quote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:13 schreef Tyron het volgende:
mijn zusje moet een operatie aan haar rug
rip
Ik ben net HMFquote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:48 schreef Tyron het volgende:
maar tr gemacht voor kloon van gebande user
hi knutquote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:50 schreef lil.prinsess het volgende:
[..]
Ik ben net HMF
ik mag alles wat tegen de policy in gaat
TYRON
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:57 schreef Mansjester het volgende:
Donder op xcachetZal donderdag pica maken met ajax vlag bij de kuipSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gr gr
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:58 schreef lil.prinsess het volgende:
[..]
Zal donderdag pica maken met ajax vlag bij de kuip
gr gr
he watquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:19 schreef TwenteFC het volgende:
Danny heeft dat irritante "Je kan niet meer quoten en fatsoenlijk reageren" checkertje weer uitgezet volgens mij.
Merkte net per ongeluk dat mijn addblock aanstond, nu uitgezet natuurlijk. Maar ik kon weer gewoon quoten etc. met addblock aan.quote:
Quoten kon toch wel?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:24 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Merkte net per ongeluk dat mijn addblock aanstond, nu uitgezet natuurlijk. Maar ik kon weer gewoon quoten etc. met addblock aan.
Heel netjes van je dat je hem weer aanhebt gezetquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:24 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Merkte net per ongeluk dat mijn addblock aanstond, nu uitgezet natuurlijk. Maar ik kon weer gewoon quoten etc. met addblock aan.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Heel netjes van je dat je hem weer aanhebt gezetMisschien duurt het trouwens eventjes voordat die boodschap komt.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag je post maar dacht, ik wacht even wat hij erna zegtEn dat was goed
Ze spelen nog?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:28 schreef TwenteFC het volgende:
Bayern is Landskampioen
28 wedstrijden en slechts 4 punten laten liggen, totale dominantie.
ik zeg net, 1-2quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:29 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
0-2 voor, ik zou er wel 100 euro opzetten
1-2quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:29 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Twee keer op rij CL winnen. Nooit vertoond (?). Beter dan Barca. Dit, dat, alles.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:28 schreef TwenteFC het volgende:
Bayern is Landskampioen
28 wedstrijden en slechts 4 punten laten liggen, totale dominantie.
1-2quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:29 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
nooit vertoondquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:31 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Twee keer op rij CL winnen. Nooit vertoond (?). Beter dan Barca. Dit, dat, alles.
Europa cupquote:
Wat voor bedrijf wil je misschien beginnen?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:24 schreef Adames het volgende:
man man, net bij een kerel geweest om inlichtingen te vragen over een eventueel eigen bedrijf
enige wat die me heeft geleerd zijn tips om de belasting te tillen.
beunhaas boerde wel goed trouwens met zijn eigen bedrijf
Ah, ja. Dat was echt een zaadpartij. Lucky doelpunt van Juve. Miscommunicatie De Boer en Sar, toch?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:35 schreef Adames het volgende:
[..]
oh wacht, ja dat zeg ik toch
doelde op de verloren finale van 96
Dat wel ja. maar op een of andere manier vond ik het toen wel spannender.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:36 schreef Adames het volgende:
[..]
dat hele europa cup 1, 2 en 3 systeem was anders ook wel vaag.
Ja. Ik wil weer een echt kampioenenbalquote:
Tja. Alsof Ajax in de finale van 94/95 oppermachtig was....quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:38 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Ah, ja. Dat was echt een zaadpartij. Lucky doelpunt van Juve. Miscommunicatie De Boer en Sar, toch?
HAHA LOL xDquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:42 schreef Neuroscience het volgende:
Braunschweig met 3-1 voor tegen Mainz
Wat wil je horen?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Tja. Alsof Ajax in de finale van 94/95 oppermachtig was....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |