Of t gaat dan juist heel snel.. verschilt nogalquote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:26 schreef Belsezar het volgende:
Dit topic gaat volgens mij veel langer mee dan gemiddeld door die TT
Effe HW vragenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:29 schreef rhubarbje het volgende:
Ik denk dat we deze TT snel weg moeten werken
Ja ok, snel wegwerken zoals Rhutje zegt maar het zal voor nieuwe mensen niet aanlokkelijk worden om hier te komen kijken.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of t gaat dan juist heel snel.. verschilt nogal
Ga je gangquote:
Dan moet je iets met tieten doen, dan stroomt het volquote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja ok, snel wegwerken zoals Rhutje zegt maar het zal voor nieuwe mensen niet aanlokkelijk worden om hier te komen kijken.
Ja met mannen! Wat heb ik daar nou aan?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dan moet je iets met tieten doen, dan stroomt het vol
Ja precies!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja met mannen! Wat heb ik daar nou aan?
M'n mond? Zeer zeker wel waar ja.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dan moet je iets met tieten doen, dan stroomt het vol
Ik kan dat wel waarderenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja met mannen! Wat heb ik daar nou aan?
Grrrrrrtje!quote:
Jij zegt ook geen nee tegen vrouwelijk schoon, en er zijn hier al zat mannen, dus gun ons ook wat!quote:
Stom! Ik had dat ijsje gewoon gehaald, als wraak!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:40 schreef rhubarbje het volgende:
Grrrrrrtje!
Stomme loket houd er gewoon zijn eigen openingstijden op na en was al dicht
Ik had bijna een ijsje gehaald daar op de hoek om mijn verdriet weg te smikkelen maar ik heb mezelf in gehouden
Nou hark wat extra vrouwen binnen dan!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jij zegt ook geen nee tegen vrouwelijk schoon, en er zijn hier al zat mannen, dus gun ons ook wat!
Ja maar dat is niet zo goed voor mijn pensquote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Stom! Ik had dat ijsje gewoon gehaald, als wraak!
Speciaal voor mij?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou hark wat extra vrouwen binnen dan!
[..]
Ja maar dat is niet zo goed voor mijn pens
Ik ben al heus weer 2 volle dagen op dieet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:46 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Speciaal voor mij?
UiteraardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Als het nou nog singles had geheten zou dat makkelijker zijn geweest.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou hark wat extra vrouwen binnen dan!
HW??quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:49 schreef rhubarbje het volgende:
Nou gooi een singles in de volgende TT!
ik denk dat we tot morgenvroeg moeten wachtenquote:
Moeten die mocro's bij jou in de buurt niet trainen voor roofovervallen?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:36 schreef Cue_ het volgende:
Grumbl zowat geen sportscholen in de buurt. Enkel eentje (incl korting) voor 48 euro per maand![]()
Zware dag morgen?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ik denk dat we tot morgenvroeg moeten wachten
En dan krijg ik er denk ik niet eens wat van mee![]()
Die wonen bij jou.. niet hierquote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Moeten die mocro's bij jou in de buurt niet trainen voor roofovervallen?
Succes!quote:
Ik ook weinig denk ik. Ik heb 3 afspraken staan morgen en ze liggen helaas nogal ver uit elkaarquote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ik denk dat we tot morgenvroeg moeten wachten
En dan krijg ik er denk ik niet eens wat van mee![]()
Neeeeeeeeeee!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ook weinig denk ik. Ik heb 3 afspraken staan morgen en ze liggen helaas nogal ver uit elkaarDus ik zal denk ik ergens na 3 uur pas weer hier te vinden zijn.
Sorry Q. Maar ik beloof dat als ik thuis ben met biertje en al op fok zal zijnquote:
Komt goed!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:45 schreef Q. het volgende:
Dat is wel het minste wat je voor mij kan doen.
Ik hou van je.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Komt goed!
En ik zal nu ook even een biertje pakken voor je
Ja ik ben ook dol op jou hoor Q.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |