Opvallend steeds weer hoe een horde persfotografen zich probeert te onderscheiden door met precies hetzelfde plaatje thuis te komen als al zijn concullega'squote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:37 schreef Uncle het volgende:
Een stil zittend persoon en 26000 camera clicksMooi 'vak' dat fotograaf
http://nos.nl/video/629104-kramer-breekt-met-trainer-kemkers.html
Name the time & place dude. Of voor de volgende city trip?quote:Op donderdag 27 maart 2014 06:19 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Een keertje huren om te kijken of het wat is, lijkt me sowieso wel goed
[..]
Als ie geen pijn doet, en toch in een vreemde positie van je voet staatquote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:40 schreef over_hedge het volgende:
Hoe weet je of je kleine teen gebroken is?
Nou vreemd valt opzich mee. Alleen wel erg dik rood en zit een snee op. (oke snee heeft weinig met gebroken of niet te maken) En pijn doet het niet echt.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:41 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Als ie geen pijn doet, en toch in een vreemde positie van je voet staat!
Inderdaad, bij twijfel sowieso naar een huisartsenpost gaan.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:43 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou vreemd valt opzich mee. Alleen wel erg dik rood en zit een snee op. (oke snee heeft weinig met gebroken of niet te maken) En pijn doet het niet echt.
Je kan iets vaker beter breken dan goed kneuzen omdat een kneuzing vaak veel meer pijn doet, en vooral ook langer.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:51 schreef over_hedge het volgende:
Ik kijk het ff aan. Denk dat die niet gebroken is. Maar gekneusd. Renden met mijn kleine teen tegen een punt van een muur aan toen ik met de hond aan het spelen was.
Naja ik merk het wel. Zolang ik normaal kan lopen zal het allemaal wel meevallen. De vraag is hoe het morgen ochtend is na lang stil gelegen te hebben.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:17 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Je kan iets vaker beter breken dan goed kneuzen omdat een kneuzing vaak veel meer pijn doet, en vooral ook langer.
Als je van zo'n groot bakbeest af komt is het idd een wereld van verschil!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:03 schreef Wiebeldak het volgende:
Jeeej nieuwe tv. Wat een enorm verschil qua beeld op bv de xbox. Ik heb nu meteen zin om alle spellen opnieuw uit te spelen omdat het er zo veel beter uitziet allemaal
Dat niet eens maar van hd ready naar full hd. Plus dat bij deze tv zwart ook echt zwart is ipv donker grijs.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:31 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
Als je van zo'n groot bakbeest af komt is het idd een wereld van verschil!
Kon toen zelf ook eindelijk lezen wat er soms in beeld stond van wat the next thing to do was
11 km heb ik erop zitten.quote:Op zondag 30 maart 2014 10:53 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
heerlijk! Het is al supermooi buitenHoeveel ga je rennen? Ik ga vanmiddag ook even rennen
was het leuk?quote:Op zondag 30 maart 2014 13:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zo weer terug. Nu hond eens ophalen en de bbq aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |