Of t gaat dan juist heel snel.. verschilt nogalquote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:26 schreef Belsezar het volgende:
Dit topic gaat volgens mij veel langer mee dan gemiddeld door die TT
Effe HW vragenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:29 schreef rhubarbje het volgende:
Ik denk dat we deze TT snel weg moeten werken
Ja ok, snel wegwerken zoals Rhutje zegt maar het zal voor nieuwe mensen niet aanlokkelijk worden om hier te komen kijken.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of t gaat dan juist heel snel.. verschilt nogal
Ga je gangquote:
Dan moet je iets met tieten doen, dan stroomt het volquote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja ok, snel wegwerken zoals Rhutje zegt maar het zal voor nieuwe mensen niet aanlokkelijk worden om hier te komen kijken.
Ja met mannen! Wat heb ik daar nou aan?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dan moet je iets met tieten doen, dan stroomt het vol
Ja precies!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja met mannen! Wat heb ik daar nou aan?
M'n mond? Zeer zeker wel waar ja.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dan moet je iets met tieten doen, dan stroomt het vol
Ik kan dat wel waarderenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja met mannen! Wat heb ik daar nou aan?
Grrrrrrtje!quote:
Jij zegt ook geen nee tegen vrouwelijk schoon, en er zijn hier al zat mannen, dus gun ons ook wat!quote:
Stom! Ik had dat ijsje gewoon gehaald, als wraak!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:40 schreef rhubarbje het volgende:
Grrrrrrtje!
Stomme loket houd er gewoon zijn eigen openingstijden op na en was al dicht
Ik had bijna een ijsje gehaald daar op de hoek om mijn verdriet weg te smikkelen maar ik heb mezelf in gehouden
Nou hark wat extra vrouwen binnen dan!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jij zegt ook geen nee tegen vrouwelijk schoon, en er zijn hier al zat mannen, dus gun ons ook wat!
Ja maar dat is niet zo goed voor mijn pensquote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Stom! Ik had dat ijsje gewoon gehaald, als wraak!
Speciaal voor mij?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou hark wat extra vrouwen binnen dan!
[..]
Ja maar dat is niet zo goed voor mijn pens
Ik ben al heus weer 2 volle dagen op dieet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:46 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Speciaal voor mij?
UiteraardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Als het nou nog singles had geheten zou dat makkelijker zijn geweest.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou hark wat extra vrouwen binnen dan!
HW??quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:49 schreef rhubarbje het volgende:
Nou gooi een singles in de volgende TT!
ik denk dat we tot morgenvroeg moeten wachtenquote:
Moeten die mocro's bij jou in de buurt niet trainen voor roofovervallen?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:36 schreef Cue_ het volgende:
Grumbl zowat geen sportscholen in de buurt. Enkel eentje (incl korting) voor 48 euro per maand![]()
Zware dag morgen?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ik denk dat we tot morgenvroeg moeten wachten
En dan krijg ik er denk ik niet eens wat van mee![]()
Die wonen bij jou.. niet hierquote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Moeten die mocro's bij jou in de buurt niet trainen voor roofovervallen?
Succes!quote:
Ik ook weinig denk ik. Ik heb 3 afspraken staan morgen en ze liggen helaas nogal ver uit elkaarquote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ik denk dat we tot morgenvroeg moeten wachten
En dan krijg ik er denk ik niet eens wat van mee![]()
Neeeeeeeeeee!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ook weinig denk ik. Ik heb 3 afspraken staan morgen en ze liggen helaas nogal ver uit elkaarDus ik zal denk ik ergens na 3 uur pas weer hier te vinden zijn.
Sorry Q. Maar ik beloof dat als ik thuis ben met biertje en al op fok zal zijnquote:
Komt goed!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:45 schreef Q. het volgende:
Dat is wel het minste wat je voor mij kan doen.
Ik hou van je.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Komt goed!
En ik zal nu ook even een biertje pakken voor je
Ja ik ben ook dol op jou hoor Q.quote:
Mooi, dan ben ik in ieder geval niet te laat begonnen!quote:
En dat was blijkbaar hard nodig. Je hebt de vraag veelste vrij gesteld. "Wil je nadenken over poep eten?" 'Ja, en het antwoord is nee'quote:Op woensdag 26 maart 2014 06:24 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Mooi, dan ben ik in ieder geval niet te laat begonnen!
Ik zie dat je gestemd hebt
Ach het is maar Fok! En bovendien denk ik dat veel posters hier wel degelijk kinderen willen als ze een langdurige, stabiele relatie hebben.quote:Op woensdag 26 maart 2014 06:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dat was blijkbaar hard nodig. Je hebt de vraag veelste vrij gesteld. "Wil je nadenken over poep eten?" 'Ja, en het antwoord is nee'
"GEEN GEEN GEEN"quote:Op woensdag 26 maart 2014 08:00 schreef stbabylon het volgende:
Poll: wil je een krijsend kutkind
• Nee
• Natuurlijk niet
• Misschien.... Neh, toch niet
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Echt niet altijd, als ik aan een goeie whisky zit ga ik er geen bier tussendoor drinkenquote:
Dit is zo'n voorbeeld van een onderwerp die we al te vaak hebben gedaanquote:
Ach, ik zit gewoon te geinen. Iedereen moet lekker zelf weten of ze een kind op een wereld zetten waar binnen het leven van dat kind er een grote grondstoffenoorlog uitbreekt.quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:12 schreef rhubarbje het volgende:
Maakt het wat uit of mensen hier dan toch een kind willen?
En verder zijn hier ook mensen met een stabiele relatie die toch zeggen het niet te willen
Ik word er soms nogal moe van dat mensen dan echt doen alsof er iets mis is of zo van 'oh dat komt nog wel'
True truequote:Op woensdag 26 maart 2014 09:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt niet altijd, als ik aan een goeie whisky zit ga ik er geen bier tussendoor drinken.
True, maar ik denk dat alle SC's dat hebben hoor. Ik bedoel waar moet je het nu weer over hebben dan?quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dit is zo'n voorbeeld van een onderwerp die we al te vaak hebben gedaan![]()
Zeker voor een groep die kinderloos blijft
Gaan!quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar ik denk dat alle SC's dat hebben hoor. Ik bedoel waar moet je het nu weer over hebben dan?
Ik heb wel een dilemma, ik haat haat HAAT de Toppers maar nu gaat het halve bedrijf er gratis heen incl gratis drank etc. Moet je dan wel gaan voor de "gezelligheid" en dat je niet die ene brompot bent (en evt kans op dronken belmeisjes) of moet je gewoon voet bij stuk houden en het vertikken?.
Hmmmm, ik mis de optie misschien.....oke toch maar wel.quote:Op woensdag 26 maart 2014 08:00 schreef stbabylon het volgende:
Poll: wil je een krijsend kutkind
• Nee
• Natuurlijk niet
• Misschien.... Neh, toch niet
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik " tyf op met je kutpoll" (geen spuit 11 nu toch?)quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:38 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Hmmmm, ik mis de optie misschien.....oke toch maar wel.
Ga je mee dan?quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:42 schreef Sinceria het volgende:
Oh en HW , stop met zeiken en ga gewoon. Je weet best dat je eigenlijk heel graag wil gaan.
Nee hoor lieverd. En drink nu je chocomelk maar op.quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik " tyf op met je kutpoll" (geen spuit 11 nu toch?)
Wanneer is het?quote:
Die heb ik er bewust uit gelatenquote:Op woensdag 26 maart 2014 09:38 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Hmmmm, ik mis de optie misschien.....oke toch maar wel.
29-5. En ja, ik mag een +1 meenemenquote:
Joh! Dat was nou nooit in me opgekomen!quote:
Busted!quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:48 schreef Sinceria het volgende:
Oh,dat kwam wel errug enthousiast over. Ik bedoelde: mwe, wanneer is het?
Nou moet ik toegeven, ik ga tegenwoordig op wintersport, zit zelfs af en toe te twijfelen over carnaval vieren, ben laatst naar een voetbalwedstrijd geweest, heb Frozen gekeken EN zit nu nog steeds regelmatig liedjes eruit te zingen. Ook ik heb mijn darksidequote:Op woensdag 26 maart 2014 09:40 schreef HeatWave het volgende:
Zie je nu waarom ik twijfel?.
Stbab is mijn normale kant, de kant die zeker voor geld er nooit heen zou gaan. De anderen zijn de kant die iets heeft van, ach je moet alles een keer gezien hebben en het is gratis.
Ehm, ik wil in principe best mee, maar ik kan niet zover vooruit plannen. Kan zijn dat ik de laatste week toch niet blijk te kunnen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
29-5. En ja, ik mag een +1 meenemen.
Frozen, toevallig. Gisteren dacht ik, laat ik ook eens kijken, (had er nog niet veel over gehoord). Zo'n beetje toen dat kind voor de 3de keer stond te zingen over het maken van een sneeuwpop heb ik hem afgezet en gedelete..quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou moet ik toegeven, ik ga tegenwoordig op wintersport, zit zelfs af en toe te twijfelen over carnaval vieren, ben laatst naar een voetbalwedstrijd geweest, heb Frozen gekeken EN zit nu nog steeds regelmatig liedjes eruit te zingen. Ook ik heb mijn darkside
Ik ken jequote:Op woensdag 26 maart 2014 09:51 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ehm, ik wil in principe best mee, maar ik kan niet zover vooruit plannen. Kan zijn dat ik de laatste week toch niet blijk te kunnen.
Oke, staat in mijn agenda in ieder geval.quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ken je.
Maakt ook niets uit, ik schrijf me gewoon in met +1 en als je niet kan kan ik altijd nog "alleen" omdat er toch tig collega's gaan.
Het leven kan raar lopenquote:Op woensdag 26 maart 2014 09:54 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Oke, staat in mijn agenda in ieder geval.
2 unlimitedquote:Op woensdag 26 maart 2014 09:55 schreef Sinceria het volgende:
Oh ja en thnks trouwens HW, voel me vereerd. Wat gaat er op die avond allemaal gebeuren?
Ook niet voor de afwisseling? Je piemel zou dankbaar zijn.quote:
Dan moet je een date met iemand die hier werkt regelenquote:
Anders zit ik wel op de reservelijst als Sin niet kanquote:Op woensdag 26 maart 2014 10:09 schreef HeatWave het volgende:
Dan moet je een date met iemand die hier werkt regelen. Ik kan helaas geen kaarten van andere collega's regelen geloof ik, alles op naam.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Anders zit ik wel op de reservelijst als Sin niet kan
Nee, want het heeft twee wielen en gaat vooruit met een beetje moeite.quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Aids dingen. Spuuglelijke eenheidsworst.
Zouden ze in de fik moeten steken.
Daar zijn er meer van. Een goeie fiets kost geen drol meer tegenwoordig.quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:18 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nee, want het heeft twee wielen en gaat vooruit met een beetje moeite.
Weet je in ieder geval dattie niet zo snel gejat zal worden.... Hoop je danquote:Op woensdag 26 maart 2014 10:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Aids dingen. Spuuglelijke eenheidsworst.
Zouden ze in de fik moeten steken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |