richting andere stromingenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nou... toch wel een flinke dramaqueen altijd zoekende naar bevestiging en erkenning.
Deed je altijd al toch?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oei, nu zal ik heeeeeeeel goed opletten met wat ik zeg
Niet enkel je postgedrag, maar ook je gedrag. Zoals je vanmorgen hebt bewezen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee, want anders wek ik de indruk dat jouw aanwezigheid mijn postgedrag beinvloedt
Je kan ook heeeeeel goed opletten met wat ik zie.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oei, nu zal ik heeeeeeeel goed opletten met wat ik zeg
Uh... watquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet enkel je postgedrag, maar ook je gedrag. Zoals je vanmorgen hebt bewezen.
Met modjes in de buurt moet je altijd goed oplettenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je kan ook heeeeeel goed opletten met wat ik zie.
Wat jij of ik in RL meemaakt snapt niemand en dat boeit echt niemandquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wil je dat ik hier ga neerzetten hoe asociaal je vanmorgen was?
Sowieso als Groningen-aanhangerquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Met modjes in de buurt moet je altijd goed opletten
Nou, als hun beeld van jou daardoor verandert, vind ik het de moeite waard als je Rezje van mij probeert af te pakken.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat jij of ik in RL meemaakt snapt niemand en dat boeit echt niemand
Rezje is helemaalllll voor jouquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou, als hun beeld van jou daardoor verandert, vind ik het de moeite waard als je Rezje van mij probeert af te pakken.
Jij doet net of ik mannen probeer te regelen terwijl dat geenszins het geval isquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bedankt.
En nu ga je zeker focussen op LompeHork? Echt. Zoek je eigen vriendjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |