Of t gaat dan juist heel snel.. verschilt nogalquote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:26 schreef Belsezar het volgende:
Dit topic gaat volgens mij veel langer mee dan gemiddeld door die TT
Effe HW vragenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:29 schreef rhubarbje het volgende:
Ik denk dat we deze TT snel weg moeten werken
Ja ok, snel wegwerken zoals Rhutje zegt maar het zal voor nieuwe mensen niet aanlokkelijk worden om hier te komen kijken.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of t gaat dan juist heel snel.. verschilt nogal
Ga je gangquote:
Dan moet je iets met tieten doen, dan stroomt het volquote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja ok, snel wegwerken zoals Rhutje zegt maar het zal voor nieuwe mensen niet aanlokkelijk worden om hier te komen kijken.
Ja met mannen! Wat heb ik daar nou aan?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dan moet je iets met tieten doen, dan stroomt het vol
Ja precies!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja met mannen! Wat heb ik daar nou aan?
M'n mond? Zeer zeker wel waar ja.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dan moet je iets met tieten doen, dan stroomt het vol
Ik kan dat wel waarderenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja met mannen! Wat heb ik daar nou aan?
Grrrrrrtje!quote:
Jij zegt ook geen nee tegen vrouwelijk schoon, en er zijn hier al zat mannen, dus gun ons ook wat!quote:
Stom! Ik had dat ijsje gewoon gehaald, als wraak!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:40 schreef rhubarbje het volgende:
Grrrrrrtje!
Stomme loket houd er gewoon zijn eigen openingstijden op na en was al dicht
Ik had bijna een ijsje gehaald daar op de hoek om mijn verdriet weg te smikkelen maar ik heb mezelf in gehouden
Nou hark wat extra vrouwen binnen dan!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jij zegt ook geen nee tegen vrouwelijk schoon, en er zijn hier al zat mannen, dus gun ons ook wat!
Ja maar dat is niet zo goed voor mijn pensquote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Stom! Ik had dat ijsje gewoon gehaald, als wraak!
Speciaal voor mij?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou hark wat extra vrouwen binnen dan!
[..]
Ja maar dat is niet zo goed voor mijn pens
Ik ben al heus weer 2 volle dagen op dieet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:46 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Speciaal voor mij?
UiteraardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Als het nou nog singles had geheten zou dat makkelijker zijn geweest.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou hark wat extra vrouwen binnen dan!
HW??quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:49 schreef rhubarbje het volgende:
Nou gooi een singles in de volgende TT!
ik denk dat we tot morgenvroeg moeten wachtenquote:
Moeten die mocro's bij jou in de buurt niet trainen voor roofovervallen?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:36 schreef Cue_ het volgende:
Grumbl zowat geen sportscholen in de buurt. Enkel eentje (incl korting) voor 48 euro per maand![]()
Zware dag morgen?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ik denk dat we tot morgenvroeg moeten wachten
En dan krijg ik er denk ik niet eens wat van mee![]()
Die wonen bij jou.. niet hierquote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Moeten die mocro's bij jou in de buurt niet trainen voor roofovervallen?
Succes!quote:
Ik ook weinig denk ik. Ik heb 3 afspraken staan morgen en ze liggen helaas nogal ver uit elkaarquote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ik denk dat we tot morgenvroeg moeten wachten
En dan krijg ik er denk ik niet eens wat van mee![]()
Neeeeeeeeeee!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ook weinig denk ik. Ik heb 3 afspraken staan morgen en ze liggen helaas nogal ver uit elkaarDus ik zal denk ik ergens na 3 uur pas weer hier te vinden zijn.
Sorry Q. Maar ik beloof dat als ik thuis ben met biertje en al op fok zal zijnquote:
Komt goed!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:45 schreef Q. het volgende:
Dat is wel het minste wat je voor mij kan doen.
Ik hou van je.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Komt goed!
En ik zal nu ook even een biertje pakken voor je
Ja ik ben ook dol op jou hoor Q.quote:
Mooi, dan ben ik in ieder geval niet te laat begonnen!quote:
En dat was blijkbaar hard nodig. Je hebt de vraag veelste vrij gesteld. "Wil je nadenken over poep eten?" 'Ja, en het antwoord is nee'quote:Op woensdag 26 maart 2014 06:24 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Mooi, dan ben ik in ieder geval niet te laat begonnen!
Ik zie dat je gestemd hebt
Ach het is maar Fok! En bovendien denk ik dat veel posters hier wel degelijk kinderen willen als ze een langdurige, stabiele relatie hebben.quote:Op woensdag 26 maart 2014 06:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dat was blijkbaar hard nodig. Je hebt de vraag veelste vrij gesteld. "Wil je nadenken over poep eten?" 'Ja, en het antwoord is nee'
"GEEN GEEN GEEN"quote:Op woensdag 26 maart 2014 08:00 schreef stbabylon het volgende:
Poll: wil je een krijsend kutkind
• Nee
• Natuurlijk niet
• Misschien.... Neh, toch niet
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Echt niet altijd, als ik aan een goeie whisky zit ga ik er geen bier tussendoor drinkenquote:
Dit is zo'n voorbeeld van een onderwerp die we al te vaak hebben gedaanquote:
Ach, ik zit gewoon te geinen. Iedereen moet lekker zelf weten of ze een kind op een wereld zetten waar binnen het leven van dat kind er een grote grondstoffenoorlog uitbreekt.quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:12 schreef rhubarbje het volgende:
Maakt het wat uit of mensen hier dan toch een kind willen?
En verder zijn hier ook mensen met een stabiele relatie die toch zeggen het niet te willen
Ik word er soms nogal moe van dat mensen dan echt doen alsof er iets mis is of zo van 'oh dat komt nog wel'
True truequote:Op woensdag 26 maart 2014 09:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt niet altijd, als ik aan een goeie whisky zit ga ik er geen bier tussendoor drinken.
True, maar ik denk dat alle SC's dat hebben hoor. Ik bedoel waar moet je het nu weer over hebben dan?quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dit is zo'n voorbeeld van een onderwerp die we al te vaak hebben gedaan![]()
Zeker voor een groep die kinderloos blijft
Gaan!quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar ik denk dat alle SC's dat hebben hoor. Ik bedoel waar moet je het nu weer over hebben dan?
Ik heb wel een dilemma, ik haat haat HAAT de Toppers maar nu gaat het halve bedrijf er gratis heen incl gratis drank etc. Moet je dan wel gaan voor de "gezelligheid" en dat je niet die ene brompot bent (en evt kans op dronken belmeisjes) of moet je gewoon voet bij stuk houden en het vertikken?.
Hmmmm, ik mis de optie misschien.....oke toch maar wel.quote:Op woensdag 26 maart 2014 08:00 schreef stbabylon het volgende:
Poll: wil je een krijsend kutkind
• Nee
• Natuurlijk niet
• Misschien.... Neh, toch niet
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik " tyf op met je kutpoll" (geen spuit 11 nu toch?)quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:38 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Hmmmm, ik mis de optie misschien.....oke toch maar wel.
Ga je mee dan?quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:42 schreef Sinceria het volgende:
Oh en HW , stop met zeiken en ga gewoon. Je weet best dat je eigenlijk heel graag wil gaan.
Nee hoor lieverd. En drink nu je chocomelk maar op.quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik " tyf op met je kutpoll" (geen spuit 11 nu toch?)
Wanneer is het?quote:
Die heb ik er bewust uit gelatenquote:Op woensdag 26 maart 2014 09:38 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Hmmmm, ik mis de optie misschien.....oke toch maar wel.
29-5. En ja, ik mag een +1 meenemenquote:
Joh! Dat was nou nooit in me opgekomen!quote:
Busted!quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:48 schreef Sinceria het volgende:
Oh,dat kwam wel errug enthousiast over. Ik bedoelde: mwe, wanneer is het?
Nou moet ik toegeven, ik ga tegenwoordig op wintersport, zit zelfs af en toe te twijfelen over carnaval vieren, ben laatst naar een voetbalwedstrijd geweest, heb Frozen gekeken EN zit nu nog steeds regelmatig liedjes eruit te zingen. Ook ik heb mijn darksidequote:Op woensdag 26 maart 2014 09:40 schreef HeatWave het volgende:
Zie je nu waarom ik twijfel?.
Stbab is mijn normale kant, de kant die zeker voor geld er nooit heen zou gaan. De anderen zijn de kant die iets heeft van, ach je moet alles een keer gezien hebben en het is gratis.
Ehm, ik wil in principe best mee, maar ik kan niet zover vooruit plannen. Kan zijn dat ik de laatste week toch niet blijk te kunnen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
29-5. En ja, ik mag een +1 meenemen.
Frozen, toevallig. Gisteren dacht ik, laat ik ook eens kijken, (had er nog niet veel over gehoord). Zo'n beetje toen dat kind voor de 3de keer stond te zingen over het maken van een sneeuwpop heb ik hem afgezet en gedelete..quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou moet ik toegeven, ik ga tegenwoordig op wintersport, zit zelfs af en toe te twijfelen over carnaval vieren, ben laatst naar een voetbalwedstrijd geweest, heb Frozen gekeken EN zit nu nog steeds regelmatig liedjes eruit te zingen. Ook ik heb mijn darkside
Ik ken jequote:Op woensdag 26 maart 2014 09:51 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ehm, ik wil in principe best mee, maar ik kan niet zover vooruit plannen. Kan zijn dat ik de laatste week toch niet blijk te kunnen.
Oke, staat in mijn agenda in ieder geval.quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ken je.
Maakt ook niets uit, ik schrijf me gewoon in met +1 en als je niet kan kan ik altijd nog "alleen" omdat er toch tig collega's gaan.
Het leven kan raar lopenquote:Op woensdag 26 maart 2014 09:54 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Oke, staat in mijn agenda in ieder geval.
2 unlimitedquote:Op woensdag 26 maart 2014 09:55 schreef Sinceria het volgende:
Oh ja en thnks trouwens HW, voel me vereerd. Wat gaat er op die avond allemaal gebeuren?
Ook niet voor de afwisseling? Je piemel zou dankbaar zijn.quote:
Dan moet je een date met iemand die hier werkt regelenquote:
Anders zit ik wel op de reservelijst als Sin niet kanquote:Op woensdag 26 maart 2014 10:09 schreef HeatWave het volgende:
Dan moet je een date met iemand die hier werkt regelen. Ik kan helaas geen kaarten van andere collega's regelen geloof ik, alles op naam.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Anders zit ik wel op de reservelijst als Sin niet kan
Nee, want het heeft twee wielen en gaat vooruit met een beetje moeite.quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Aids dingen. Spuuglelijke eenheidsworst.
Zouden ze in de fik moeten steken.
Daar zijn er meer van. Een goeie fiets kost geen drol meer tegenwoordig.quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:18 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nee, want het heeft twee wielen en gaat vooruit met een beetje moeite.
Weet je in ieder geval dattie niet zo snel gejat zal worden.... Hoop je danquote:Op woensdag 26 maart 2014 10:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Aids dingen. Spuuglelijke eenheidsworst.
Zouden ze in de fik moeten steken.
De laatste keer dat ik voor een nieuwe fiets keek was de goedkoopste die ik 'goed' zou willen noemen iets van rond de 500 eu. Dat zijn toch behoorlijk wat drolletjes.quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar zijn er meer van. Een goeie fiets kost geen drol meer tegenwoordig.
Al helemaal niet via een fietsenplan
Dat viel me vies tegen toen ik laatst naar een fiets op zoek was. Je betaalt al gauw richting de 200 euro voor een vrij simpel 2e handsje.quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Idd.. vind ik best prijzig nog.quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:31 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat viel me vies tegen toen ik laatst naar een fiets op zoek was. Je betaalt al gauw richting de 200 euro voor een vrij simpel 2e handsje.
Wat is een fietsenplan?quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je hem bij een junk koopt misschien. Maar dat valt niet onder mijn fietsenplan.quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bummer.quote:
De buurtjunk, voor al uw fiets en autoradio gerelateerde zaken!quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:38 schreef Sinceria het volgende:
Nja, maar even hard gaan sparen en de junk om de hoek eens aanspreken.
Mensen die een gestolen fiets kopen mogen een tak lager hangen dan mensen die fietsen stelenquote:Op woensdag 26 maart 2014 10:38 schreef Sinceria het volgende:
Nja, maar even hard gaan sparen en de junk om de hoek eens aanspreken.
Met weinig KM's kan je prima een fiets bij de gamma kopen voor 150 euro.quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:31 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat viel me vies tegen toen ik laatst naar een fiets op zoek was. Je betaalt al gauw richting de 200 euro voor een vrij simpel 2e handsje.
Dan kun je nog steeds beter een billige 2e hands fiets kopen voor 150 euro dan die chinese crap van de bouwmarkt.quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Met weinig KM's kan je prima een fiets bij de gamma kopen voor 150 euro.
Als je KM's maakt dan zit je inderdaad op de 400+ maar dat vind ik niet veel als je veel meters maakt
Voor zover ik weet steelt hij ze niet, hij maakt van achtergelaten fietsonderdelen nieuwe fietsen. Ziet er raar uit, geen licht, geen slot en meestal willen de remmen het ook niet al te goed doen. Gaan ongeveer een jaartje mee, dan haal ik weer een nieuwe.quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mensen die een gestolen fiets kopen mogen een tak lager hangen dan mensen die fietsen stelen
Ja, ach, ik heb altijd mijn schoenen nog.quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:52 schreef Cue_ het volgende:
1 van de belangrijkste dingen zijn toch wel de remmen
Remmen is voor angsthazenquote:Op woensdag 26 maart 2014 10:52 schreef Cue_ het volgende:
Dat was ook de reden dat ik een nieuwe fiets moest idd. Van die oude waren de remmen beyond repair.quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:52 schreef Cue_ het volgende:
Bron?quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:47 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dan kun je nog steeds beter een billige 2e hands fiets kopen voor 150 euro dan die chinese crap van de bouwmarkt.
ALTIJD een gratis fiets meenemen als het eventjes kan!!!quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:04 schreef HeatWave het volgende:
Dit zijn altijd van die discussies waar je nooit uitkomt. Allemaal gebaseerd op hearsay en 1 eigen ervaring.
Tis jammer trouwens, ze hebben hier pas het fietsenhok geruimd met fietsen die 3 maanden niet zijn gebruikt en die werden verwijderd en als je wou mocht je er 1 meenemen, zaten opzich prima fietsen tussen, wel platte banden etc, maar goed, ik had al een fiets..
Nou ja, ze waren dus niet rijklaar en dan had ik er 1 lopend mee naar huis moeten nemen, daar had ik geen zin in.quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ALTIJD een gratis fiets meenemen als het eventjes kan!!!
Dat is waar.. maarja.. tochquote:Op woensdag 26 maart 2014 11:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, ze waren dus niet rijklaar en dan had ik er 1 lopend mee naar huis moeten nemen, daar had ik geen zin in.
En als ik op dat moment nou iemand kende die een fiets nodig had, had ik wel wat geregeldquote:
Je kent altijd wel iemand die een fiets nodig heeft. Alleen weet je het niet altijd op dat momentquote:Op woensdag 26 maart 2014 11:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En als ik op dat moment nou iemand kende die een fiets nodig had, had ik wel wat geregeld.
Same diffquote:Op woensdag 26 maart 2014 11:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je kent altijd wel iemand die een fiets nodig heeft. Alleen weet je het niet altijd op dat moment
Via Facebook misschien?quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:23 schreef Sinceria het volgende:
Nou, maar ff oproepje op Marktplaats gezet, of iemand nog een crappy fiets overheeft.
En die nemen iig niet zoveel plaats in.quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Same diff. Maar ik ga geen fietsen hoarden om die reden, dat doe ik al met laptops
.
Nee, die liggen gewoon met z'n allen op 1 plank in de kastquote:Op woensdag 26 maart 2014 11:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En die nemen iig niet zoveel plaats in.
Je gaat me niet vertellen dat je YOLO leuk vindt. Dat ga je me niet vertellen. Want dat vind je niet.quote:
Besides the point, meegaan met je tijd ouwe!quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat je YOLO leuk vindt. Dat ga je me niet vertellen. Want dat vind je niet.
Sja, yolo-roepers tegen aanhangers van een denkbeeldig vriendje, lastig partij kiezenquote:Op woensdag 26 maart 2014 11:43 schreef stbabylon het volgende:
Two Buddhist are drinking coffee. The one tells the other: this girl told me YOLO yesterday. And they both burst out into laughter.
Buddhisten hebben geen denkbeeldig vriendje. En het gaat erom dat die in reincarnatie geloven, dus niet YOLO.quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, yolo-roepers tegen aanhangers van een denkbeeldig vriendje, lastig partij kiezen.
Why so serious!?quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Buddhisten hebben geen denkbeeldig vriendje. En het gaat erom dat die in reincarnatie geloven, dus niet YOLO.
Heb je je Oculus Rift nog op je hoofd ofzo?quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat je de suggestie wekte dat je het niet begreep.
HW en iets niet begrijpen??quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat je de suggestie wekte dat je het niet begreep.
Neenquote:Op woensdag 26 maart 2014 11:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heb je je Oculus Rift nog op je hoofd ofzo?.
Komt opzich nog wel eens voor hoorquote:
Die weten zeker allesquote:Op woensdag 26 maart 2014 11:54 schreef HeatWave het volgende:
Maar meestal heb je dan altijd nog Google.
quote:
Neehee, je moet het totaal onnodig zonder aanleiding zingen!quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:07 schreef stbabylon het volgende:
Ang3l? Do you want to build a snow man?
De beste opmerking uit die film: You don't just marry a man you just met!quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neehee, je moet het totaal onnodig zonder aanleiding zingen!.
Ja, die ken ik van 9gagquote:Op woensdag 26 maart 2014 12:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De beste opmerking uit die film: You don't just marry a man you just met!
Uh. Ja. Goede muziek en zo. Duh.quote:
quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:07 schreef stbabylon het volgende:
Ang3l? Do you want to build a snow man?
Don't get me started, met je musicalsquote:
quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De beste opmerking uit die film: You don't just marry a man you just met!
Ik hou niet van musical muziek, doorgaansquote:Op woensdag 26 maart 2014 12:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Don't get me started, met je musicals.
Uhuh, en ik hou niet van voetbalquote:Op woensdag 26 maart 2014 12:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hou niet van musical muziek, doorgaans
Dat weet ik nietquote:Op woensdag 26 maart 2014 12:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uhuh, en ik hou niet van voetbal.
Homo's pesten met vooroordelen is ook niet meer wat het geweest isquote:
Ze geloven in Wedergeboorte niet in reincarnatiequote:Op woensdag 26 maart 2014 11:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Buddhisten hebben geen denkbeeldig vriendje. En het gaat erom dat die in reincarnatie geloven, dus niet YOLO.
quote:Wedergeboorte is gerelateerd aan reïncarnatie. In het boeddhisme wordt echter om verscheidene redenen vaak de voorkeur aan het begrip 'wedergeboorte' gegeven, boven 'reïncarnatie'.
Een van deze redenen is dat reïncarnatie letterlijk betekent het 'opnieuw in het vlees komen'. Vaak veronderstelt het begrip reïncarnatie dat men in het nieuwe leven weer een mens is. In het boeddhisme kan een nieuwe geboorte echter ook in een hemel plaatsvinden, of in de geestenwereld, waar wezens niet over een fysiek lichaam beschikken.
Een andere reden is dat wedergeboorte als begrip beter past in het vocabulaire van het boeddhisme. In het boeddhisme wordt vaak gezegd dat geboorte de oorzaak van ouderdom, ziekte en sterven is. Bij gebruik van het begrip 'wedergeboorte' is het duidelijker dat na wedergeboorte ook weer opnieuw ouderdom, ziekte en sterven volgen, en samsara voortgang vindt.
Ten slotte focust het begrip reïncarnatie op wat er na het huidige leven gebeurt (intrede in een nieuw lichaam), terwijl wedergeboorte meer een principe weergeeft, dat op zowel de vorige, de huidige en de toekomstige levens van toepassing is.
Leukquote:
Gewoon leuk of heeeel leuk? Vertel nou even wat enthousiaster!quote:
Ik voldoe niet echt aan t stereotype, dus dat is bij mij lastig jaquote:Op woensdag 26 maart 2014 12:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Homo's pesten met vooroordelen is ook niet meer wat het geweest is.
Dan doe je maar gewoon alsofquote:Op woensdag 26 maart 2014 12:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik voldoe niet echt aan t stereotype, dus dat is bij mij lastig ja
In de ninja-edit had ik nog "spannend" toegevoegdquote:Op woensdag 26 maart 2014 12:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gewoon leuk of heeeel leuk? Vertel nou even wat enthousiaster!
Het was best groots opgezet, al was t feest erna meer "familie en vrienden opzoeken in de foyers". Optreden was spannend en leuk en geslaagdquote:Was het een groot feest? Was je optreden leuk en geslaagd? Heb je gewonnen?
Zelfspot, ik hou er van.quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]Echt he. Nee disney, dat doe je dus anno 2014 niet meer, zomaar iemand trouwen!!! Domme domme Assepoester, Ariel, Sneeuwwitje etc.
MUSICALS ZIJN GEWELDIIIIIIG! OMG! WUUURRRRRKKKK!quote:
Klopt, je bent voor Ajax.quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uhuh, en ik hou niet van voetbal.
En een cameo van Rapunzel op t feest. Ik hou wel van dat soort geintjesquote:
Cool. Mijn hele facebook staat er vol mee.quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In de ninja-edit had ik nog "spannend" toegevoegd
[..]
Het was best groots opgezet, al was t feest erna meer "familie en vrienden opzoeken in de foyers". Optreden was spannend en leuk en geslaagdEn nee, ik heb niet gewonnen. Niet de Beste Mannelijke Biojrol en niet de Pia Douwes Special Talent Award. Onze hoofdrol ook niet trouwens
![]()
Je zag de stress van de gezichten van de medewerkers afstralen, want het was voor hen ook 's middags de eerste echte oefening in dat theater en sowieso de eerste keer. Maar ze hebben zich kranig geweerd
Maar de opmerkingen over Frozen van weken terug, neem ik terugquote:Op woensdag 26 maart 2014 12:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En een cameo van Rapunzel op t feest. Ik hou wel van dat soort geintjes
Ja dat laatste was spannender. Want de zaal in de La Mar is niet zo heel groot hoor. Parktheater Eindhoven is groter en daar heb ik ook al 6x gezongen. Dus dat viel wel mee. Was meer de spanning van de mensen IN de zaal en natuurlijk alles er om heen, wat t enger maakte.quote:Op woensdag 26 maart 2014 13:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Cool. Mijn hele facebook staat er vol mee.
Spannend voor zo een grote zaal denk ik? Genoeg pro's uit het wereldje zo te zien.
Ja de hele avond was echt wel een succes, dus denk wel dat er vorig jaar een vervolg komt hoorquote:Wel heel tof dat het ze is gelukt en lijkt me leuk om aan meegedaan te hebben.
Ja dat sowiesoquote:Jammer dat jullie niet hebben gewonnen maar al 100 keer verder gekomen dan je ooit had verwacht.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 13:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar de opmerkingen over Frozen van weken terug, neem ik terug
Mijn vriendin eergister, toen ik weer Frozen-nummers zat te zingen: ik heb nog wel meer Disneyfilms die je altijd hebt geweigerd te kijken hoor.,..quote:Op woensdag 26 maart 2014 13:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond m ook echt HEEL leukEn the funny sidekick was eens niet irritant, maar actually funny
Olaf!
Nou, Frozen is wel ongekende klasse hoor. Ik heb ze allemaal gezien... en ik denk dat deze wel ECHT bovenaan staat zowat. Dus laat je niet verleidenquote:Op woensdag 26 maart 2014 13:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn vriendin eergister, toen ik weer Frozen-nummers zat te zingen: ik heb nog wel meer Disneyfilms die je altijd hebt geweigerd te kijken hoor.,..
Heel cool inderdaad. Ben benieuwd. Ze moeten dit doen naast hun eigen baan en er gaan heel veel uren in zitten. Hopelijk lukt het ze nog een keer!quote:Op woensdag 26 maart 2014 13:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat laatste was spannender. Want de zaal in de La Mar is niet zo heel groot hoor. Parktheater Eindhoven is groter en daar heb ik ook al Dx gezongen. Dus dat viel wel mee. Was meer de spanning van de mensen IN de zaal en natuurlijk alles er om heen, wat t enger maakte.
Pia Douwes, Karin Bloemen, Jon van Eerd, Stanley Burleson, Andre van Duin, Gerrie van der Klei, Jacques D'Ancona etc. Die kans krijg je natuurlijk niet zo 1 2 3 meer nee
[..]
Ja de hele avond was echt wel een succes, dus denk wel dat er vorig jaar een vervolg komt hoor
[..]
Ja dat sowiesoHoofdrol man bij de laatste 5 en bijrol man bij de laatste 3. Ik vind de winnaar Bijrol echt volkomen terecht ook hoor, had dus ook niet verwacht te winnen. maar dit is al een hele eer
En dat voor je eerste musical waar je eigenlijk geen auditie voor durfde te doen "omdat je danst en niet zingt".
Ja, amateurs hequote:Op woensdag 26 maart 2014 13:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heel cool inderdaad. Ben benieuwd. Ze moeten dit doen naast hun eigen baan en er gaan heel veel uren in zitten. Hopelijk lukt het ze nog een keer!
Hetzelfde met de organisatiequote:Op woensdag 26 maart 2014 13:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, amateurs heKlinkt altijd zo negatief meteen, want de smaak die je vaak bij t woord "amateur" krijgt is "onprofessioneel" of zo, of "niet serieus", "on-af". Maar daar was ook een mooie opmerking over in de show ook, wat een amateur was. En dat dat logisch was dat die dan nooit zo goed kon worden als een professional zoals bv Pia, want ja.... ZIJ moeten gewoon werken overdag hoor. Ze doen dit er naast! Die kunnen niet de hele dag gaan zitten oefenen, die moeten andere dingen doen
Ja ze staan op musicalreports en musicalworld en zo, dat wel. Die waren er ook allemaalquote:Op woensdag 26 maart 2014 13:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hetzelfde met de organisatie
De winnaars staan nog niet op de website. Ik wilde al kijken of je had gewonnen.
*Zoekt "Like" knopquote:Op woensdag 26 maart 2014 13:28 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Spot Ang3l. En nee, niet stoppen bij de gigatieten!
Twee man naast die gigatietenquote:Op woensdag 26 maart 2014 13:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ze staan op musicalreports en musicalworld en zo, dat wel. Die waren er ook allemaalDenk dat Bernd en zo wel iets beters te doen hebben dan de site bijwerken op dit moment
Die zitten nog in een roesje.
[ afbeelding ]
Waarom niet?quote:Op woensdag 26 maart 2014 13:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ze staan op musicalreports en musicalworld en zo, dat wel. Die waren er ook allemaalDenk dat Bernd en zo wel iets beters te doen hebben dan de site bijwerken op dit moment
Die zitten nog in een roesje.
[ afbeelding ]
quote:
Willen we meer of minder Heatwave?quote:Op woensdag 26 maart 2014 13:39 schreef HeatWave het volgende:
Angel lijkt wel een beetje op Wilders.
En net als bij Wilders, not gonna happenquote:Op woensdag 26 maart 2014 13:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Willen we meer of minder Heatwave?
MIN-DER MIN-DER MIN-DER!
Ik geloof toch dat je makkelijker uit te roeien bent dan duizenden Marokkanenquote:Op woensdag 26 maart 2014 13:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En net als bij Wilders, not gonna happen.
Ang3l ziet er beter uit in pakquote:Op woensdag 26 maart 2014 13:39 schreef HeatWave het volgende:
Angel lijkt wel een beetje op Wilders.
HeatWave-ocide!!quote:Op woensdag 26 maart 2014 13:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik geloof toch dat je makkelijker uit te roeien bent dan duizenden Marokkanen
Een hittegolf.... tssss. Ik heb al 1 wapen: Airco! je doet me NIETSquote:
Ligt toch redelijk aan de intensiteit van de hittegolfquote:Op woensdag 26 maart 2014 13:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een hittegolf.... tssss. Ik heb al 1 wapen: Airco! je doet me NIETS
quote:Op woensdag 26 maart 2014 13:45 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Godverdomme zeg, zelfs ík zie er beter uit in pak dan die clown
ja, dus dat compliment zegt danw eer helemaal nietsquote:
Je bent vrijwel niet te zien op die fotoquote:Op woensdag 26 maart 2014 13:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ja, dus dat compliment zegt danw eer helemaal niets
Ik zei toch: Kijk verder dan gigatietenquote:Op woensdag 26 maart 2014 13:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je bent vrijwel niet te zien op die foto
Niet teveel van mij vragen aubquote:Op woensdag 26 maart 2014 13:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zei toch: Kijk verder dan gigatieten
quote:Op woensdag 26 maart 2014 13:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je bent vrijwel niet te zien op die foto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Ja speciaal voor jou die tweede er bij gezet jaquote:Op woensdag 26 maart 2014 14:02 schreef HeatWave het volgende:
OK, dus toch wel redelijk stereotype.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]Dat is beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Begin ik mijzelf ook steeds meer af te vragen. Heb er wel een goede TT in kunnen krijgen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 13:58 schreef Barbusse het volgende:
Waarom zit jij eigenlijk in dat Wilders topic te posten, babs?
Tof van jequote:Op woensdag 26 maart 2014 14:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja speciaal voor jou die tweede er bij gezet ja
Zo ben ik.quote:
Pleister stuk?quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:08 schreef Sinceria het volgende:
Ik ga straks een fiets kopen! Zonder bril, dus dat wordt een uitdaging, maar het begin is er.
Popcorntopic is hetquote:Op woensdag 26 maart 2014 14:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Begin ik mijzelf ook steeds meer af te vragen. Heb er wel een goede TT in kunnen krijgen.
Maar goed, die outfit moet je vaker dragen dus.quote:
Ik heb echt niets met smokings. Vind er geen bal aan, inspiratieloze eenheidsworst/keurslijf. Voel me er ook niet in op m'n gemak. Dus: nee. Maar wie weet nog wel een keer weer een galaquote:Op woensdag 26 maart 2014 14:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar goed, die outfit moet je vaker dragen dus.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb echt niets met smokings. Vind er geen bal aan,
Nee, bril wordt gerepareerd op goed geluk. If it breaks, I got nothing, If it holds, it might delay buying new ones half a year.quote:
quote:
Ehm, das wel vreemd ja....quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:20 schreef Cue_ het volgende:
Haalde daarnet twee beschimmelde boterhammen uit 'mn tas. Heb ze vanmorgen pas gesmeerd en uit de vriezer gehaald. Echt vaag.
Nu heb ik honger
Helaas.. deze bevatte kipfilet en die heb ik pas sinds vanmorgenquote:Op woensdag 26 maart 2014 14:22 schreef KomtTijd... het volgende:
Even verder zoeken, er zit nog een zakje in je tas.
Je hebt nog gelijk ookquote:Op woensdag 26 maart 2014 14:22 schreef KomtTijd... het volgende:
Even verder zoeken, er zit nog een zakje in je tas.
Dus je komt terug met een my little pony fiets?quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:15 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nee, bril wordt gerepareerd op goed geluk. If it breaks, I got nothing, If it holds, it might delay buying new ones half a year.
Die neemt ze ook als ze der bril wel op heeft hoorquote:Op woensdag 26 maart 2014 14:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dus je komt terug met een my little pony fiets?.
Goed punt ook eigenlijkquote:Op woensdag 26 maart 2014 14:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die neemt ze ook als ze der bril wel op heeft hoor
Ik word een beetje misselijk nu.quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ook![]()
Zag de ham aan voor kip
Waarom?quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:34 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik word een beetje misselijk nu..
Omdat je een vrouw bent. Ik kan t inmiddels wel onderdrukkenquote:
quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat je een vrouw bent. Ik kan t inmiddels wel onderdrukken
quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het viel best mee hoorquote:Op woensdag 26 maart 2014 14:37 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik zag het iets te goed voor me
Godverquote:Op woensdag 26 maart 2014 14:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eeeeehmmmm, beetje hobbyen, meer nietquote:Op woensdag 26 maart 2014 15:22 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb een raspberry pi gekocht, wat kan ik er mee?>
oud collega van mij heeft die ook. Was er wel blij mee.quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:22 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb een raspberry pi gekocht, wat kan ik er mee?>
Het is ook wel een leuk stukje speelgoed, maar echt heel veel praktisch nut heeft het niet.quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
oud collega van mij heeft die ook. Was er wel blij mee.
Daarvoor heb ik er te weinig naar geluisterdquote:Op woensdag 26 maart 2014 15:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is ook wel een leuk stukje speelgoed, maar echt heel veel praktisch nut heeft het niet.
Het is gewoon een heel klein computertjequote:Op woensdag 26 maart 2014 15:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarvoor heb ik er te weinig naar geluisterdMaar t kon wel iets leuks. Thats all i know.
Een tamagotchiquote:Op woensdag 26 maart 2014 15:31 schreef HeatWave het volgende:
Het is gewoon een heel klein computertje.
Ja ik weet het, maar dat is toch mooi. Dat zeg ik ook altijd tegen Linux gebruikers. Het is leuk voor het hobbyen, maar that's it.quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eeeeehmmmm, beetje hobbyen, meer niet.
leuk idee, maar heel veel echt nut heeft het niet. Alleen als je bepaalde dingen heel erg energiezuinig wil doen, maar ik gebruik gewoon een PC voor dat soort dingen.
Geloof het wel, maar alleen de recentere versie kan full HD aan geloof ik.quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja ik weet het, maar dat is toch mooi. Dat zeg ik ook altijd tegen Linux gebruikers. Het is leuk voor het hobbyen, maar that's it.
Ik ga even kijken of het werkt als XMBC centre
Ik wist wel dat je zou komenquote:Op woensdag 26 maart 2014 15:36 schreef Belsezar het volgende:
Zo, 3 afspraken gehad, nu lekker joggingsbroek aan en onderuit gezakt op de bank.
Al zal Q teleurgesteld zijn, ik zit (nog) niet aan het bier
Moet jij nu niet keihard aan het werk zijn?quote:
Van Raspberry? Ja, die heb ik ookquote:Op woensdag 26 maart 2014 15:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geloof het wel, maar alleen de recentere versie kan full HD aan geloof ik.
Ben ik ook.quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Moet jij nu niet keihard aan het werk zijn?
Dan is het te doen geloof ikquote:Op woensdag 26 maart 2014 15:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Van Raspberry? Ja, die heb ik ook
Dat is dan toch ook niet erg?quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:46 schreef HeatWave het volgende:
maar als het eenmaal werkt verlies ik mijn interesse.
Nou ja, veel mensen gebruiken die dingen daarna nog, ik zet het daarna vaak in de kast.quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is dan toch ook niet erg?
Als je je interesse zou verliezen nadat je het gekocht zou hebben.. dan is het wat vroeg
Maar dan moet je al wel een vervanger hebben die je voor dergelijke functionaliteit kan gebruikenquote:Op woensdag 26 maart 2014 15:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, veel mensen gebruiken die dingen daarna nog, ik zet het daarna vaak in de kast.
net als mijn Oculus Rift bijv.
Als dit betekend dat ik niet telkens met mijn laptop moet slepen, dan zal het wel makkelijk zijn.quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan is het te doen geloof ik.
Ik vind het ook altijd leuk hoor, dat soort meuk, maar als het eenmaal werkt verlies ik mijn interesse.
Ahh ja zo, dat schiet opquote:Op woensdag 26 maart 2014 15:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ben ik ook.
Heb een laptop gekregen, die netjes in de tas zit. En ben op m'n eigen laptop bezig met een cursus.
Of te wel ze hebben nog geen inlogaccounts en te weinig documentatie om mij te vermaken. En ze hebben verder geen idee![]()
Sja, dan kan je net zo goed een HDMI-kabel voor je (in mijn geval) Galaxy kopenquote:Op woensdag 26 maart 2014 15:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als dit betekend dat ik niet telkens met mijn laptop moet slepen, dan zal het wel makkelijk zijn.
Hmm, mannen in joggingbroek. Laag op de heupen. Met VPL.quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:36 schreef Belsezar het volgende:
Zo, 3 afspraken gehad, nu lekker joggingsbroek aan en onderuit gezakt op de bank.
Al zal Q teleurgesteld zijn, ik zit (nog) niet aan het bier
Is dat niet die crowdfunding virtual reality bril of zoiets?quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, veel mensen gebruiken die dingen daarna nog, ik zet het daarna vaak in de kast.
net als mijn Oculus Rift bijv.
eh...quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, dan kan je net zo goed een HDMI-kabel voor je (in mijn geval) Galaxy kopen.
Ja, kloptquote:Op woensdag 26 maart 2014 15:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dat niet die crowdfunding virtual reality bril of zoiets?
Had er wel iets over gelezen. Grappig voor eens een keer en even, maar that's it. Denk ik.quote:
Dat geldt wel voor de DevKit ja. Maar ik zie er echt wel toekomst in.quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Had er wel iets over gelezen. Grappig voor eens een keer en even, maar that's it. Denk ik.
Mijn eerste dag zat ik gelijk 8 uur in een cursus, niet dat die mij veel leerdequote:
Ik zou zeggen neem een koude douche maar bij een ice queen werkt dat natuurlijk nietquote:Op woensdag 26 maart 2014 15:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hmm, mannen in joggingbroek. Laag op de heupen. Met VPL.
Be still my heart cock
Klopt, de beeldkwaliteit was nooit goed genoeg zonder het loodzwaar te maken. En toen kwamen de mobiele telefoons met hun steeds betere schermen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:02 schreef Ang3l het volgende:
Dat VR is nooit echt heel erg van de grond afgekomen he? Kan me herinneren dat ze dat al op spellenbeurzen e.d. hadden toen ik nog thuis woonde. Meer dan 10 jaar geleden.
Ja, dus misschien is nu de tijd wel inderdaadquote:Op woensdag 26 maart 2014 16:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Klopt, de beeldkwaliteit was nooit goed genoeg zonder het loodzwaar te maken. En toen kwamen de mobiele telefoons met hun steeds betere schermen.
Maar met cursus ben je nog wat bezig. Had ik ook hoor toen ik bij de werkgever begon. 3 weken cursus gelijk. Gelukkig kan ik nu mooi verder met degene welke ik ernaast moet volgen. Scheelt weer thuiswerkenquote:Op woensdag 26 maart 2014 16:02 schreef Belsezar het volgende:
Mijn eerste dag zat ik gelijk 8 uur in een cursus, niet dat die mij veel leerde
Ohhh, beter!quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar met cursus ben je nog wat bezig. Had ik ook hoor toen ik bij de werkgever begon. 3 weken cursus gelijk. Gelukkig kan ik nu mooi verder met degene welke ik ernaast moet volgen. Scheelt weer thuiswerken
Ik zie het zo voor me bij jouquote:Op woensdag 26 maart 2014 16:10 schreef Belsezar het volgende:
Ohhh, beter!
Cursus... Ik vind het altijd lastig om na een uur of 2 dan nog 6 uur naar iemand te moeten luisteren en voor de rest op een stoel zitten. Dan verlies ik al gauw de concentratie hehe.
Ja dan is het wel lekker, kan je een beetje bezig blijvenquote:Op woensdag 26 maart 2014 16:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zie het zo voor me bij jou
Dit is een pc cursus. Dus gewoon beetje lezen, opdrachten maken enz enz. Ook best saai, maar best oke te doen
Dat is wel de beste methode.. thuis niets hoeven te doenquote:Op woensdag 26 maart 2014 16:20 schreef Belsezar het volgende:
Ja dan is het wel lekker, kan je een beetje bezig blijven
Ik had het op het HBO al met luistercollege, na een uurtje ging ik alvast vooruit werken en dan had ik niks te doen in de praktijkcolleges. Dus dan ging ik alvast de huiswerkopdrachten maken en kon ik thuis lekker relaxen
Inderdaad, jij en Cue_ hebben allebei gelijk, ik heb een roze kinderfiets nu. Maar das was ook omdat dat het enige was wat in mijn budget pastequote:Op woensdag 26 maart 2014 14:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dus je komt terug met een my little pony fiets?.
Inderdaad, al waren sommige leraren het er niet echt mee eens. Als ik dan bij praktijkcollege zei: ja die heb ik allemaal al gemaakt, mag ik alvast het huiswerk? Kreeg ik vaak een rare blik van ze of de vraag wanneer heb je die dan gemaakt.quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is wel de beste methode.. thuis niets hoeven te doen
Hoe lievvquote:Op woensdag 26 maart 2014 16:25 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Inderdaad, jij en Cue_ hebben allebei gelijk, ik heb een roze kinderfiets nu. Maar das was ook omdat dat het enige was wat in mijn budget paste
Nee idd. Gaat ze er toch om dat je je werk doet.. doe je dat hebben ze weinig te zeuren.quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Inderdaad, al waren sommige leraren het er niet echt mee eens. Als ik dan bij praktijkcollege zei: ja die heb ik allemaal al gemaakt, mag ik alvast het huiswerk? Kreeg ik vaak een rare blik van ze of de vraag wanneer heb je die dan gemaakt.
Maar ja veel konder ze er niet van zeggen want alles bij elkaar had ik toch al het nodige werk gedaan, alleen in mijn eigen tempo
quote:
Computerscherm weer naar normale grootte!quote:
En fiets terugbrengen en een nieuwe uitzoeken!quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:39 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Computerscherm weer naar normale grootte!
Ja, eindelijk! En kunnen zien wat ik eet enzo.quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:39 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Computerscherm weer naar normale grootte!
Ja dat ook, ik zie Sinceria nu voor me op zoiets:quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En fiets terugbrengen en een nieuwe uitzoeken!
Close, maar tikkeltje meer roest en geen licht enzo.quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja dat ook, ik zie Sinceria nu voor me op zoiets:
[ afbeelding ]
Nee!quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En fiets terugbrengen en een nieuwe uitzoeken!
Met een stelling!quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:57 schreef Sinceria het volgende:
Pas op hoor mensen, of ik heb weer de laatste post en dan maak ik weer een irritante poll.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |